Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by BDK View Post
    Din nefericire revin cu problema mea.Ieri a reinceput sa-mi faca probleme cutia.Acum 2 luni va spuneam despre problema cutiei mele si cum s-a rezolvat doar cu schimbul uleiului si filtrului insa se pare ca nu a fost de ajuns.De data aceasta problema difera putin in sensul ca:se aude un suierat in cutie inainte sa intre in avarie;daca las masina cu motorul oprit 2-3 minute si o repornesc pleaca de pe loc fara nici o problema si nu smuceste deloc(comparativ cu data trecuta cand smucea foarte tare si nu schimba treapta 2);avaria apare dupa aproximativ 2-3 km timp in care masina schimba perfect si doar incetinirea face ca masina sa nu mai plece si sa nu mai schimbe vitezele.Sincer nu mai stiu ce sa-i fac.Am verificat uleiul cu o joja improvizata de mine si ulei are in cutie insa nu stiu daca deajuns.Cand am facut schimbul am cumparat 8 litri pe care i-am bagat pe toti in cutie in 2 etape.Primi 4 litri dupa schimbarea filtrului si montarea baii la loc si urmatorii 4 litri dupa ce am scos si uleiul din convertizor.Acum chiar nu pot preciza cat ulei a ramas in cutie.Oare sa nu fie de ajuns ulei?Sa mai cumpar un litru si sa mai completez?
    De obicei se cauta cauza, nu efectul!
    Nu iti treb Star sa verifici nivelul uleiului, mai ales ca ai mai trecut prin asta si te-ai descurcat minunat.
    Poate si uleiul asta a plecat tot pe unde a plecat si cel dinainte...
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #32
      Originally posted by BDK View Post
      Din nefericire revin cu problema mea.Ieri a reinceput sa-mi faca probleme cutia.Acum 2 luni va spuneam despre problema cutiei mele si cum s-a rezolvat doar cu schimbul uleiului si filtrului insa se pare ca nu a fost de ajuns.De data aceasta problema difera putin in sensul ca:se aude un suierat in cutie inainte sa intre in avarie;daca las masina cu motorul oprit 2-3 minute si o repornesc pleaca de pe loc fara nici o problema si nu smuceste deloc(comparativ cu data trecuta cand smucea foarte tare si nu schimba treapta 2);avaria apare dupa aproximativ 2-3 km timp in care masina schimba perfect si doar incetinirea face ca masina sa nu mai plece si sa nu mai schimbe vitezele.Sincer nu mai stiu ce sa-i fac.Am verificat uleiul cu o joja improvizata de mine si ulei are in cutie insa nu stiu daca deajuns.Cand am facut schimbul am cumparat 8 litri pe care i-am bagat pe toti in cutie in 2 etape.Primi 4 litri dupa schimbarea filtrului si montarea baii la loc si urmatorii 4 litri dupa ce am scos si uleiul din convertizor.Acum chiar nu pot preciza cat ulei a ramas in cutie.Oare sa nu fie de ajuns ulei?Sa mai cumpar un litru si sa mai completez?
      Va mai dau si eu niste idei...sper ca bune, iar daca nu, va rog nu mi-o luati in nume de rau.
      Anul trecut, un prieten care se ocupa cu vanzari-cumaparari-schiburi de masini, a primit diferenta la o masina un C200 cdi 2002, automat. Dupa ce a cosmetizat masina pentru revanzare (aprox 2 sapatamani), timp in care a mai facut in jur de 1.000 km cu ea, au inceput problemele cu cutia. Nu mai schimba, apoi nu mai pornea, zgomote, tot felul de chestii nasoale. A dus-o la un service de cutii automate, niste baieti ff priceputi de altfel, au masurat nivelul uleiului, care culmea: ERA PESTE MASURA! Nu cunosc in ce a mai constat reparatia, daca au intervenit si in alte componente ale cutiei, cert este ca dupa vizita facuta la acel service, cutia a mers si nici nu s-a plans de costuri exorbitante.
      In concluzie, poate la tine nu a iesit chiar tot uleiul cand l-ai schimbat, si pe langa cei 8 l noi, o mai fi ramas 1-2 din cel vechi si poate asta e cauza, ai si tu ulei mai mult decat normal in cutie. Ori s-au deteriorat niste componente data trecuta, cand ai ramas fara ulei in cutie. Oricum, iti doresc bafta in rezolvarea problemei!
      C220 CDI, W203, Automata

      Comment


      • #33
        Ieri am pus masina pe tester.Am dus masina la service pe rotile ei si pe tot drumul,aproximativ 5-6 km nu a facut nici o figura,a schimbat perfect.Probabil din cauza ca era rece.Ajuns la service si lasand-o pornita imediat au aparut problemele in sensul ca nu mai pleca de pe loc.In urma diagnozei s-a constatat eroarea P220A(care a aparut si data trecuta cand am avut probleme).Ca urmare s-a trecut la verificarea senzorilor de turatie cutie.Astfel am observat ca dupa ce masina stationa cu motorul oprit aproximativ 1 minut la pornire senzori de turatie 2 si 3 indicau 700-710 rpm.Dupa ceva timp rotatiile incepeau sa scada,senzorul 2 indicand 400-500 rpm iar senzorul 3 scazand la 0 si foarte rar urcand la 60-70 rpm.

        Comment


        • #34
          Originally posted by BDK View Post
          Ieri am pus masina pe tester.Am dus masina la service pe rotile ei si pe tot drumul,aproximativ 5-6 km nu a facut nici o figura,a schimbat perfect.Probabil din cauza ca era rece.Ajuns la service si lasand-o pornita imediat au aparut problemele in sensul ca nu mai pleca de pe loc.In urma diagnozei s-a constatat eroarea P220A(care a aparut si data trecuta cand am avut probleme).Ca urmare s-a trecut la verificarea senzorilor de turatie cutie.Astfel am observat ca dupa ce masina stationa cu motorul oprit aproximativ 1 minut la pornire senzori de turatie 2 si 3 indicau 700-710 rpm.Dupa ceva timp rotatiile incepeau sa scada,senzorul 2 indicand 400-500 rpm iar senzorul 3 scazand la 0 si foarte rar urcand la 60-70 rpm.
          Buna seara, se pare ca va mai trece ceva apa pe dunare pana se va intelege ca diagnosticarea unei cutii automate este destul de complexa ,si nu tot ce da un tester este adevarat .
          Spor la treaba.
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • #35
            Originally posted by BDK View Post
            Ieri am pus masina pe tester.Am dus masina la service pe rotile ei si pe tot drumul,aproximativ 5-6 km nu a facut nici o figura,a schimbat perfect.Probabil din cauza ca era rece.Ajuns la service si lasand-o pornita imediat au aparut problemele in sensul ca nu mai pleca de pe loc.In urma diagnozei s-a constatat eroarea P220A(care a aparut si data trecuta cand am avut probleme).Ca urmare s-a trecut la verificarea senzorilor de turatie cutie.Astfel am observat ca dupa ce masina stationa cu motorul oprit aproximativ 1 minut la pornire senzori de turatie 2 si 3 indicau 700-710 rpm.Dupa ceva timp rotatiile incepeau sa scada,senzorul 2 indicand 400-500 rpm iar senzorul 3 scazand la 0 si foarte rar urcand la 60-70 rpm.
            Daca cutia 'aluneca', sunt corecte valorile senzorilor. Senzorii arata diverse valori, in diverse regimuri.
            Care era nivelul uleiului?
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #36
              Originally posted by cl600 View Post
              Daca cutia 'aluneca', sunt corecte valorile senzorilor. Senzorii arata diverse valori, in diverse regimuri.
              Care era nivelul uleiului?
              Nivelul este la fel ca atunci cand am schimbat uleiul.Nu pot spune daca este nivelul corect,daca este prea putin sau prea mult.Culoarea uleiului este ok,este rosu nu prezinta urme de uzura sau impuritati.

              Comment


              • #37
                Nu inteleg de ce te duci la un service care are doar un tester si nu au posibilitatea sa-ti verifice si nivelul uleiului din cutie ?! De ce preferi sa tot arunci banii pe la diversi in loc sa mergi la cineva care chiar se pricepe si are si sculele necesare ?
                Nu mai baga ulei in cutie, daca nu ai pierderi de ulei te asigur ca ai deja prea mult !
                In alta ordine de idei, daca atunci cand ai facut schimbul de ulei nu ai gasit span in baie si nici prea multa uzura de ferodo ( mal negru ), poti scapa ieftin doar cu schimbarea placii electrice, placa pe care sunt fixati senzorii de turatie.

                P.S. Ia legatura cu automaticul pe PM, poate te ajuta.

                Comment


                • #38
                  Te rog un sfat!

                  Originally posted by automaticul View Post
                  Buna seara, se pare ca va mai trece ceva apa pe dunare pana se va intelege ca diagnosticarea unei cutii automate este destul de complexa ,si nu tot ce da un tester este adevarat .
                  Spor la treaba.
                  Astazi am dus masina,un Mecedes [ w203 c 270 an 2001 ] la reprezentanta Mercedes din Ploiesti ptr. unele probleme la pompa de inalta presiune si pana la service circa 1,5 km am sesizat ca motorul se tura pana la 4500 rot/min fara sa schimbe viteza [cutie automata]de obicei se simtea usor schimbarea vitezei concomitent cu scaderea turatiei .Acum nu stiu ce sa fac sa le spun ce mi s-a intamplat sau sa le spun sa o puna pe tester si sa vedem ce apare ,nu de alta dar sa pic in hipnoza dupa emiterea facturii!V-as fi recunoscator daca mi-ati da un raspuns pana maine cu sfaturile de rigoare pana ma duc sa i-au masina .Va multumesc.

                  Comment


                  • #39
                    Intrebare

                    Originally posted by Raptorul View Post
                    Nu inteleg de ce te duci la un service care are doar un tester si nu au posibilitatea sa-ti verifice si nivelul uleiului din cutie ?! De ce preferi sa tot arunci banii pe la diversi in loc sa mergi la cineva care chiar se pricepe si are si sculele necesare ?
                    Nu mai baga ulei in cutie, daca nu ai pierderi de ulei te asigur ca ai deja prea mult !
                    In alta ordine de idei, daca atunci cand ai facut schimbul de ulei nu ai gasit span in baie si nici prea multa uzura de ferodo ( mal negru ), poti scapa ieftin doar cu schimbarea placii electrice, placa pe care sunt fixati senzorii de turatie.

                    P.S. Ia legatura cu automaticul pe PM, poate te ajuta.
                    Sa inteleg ca senzorii de turatie fixati pe placa electrica sunt raspunzatori eventual ptr. faptul ca nu se schimba viteza automat?

                    Comment


                    • #40
                      salut tuturor. am avut aceleasi probleme cu aproxiamtie majora la unj bmw e60 (520i)din 2005 cutie automata cu pachet sport, si la un w211 si desigur dupa schimbarea uleiului am remediat aceste probleme la ambele masini.... un schimb de ulei cu filtru fiind in jur de 1500 lei aprox. la c clase poate scapi maik ieftin dar nu cu mult...este scump uleiul si nu baga ori si ce ulei baga doar ulei de calitate dar sincer eu as merge pe sfaturile "cl600"...nu ca il laud dar dansul chiar stie...cel putin pe mine m-a ajutat la un w203 cu o problema enervanta...

                      Comment


                      • #41
                        Sal... scuzatima daca ma bag in discutia voastra cu toate ca nu sunt proprietar de un mercedez, dar lucrez la o reprezentanta mb... si as putea sa va ajut cu cateva sfaturi....
                        cel mai bun sfat e sa va documentati inainte de a umbla la cva, si nu totul se rezuma doar la un schimb de ulei(si ala schimbat in mod neadecvat), sunt mai multi factori ce determina intrarea cutiei in avarie(placa electrica, pachete de ambreaj arse sau tocite, poate de asemenea sa cada filtru de ulei din bloc etc..) asa ca domnilor va rog documentativa inainte sa va cumparati cutie noua(4-5000 euro ()

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by tantaru View Post
                          Sal... scuzatima daca ma bag in discutia voastra cu toate ca nu sunt proprietar de un mercedez, dar lucrez la o reprezentanta mb... si as putea sa va ajut cu cateva sfaturi....
                          cel mai bun sfat e sa va documentati inainte de a umbla la cva, si nu totul se rezuma doar la un schimb de ulei(si ala schimbat in mod neadecvat), sunt mai multi factori ce determina intrarea cutiei in avarie(placa electrica, pachete de ambreaj arse sau tocite, poate de asemenea sa cada filtru de ulei din bloc etc..) asa ca domnilor va rog documentativa inainte sa va cumparati cutie noua(4-5000 euro ()
                          Referitor la raspunsul tau este posibil sa intre in avarie cutia fara a semnala ceva la bord?

                          Comment


                          • #43
                            Si eu am avut proleme mari cu o cutie steptronic la un c230 kompressor in 2003,Prima data sa dus computerul de la schimbator , apoi motorasul , a urmat pompa de ulei(au pus la ceva service in loc de ulei , lichid de frana) si in fine rulmentul presiune , fiind o investitie de aproximativ 3000 E .Masina o am doar de 6 luni dar motivul pt care sa stricat asa des a fost din cauza fostului proprietar care dadea masina pe mana oricarui habarnist de mecanic pt. a scapa mai ieftin.Am mers la casa auto si au reparat-o baietii , garantie 2 ani si totul e ok.Recunosc insa ca m-au cam ars la buzunar manopera fiind foarte mare , insa acuma mege fara probleme.In concluzie nu da masina pe mana ricarui habarnis ca mai rau o strica!Succes!

                            Comment


                            • #44
                              Am dat uleiul jos din baie.Cantitativ este ok am scos aproximativ4-4,5 L.Calitativ uleiul desi era rosu prezinta anumite impuritati.Pe parte electrica este totul ok deci nu ramane sa dau cutia jos sa vedem ce e in ea.O sa va tin la curent cu evolutia

                              Comment


                              • #45
                                evnosia, ca sa ti raspund la intrebare , da e posibil sa intre in avarie si sa nu indice nimik doar in anunumite circumstante, deobicei cand cva intra in avarie aprinde si un check engine la bord(pe parte electrica),
                                totul se rezolva in urma unui test electric care te indruma spre problema

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF