Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Mercedes w203 cu caldura

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by aris_mondialu View Post
    Buna.Am facut-o si pe asta,adevarul e ca am scos o gramada de mizerie,nu mi-as fi imaginat ca iese atat dar degeaba tot nu am caldura .Am verificat si termostatul si e ok,inchide deschide isi face treaba foarte bine zice mecanicu.El a mai zis ca e pompa de apa 99% ca are si un huruit si la furtunul de sus care intra in radiatorul de caldura nu imi vine apa numai cand o accelerez peste 2000 de ture.Astept si parerile voastre.Va multumesc
    In cazul in care apa circula numai daca o accelerezi peste 2000 de ture este foarte posibil sa fie de vina pompa de apa.Sa stii ca solutiile alea de astupat radiatoarele obtureaza canalele pe care circul agentul de racire din motor si strica pompa de apa...

    Bafta.
    Last edited by grigorean; 12-29-2009, 17:32 PM.

    Comment


    • #17
      Originally posted by grigorean View Post
      In cazul in care apa circula numai daca o accelerezi peste 2000 de ture este foarte posibil sa fie de vina pompa de apa.Sa stii ca solutiile alea de astupat radiatoarele obtureaza canalele pe care circul agentul de racire din motor si strica pompa de apa...

      Bafta.
      Multumesc mult o sa schimb pompa de apa am si sunat deja la piese auto ma costa 388 Ron.Va anunt cum e dupa ce am schimbato.Va Multumesc
      Mercedes W203 C200 an 2004.TM19ARY

      Comment


      • #18
        Sefule, pacat ca esti din Timisoara, ca o rezolvam.
        Dar daca ii schimbi pompa si ai sa constati acelas lucru, ce ai sa mai zici? Desi eu nu vreau sai contrazic pe cei in privinta pompei.
        Originally posted by aris_mondialu View Post
        Multumesc mult o sa schimb pompa de apa am si sunat deja la piese auto ma costa 388 Ron.Va anunt cum e dupa ce am schimbato.Va Multumesc

        Comment


        • #19
          La electrovalvele (robinetii) de control al fluxului de apa in caloriferul masinii nu s-a gandit nimeni?????
          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
            Sefule, pacat ca esti din Timisoara, ca o rezolvam.
            Dar daca ii schimbi pompa si ai sa constati acelas lucru, ce ai sa mai zici? Desi eu nu vreau sai contrazic pe cei in privinta pompei.
            Ok spune-mi tu ce sa mai fac sincer ca nu mai stiu...crede-ma ca nu mai stiu...imi vine sa ii dau foc.
            Mercedes W203 C200 an 2004.TM19ARY

            Comment


            • #21
              Originally posted by popeye_pmm View Post
              La electrovalvele (robinetii) de control al fluxului de apa in caloriferul masinii nu s-a gandit nimeni?????
              Unde sunt ca sa ma uit si la aia cam pe unde se afla?
              Mercedes W203 C200 an 2004.TM19ARY

              Comment


              • #22
                Pai deja sa zis de Popey, cauza foarte posibila.
                Dar iti trebuie tester sa intri pe modulul de AC si sa vezi daca ai vreun DTC eventual sa suni niste comenzi pe acolo si sa vezi ce nu merge. Daca totul este in regula/ atunci trebuie sa treci la munca de jos si sa iei furtunaraia la mina. Sper sa gasiti vreun meserias prin zona ardealului, fiindca altfel, pina ii veti da de cap cu reparatia, s-ar puta sa se faca vara.
                Lasati nervii si focul, ca nu ajuta la nimic. Am sa caut eventual o poza cu instalatia poate va ajuta intrun fel. Dar pina atunci trebuie tester, tester, tester, vorba lui Popey, posibil sa aveti probleme la vreo valva electrica/ dar sint situatii cind nici pe tester nu vi se arata exact defectul.
                Totusi testerul va ajuta sa stringeti lantul suspiciunilor de unde ar provenii defectul. Vedeti cu exactitate ce merge si veti deduce mai usor ce ar putea sa nu merga.
                Originally posted by aris_mondialu View Post
                Ok spune-mi tu ce sa mai fac sincer ca nu mai stiu...crede-ma ca nu mai stiu...imi vine sa ii dau foc.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                  Pai deja sa zis de Popey, cauza foarte posibila.
                  Dar iti trebuie tester sa intri pe modulul de AC si sa vezi daca ai vreun DTC eventual sa suni niste comenzi pe acolo si sa vezi ce nu merge. Daca totul este in regula/ atunci trebuie sa treci la munca de jos si sa iei furtunaraia la mina. Sper sa gasiti vreun meserias prin zona ardealului, fiindca altfel, pina ii veti da de cap cu reparatia, s-ar puta sa se faca vara.
                  Lasati nervii si focul, ca nu ajuta la nimic. Am sa caut eventual o poza cu instalatia poate va ajuta intrun fel. Dar pina atunci trebuie tester, tester, tester, vorba lui Popey, posibil sa aveti probleme la vreo valva electrica/ dar sint situatii cind nici pe tester nu vi se arata exact defectul.
                  Totusi testerul va ajuta sa stringeti lantul suspiciunilor de unde ar provenii defectul. Vedeti cu exactitate ce merge si veti deduce mai usor ce ar putea sa nu merga.
                  Ai dreptate nu sunt buni nervii dar crede-ma ca nu imi e tot una ca am dat deja o gramada de bani si tot nimic....oricum eu va multumesc din suflet pentru sfaturi si maine ma duc la un prieten la test sa vedem ce zice.Va anunt maine ce si cum.O seara placuta
                  Mercedes W203 C200 an 2004.TM19ARY

                  Comment


                  • #24
                    Daca la tester nu da nimic/ dar imposibil sa nu dea/ atunci uitativa pe desenele astea. Poate va ajuta, si ne anuntati.








                    Aveti deja totul. Spor la treaba.

                    Comment


                    • #25
                      salut. am un c clase w203 an 2002. am avut exact aceeasi prob. ca si tine. am fost la reprez. si au zis ca mi infundat radiatorul din bord, apoi ca nu imi merge termostatu, apoi ca robinetii ce sunt pusi deasupra pe motor(sub capacul argintiu sunt infundati) si tot felul de alte pareri. am schimbat termostatul,l-am pus nou...degeaba ca tot f f frig baga.verifica toate furtunele care ies din borcanul de antigel daca sunt calde dupa cca 30 min dupa ce pornesti motorul. spre exemplu mie de vina mi-a fost motorasul care e prins de borcanul cu antigel(e o chestie de metal sub forma unui energizant redbull care face returul de antigel).are in interior niste perii si daca periile nu fac contact pt ca sunt prea uzate, motorasul nu funcioneaza.... iar acesta nu trasmite apa calda in interiorul radiatorului din bord. desfal, curata periile si in caz ca sunt maxim de uzate schimbale cu perii de aspirator si iti garantez ca iti va merge perfect.

                      Comment


                      • #26
                        Salut. am un C clase w203 an 2002. Am avut exact aceeasi prob. ca si tine. am fost la reprez. si au zis ca mi infundat radiatorul din bord, apoi ca nu imi merge termostatu, apoi ca robinetii ce sunt pusi deasupra pe motor (sub capacul argintiu sunt infundati) si tot felul de alte pareri.
                        Am schimbat termostatul,l-am pus nou...degeaba ca tot f f frig baga. Verifica toate furtunele care ies din borcanul de antigel daca sunt calde dupa cca 30 min dupa ce pornesti motorul. Spre exemplu mie de vina mi-a fost motorasul care e prins de borcanul cu antigel (e o chestie de metal sub forma unui energizant redbull care face returul de antigel). Are in interior niste perii si daca periile nu fac contact pt ca sunt prea uzate, motorasul nu funcioneaza.... iar acesta nu trasmite apa calda in interiorul radiatorului din bord. Desfa-l, curata periile si in caz ca sunt maxim de uzate schimbale cu perii de aspirator si iti garantez ca iti va merge perfect.
                        Last edited by STEFAN V8; 12-30-2009, 08:33 AM.

                        Comment


                        • #27
                          Daca ar fi Pompa de recirculare Apa defecta, asta se vede din tester, nu trebuie sa fie demontata.
                          Testerul, hotareste.
                          Originally posted by mariuspopa View Post
                          salut. am un c clase w203 an 2002. am avut exact aceeasi prob. ca si tine. am fost la reprez. si au zis ca mi infundat radiatorul din bord, apoi ca nu imi merge termostatu, apoi ca robinetii ce sunt pusi deasupra pe motor(sub capacul argintiu sunt infundati) si tot felul de alte pareri. am schimbat termostatul,l-am pus nou...degeaba ca tot f f frig baga.verifica toate furtunele care ies din borcanul de antigel daca sunt calde dupa cca 30 min dupa ce pornesti motorul. spre exemplu mie de vina mi-a fost motorasul care e prins de borcanul cu antigel(e o chestie de metal sub forma unui energizant redbull care face returul de antigel).are in interior niste perii si daca periile nu fac contact pt ca sunt prea uzate, motorasul nu funcioneaza.... iar acesta nu trasmite apa calda in interiorul radiatorului din bord. desfal, curata periile si in caz ca sunt maxim de uzate schimbale cu perii de aspirator si iti garantez ca iti va merge perfect.

                          Comment


                          • #28
                            Salut. Pentru diagnoza in Timisoara il recomand pe Cosma in calea Buziasului. Cum iesi din sens inspre finante, dupa ce treci de primele blocuri faci prima sau a doua la dreapta. Este acolo un service oarecum "specializat" pe BMW-uri si exact langa e baiatul asta cu tester. Eu mi-am facut la el si am fost multumit. Omul stie cate ceva despre masini si pe langa testul in sine mai stie si sa-l interpreteze. Mi-a luat 50 de lei.
                            0721406842 - Cosma!
                            Bafta.
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #29
                              Multumesc mult pentru sfaturi....in Timisoara la tester o sa ma duc la Ioji din lipovei il cunosc de ceva timp si cam tot timpul e plin la el.O sa astept sa treaca anu nou si in data de 2 deja ma ia si os a vad ce imi va da pe tester.Deocamdata va multumesc si va doresc un AN NOU PLIN DE BUCURII,IMPLINIRI SI MAI ALES SANATATE MAXIMA VOUA LA FAMIILE VOASTRE SI LA MASINUTELE PE CARE LE CONDUCETI.
                              Mercedes W203 C200 an 2004.TM19ARY

                              Comment


                              • #30
                                Nu merg imaginile.Multumesc oricum.O zi placuta
                                Mercedes W203 C200 an 2004.TM19ARY

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF