Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Mercedes w203 cu caldura

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Mercedes w203 cu caldura

    Buna ziua as avea si eu nevoie de ajutor,daca ma poate ajuta cineva.Am un mercedes w203 c200 an fabricatie 2004 si nu am caldura deloc,ventilatorul merge dar imi baga doar aer rece tot timpul si cand e reglat la cald si la rece.Mai vreau sa precizez ca am fost cu masina la reprezentanta Timisoara si mi-au spus ca e un senzor ce face diferenta dintre cald si rece.OK.Le-am zis sa mi-l schimbe lau schimbat au schimbat si antigelul au facut ei ce au facut si ma suna cu o zi inainte de craciun sa ma duc sa imi iau masina ca au schimbat senzoru si ma costa 910 ron dar caldura nu au putut sa o faca ca S-ar putea sa fie de vina radiatorul de caldura.Va dati seama ca nu am mai lasato pana in 06.01.2010 cand mau chemat ei si am ajuns acasa si am inceput sa desfac eu sa vad.Cand am desfacut toate plasticaraiurile de sub bord am ajuns la radiator lam scos lam curatat dar nimic tot degeaba.Radiatorul era in stare perfecta.Ma gandesc daca nu o fi pompa de apa devina sau termostatul pentru ca apa imi sta tot timpul la 95-97 grade iar termocupla cuplata non-stop.Inca ceva ar mai fi ca in timpul mersului cand o accelerez peste 4000 ture apa scade si se simte putina caldura.Va multumesc si astept parerile voastre.
    Mercedes W203 C200 an 2004.TM19ARY

  • #2
    Inca ceva.Am uitat sa va spun ca in borcanul unde pun apa si antigel tot timpul e presine cand il deschid ca si cum are mult aer inauntru,dar apa pierd cam la 100 km jumatate de litru.Va multumesc si daca am gresit ceva imi cer scuze.
    Mercedes W203 C200 an 2004.TM19ARY

    Comment


    • #3
      Originally posted by aris_mondialu View Post
      Inca ceva.Am uitat sa va spun ca in borcanul unde pun apa si antigel tot timpul e presine cand il deschid ca si cum are mult aer inauntru,dar apa pierd cam la 100 km jumatate de litru.Va multumesc si daca am gresit ceva imi cer scuze.
      Presiune e normal sa fie , daca nu ma insel sistem lucreaza la 1,4 bar , insa pierderea este mare de 1/2 l la 100 km.Verifica instalatia de racire a motorului , si vezi pe unde pierzi.

      Comment


      • #4
        Este normal sa fie un pic de presiune acolo in timp ce deschizi cu motorul cald.
        Mai verifica o data/ este posibil sa te inseli/ insa daca disparitia antigelului persista, problema s-ar putea sa devina groasa.
        Alte explicatii cu incalzirea le gasesti aici:

        Originally posted by aris_mondialu View Post
        Inca ceva.Am uitat sa va spun ca in borcanul unde pun apa si antigel tot timpul e presine cand il deschid ca si cum are mult aer inauntru,dar apa pierd cam la 100 km jumatate de litru.Va multumesc si daca am gresit ceva imi cer scuze.

        Comment


        • #5
          Originally posted by grigorean View Post
          Presiune e normal sa fie , daca nu ma insel sistem lucreaza la 1,4 bar , insa pierderea este mare de 1/2 l la 100 km.Verifica instalatia de racire a motorului , si vezi pe unde pierzi.
          Am verificat la reprezentanta cu pompa speciala din aia de care au ei acolo si cica nu pierd pe niciunde.E posibil sa fie garnitura de chiuloasa arsa sau ciupita?
          Mercedes W203 C200 an 2004.TM19ARY

          Comment


          • #6
            Originally posted by aris_mondialu View Post
            Am verificat la reprezentanta cu pompa speciala din aia de care au ei acolo si cica nu pierd pe niciunde.E posibil sa fie garnitura de chiuloasa arsa sau ciupita?
            Pai ai zis ca pierzi la 100 de km cam jumatate de litru.Daca e ciupita garnitura de chiulasa ar tebui sa gasesti ulei in vasul de la apa , sau pe la busonul de umplere ulei , sau pe joja de la ulei sa vezi ca o spuma , ceva...Sa vedem ce zic si ceilalti colegi.

            Comment


            • #7
              Atentie!!!!!!!!! Cind te duci pe acolo dai peste niste persoane cu puteri magice, care te face sa cazi in patima hipnozei. Ai sa repari cam orice la masina daca oamenii nu si-au facut planul. Mai ales cum a aparut acum mai peste tot concediul fara plata. Oamenii aceaia din ce sa traiasca si ei?
              Asa ca mare atentie.
              Parerea mea este ca masina nu are cine stie ce, sau chiar nu are nimic.
              Originally posted by aris_mondialu View Post
              Am verificat la reprezentanta cu pompa speciala din aia de care au ei acolo si cica nu pierd pe niciunde.E posibil sa fie garnitura de chiuloasa arsa sau ciupita?

              Comment


              • #8
                Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                Atentie!!!!!!!!! Cind te duci pe acolo dai peste niste persoane cu puteri magice, care te face sa cazi in patima hipnozei. Ai sa repari cam orice la masina daca oamenii nu si-au facut planul. Mai ales cum a aparut acum mai peste tot concediul fara plata. Oamenii aceaia din ce sa traiasca si ei?
                Asa ca mare atentie.
                Parerea mea este ca masina nu are cine stie ce, sau chiar nu are nimic.
                Va multumesc pentru sfaturi si tin foarte mult cont de sfatul tau ca masina nu are cine stie ce.Am verificat si celalalt link care mi lai dat si m-am dus afara la masina sa vad(era ceva de genu heater ...o chestie din meniu)l-am setat in toate felurile dar nimic.De garnitura de chiuloasa sincer nu stiu ce sa zic,fiindca nu am ulei in vasul de apa si nici spuma sau ceva de genu..doar ca pierd apa.
                Am uitat sa va mai spun ceva si sincer mie si rusine la cat am fost de prost,bolovan sau cum vreti sa imi spuneti.Acum vreo 2 saptamani iam facut schimb de ulei si toate filtrele la "un mecanic ce a lucrat la Reprezentanta Mercedes" si dupa ce mi-a schimbat toate cele iam spus ca pierd apa.A zis "nici o problema bagam putin praf in borcan si se rezolva.Tin sa precizez ca masina imi dadea caldura atunci.Dupa ce am bagat acel praf nu am mai avut caldura deloc doar rece rece in orice pozitie oriunde si la oricat imi era apa.L-am sunam si i-am spus ca de cand am bagat praful nu mai am caldura iar apa tot urca (a fost un moment cand in 3secunde a urcat la 120 asta in timpul mersului).A zis sa ma opresc la un magazin si sa bag jumatate de litru de otet sa curat instalatia.Am bagat si acel otet si nimic ...doar ca mia mai urcat odata ata pe la 110 tot asa rapid am oprit-o.Noroc ca eram langa casa.M-am dus acasa am dat drumu la apa,am bagat furtunul cu apa de la robinetul casei pe furtunul care merge la radiator sa o curat bine.Mi-a dat caldura vreo 20 de min si atat mi-a fost.Acum seara am fost cu tatal meu la masina ca sa verific chestia cu meniul ce am vazut-o in celalalt topic nu a mers si am zis sa ne uitam la furtune daca sunt calde.Toate sunt ok in afara de cel de sus de la motor care intra la radiatorul de incalzire(semn ca apa nu circula).Scuze ca am scris romane sau daca am gresit ceva.Astept parerile voastre ca de "meseriasi" m-am saturat pana peste cap,cat de cei de la Reprezentanta Mercedes mai mult decat satul.
                Mercedes W203 C200 an 2004.TM19ARY

                Comment


                • #9
                  Originally posted by aris_mondialu View Post
                  Va multumesc pentru sfaturi si tin foarte mult cont de sfatul tau ca masina nu are cine stie ce.Am verificat si celalalt link care mi lai dat si m-am dus afara la masina sa vad(era ceva de genu heater ...o chestie din meniu)l-am setat in toate felurile dar nimic.De garnitura de chiuloasa sincer nu stiu ce sa zic,fiindca nu am ulei in vasul de apa si nici spuma sau ceva de genu..doar ca pierd apa.
                  Am uitat sa va mai spun ceva si sincer mie si rusine la cat am fost de prost,bolovan sau cum vreti sa imi spuneti.Acum vreo 2 saptamani iam facut schimb de ulei si toate filtrele la "un mecanic ce a lucrat la Reprezentanta Mercedes" si dupa ce mi-a schimbat toate cele iam spus ca pierd apa.A zis "nici o problema bagam putin praf in borcan si se rezolva.Tin sa precizez ca masina imi dadea caldura atunci.Dupa ce am bagat acel praf nu am mai avut caldura deloc doar rece rece in orice pozitie oriunde si la oricat imi era apa.L-am sunam si i-am spus ca de cand am bagat praful nu mai am caldura iar apa tot urca (a fost un moment cand in 3secunde a urcat la 120 asta in timpul mersului).A zis sa ma opresc la un magazin si sa bag jumatate de litru de otet sa curat instalatia.Am bagat si acel otet si nimic ...doar ca mia mai urcat odata ata pe la 110 tot asa rapid am oprit-o.Noroc ca eram langa casa.M-am dus acasa am dat drumu la apa,am bagat furtunul cu apa de la robinetul casei pe furtunul care merge la radiator sa o curat bine.Mi-a dat caldura vreo 20 de min si atat mi-a fost.Acum seara am fost cu tatal meu la masina ca sa verific chestia cu meniul ce am vazut-o in celalalt topic nu a mers si am zis sa ne uitam la furtune daca sunt calde.Toate sunt ok in afara de cel de sus de la motor care intra la radiatorul de incalzire(semn ca apa nu circula).Scuze ca am scris romane sau daca am gresit ceva.Astept parerile voastre ca de "meseriasi" m-am saturat pana peste cap,cat de cei de la Reprezentanta Mercedes mai mult decat satul.

                  Trebuie sa faci o curatare a instalatiei. Iti este blocat radiatorul de la interior cel putin , de asta nu ai caldura , cu prafurile alea fermi toata instalatia de racire.Pentru spalare eu am folosit calgon , sare de lamaie si otet.Am scos mal din instalatie.Dupa aceea i-am pus antigel bun , si nu am absolut nici o problema.se incalzeste repede , temperatura sta fix la 80 si caldura merge perfect.In legatura cu furtunul de sus de care zici , daca e cel care vine in termostat , e clar ca e blocat termostatul.Am avut si eu problema asta si a trebuit sa il schimb. La mine era blocat pe deschis.Bafta in rezlovarea problemei.
                  Last edited by grigorean; 12-29-2009, 00:11 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by grigorean View Post
                    Trebuie sa faci o curatare a instalatiei. Iti este blocat radiatorul de la interior cel putin , de asta nu ai caldura , cu prafurile alea fermi toata instalatia de racire.Pentru spalare eu am folosit calgon , sare de lamaie si otet.Am scos mal din instalatie.Dupa aceea i-am pus antigel bun , si nu am absolut nici o problema.se incalzeste repede , temperatura sta fix la 80 si caldura merge perfect.In legatura cu furtunul de sus de care zici , daca e cel care vine in termostat , e clar ca e blocat termostatul.Am avut si eu problema asta si a trebuit sa il schimb. La mine era blocat pe deschis.Bafta in rezlovarea problemei.
                    Multumesc pentru sfat.Sa sti ca chiar acum ies afara dau drumu la antigel si incerc chestia cu calgonul,otetul si sarea de lamaie.Dupa care o sa verific termostatul.Osa va tin la curent cu ce se intampla.
                    Mercedes W203 C200 an 2004.TM19ARY

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by aris_mondialu View Post
                      Multumesc pentru sfat.Sa sti ca chiar acum ies afara dau drumu la antigel si incerc chestia cu calgonul,otetul si sarea de lamaie.Dupa care o sa verific termostatul.Osa va tin la curent cu ce se intampla.
                      500g calgon 500 g sare de lamaie 1l otet si apa de la retea.
                      Dupa aceea clatire si antigel nou.Baftfa

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by grigorean View Post
                        500g calgon 500 g sare de lamaie 1l otet si apa de la retea.
                        Dupa aceea clatire si antigel nou.Baftfa
                        Mai ceva.Cam cat timp sa las masina pornita?
                        Mercedes W203 C200 an 2004.TM19ARY

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by aris_mondialu View Post
                          Mai ceva.Cam cat timp sa las masina pornita?
                          Sa ai termostatu bun , sau daca e blocat sa fie pe deschis.Pana face 80-85 grade la apa.ca sa mearga pe tot circuitul si sa dai pe caldura la maxim si sa pornesti si ventilatorul.Bafta

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by aris_mondialu View Post
                            Mai ceva.Cam cat timp sa las masina pornita?


                            Da un ochi aici poate te lamuresti mai bine,

                            Toate cele bune !
                            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                            Comment


                            • #15
                              Buna.Am facut-o si pe asta,adevarul e ca am scos o gramada de mizerie,nu mi-as fi imaginat ca iese atat dar degeaba tot nu am caldura .Am verificat si termostatul si e ok,inchide deschide isi face treaba foarte bine zice mecanicu.El a mai zis ca e pompa de apa 99% ca are si un huruit si la furtunul de sus care intra in radiatorul de caldura nu imi vine apa numai cand o accelerez peste 2000 de ture.Astept si parerile voastre.Va multumesc
                              Mercedes W203 C200 an 2004.TM19ARY

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF