Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W203 , C200 CDI 2001 Probleme pornire !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pe tester apareau niste valori, doua din injectoare functionau la -0,4 si - 0,5 ,unul la -2,2 iar unul la 2,2..Nu stiu ce inseamna aceste valori dar am inteles ca cele cu -0,4 si -0,5 functionau in parametri normali..

    Comment


    • #17
      1)O varianta economica. Daca vrei sa nu schimbi injectoarele inca si so mai duci vreo 10-15 mii km. As putea sa-ti regrupez din soft valorile la injectoare, astfel ca ele sa fie cit mai apropiate de 0. Ar avea o influenta pentru o pornire mai usoara dar destul de mica. Un reglaj practic. Dar vezi tu, asta depinde si de gradul de uzura al injectoarelor La care citeodata nu ai ce face.

      2) O alta varianta mult mai sigura ar fi sa-ti fac rost de injectoare noi direct din Germania la prima mina. Asigurat montat + garantie.
      Originally posted by Claudiu View Post
      Pe tester apareau niste valori, doua din injectoare functionau la -0,4 si - 0,5 ,unul la -2,2 iar unul la 2,2..Nu stiu ce inseamna aceste valori dar am inteles ca cele cu -0,4 si -0,5 functionau in parametri normali..

      Comment


      • #18
        Originally posted by Claudiu View Post
        Pe tester apareau niste valori, doua din injectoare functionau la -0,4 si - 0,5 ,unul la -2,2 iar unul la 2,2..Nu stiu ce inseamna aceste valori dar am inteles ca cele cu -0,4 si -0,5 functionau in parametri normali..
        Salut! In total acele valori trebuie sa fie 0. Cel mai bine faci testul cu borcanasele. Eu am fost la Ecotech si in cateva secunde nr.4 mi-a umplut borcanasul. Sau poti merge la Duplex si fac un test exact la banc. Daca intradevar iti treubuie injectoare iti pot da ceva relatii Id mes sebastian_casleanu. Succes!

        Comment


        • #19
          Nici o data oricit de nou ar fi injectorul si oricit de bun ar fi, nu ai sa gasesti valori exact 0. Iti spun asta din propia experienta.
          Si eu reconditionam si reconditionez din cind in cind injectoare.
          Dar este mult mai usor sa vind un injector facut de cap de Neamnt decit sa transpir sa-l reconditionez.

          Satisfactia mea este ca stiu ca acel injector a fost facut in totalitate de Neamnt si tine 150.000Km. Pur si simplu te plictisesti de condus si uiti sa mai repari.
          Dar pe semne unii prefera sa nu uite reparatia si prefera piesele trase la xerox.

          Inainte tot ii puneam in vedere neamntului sa-mi asigure garantie la injectoarele pe care le cumpar de la el. Azi nici pomeneala de asa ceva. Nici cea mai mica emotie. Stiu ca daca le cumpar de la el vor functiona la sigur.

          De 2 ani decind am facut comenzi la el nu am avut nici cea mai mica reclamatie. (Mercedes, VW_Audi, Opel)

          Originally posted by sebastian casleanu View Post
          Salut! In total acele valori trebuie sa fie 0. Cel mai bine faci testul cu borcanasele. Eu am fost la Ecotech si in cateva secunde nr.4 mi-a umplut borcanasul. Sau poti merge la Duplex si fac un test exact la banc. Daca intradevar iti treubuie injectoare iti pot da ceva relatii Id mes sebastian_casleanu. Succes!

          Comment


          • #20
            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
            Nici o data oricit de nou ar fi injectorul si oricit de bun ar fi, nu ai sa gasesti valori exact 0.
            Salut! Eu ma refeream cand pui testerul suma valorilor care le afiseaza trebuie sa fie cat mai apropiata de 0, ci nu fiecare injector in parte. 150.000 km cred ca e putin. Eu am schimbat 2 injectoare, unul incepand pe la 230.000 km, inca mai am 2 originale la aproape 270.000 km. Doamne ajuta sa mai tina. Chestia e ca nu mi-am dat seama de injectoare ca au probleme abia cand a inceput sa porneasca mai greu sau foarte greu, dar dupa ce pornea nu se simtea, compensau celelalte oare? La ce pret poti aduce injectoare din Germania? Alte piese mai poti aduce? Multumesc!

            Comment


            • #21
              Am vorbit de injectoarele cele mai ieftin, adica de Mercedes 150.000km sit 7,5 milione cu tot cu motat+ garantie.

              Cele de Bosch sint cele mai bune 300.000km la 11 milioane cu tot cu montat+garantie.
              Tu probabil ai avut de bosch pe masina, nu de Mercedes, daca zici ca ai mers sa de mult cu ele.

              La setul de 4 injectoare schimbate pot face o reducere de 10%.

              Ce ziceai daca schimbai 4 injectoare PD noi la VW-Audi si te-ar fi costat 90 de milioane setul de 4 Noi Bosch? (dar in schimb mergeai 400.000km)

              Deci tot mai ieftin este Mercedes.......... si cum stai pe scaun la volan VW si cum este la Mercedes?......... diferenta mare nu?.......... mai ales cind privesti in timp ce conduci rotita cu trei spite de pe capota.


              Pot avea calculatoare de motor, chei cu contact(DIN DEZMEMBRARI) injectoare noi, si turbosuflante. Germania.
              Originally posted by sebastian casleanu View Post
              Salut! Eu ma refeream cand pui testerul suma valorilor care le afiseaza trebuie sa fie cat mai apropiata de 0, ci nu fiecare injector in parte. 150.000 km cred ca e putin. Eu am schimbat 2 injectoare, unul incepand pe la 230.000 km, inca mai am 2 originale la aproape 270.000 km. Doamne ajuta sa mai tina. Chestia e ca nu mi-am dat seama de injectoare ca au probleme abia cand a inceput sa porneasca mai greu sau foarte greu, dar dupa ce pornea nu se simtea, compensau celelalte oare? La ce pret poti aduce injectoare din Germania? Alte piese mai poti aduce? Multumesc!

              Comment


              • #22
                Salut! Claudiu ce ai mai rezolvat? Care era problema? Astept vesti!

                Comment


                • #23
                  Salut!Scuze ca nu am mai postat dar nu am reusit sa-i fac un test mai amanuntit..Din pacate serviciul imi ocupa cea mai mare parte a timpului..Cred ca o sa merg la Duplex pentru verificare si revin cu amanunte!O zi buna!

                  Comment


                  • #24
                    De la Galati la mine sint vreo 160km.
                    Puteam sa va ajunt cu tester si cu injectoare NOI Germania, ca sa faceti proba.
                    Originally posted by Claudiu View Post
                    Salut!Scuze ca nu am mai postat dar nu am reusit sa-i fac un test mai amanuntit..Din pacate serviciul imi ocupa cea mai mare parte a timpului..Cred ca o sa merg la Duplex pentru verificare si revin cu amanunte!O zi buna!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by CristiClasse View Post
                      Revin cu probleme (( ... Am dat 800 de lei pe apa sambetei . Nu erau injectoarele ci pompa de motorina . Am fost si am cumparat un kit de reparatie pt pompa ( 90 lei - oringuri s.a.) si maine o sa le schimb pe toate . Daca nici asa nu porneste o arunc intr`o prapastie . Maine vin cu un nou raspuns . Apropo daca a mai schimbat cineva la pompa toate oringurile si cauciucurile alea , cam cat costa manopera ?!
                      Te rog sa verifici daca mufele de la/ la filtrul de motorina sunt bine bine bagate. Schimba oringurile! Costa 3 lei bucata. Le schimbi pe aleea din fata blocului singur, noaptea. E foarte usor. Eu m-am convins ca trebuie inceput cu manoperele simple.

                      Comment


                      • #26
                        pornire dificila

                        Salut tuturor! Am si eu probleme cu pornirea.Masina mea W203,C200 CDI 2001 Din momentul in care am schimbat uleiul si filtrele,uleiul-castrol 5w,masina nu mai pleaca de pe loc din momentul in care ii dau cheie si porneste motorul, cam 3 minute.Daca o bag in viteza si incerc sa plec ,se opreste motorul.dupa 2-3 minute pot pleca.Am pus-o pe tester;nu are probleme cu injectoarele,are o bujie arsa.Poate imi da cineva o idee.Multumesc.

                        Comment


                        • #27
                          S-ar putea sa tina de incalzirea motorului/uleiului. Nu stiu sa-ti spun ce ar putea fi. Nu am W203. Am condus numai iar suba capota m-am "jucat" relativ putin la modelul asta. E tare interesanta treaba. Normal 5W e un ulei potrivit pentru o astfel de masina.
                          Dupa ce e cald motorul daca opresti si vrei sa repornesti trebuie iar sa stai sa astepti?
                          Last edited by adidc; 03-29-2010, 11:05 AM.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #28
                            Dupa ce s-a incalzit motorul nu mai am probleme.Pleaca imediat de pe loc.Dar e frustant sa nu plec din prima de pe loc e totusi Mercedes.Nu stiu daca are importanta e cu cutie automata.

                            Comment


                            • #29
                              E vorba de un adevarat tester Mercedes.
                              Daca ne intilnim va pot face proba cu piese noi, repet piese noi doar pentru proba ca sa va convingeti ce aveti defect. Dupa mine cam tot pe la sistemul de injectie ati avea ceva, dar asta tot testerul hotareste.
                              Deci trebuie sa vad masina alfel nu-mi dau seama.
                              Originally posted by simona_blondy View Post
                              Salut tuturor! Am si eu probleme cu pornirea.Masina mea W203,C200 CDI 2001 Din momentul in care am schimbat uleiul si filtrele,uleiul-castrol 5w,masina nu mai pleaca de pe loc din momentul in care ii dau cheie si porneste motorul, cam 3 minute.Daca o bag in viteza si incerc sa plec ,se opreste motorul.dupa 2-3 minute pot pleca.Am pus-o pe tester;nu are probleme cu injectoarele,are o bujie arsa.Poate imi da cineva o idee.Multumesc.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF