Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Inca o problema-acum xenon-ul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vulpone @

    Daca ai fi cautat prin topicurile anterioare gaseai si raspunsul > "Terminati cu prostiile astea cu rescrierea softului....eu mi-am pus instalatie aftermarket si merge perfect fara erori....smecheria este sa-ti iei instalatie cu balast digital, special facut pt. masini cu CAN-BUS , adica cu instalatie electrica din asta moderna, cu dublu circuit, care iti arata eroare in bord cand ai un bec ars. Prima masina din lume cu instalatie electrica CAN-BUS a fost W203....de atunci mai toate masinile dupa 2000 au asa...
    ......primele kit-uri xenon aparute n-aveau balasturi digitale....astea mai recente au.....eu chiar am luat un kit de 55w mai puternic....xenonul de fabrica si cel normal aftermarket au 35w.....
    Balastul ala digital are un mic chip in el care citeste cat curent intra si iese din instalatie....
    Exemplu : ai pe masina bec halogen de 55w...ala consuma x curent...da?...computerul masinii vede chestia asta(prin CAN-BUS) daca se arde becul arata eroare, caci vede ca nu se mai consuma acea cantitate x de curent acolo........acelasi lucru se intampla cand pui xenon simplu de 35w....consuma altfel decat halogenu original.....computeru masinii vede diferenta si da eroare ca si cand ai avea becu ars......atat.....masina n-are nimic doar ca e enervanta eroare pe display...........solutia este balastul digital si gata......asa ca aveti grija ce comandati la furnizorii de xenon... ". Numai de bine .
    Ia uite ce gasesc intamplator asa ca mare master ce sant
    Last edited by optimus; 01-25-2010, 21:23 PM.

    Comment


    • #17
      Merci optimus,dar ma interesa daca stie cineva cum arata ca mie la reprezentanta mi a zis ca e balastul dar am comandat unul din dezmembrari si nu scrie nimic pe el de mercedes doar ca e pt d2s 35w..si ca e MADE IN FRANCE..e cam de marimea unui calculator de mana..nu stiu daca e asta ce caut..
      multumesc

      Comment


      • #18
        Originally posted by Dj RzN
        iti va da eroare sau...
        Originally posted by Vulpone
        doar ca e enervanta eroare pe display...
        Optimus, no offence dar te rog citeste cu atentie ceea ce zic. Si sa-ti mai subliniez un lucru, pe langa faptul ca am umblat de mi-au iesit capacele dupa niste xenoane fara erori, fara figuri, fara nicio problema.. si bineinteles ca nu am gasit, mai e si faza ca toti mi-au propus inginerii de genul "dom'le punem o rezistenta acolo, inca una acolo si ar trebui sa mearga.." .
        Si sincer nu sunt adeptul improvizatiilor facute in fundul curtii, cum multi bisnitzari obisnuiesc sa faca.
        Astazi mi-au venit modulele NO ERROR din state si maine le ridic de la posta, vom vedea daca isi fac treaba sau nu.

        PS: Daca vrei iti povestesc mai multe chestii constatate de mine si de altii cu prostiile astea de xenoane aftermarket.

        Comment


        • #19
          Nu bai ca nu vreau sa ma cert, dar am citit si rezulta ca ce am zis eu au intampinat multii,apropo fostu moderator pe, ,,C ,,a avut 3 instalatii, pe ML deasemenea, cat despre reprentanta din romania,e ultimul loc unde as duce masina.
          Ai comandat sa inteleg balast-uri digitale, sau doar chestile alea care sa nu iti mai dea erorii? Daca cumperi after market si costa 2 milioane iti dai seama ca nu tine mai mult de 1-2 ani.

          ps- zii pe privat ca ne da andrei ban pentru of topic

          Comment


          • #20
            Calm, nu are de ce sa ne dea ban pentru ca discutam despre XENON
            Am cumparat niste module (deci nu sunt balasturi, dar seamana ca forma) care se pun inainte sa ajunga curentul la balast si apoi la bec ...
            E simplu ...
            Curent > Modul (ca sa anuleze eroarea) > Balast > Bec

            PS: Cu toate ca e posibil sa ai dreptate ca nu tin foarte mult, imi place foarte mult culoarea si intensitatea lor, chiar am ramas uimit de cat de bine se vad.
            PS2: Iar cat despre vladruse, sunt sigur ca avea eroare in bord pe C klasse

            Comment


            • #21
              aceeasi problema

              Acceasi problema am intampinat-o si eu. Dupa ce le-am montat am ramas putin dezamagit de situatie, dar am observat ca daca aprind farurile inainte sa pornesc motorul, acestea nu mai sunt verificate si raman aprinse. E un inconvenient, dar m-am obisnuit cu el. Prefer sa le folosesc asa decat sa fac diverse improvizatii. Mentionez ca am incercat vreo trei tipuri de adaptoare "minune" luate de la diversi meseriasi, dar nu a reusit nici unul sa elimine eroarea.
              ---
              C220 , 2001, W203.006

              Comment


              • #22
                Pai nu ii dadea si nici acum nu da erori in bord, apropo am mers cu un bmw e46 cu xenon de la bluexenon un an si nu dadea erori deloc, dar avea balas digital

                Comment


                • #23
                  Nu cunosc detalii tehnice , insa eu am achizitionat in urma cu 4 luni un kit xenon marca BLESK, coreean, de 5000 si functioneaza foarte bine.Montaj+manopera 400 Ron.

                  Comment


                  • #24
                    Montajul e una si manopera e alta? Nu inteleg.
                    Unless I'm very much mistaken...

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by optimus View Post
                      Pai nu ii dadea si nici acum nu da erori in bord, apropo am mers cu un bmw e46 cu xenon de la bluexenon un an si nu dadea erori deloc, dar avea balas digital
                      Ah da, ai dreptate, nu ii dadea pentru ca xenoanele lui erau de 55w, iar cele de 55w nu dau eroare.
                      Si balastul digital intelege ca nu este cu nimic diferit de restul, este o chestie de marketing, cauta pe google si tu.

                      PS: Apropos mi-au venit modulele NO ERROR si merg

                      Comment


                      • #26
                        Mergeti la reprezentanta si spuneti sa va codeze in calc de cheie ezs ca aveti becuri cu xenon.Scapati de eroare si de vraja cu balast digital.

                        Comment


                        • #27
                          Daca se poate sa imi spuneti si mie ca si eu am aceeasi problema imi cad toate ceasurile cand le aprind nu stiu de ce .Aveti cumva informati care este problema ca imi da si eroare si nu e noua masina e din 95 un c200,w202 ma puteti ajuta .Eventual sa pun un condensator?

                          Comment


                          • #28
                            Fara suparare dar Optimus are dreptate in tot ce a scris,eu am W 203 din 2007 si am pu doar instalatia de xenoane cu balasturi digitale fara module no error si merg fara nici o eroare si am xenon pe toate becurile,mai exact bi xenon de fabrica+xenon pe faza lunga H7 pus de mine+proiectoare H7 tot xenon toate cu Balasturi Digitale.
                            Merg 100%
                            Vin:WDB2030081F908908

                            Comment


                            • #29
                              Problema se rezolva cu minusul de intrare balast la masa autoturismului+anulator de bec ars(sau un cond.de 10000 microfarazi/25 volti)tot pe intrare.In felul asta nu veti mai avea probleme...

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF