Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Mercedes w203 cu caldura

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    La reprezentanta ma costat cam asa:
    -Role Distributie
    -Filtru Polen
    -Manopera
    798 RON TOTAL FARA PIESE
    Piesele le aveau si ei dar costau 180 Euro dar le-am dus eu si ma costat 500 ron.
    Deci in total ca sa ii dau de cap...cu reprezentanta Auto Tiriac ma costat 2600 Ron.
    Sa ii fie tarana usoara la Tiriac si preturile lui.
    Orice problema ati avea numai acolo sa nu mai mergeti.Pe mine m-au chemat inapoi cu masina si miau spus ca nu ma costa nimic numa sa fiu multumit si pana la urma mi-au luat manopera 160 euro,si tot ce mi-au schimbat au schimbat pe ghicite.Sunt 100% ca termostatul nu era stricat ca l-am verificat eu inainte dar ei au zis ca e ca sa fie siguri ca altceva nu mai e de schimbat si ca va merge.Mecanici si electricienii de acolo sunt de 2 bani,le-am facut un scandal de au fugit toti de acolo ca soarecii,nu mai era nimeni in sala,am chemat de la mecanic la electrician toti care au muncit pe masina....dar oamenii aua vut dreptate ei le spuneau ca e un lucru la masina si nenorocitul de la receptie imi spunea altceva.....nici nu vreau sa imi aminteasc...e un vis urat...si daca ar fi sa va povestesc mi-ar trebuii vreo jumatate de ora de scris....sa fac un rezumat rapid.Una peste alta NU MERGETI LA REPREZENTANTA MERCEDES.....iSI BAT JOC DE VOI SI DE BANII VOSTRII.Va Multumesc.
    Mercedes W203 C200 an 2004.TM19ARY

    Comment


    • #62
      salut eu am un termostat original care a fost pe masina mea .eu am avariat masina si mi-au ramas multe piese daca te intererseaza sunama 0720900400

      Comment


      • #63
        Originally posted by grigorean View Post
        Pai ai zis ca pierzi la 100 de km cam jumatate de litru.Daca e ciupita garnitura de chiulasa ar tebui sa gasesti ulei in vasul de la apa , sau pe la busonul de umplere ulei , sau pe joja de la ulei sa vezi ca o spuma , ceva...Sa vedem ce zic si ceilalti colegi.
        Fiindca ai adus vorba de joja de ulei de la motor. Modelele W203 200 cdi, sau 220 cdi sunt dotate cu asa ceva?
        Eu nu am gasit joja de ulei nicaieri, verific uleiul doar din meniul de bord. Daca exista, te rog da un msj sa ma informezi pe unde e localizata.
        C220 CDI, W203, Automata

        Comment


        • #64
          Originally posted by aris_mondialu View Post
          Buna ziua as avea si eu nevoie de ajutor,daca ma poate ajuta cineva.Am un mercedes w203 c200 an fabricatie 2004 si nu am caldura deloc,ventilatorul merge dar imi baga doar aer rece tot timpul si cand e reglat la cald si la rece.Mai vreau sa precizez ca am fost cu masina la reprezentanta Timisoara si mi-au spus ca e un senzor ce face diferenta dintre cald si rece.OK.Le-am zis sa mi-l schimbe lau schimbat au schimbat si antigelul au facut ei ce au facut si ma suna cu o zi inainte de craciun sa ma duc sa imi iau masina ca au schimbat senzoru si ma costa 910 ron dar caldura nu au putut sa o faca ca S-ar putea sa fie de vina radiatorul de caldura.Va dati seama ca nu am mai lasato pana in 06.01.2010 cand mau chemat ei si am ajuns acasa si am inceput sa desfac eu sa vad.Cand am desfacut toate plasticaraiurile de sub bord am ajuns la radiator lam scos lam curatat dar nimic tot degeaba.Radiatorul era in stare perfecta.Ma gandesc daca nu o fi pompa de apa devina sau termostatul pentru ca apa imi sta tot timpul la 95-97 grade iar termocupla cuplata non-stop.Inca ceva ar mai fi ca in timpul mersului cand o accelerez peste 4000 ture apa scade si se simte putina caldura.Va multumesc si astept parerile voastre.
          Ce plasticaraiuri ai desfacut sub bord? Pe partea soferului sau a pasagerului? poti sa detaliezi? Vreau sa il dau si eu jos!

          Comment


          • #65
            Salut! W203-ul meu se incapataneaza sa nu-mi dea caldurica! Am descoperit ca daca e pus pe mijloc,adica in stanga,sa bage cald pe centru,e acceptabil,baga mai rece in mijloc si cald pe margini.DAR daca pun mijloc si parbriz de ex,sau mijloc si picioare,asa intre,baga rece pe mijloc.Deci daca pun INTRE oricare,baga rece pe mijloc.Sper sa intelegeti.E ceva normal?? Sfaturi?

            Comment


            • #66
              Originally posted by catalincatalin View Post
              Salut! W203-ul meu se incapataneaza sa nu-mi dea caldurica! Am descoperit ca daca e pus pe mijloc,adica in stanga,sa bage cald pe centru,e acceptabil,baga mai rece in mijloc si cald pe margini.DAR daca pun mijloc si parbriz de ex,sau mijloc si picioare,asa intre,baga rece pe mijloc.Deci daca pun INTRE oricare,baga rece pe mijloc.Sper sa intelegeti.E ceva normal?? Sfaturi?
              Reseteaza-ti climatronicul. https://www.youtube.com/watch?v=cZbM2BrAl0c
              Butonul de dezaburire si cel de recirculare aer trebuie simultan apasate pana cand incep sa clipeasca ledurile lor intermitent.

              Daca iti mai este utila informatia.....bafta.
              Hitler lebt durch Mercedes-Benz

              Comment


              • #67
                Am incercat asa si nimic.De ex daca dau aer cald pe mijloc e ok,dar daca dau intre mijloc si sus,baga cald sus si pe margini,dar pe mijloc baga mult mai rece.Nu stiu ce sa-i fac.

                Comment


                • #68
                  Daca prin "pe mijloc" te referi la grila mare de pe bord, atunci e normal sa ai aer rece atata vreme cat rotita albastra e deschisa. Rotita aia albastra baga NUMAI aer rece pentru o dezaburire mai eficienta, de unde si culoarea ei albastra. Daca parbrizul nu este aburit, acea rotita ar trebui sa stea inchisa.
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #69
                    buna ..sunt nou pe forum si am si eu o problema cu caldura de ceva vreme ..ceva genul la problema ce o spunei u ...poti sa imi spui si mie daca ai rezolvato si ce solutie era ...am mea e un c220 din 2001 baga doar frig ,doar in pozitia in care e intreptat inspre parbriz incalzeste unpic ..dar foarte putin
                    va salut

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by alexut View Post
                      buna ..sunt nou pe forum si am si eu o problema cu caldura de ceva vreme ..ceva genul la problema ce o spunei u ...poti sa imi spui si mie daca ai rezolvato si ce solutie era ...am mea e un c220 din 2001 baga doar frig ,doar in pozitia in care e intreptat inspre parbriz incalzeste unpic ..dar foarte putin
                      va salut
                      Citește regulamentul și respectă regulile de postare! Nu mai posta aiurea!

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by 84FIT View Post
                        Fiindca ai adus vorba de joja de ulei de la motor. Modelele W203 200 cdi, sau 220 cdi sunt dotate cu asa ceva?
                        Eu nu am gasit joja de ulei nicaieri, verific uleiul doar din meniul de bord. Daca exista, te rog da un msj sa ma informezi pe unde e localizata.
                        E un capac rosu pus in principiu intre sofer si galeria de admisie daca nu ma insel. E fara joja, dar exista joja de service cu care iti poti masura nivelul. Am si eu asa ceva

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by DRobert View Post
                          Ce plasticaraiuri ai desfacut sub bord? Pe partea soferului sau a pasagerului? poti sa detaliezi? Vreau sa il dau si eu jos!
                          Astea...da-mi p.m. daca vrei si te ajut.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #73
                            Nu stiu ce sa mai zic,apa are in jur de 80 grade,dar daca pun intre comenzi,de ex si in fata si la parbriz,pe mijloc baga rece.(nu grila aia mare ci cele 2 guri normale ca la orice masina).Am observat ca daca ii dau sa dezabureasca parbrizul,sufla de la cald imediat baga rece si ramane asa cateva minute si abia dupa 5 minute baga caldut iar.Are draci..?

                            Comment


                            • #74
                              Sa spun o patanie,poate cineva trage invataminte cu cladura!
                              Am un prieten cu o masina(nu e mercedes).Vine si imi zice cca este disperat,a fost la service,i s-au schimbat pompa apa,termostat,antigel,buson vas expansiune si masina nu are caldura.
                              El si muierea faceau frigul ca in pestera !
                              Aia destepti la reprezentanta i-au spus sa schimbe si radiatorul de racire,ca sigur este infundat !
                              Masina se comporta asa:Lichidul de racire la 89 grade,caldura abia ca la vechea dacie 1300.
                              Dau o tura cu rabla in forta,urca temperatura la 89 grade,las motorul pronit si incep sa verific:
                              Intrare in radiatorul din habitaclu,fierbinte,iesire radiator caldut.
                              Retur vas expansiune caldut.Lichidul in vasul de expansiune asa si asa,oricum nu la temperatura de la pompa de apa.
                              Mi-am dat seama ca masina nu isi face circuit complet.
                              Am golit antigelul,am desfacut furtunul de tur ce ducea in radiatorul de caldura,am cuplat la reteaua de apa si i-am bagat presiune pe instalatie timp de o ora.Intra apa pe sus,facea tot circuitul,iesea pe joc pe la radiator.
                              A iesit o mizerie de nedescris din sistem,desi antigelul in vas era acceptabil la culoare.Am spalat si vasul de expansiune.
                              Totul s-a desfundat,am pus antigel nou si masina are o caldura de speriat.
                              Nu este exclus ca un antigel de proasta calitate sa fi facut depunere/coroziune pe undeva si a infundat ceva !

                              Comment


                              • #75
                                E ok ce spui tu,dar la mine daca dau caldura in fata(pe cele 4 guri)baga caldut,dar daca ii dau in fata si parbriz,cum ar fi ora 22 la ceas,atunci baga cald dar pe gurile centrale unde pui parfum,acolo baga rece,chiar daca la parbriz si la usi baga cald.Sau daca il pun sa bage cald la picioare si parbriz(rotita aia in dreapta)atunci la picioare si parbriz baga cald,dar la mijloc baga rece de te rupe.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF