Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W203 , C200 CDI 2001 Probleme pornire !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 , C200 CDI 2001 Probleme pornire !!!

    Incep prin a spune ca sunt foarte dezamagit de masina mea Pana si daciile din parcare pornesc dimineatza si a mea nu vrea sub nicio forma . Nu stiu ce sa-i mai fac . Ii dau la automat in fiecare dimineata ,cu pedala de acceleratie la podea , cate 7-10 sec pana porneste , dar sunt zile in care nu porneste nici cu acceleratie . Temperaturi de 5-10 grade . astazi 17 grade ... pai ce fac mai tarziu ?!
    Am fost la un service , s`a uitat pe la motor si a vazut k e cam mult ulei borat, poate si motorina si a zis sa cumpar niste oringuri de la pompa de motorina . Nu eram sigur si am zis sa mai trec pe la un mecanic . Cel de-al doilea imi zice k e un injector , iar cel de`al treilea ca`s 2 injectoare . Nu stiu pe cine sa mai cred !
    Poate ma ajuta cineva cu un sfat , o propunere si daca a mai patit cineva asa ceva .
    Verificarea injectoarelor a facut`o in felul urmator : a pus in capul fiecarui injector cate un furtum si am pornit masina ... din cele 4 injectoare 2 nu au ridicat nivelul de motorina prin acel furtumas , asa ca nenea mecanic a zis ca 2 injectoare`s duse . Ce credeti ?

  • #2
    Originally posted by CristiClasse View Post
    Incep prin a spune ca sunt foarte dezamagit de masina mea Pana si daciile din parcare pornesc dimineatza si a mea nu vrea sub nicio forma . Nu stiu ce sa-i mai fac . Ii dau la automat in fiecare dimineata ,cu pedala de acceleratie la podea , cate 7-10 sec pana porneste , dar sunt zile in care nu porneste nici cu acceleratie . Temperaturi de 5-10 grade . astazi 17 grade ... pai ce fac mai tarziu ?!
    Am fost la un service , s`a uitat pe la motor si a vazut k e cam mult ulei borat, poate si motorina si a zis sa cumpar niste oringuri de la pompa de motorina . Nu eram sigur si am zis sa mai trec pe la un mecanic . Cel de-al doilea imi zice k e un injector , iar cel de`al treilea ca`s 2 injectoare . Nu stiu pe cine sa mai cred !
    Poate ma ajuta cineva cu un sfat , o propunere si daca a mai patit cineva asa ceva .
    Verificarea injectoarelor a facut`o in felul urmator : a pus in capul fiecarui injector cate un furtum si am pornit masina ... din cele 4 injectoare 2 nu au ridicat nivelul de motorina prin acel furtumas , asa ca nenea mecanic a zis ca 2 injectoare`s duse . Ce credeti ?
    Salutare.

    In primul rand trebuie sa te duci la un tester cu ea sa te lamuresti cum satai cu acele injectoare.

    In al doilea rand , legat de treaba cu motorina uitate pe link-ul asta: http://www.clubmercedes.ro/w203-pier...pierd+motorina si vezi daca seamana problema. Treaba cu lipsa alimentarii poate duce la pornirea grea.

    In final vezi daca iti ramane martorul de preincalzire aprins (arculetul ala din bord), daca da, inseamna ca ai si pe la bujii niste mortaciuni; In principiu a mea a pornit si cu taoate 4 bujiile arse si nu dadeam atat la cheie - deci nu ar fi doar din bujii.

    Bafta.
    W203 - 2001

    Comment


    • #3
      Si mie mi-a facut ceva figuri fosta masina w203 , s-a dovedit a fi filtrul de motorina super-imbacsit de la motorina proasta.
      L-am schimbat si s-a rezolvat problema miraculos....

      Comment


      • #4
        Nu, stiu nu am fost de fata, dar daca se dovedeste a fi injectoarele, iti fac relatia sa ai noi. Direct prima mina din Germania, garantie+ montaj gratuit.
        Originally posted by CristiClasse View Post
        Incep prin a spune ca sunt foarte dezamagit de masina mea Pana si daciile din parcare pornesc dimineatza si a mea nu vrea sub nicio forma . Nu stiu ce sa-i mai fac . Ii dau la automat in fiecare dimineata ,cu pedala de acceleratie la podea , cate 7-10 sec pana porneste , dar sunt zile in care nu porneste nici cu acceleratie . Temperaturi de 5-10 grade . astazi 17 grade ... pai ce fac mai tarziu ?!
        Am fost la un service , s`a uitat pe la motor si a vazut k e cam mult ulei borat, poate si motorina si a zis sa cumpar niste oringuri de la pompa de motorina . Nu eram sigur si am zis sa mai trec pe la un mecanic . Cel de-al doilea imi zice k e un injector , iar cel de`al treilea ca`s 2 injectoare . Nu stiu pe cine sa mai cred !
        Poate ma ajuta cineva cu un sfat , o propunere si daca a mai patit cineva asa ceva .
        Verificarea injectoarelor a facut`o in felul urmator : a pus in capul fiecarui injector cate un furtum si am pornit masina ... din cele 4 injectoare 2 nu au ridicat nivelul de motorina prin acel furtumas , asa ca nenea mecanic a zis ca 2 injectoare`s duse . Ce credeti ?

        Comment


        • #5
          Nickbal cred ca tot pe acolo ma invart si eu cu problema mea , pierde si la mine motorina pe cureaua auxiliara la temperaturi scazute , maine o sa ma duc sa fac un tester sa vad care e marea problema ( injectoarele? ). De filtre nici nu poate fi vorba pentru ca abia le`am schimbat , bujii la fel schimbate . Maine sper sa o rezolv si vin cu un raspuns! Ciao

          Comment


          • #6
            ciao
            moarte grea pt mercedes,CDI-pompa si injectoarele
            apropo-stie careva daca in romania este cineva care reconditioneaza injectoare ,si daca da-la ce pret?
            multumesc

            Comment


            • #7
              Revin cu probleme (( ... Am dat 800 de lei pe apa sambetei . Nu erau injectoarele ci pompa de motorina . Am fost si am cumparat un kit de reparatie pt pompa ( 90 lei - oringuri s.a.) si maine o sa le schimb pe toate . Daca nici asa nu porneste o arunc intr`o prapastie . Maine vin cu un nou raspuns . Apropo daca a mai schimbat cineva la pompa toate oringurile si cauciucurile alea , cam cat costa manopera ?!

              Comment


              • #8
                Originally posted by CristiClasse View Post
                Revin cu probleme (( ... Am dat 800 de lei pe apa sambetei . Nu erau injectoarele ci pompa de motorina . Am fost si am cumparat un kit de reparatie pt pompa ( 90 lei - oringuri s.a.) si maine o sa le schimb pe toate . Daca nici asa nu porneste o arunc intr`o prapastie . Maine vin cu un nou raspuns . Apropo daca a mai schimbat cineva la pompa toate oringurile si cauciucurile alea , cam cat costa manopera ?!
                Dar pe ce ai dat 800 lei ?
                Era clar ca masina nu se alimenteaza cum trebuie....dar daca totusi te hotarasti s-o dai la vale te rog sa-mi zici care prapastie....

                Comment


                • #9
                  Acelas lucru am vrut sa zic si eu. Multe masini am vazut aruncate in prapastie dar nici una nu era Mercedes.
                  Sa asteptem raspunsul colegului nostru sa vedem pe ce a dat 800 lei.
                  La banii astia nu poti cumpara decit unsingur injector. ( bine inteles vorbesc despre piese la prima mina cumparate direct din Germania/ Originale)
                  Noi vrem sal ajutam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                  Originally posted by vladruse View Post
                  Dar pe ce ai dat 800 lei ?
                  Era clar ca masina nu se alimenteaza cum trebuie....dar daca totusi te hotarasti s-o dai la vale te rog sa-mi zici care prapastie....

                  Comment


                  • #10
                    750 lei am dat pe doua injectoare si 50 lei manopera , injectoare cumparate de la o cunostinta de-a mea tot din cauza unor mecanici ultra competenti . Mi le-a vandut la jumatate de pret . Maine dimineata sper sa rezolv problema cu pompa ca mi`a iesit par carunt

                    Comment


                    • #11
                      Finish

                      Gata. Am rezolvat problema cu niste oring'uri de 10 lei , problema era motorina care se scurgea pe langa pompa . Am pus alte oringuri in locul celor vechi si problema s`a rezolvat . Pacat de injectoare si kitul de reparatii ca am dat bani degeaba . Porneste super bine . Ciao
                      Thread Close

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by CristiClasse View Post
                        Gata. Am rezolvat problema cu niste oring'uri de 10 lei , problema era motorina care se scurgea pe langa pompa . Am pus alte oringuri in locul celor vechi si problema s`a rezolvat . Pacat de injectoare si kitul de reparatii ca am dat bani degeaba . Porneste super bine . Ciao
                        Thread Close
                        Data viitoare poate esti mai atent la ce spun colegii de pe forumul asta. E tare parcursul tau pentru rezolvarea defectului. Chiar din prima postare, adica aia a mea, aveai rezolvarea daca parcurgeai linkul ala pus de mine.
                        Am avut fix aceeasi problema si am rezolvat-o fara cheltuielile uriase pe care le-ai avut tu.

                        Acum ce sa mai zic... nu mai pun sare pe rana.

                        Bine ca ai rezolvat-o.
                        W203 - 2001

                        Comment


                        • #13
                          Nu ai dat banii degeaba. Oricum peste niste mii de km aveai nevoie de injectoare. Acum ai rezerva si nu o sa mai stai cu masina in drum.
                          Originally posted by CristiClasse View Post
                          Gata. Am rezolvat problema cu niste oring'uri de 10 lei , problema era motorina care se scurgea pe langa pompa . Am pus alte oringuri in locul celor vechi si problema s`a rezolvat . Pacat de injectoare si kitul de reparatii ca am dat bani degeaba . Porneste super bine . Ciao
                          Thread Close

                          Comment


                          • #14
                            Salutare!Vazand ca MB-ul meu porneste cam greu(la prima cheie mereu dar mi se parea mie ca invarte cam mult) am mers la service si am pus-o pe tester.. Ma asteptam sa-mi zica de vreo bujie ceva,dar meseriasul mi-a spus ca am doua injectoare praf.. Acum stau si ma intreb,nu trebuia sa am anumite simptome la masina avand in vedere ca mai functioneaza doar 2 injectoare normal? Motorul merge uniform,nu am avut alte probleme legate de pornire.. Daca intr-adevar sunt injectoarele acestea se pot repara sau trebuie schimbate toate? Cu stima.. P.S.W203 220 CDI an 2001 120000 km.

                            Comment


                            • #15
                              Tia gasit cumva pe tester P1187?
                              Vezi PM.
                              Originally posted by Claudiu View Post
                              Salutare!Vazand ca MB-ul meu porneste cam greu(la prima cheie mereu dar mi se parea mie ca invarte cam mult) am mers la service si am pus-o pe tester.. Ma asteptam sa-mi zica de vreo bujie ceva,dar meseriasul mi-a spus ca am doua injectoare praf.. Acum stau si ma intreb,nu trebuia sa am anumite simptome la masina avand in vedere ca mai functioneaza doar 2 injectoare normal? Motorul merge uniform,nu am avut alte probleme legate de pornire.. Daca intr-adevar sunt injectoarele acestea se pot repara sau trebuie schimbate toate? Cu stima.. P.S.W203 220 CDI an 2001 120000 km.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF