Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vid in rezervor!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vid in rezervor!

    Va salut, am mai discutat despre asta dar azi am patit urmatoarea treaba.
    Sa luam pe rand: - masina mea este un C-class W202 diesel din 1995.
    - Am problema la pompa de injectie asa arata testerul da eroarea P1622 "Shut of valve" si cica din cauza asta nu urca mai mult de 3000 de ture.
    Azi am plecat pana la Cluj cum am iesit din localitatea Gherla, i-am dat talpa si spre surprinderea mea a urcat turometru peste 4000 de ture asa lejer si in scurt timp, adica tragea motorul ca un taur, am mars si cu 160 km/h, nu mia venit sa cred.
    Am oprit in Cluj la OMV sa bag motorina, cand am deschis busonul de la rezervor a sunat destul de tare, un pasait puternic si mi sa lipit busonul de a trebuit sa trag de el ca sa il pot lua jos.
    Dupa alimentare, pauza iar numa pana la 3000 de ture urca.
    Ce dumnezeu poate sa aiba?
    Va rog orice idee e binevenita, Multumesc.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

  • #2
    Vidul acela de care vorbesti cred ca la oricine se formeaza si la mine cand alimentez se mai aude cateodata fasait cand descfac busonul deci acel vid se formeaza el singur,bineinteles nu chiar sa nu pot deslipi busonul dar se mai formeaza,in legatura cu turatia mica nu stiu ce sa zic,modelul tau are debitmetru de aer?,sa incerci un pic si la el,sper sa nu fie chiar pompa ca atunci e mai costisitoare problema.

    Comment


    • #3
      Busoanele de la rezervor au o supapa special creata pentru a nu face vid in rezervor, verifica cu atentie acea supapa. Cind faceti plinul spatiul gol din rezervor este mic, pompa de alimentare trage combustibilul si are nevoie de aer pentru a inlocui volumul de carburant tras din rezervor, daca supapa nu lucreaza nu permite intrarea aerului si implicit pompa de alimentare nu mai poate trage suficient carburant pentru functionarea optima a motorului.

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru sfaturi, am facut urmatoarea treaba in vara, am luat jos busonul de la rezervor si am circulata asa fara el o zi intreaga, dar nu am observat vre-o diferenta sesizabila.
        Daca tot a venit in discutie debitmetrul, va rog sa-mi souneti unde este montat piesa asta pe motor, adica unde sa-l caut.
        As dori sa scot mufa electrica de pe el sa vad ce diferenta va aduce.
        Multumesc.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Nu ai asa ceva stai linistit.

          Comment


          • #6
            Nu trebuie sa umbli fara buson. Ajunge sa nu-l strangi de tot. Are doua pozitii la inchidere si daca il lasi pe prima trage ceva aer. Bafta.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Inca nu m-am lamurit, oare de ce a influentat acel vid mersul motorului, adica ca tragea ca nebunu, care pana acuma parca era mort.
              Daca nu am debitmetru la acest tip de motor atunci cum se face amestecul de aer-carburant? ca tot trebuie sa existe ceva care face amestecul.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Ar fi posibil sa ai ceva depuneri in rezervor care sa blocheze sorbul pompei. Cat despre mersul fara buson, nu cred ca are legatura cu acea valva a rezervorului(daca aia e blocata tot degeaba)
                Cine se scoala de dimineata ... doarme mai putin
                W202 2.0 diesel

                Comment


                • #9
                  Sincer nu te inteleg. Daca ai codul respectiv de eroare e clar ca ai o problema la pompa de injectie. Nu incerca sa cauti mizerie in rezervor ca sigur nu vei rezolva problema. Ori dai pompa jos si mergi cu ea la cineva care se pricepe sa o repare ori schimbi pompa. Daca nu faci nimic sigur problema nu se va rezolva de la sine.

                  Comment


                  • #10
                    E clar ca e problema ca nu urca turatia este din cauza pompei de injectie, dar nu inteleg ce face acel vid in rezervor. Sa fie tot din cauza pompei? poate ca da.
                    Apropo stiti pe undeva in transilvania unde se repara pompe de injectii LUCAS?
                    Multumesc.
                    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                    Comment


                    • #11
                      Vidul nu are nici o legatura cu nefunctionarea pompei si a masinii. Rezolva pompa si masina va functiona asa cum trebuie.Nu se repara in Transilvania. Cauta o pompa sh sau trimite pompa la Rune srl bucuresti macar sa vezi ce e defect la ea. Parca o diagnoza era 250 ron.Sau cauta pe net daca repara cineva pompe Delphi prin zona. Cand am avut nevoie eu nu am gasit.

                      Comment


                      • #12
                        Salut colegu Jacob,referitor la debitul de aer vezi ca de la filtrul de aer catre admisie pe acel ,,tub,, de plastic ce face legatura intre cele mentionate mai sus ai in interior o clapeta ce este actionata pe exterior cu niste pirghii care daca se blocheaza intr-o anumita pozitie clapeta nu-ti trage debitul necesar de aer si-n consecinta nu se tureaza cum trebuie,asa este sistemul la w202 2500 diesel 1993 pe care-l am eu.Multa bafta.

                        Comment


                        • #13
                          salut colegi
                          scriu aici pt ca simtomele masinii mele sunt identice,dar senzorul cu pricina la mine poarta codul P1230 si se numeste senzor inceput injectie.
                          Intrebarea este daca se pricepe cineva pt ca la constanta oamenii se contrazic.Unii spun ca este un snzor din pompa iar altii spun ca este un senzor de pe volanta sau axa cu came.
                          Care poate fi realitatea?

                          Comment


                          • #14
                            Eu inteleg ca intrebati dar nu incercati diferite chestii acasa ca nu e tractor.Cel mai bine e sa mergi la un tester deoarece ai o eroare si el iti va spune ce e de vina...BFT

                            Comment


                            • #15
                              Ca sa nu deschid alt topic va intreb aici despre o problema referitoare tot la acel vid(sau presiune de gaze) din rezervor, si anume: mereu cand deschid busonul se aude un puternic sunet specific presurizarii(depresurizarii) rezervorului, insa de curand am patit ceva mult mai grav. Am parcat masina timp de trei zile fara sa circul, si la pornire avea simptomele unei pompe defcte sau lipsei de motorina, adica motorul murea instantaneu si se aprindea EDC, asta de vreo 3 ori la rand. Dupa ce am desfacut busonul si am auzit acel sunet puternic, motorul a pornit la prima cheie, dupa ce a invartit de vreo 3 ori, probabil pana a tras motorina. Unde doamne gasim acea supapa de evacuare a gazelor(aerisire, presurizare, sau ce o fi) si ce trebuie sa ii facem ca sa nu ne mai confruntam cu aceasta problema?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF