Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

EDC aprins C 250 D din 1994

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Johnel View Post
    SALUT colegu marian-samo,daca te ajuta cu ceva, acum citeva luni am avut aceeasi problema la un W202 250D din 1993 si dupa multa cheltuiala am observat aer foarte mult pe instalatie si-n cele din urma am gasit furtunul de tur fisurat,acela care pleaca din conducta de tur si ajunge in preincalzitor inaintea bateriei filtrului de motorina si asa s-au rezolvat in cazul meu simptomele precizate de tine referitoare la EDC.Multa bafta si nu neglija excesul de aer pe instalatie.
    Sal Johnel,mi-ai spus cu ceva timp in urma ca ai rezolvat problema cu EDC-ul prin inlocuirea acelui furtunash din conducta tur,ma gandesc ca fiind turul trebuia sa-ti curga motorina,nu?La mine nu curge deloc dar oricum o sa verific curand,te anunt.Salut!

    Comment


    • #17
      Originally posted by marian_samo View Post
      In primul rand salutare tuturor,am un MB C250 diesel din 1994(w202) si de cand l-am cumparat are urmatoarea problema:sta aprins un bec EDC(m-am documentat putin sa vad ce inseamna) si masina nu are putere in acel moment,e gatuita, parca nu se mai alimenteaza si "da in nas" sa zic asa,apas ambreiajul,accelerez o data in gol pana la vreo 3000 ture,se stinge becul si apoi merge ok un timp dupa care istoria se repeta.de ceva timp porneste greu dimineata si am vazut ceva aer pe furtunasul care duce in pompa.sa aiba legatura EDC-ul cu aerul de pe instalatie?Am fost la Constanta si am pus-o la un tester(eu sunt din Tulcea) si tipul de acolo mi-a zis ca e de vina "traductorul pedala",e piesa de sub capota situata in partea stanga a masinii cum stai la volan si de la care poti sa accelerezi cu mana,unitate comanda acceleratie am inteles ca se mai numeste.Aceasta piesa costa 3000 ron(noua) si am gasit la 100 euro SH.Optez pt cea SH,insa ma gandesc ca daca simptoma e de la aerul de pe instalatie cumpar degeaba piesa respectiva.Ce ma sfatuiti,poate a avut cineva vreo problema similara si ma poate ghida cumva sa rezolv problema.Astept pareri.
      Salutare, revin dupa ceva timp cu solutia problemei mele care m-a chinuit aproape 1 an. Dupa ce am fost cu masina la 2 testere, unul in C-ta si unul in Medgidia ca sa fiu sigur de problema, ambele testere mi-au spus acelasi lucru si anume ca e defect senzorul de acceleratie pe care l-am gasit foarte foarte greu sh ca nou ma "rupea",costa 3500 lei la reprezentanta. L-am gasit foarte greu intrucat la modelul meu C 250 diesel din 1994, senzorul de acceleratie e cu un fir si la capat o mufa, peste tot unde intrebam aveau senzor cu mufa pe el nicidecum cu fir, pana la urma am gasit undeva la Alba Iulia pe cineva care dezmembreaza MB-uri si mi-a spus ca are o cutie plina cu senzori, nu-mi venea sa cred.M-a costat 300 lei + curier.Topic incheiat.

      Comment


      • #18
        Am si eu belele cu EDC tot la un C250d...mie-mi porneste bine,se accelereaza normal,nu se limiteaza,dar lipseste puterea ca abia trage si EDC sta aprins tot timpul. Care sa fie beleaua?

        Comment


        • #19
          Beleaua e in pompa de injectie care pierde motorina si automat si presiunea si lipsa de putere.Si porneste si greu.Schimbati setul de garnituri al pompei.E undeva la 200 si ceva de lei.Dar va recomand sa trimiteti pompa la un service de specialitate la BUCURESTI.Va costa intre 300 si400 de lei si va face si diagnoza la pompa.Va spun asta pt ca un prieten al meu si-a cumparat setul de garnituri si a duso la un pompagiu din oras care a decalibrat pompa.edc e tot aprins,pompa tot are pierderi si mai nou se tureaza singura si masina se opreste la3 secunde dupa ce intorci cheia.Acum il costa 800 de lei si binenteles la BUCURESTI.Problema aerului in conductele de motorina se datoreza oringurilor de la conducte,care sant vechi si se strang la ger.Eu cand le-am schimbat erau ca sarma de tari.Le-am gasit la REPREZENTANTA si sant intre 10 si 15 lei bucata.De asemenea deasupra pompei unde ies conductele de inalta presiune,la fel sunt niste oringuri,dar acolo va trebuie o cheie speciala dinaceea zimtata cu multi dintisori.Faceti toate astea si veti avea o pornire de invidiat.Si va recomand o supapa de sens pe turul de motorina.SUCCES.

          Comment


          • #20
            Eu nu am reusit sa fac nimic cu a mea... pornea bine,doar ca mergea ca melcul,C200-le de 75 de cai fugea de rupea pe langa C250...in fine,eu am bagat-o la dezmembrat

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF