Va salut, am mai discutat despre asta dar azi am patit urmatoarea treaba.
Sa luam pe rand: - masina mea este un C-class W202 diesel din 1995.
- Am problema la pompa de injectie asa arata testerul da eroarea P1622 "Shut of valve" si cica din cauza asta nu urca mai mult de 3000 de ture.
Azi am plecat pana la Cluj cum am iesit din localitatea Gherla, i-am dat talpa si spre surprinderea mea a urcat turometru peste 4000 de ture asa lejer si in scurt timp, adica tragea motorul ca un taur, am mars si cu 160 km/h, nu mia venit sa cred.
Am oprit in Cluj la OMV sa bag motorina, cand am deschis busonul de la rezervor a sunat destul de tare, un pasait puternic si mi sa lipit busonul de a trebuit sa trag de el ca sa il pot lua jos.
Dupa alimentare, pauza iar numa pana la 3000 de ture urca.
Ce dumnezeu poate sa aiba?
Va rog orice idee e binevenita, Multumesc.
Sa luam pe rand: - masina mea este un C-class W202 diesel din 1995.
- Am problema la pompa de injectie asa arata testerul da eroarea P1622 "Shut of valve" si cica din cauza asta nu urca mai mult de 3000 de ture.
Azi am plecat pana la Cluj cum am iesit din localitatea Gherla, i-am dat talpa si spre surprinderea mea a urcat turometru peste 4000 de ture asa lejer si in scurt timp, adica tragea motorul ca un taur, am mars si cu 160 km/h, nu mia venit sa cred.
Am oprit in Cluj la OMV sa bag motorina, cand am deschis busonul de la rezervor a sunat destul de tare, un pasait puternic si mi sa lipit busonul de a trebuit sa trag de el ca sa il pot lua jos.
Dupa alimentare, pauza iar numa pana la 3000 de ture urca.
Ce dumnezeu poate sa aiba?
Va rog orice idee e binevenita, Multumesc.
Comment