Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Mercedes w203 cu caldura

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Clar este o problema in bord la dirijoarele/clapetele sistemului de climatizare !

    Comment


    • #77
      Cand fac testul acela cu 'dezaburire parbriz si recirculare aer' nu se mai opreste,am stat 10 minute su nu s-a oprit.

      Comment


      • #78
        Va salut!As dori sa'mi spuneti va rog unde se afla returul de la caloriferul din habitaclu pentru ca turul este exact in spate,pe partea de mijloc a motorului.Nu am caldura si as dori sa curat caloriferul cu o pompa de presiune cu apa.

        Servomotorasele inchid si deschid,electromotorul de langa vasul cu antigel functioneaza,termostat ok(apa sta la 90 in orice conditii de mers si mediu),iar daca apa sta la locul ei,automat si pompa de apa este buna.Masina este un C200k w203 din 2000.
        Last edited by emy_; 06-24-2015, 15:14 PM.

        Comment


        • #79
          Tare saritori colegi avem,in fine.Sa'i ajut pe cei cu cauza in fapta desi cred ca nu se osteneste nimeni pe caldura asta.Turul este situat sub vasul de expansiune.Se scote colierul si se baga presa pe conducta din aluminiu/inox.Returul se afla pe partea din spate al motorului ,in centru.Are o siguranta si se scoate cotul din plastic.Ulterior se scoate si conducta care vine in acel cot pentru a va face voi legatura cu conducta auxiliara prin care bagati presa.Se baga din ambele parti pana se poate sufla cu gura.Succes!

          Comment


          • #80
            Salutare! Problema e urmatoarea: Am caldura doar cand e accelerata masina.De ex azi dimineata apa a ajuns la 70-80 de grade si inauntru baga doar un pic caldut.Rotita albastra e inchisa.Mentionez ca am schimbat clapetel de la aer,manopera a fost 900ron. Si tot nu baga caldura.Am inteles ca poate fii caloriferul infundat.Stie cineva unde se gaseste acel calorifer?Pot oare sa-l desfund eu sa nu platesc o avere?Astept pareri.

            Comment


            • #81
              Am specificat mai sus procedura prin care desfunzi caloriferul.Iar inainte sa schimbi servomotorasul trebuia sa actionezi din panou si sa asculti bazaitul specific si iti dadeai seama daca era defect sau nu.Eu sunt de parere ca ai schimbat motorasul degeaba,iar problema ta este la calorifer sau pompa de langa vasul cu antigel.

              Comment


              • #82
                Nu cred ca le-am schmbat degeaba,macar acum baga caldura,dar baga cum trebuie atunci cand e accelerat motorul.

                Comment


                • #83
                  Stie cineva cat costa pompa recirculare antigel de langa vasul cu antigel?Am curatat toata instalatia si degeaba,baga doar caldut.Ajutor!

                  Comment


                  • #84
                    Am verificat pompa direct la baterie si merge,vibreaza,dar in rest merge putin doar cand pun contactul 2 secunde si dupa aceea se opreste.

                    Comment


                    • #85
                      Oamei buni,am schimbat pompa de reciruclare,aia de langa vasu de expansiune si degeaba.Cand pun contactul merge,se opreste si tot asa.Stie cineva de unde primeste curent sau daca are vreun releu undeva??

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by catalincatalin View Post
                        Oamei buni,am schimbat pompa de reciruclare,aia de langa vasu de expansiune si degeaba.Cand pun contactul merge,se opreste si tot asa.Stie cineva de unde primeste curent sau daca are vreun releu undeva??
                        Pompa de recirculare functioneaza continuu cand ai motorul oprit si butonul rest apasat.Este proiectata pentru recircularea lichidului de racire in cazul motorului oprit si pentru a ceda restul de caldura in interior in timpul stationarii.Butonul din bord EC REST are 2 functii cu leduri atasate fiecarei functii .Economic in cazul aerului conditionat in timpul mersului si rest pentru stationare si cedare de caldura.

                        Comment


                        • #87
                          Stiam asta,dar pompa aceea trebuie sa mearga mereu.Vecinul meu are la fel si merge perfect.Cand merge pompita aia,am si caldura si trece pe gaz in 5 min.

                          Comment


                          • #88
                            Buna seara, sunt mai nou pe forum si am si eu o problema cu aerul rece si cald la un w203/ 2006. Am masina din toamna 2015 si pana acum la cum a fost vremea afara am avut nevoie numai de caldura sau de aerul de afara asa cum era. Acum am vrut sa pornesc AC-ul dar am observat ca imi baga rece numai cand reglez temperatura pe 18 grade, adica la maxim unde ar fi ca un potentiometru ca face un "clic". Daca vreau sa reglez 20 grade sau o alta temperatura imi baga cald de nu pot sta in masina.Nu conteaza cum dirijez aerul ca imi baga acelasi aer, rece daca e pus pe 18 grade(in capat de tot asa cum am explicat mai sus) si cald cum am miscat putin din potentiometru spre cald.
                            Care este problema sau ce nu fac bine.
                            Va salut. O seara placuta!

                            Comment


                            • #89
                              Ar trebui verificat freonul din instalatie , compresorul si o scanare , daca functioneaza cum trebuie clapetele de la clima.

                              Comment


                              • #90
                                nu este din freon, etc, din ce am vazut ce scria cineva pe forum cu aceeasi problema buba ar fi din senzorul care se afla in plafoniera.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF