Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Dar atunci cand intra in avarie nu se aprinde martorul care reprezinta avaria la cutie?adica acel simbol care arata ca un pinion?

    Comment


    • #47
      BDK- exista 2 proceduri de schimbare a uleiului din CVA si amandoua implica 10l ulei atf sau.....6803.
      procedurile difera in functie de cutie.
      Prima ar fi spalare (la cutiile ce detin joja)
      -se da drumul la ulei(cca3l)
      -se baga alti 3 litri la loc si se porneste auto si se plimba cutia R-N-D timp de vreo 5-10 min
      - se repeta operatia de mai sus
      -se da drumul la ulei iar dupa care se da baia jos
      -se inloc filtru ulei +garnitura
      -se monteaza la loc baia
      -se baga cca2.5 l si se merge cu masina in rafe sa se incalzeasca cutia(in jur de 90 grade C)
      - se masoara nivelul si se mai completeaza cat mai e nevoie




      A 2 metoda e mai complicata...(la cele fara joja)
      -dai drumul la ulei din baie(cca3l)
      -dai drumul la ulei din convertizor(au un buson mic pe ele)(cca3l)
      -dai baia jos si schimbi filtru si garnitura
      -Atentie se vor schimba si cele 6 suruburi
      -dupa ce sa scurs bine se monteaza totul la loc
      -se baga in baie 3l ulei
      -se porneste masina pt cateva momente
      -se baga iar ulei in baie(cat intra)
      -se porneste masina iar pt cateva momente
      -iar se baga ulei in baie
      -iar se porneste masina si se lasa pornita pina ce temp uleiului din cva urca la 45 gradeC
      -cand temp a ajuns la 45 se baga ulei pina la refuz'



      A 2 procedura nu puteti sa o faceti fara un STAR Diagnosis(reprezenta), dar mai sunt unii care apreciaza cald cu mana(cea ce nu e prea corect).
      Deci domnilor grija mare, pt 1.2h manopera la reprezenta (cu uleiu vostru si filtru si garnitura) riscati sa va prapaditi cutia


      1.2*125=150 ron.... cat le dati la alti mecanici sa va schimbe uleiu????

      Comment


      • #48
        Grigorean.... sa mi arati si mie ce martor ti se aprinde....

        Comment


        • #49
          M-am documentat si eu si am inteles procedeul de schimbare a uleiului,fiind vorba de o cutie 722.6,fara buson la convertizor.Momentan problema nu mai e de ulei si oricum cutia va fii spalata si se va baga alt ulei nou,filtru si ce mai trebuie.Acum astept sa intre in lucru si sa vedem ce surprize gasim in ea.
          Si apropo Tantaru.Am sunat la reprezentanta Mercedes in Chitila cu scopul de a duce masina sa o repar acolo.Ora de manopera este 200 ron fara TVA si pentru o diagnoza am inteles ca se pun cam 4 ore(a cate 100 min).Data trecuta cand am schimbat uleiul am facut-o tot intr-un service si tot o reprezentanta dar nu Mercedes si m-a costat cam 80 ron.Am stat langa masina si macar am stiut ca s-a schimbat intr-adevar uleiul nu cum am auzit ca se mai obisnuieste prin reprezentante la Mercedes sa-ti schimbe uleiul si sa te trezesti pe factura cu un convertizor nou sau mai stiu eu ce piese costisitoare.
          Last edited by BDK; 02-23-2010, 23:02 PM.

          Comment


          • #50
            Domnu BDK sa ti dau un sfat suna la reprezentanta mbz bv si intreaba cat e ora de manopera, e 125 ron fara tva, in plus e o promotie in care beneficiezi de un discount de 5% la piese si ora de manopera scade la 95ron fara tva daca auto e mai vechi de 4 ani,,,
            incearca asa...
            la noi nu te lasa tot timpul langa masina, dar mai poti vizita din cand in cand masina si sa asisti cateva minute la operatii


            si niciodata nu furam clientii. asta ti o spun sincer

            daca vrei iti las nr de telefon si ne auzim, iti explic mai detaliat

            Comment


            • #51
              Domnu' Tantaru distanta este o problema,ar trebui sa aduc masina pe platforma si eventual sa fac naveta pana la Brasov.Momentan am luat legatura cu cineva care lcreaza tot la mercedes si cu care sper sa-mi rezolv problema.Multumesc oricum de intentie.

              Comment


              • #52
                Originally posted by tantaru View Post
                Grigorean.... sa mi arati si mie ce martor ti se aprinde....
                La mine nu se aprinde nimic ca n-am cutie automata , dar informativ pun o poza din manualul de la Vito W638 legat de martorul din bord, asta ca sa vezi ca nu-i poveste pescareasca.
                Attached Files

                Comment


                • #53
                  o sa ma interesez sa vad... eu lucrez la turisme... de obicei se aprindea check engine... o sa revin cu informatii suplimentare

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by tantaru View Post
                    evnosia, ca sa ti raspund la intrebare , da e posibil sa intre in avarie si sa nu indice nimik doar in anunumite circumstante, deobicei cand cva intra in avarie aprinde si un check engine la bord(pe parte electrica),
                    totul se rezolva in urma unui test electric care te indruma spre problema
                    Multumesc ptr. raspuns dar problema a fost alta din vina.......mea,asa cum am spus problema mi-a aparut cand ma indreptam spre reprezentanta MB ptr pierderea motorina la pompa de inalte,deci:1-cuplasem din greseala pe manual si am mers cu treata unu pana acolo.2-problema cu pompa de inalte rezolvata in sensul ca de fapt erau oringurile de la intrarea in pompa si unul din spate?pret-oringuri 20 lei manopera 250lei

                    Comment


                    • #55
                      Azi a fost demontata cutia.Toate seturile de discuri sunt in stare buna nefiind prajite.Nici covertizorul nu pare a fii afectat negasindu-se span in uei.In cutie totul pare ok,mai putin niste urme de rugina ca si cand ar fii patruns ceva apa p-acolo.Urmeaza sa fie schimbate garniturile si remontata.Dupa ce va fii testata mecanic daca totul va fii ok va ramane de curatat blocul de valve care este destul de murdar.Poate ma ajuta cineva cu o metoda eficienta de curatare pt ca am inteles ca nu poate fii demontat in totalitatea si astfel nici spalarea lui nu se poate face foarte bine

                      Comment


                      • #56
                        eu te as sfatui sa nu desfaci blocul hidraulic,,, cumpara niste spray cu alcool Brake Parts Cleaner sau BPC2(20lei/buc) si il lasi sa se scurga bine si il speli dupa aia cu spray-ul...
                        vezi daca nu ai urme de colagen in cutie ca daca ai o sa ti trbuiasca si radiator

                        Comment


                        • #57
                          "Deal Sir"
                          Ei nici chiar 5000 euro. Sint o gramada de solutii pina la banii astia.
                          Omul apeleaza unde crede de cuvinta. Daca in 5-6 saptamini nui va da de cap poate vom intervenii si ceilalti. Sint sigur ca va gasii rezolvare prin noi, cei de aici. Chiar si eu unul.

                          Avantajul este ca din 2007 decind cu alunecarea asta de teren cind am ajuns in Europa romanii au mai multe sanse sa posede un produs pe care il au si cei din vest. Dar vezi tu.... organul de stat ne cam da peste degete cind vrem sa ne uitam si noi peste gard, si ne cam bubuie cu taxe.

                          In cel mai rau caz omul mai pune 1000 de euro si isi ia alta masina identica iar de la cealalta ii ramine piese de schimb pentru toata viata.
                          Sint sigur ca nu va ajunge in vreo reprezentanta din romania. E la fel ca si in guvern: veri, nepoti, unchi si matusi.
                          Originally posted by tantaru View Post
                          Sal... scuzatima daca ma bag in discutia voastra cu toate ca nu sunt proprietar de un mercedez, dar lucrez la o reprezentanta mb... si as putea sa va ajut cu cateva sfaturi....
                          cel mai bun sfat e sa va documentati inainte de a umbla la cva, si nu totul se rezuma doar la un schimb de ulei(si ala schimbat in mod neadecvat), sunt mai multi factori ce determina intrarea cutiei in avarie(placa electrica, pachete de ambreaj arse sau tocite, poate de asemenea sa cada filtru de ulei din bloc etc..) asa ca domnilor va rog documentativa inainte sa va cumparati cutie noua(4-5000 euro ()

                          Comment


                          • #58
                            Azi am cumparat setul de garnituri de la cutie(380 ron) si priza de la cutie(25 ron).Urmeaza sa fie schimbate,curatat blocul hidraulic si remontata cutia.Wish me luck!

                            Comment


                            • #59
                              Azi a fost pusa la loc cutia,bagat ulei nou si am mers cu masina in probe.Masina face figuri la schimbarea din treapta 3 in treapta 4.Primeste comanda sa schimbe dar intarzie schimbarea si se tureaza putin in gol.Intrucat totul functioneaza perfect nu-mi ramane decat sa schimb blocul hidraulic.Are idee cineva cat costa nou?Alte solutii mai am?

                              Comment


                              • #60
                                maine seara iti zic exact cat costa unu.... ok???

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF