Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Calorifer spart W202 220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calorifer spart W202 220

    Va salut,nici bine nu a venit anul 2010 si s-a spart caloriferul,imi curge apa cu antigel pe presul din dreapta si m-i se aburesc geamurile.Ce vreau sa va rog e sa imi spuneti cum ajung la acel calorifer,pas cu pas.Precizez ca masina e un Mercedes-Benz c220 D,w202.
    Multumesc!

  • #2
    Trebuie demontat bordul.

    Comment


    • #3
      gigi_herseni - daca nu ai rabdare de fier nu recomand. Trebuie demintata si aeroterma toata.
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #4
        Rabdare o sa am.Am fost si la un service auto din Fagaras si acolo unul din mecanici mi-a zis ceva de genul:"Mercedesurile sunt prea complicate,nu ne bagam la asa ceva",cred ca a vrut sa scape de mine,macar de era ff complicat un w202 din '94.Asa ca vreau sa demontez eu ce trebuie,ceea ce vreau de la voi e sa imi spuneti ce trebuie demontat pas cu pas si unde sunt prinderile pt fiecare piesa daca se poate.Timp am destul si cu aceasta ocazie mai si invat ceva.
        Last edited by gigi_herseni; 01-03-2010, 15:38 PM.

        Comment


        • #5
          Salut

          Nu cred ca ar fi cineva care sa iti spuna exact unde sunt toate suruburile si prinderile bordului la w202.Am si eu modelul acesta in familie si bordul este f f f f complicat de demontat.
          Eu zic ca intr-o dimineata cand nu ai ce face sa iti iei toate sculele care le ai sa te urci in ea si sa incepi usor sa demontezi.
          Cat despre calorifer sa nu cumperi altul nou ca o sa gasesti aftermarket si nu o sa mai faca niciodata aceeasi caldura in masina.
          Cel vechi si original se poate repara si nu costa f mult.
          Bafta in rezolvarea problemei!
          Fosta: MB W202 C180 Elegance 1994
          Actuala: MB W203 C200 Kompressor Avantgarde 2002

          Comment


          • #6
            Mersi,sper sa primesc mai multe detalii inainte sa ma apuc de lucru.

            Comment


            • #7
              Deci imi spune cineva pas cu pas cum se demonteaza bordul?

              Comment


              • #8
                A stat cumva masina nepornita mai mult timp?
                Daca da ,mai asteapta putin ca poate pierde lichid pe la vreo garnitura care poate ai norocul sa-si revina(sa se dilate),sau poate este vreun por care iarasi ai norocul sa se astupe.

                Sau,

                Ai pregatit masina pentru iarna,ma refer la schimbul de antigel si ai pus antigel prea concentrat iar in cazul asta pierde prin locul cel mai sensibil(am patit la astra h si octavia 2 ),ambele pierdeau antigel pe sub bord si s-a adeverit a fi antigelul prea concentrat.

                Comment


                • #9
                  Nu cred ca e asta pt ca imi curge mult,aproximativ 0,3-0,5 litri la o ora,si nu a stat nepornita,dintr-o data m-am trezit cu apa sub bord,in dreapta.
                  Antigel doar am completat,nu l-am inlocuit ca era deja antigel in radiator.
                  Deci as vrea sa stiu cum se demonteaza,ca poate scap fara sa demontez si volan si tot bordul,poate se rezolva sa dau cumva doar consola centrala jos ca sa ajung la calorifer.

                  Comment


                  • #10
                    Deci imi zice cineva cum ajung la acel calorifer?
                    Haideti,va rog,cine se pricepe.

                    Comment


                    • #11
                      m-am apucat de demontat bordul.Am ajuns la gurile de aerisire din mijloc,de deasupra rotitelor de reglat caldura si nu stiu cum se scot.Stie cineva?
                      Si volanul.

                      Comment


                      • #12
                        Salut, nu stiu daca este cazul sa iti reamintesc sa iei borna de pe baterie inainte sa lucrezi la bord si volan.
                        Volanul ii prins cu 2 surubele carre se desfac cu surebelnita stea , aibagu va veni jos mai de decuplat firul de la airbag ( o mufa roshie).Pe mijloc vei vedea un hexagon ( cred ca de 13, poate ma insel) .Mai departe nu stiu pt ca eu aici m-am bloc , nu am reusit sa desfac surubul respectiv , nici cum. nici nu sunt sigur ca are filet pe dreapta.daca nu dai jos volanul atentie cand scoti bordu sa nu spargi geamu!!! :d
                        Caoriferul eu nu l-am dat jos , mi s-a parut prea cimplicat , daca imi aduc aminte 2 tevi care ies din calorifer se duc spre motor , din cauza la astea nu am putut face nimic.Mai trebuie sa dai jos ventilatorele( parca sunt 2 , sus si jos).Dupa asta mai ai de desprins un jeb de cleme ( sunt de 2 tipuri, cele mici se desprind usor dar sar mai tare ca lacultele , iar cele mai mari lunguete le convigi cu o surubelnita dreapta , parca, trebuie sa le impingi de jos in sus ).Pentru cei care desfac pentru prima data, atentie la mufele de la ceasurile de la bord , au cate o clema care trece peste mufa , trebuie ridicata dupa care mufa iese f usor.
                        Eu unul as porni motorul fara bord , si sa examinez situatia astfel.poate ai norocul sa nu fie calorifelul spart , ci o fisura pe uneva , sau mai bine, o imbinare obosita.
                        Bafta si rabdare de fier.

                        ( Sper sa se vada ceva in poze)
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Am ajuns in stadiul de mai sus dar de acum nu mai stiu ce sa ii fac.Am dat si galeria aceea care baga aerul pe partea din mijloc(in poza 1,cea din stanga mainii tale) si se vad 2 conducte care intra in acel radiator si nu stiu ce sa fac mai departe,nu pot sa le scot si mai e o a treia conducta care e greu accesibila,ce duce tot radiatorul acela,dar intra mai jos in el.
                          Stie cineva cum se scot acele conducte sau ce trebuie facut?

                          Comment


                          • #14
                            Se pare ca,din fericire,nu e caloriferul spart ci una din conductele de aluminiu care intra in el.Am vazut o gaura mica intr-o conducta.
                            Am 2 intrebari:cu ce sa astup gaura si sa scap de problema cat mai mult timp?
                            Si se pot gauri conductele acelea de aluminiu daca se pune alt tip de antigel,trebuie neaparat sa pun antigel de un anumit fel?

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF