Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

EDC aprins C 250 D din 1994

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EDC aprins C 250 D din 1994

    In primul rand salutare tuturor,am un MB C250 diesel din 1994(w202) si de cand l-am cumparat are urmatoarea problema:sta aprins un bec EDC(m-am documentat putin sa vad ce inseamna) si masina nu are putere in acel moment,e gatuita, parca nu se mai alimenteaza si "da in nas" sa zic asa,apas ambreiajul,accelerez o data in gol pana la vreo 3000 ture,se stinge becul si apoi merge ok un timp dupa care istoria se repeta.de ceva timp porneste greu dimineata si am vazut ceva aer pe furtunasul care duce in pompa.sa aiba legatura EDC-ul cu aerul de pe instalatie?Am fost la Constanta si am pus-o la un tester(eu sunt din Tulcea) si tipul de acolo mi-a zis ca e de vina "traductorul pedala",e piesa de sub capota situata in partea stanga a masinii cum stai la volan si de la care poti sa accelerezi cu mana,unitate comanda acceleratie am inteles ca se mai numeste.Aceasta piesa costa 3000 ron(noua) si am gasit la 100 euro SH.Optez pt cea SH,insa ma gandesc ca daca simptoma e de la aerul de pe instalatie cumpar degeaba piesa respectiva.Ce ma sfatuiti,poate a avut cineva vreo problema similara si ma poate ghida cumva sa rezolv problema.Astept pareri.

  • #2
    Am patit de 2 ori acelasi lucru. O data nu a avut motorina in rezervor...A doua oara a fost defecta pompa de motorina - mai precis regulatorul care se afla pe ea. Bafta...

    Comment


    • #3
      E=electronic
      D=diesel
      C=control
      Ai schimbat vreodata filtrul de motorina?

      Comment


      • #4
        Originally posted by marian_samo View Post
        In primul rand salutare tuturor,am un MB C250 diesel din 1994(w202) si de cand l-am cumparat are urmatoarea problema:sta aprins un bec EDC(m-am documentat putin sa vad ce inseamna) si masina nu are putere in acel moment,e gatuita, parca nu se mai alimenteaza si "da in nas" sa zic asa,apas ambreiajul,accelerez o data in gol pana la vreo 3000 ture,se stinge becul si apoi merge ok un timp dupa care istoria se repeta.de ceva timp porneste greu dimineata si am vazut ceva aer pe furtunasul care duce in pompa.sa aiba legatura EDC-ul cu aerul de pe instalatie?Am fost la Constanta si am pus-o la un tester(eu sunt din Tulcea) si tipul de acolo mi-a zis ca e de vina "traductorul pedala",e piesa de sub capota situata in partea stanga a masinii cum stai la volan si de la care poti sa accelerezi cu mana,unitate comanda acceleratie am inteles ca se mai numeste.Aceasta piesa costa 3000 ron(noua) si am gasit la 100 euro SH.Optez pt cea SH,insa ma gandesc ca daca simptoma e de la aerul de pe instalatie cumpar degeaba piesa respectiva.Ce ma sfatuiti,poate a avut cineva vreo problema similara si ma poate ghida cumva sa rezolv problema.Astept pareri.
        Incearca si tu cu lucrurile simple si mai putin costisitoare,schimba filtru de motorina si baga si tu din Rompetrol sau Petrom sa nu fie si motorina cauza,sau daca bagi din autobuz e si mai clara problema.

        Comment


        • #5
          Am patit si eu la fel si am schimbat filtrul de motorina si totul a revenit la normal
          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

          Comment


          • #6
            Originally posted by mdvpaul View Post
            Am patit de 2 ori acelasi lucru. O data nu a avut motorina in rezervor...A doua oara a fost defecta pompa de motorina - mai precis regulatorul care se afla pe ea. Bafta...
            n-am scapat-o fara motorina,mai ramane regulatorul,trebuie sa merg la un pompagiu banuiesc.cum iti dai seama daca e regulatorul?e ceva vizibil la prima vedere sau trebuie pusa pompa pe un banc de pompe?mersi de sfat.

            Comment


            • #7
              Originally posted by paul1983 View Post
              E=electronic
              D=diesel
              C=control
              Ai schimbat vreodata filtrul de motorina?
              am schimbat si filtrul,sa-l mai schimb o data,sa vad,poate merge.mersi

              Comment


              • #8
                Originally posted by king kong View Post
                Am patit si eu la fel si am schimbat filtrul de motorina si totul a revenit la normal
                la mine e mai veche problema,am schimbat filtrul si tot asa,o sa-l mai schimb o data,mersi de sfat.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mdvpaul View Post
                  Am patit de 2 ori acelasi lucru. O data nu a avut motorina in rezervor...A doua oara a fost defecta pompa de motorina - mai precis regulatorul care se afla pe ea. Bafta...
                  pe ce parte a pompei e situat regulatorul asta?spre motor sau in partea cealalta?pe partea cealalta e o piesa neagra din care ies 2 futunase prinse cu 2 cleme albe in forma de "U".asta e regulatorul?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by paul1983 View Post
                    Incearca si tu cu lucrurile simple si mai putin costisitoare,schimba filtru de motorina si baga si tu din Rompetrol sau Petrom sa nu fie si motorina cauza,sau daca bagi din autobuz e si mai clara problema.
                    filtrul l-am schimbat si tot asa si motorina e de la rompetrol.mersi

                    Comment


                    • #11
                      Nu se poate schimba asa de simplu. Adica se poate dar trebuie sa fi sigur ca el este de vine. Eu am trimis pompa la RUNE SRL si au reparat-o ei insa nu ma intreba cat a costat...

                      Comment


                      • #12
                        SALUT colegu marian-samo,daca te ajuta cu ceva, acum citeva luni am avut aceeasi problema la un W202 250D din 1993 si dupa multa cheltuiala am observat aer foarte mult pe instalatie si-n cele din urma am gasit furtunul de tur fisurat,acela care pleaca din conducta de tur si ajunge in preincalzitor inaintea bateriei filtrului de motorina si asa s-au rezolvat in cazul meu simptomele precizate de tine referitoare la EDC.Multa bafta si nu neglija excesul de aer pe instalatie.

                        Comment


                        • #13
                          Se rezolva.
                          Originally posted by marian_samo View Post
                          filtrul l-am schimbat si tot asa si motorina e de la rompetrol.mersi

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mdvpaul View Post
                            Nu se poate schimba asa de simplu. Adica se poate dar trebuie sa fi sigur ca el este de vine. Eu am trimis pompa la RUNE SRL si au reparat-o ei insa nu ma intreba cat a costat...
                            Banuiesc ca te-a costat ceva,ok,nu te intreb.Mersi.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Johnel View Post
                              SALUT colegu marian-samo,daca te ajuta cu ceva, acum citeva luni am avut aceeasi problema la un W202 250D din 1993 si dupa multa cheltuiala am observat aer foarte mult pe instalatie si-n cele din urma am gasit furtunul de tur fisurat,acela care pleaca din conducta de tur si ajunge in preincalzitor inaintea bateriei filtrului de motorina si asa s-au rezolvat in cazul meu simptomele precizate de tine referitoare la EDC.Multa bafta si nu neglija excesul de aer pe instalatie.
                              Salut Johnel,sa stii ca si eu am aer pe instalatie sa mai dau si la altii,se vede pe furtunasele alea transparente,sa dea Dumnezeu sa fie furtunasul ala sa scap si eu de beleaua asta.Multumesc de sugestie.Numai bine!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF