Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W 202, manual 5+1, sare din viteze,

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu stiam ca la Mercedes se baga ATF si in cutiile manuale. Asta am bagat eu la w201, w124 si w126 (nu toate ale mele) si nu au fost probleme. In Autodata spune ca se baga tot ATF, deci eu nu recomand a se baga altceva si oricum nu sare din viteze din cauza uleiului, in cel mai rau caz, nu intra. In alta ordine de iedei, verifica timoneria, sa nu fie tijele strambe si din aceasta cauza sa nu intre cum trebuie si sa sara in prealavil. Pe o rampa, sau vezi tu cum te tavalesti pe sub masina, cand e "pe liber", cele 3 tije trebuie sa fie perfect aliniate, adica la partea unde se leaga de maneta, coboara niste lamele. Acele lamele au o gaura pe mijloc. Daca poti gaba un cui prin toate cele 3 gauri ale lamelelor, timoneria este aliniata, daca nu poti, scoti tijele, aliniezi timoneria si apoi reglezi capetele tijelor, care sunt pe filet, sau le indrepti in cazul in care sunt strambe. Tijele trebuie sa intre lejer, fara sa tragi de ele in fata-spate. Verifica si aceasta posibilitate. Succes

    Comment


    • #17
      Originally posted by marele_alb View Post
      Dupa ce m-am uitat pe cteva site-uri ale marcilor producatoare de ulei, de renume, am gasit intr-adevar ca am nevoie de ulei 75W80, cantitate 1,5 litri

      Nici decum ATF, care nu are data nici o vascozitate, nici nimic,




      Motoröl, Additive und Autopflege: Mit über 4000 Artikeln für jedes Fahrzeug auf der Welt die richtigen Produkte.

      Motoröl, Additive und Autopflege: Mit über 4000 Artikeln für jedes Fahrzeug auf der Welt die richtigen Produkte.





      Problema este ca nu stiu daca gasesc uleiurile astea asa usor,

      O sa sap in continuare,
      Multumesc,

      PS: care stiti un mecanic priceput la cutii de viteze, in Cluj,sa lucreze la preturi, "corecte" ,postati va rog aici
      Uleiul pe care il ai tu -LM ATF TASA -este special ptr. cutiile de viteze Mercedes. In plus, are si norma ce iti trebuie tie: 236.2
      Vezi ce zice si PaunIonut.
      Nu uleiul este problema ta. Cauta rezolvarea in alta parte. Intelege-te cu vorba buna.
      Mercedes CL 200 Kompressor
      Mercedes C 180 Kompressor

      Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

      Comment


      • #18
        Multumesc, pentru sfaturi si ajutor,
        Am totusi o intrebare, pana cand anjung la mecanic,

        Este normal sa intre usor(chiar foarte usor)in viteze atunci cand motorul este oprit, cu ambreiajul calcat?
        Iar atunci cand este motorul pornit ,cu masina stationata sau in rulaj, sa intre mai greu si sa opuna o oarecare rezistenta?
        -are vreo legatura

        Toate cele bune,
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #19
          Die Mercedes-Benz Betriebsstoff-Vorschriften zeigen eine Übersicht der Anforderungen der im Fahrzeug benötigten Betriebsstoffe und der empfohlenen Produkte. Betriebsstoffe sind alle zum Betrieb eines Mercedes-Fahrzeugs / Aggregats erforderlichen Flüssigkeiten bzw. Schmiermittel z.B. Kraftstoff, Motoröl, Getriebeöl, ATF, Bremsflüssigkeit, Kühlmittel, Scheibenwaschmittel, etc.


          Numai astea 4 uleiuri indeplinesc norma Mercedes-Benz, referitoare la Cutia manula pentru W202 (cel putin pana la ultima actualizare a site-ului)
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #20
            Originally posted by marele_alb View Post
            Multumesc, pentru sfaturi si ajutor,
            Am totusi o intrebare, pana cand anjung la mecanic,

            Este normal sa intre usor(chiar foarte usor)in viteze atunci cand motorul este oprit, cu ambreiajul calcat?
            Iar atunci cand este motorul pornit ,cu masina stationata sau in rulaj, sa intre mai greu si sa opuna o oarecare rezistenta?
            -are vreo legatura

            Toate cele bune,
            Este normal sa intre mai usor cand motorul este oprit, deoarece nu este nici o piesa care "lucreaza". Dar nu este ok sa opuna rezistenta cand motorul este pornit. Ti-am zis si mai sus - verifica timoneria!

            Comment


            • #21
              Ieri am gasit o rampa, si m-am uitat la acele tije,
              -nu sunt aliniate,
              -am incercat sa le aliniez, am vrut sa desfac una din piesele de reglaj, de pe o tija, si am rupt-o, fiind din duraluminiu si ceva compozit, este casant,
              Era tija de la R si viteza v,
              -am reusit sa lipesc piesa cu ceva adeziv Bizon, si merg asa cu ea pana gasesc alta in dezmembrari,
              Parca sunt ceva urme de ulei pe cutie, cred ca scapa pe la semeringurile unde intra piesele care fac legatura intre cutie si schimbator,
              O sa verific nivelul zilele astea., sper sa fie numai atat,
              Am vorbit cu un importator Liqui Moly in Romania, si imi aduce ulei Liqui Moly 75W80, cu norma 235.4
              -mai precis asta
              Motoröl, Additive und Autopflege: Mit über 4000 Artikeln für jedes Fahrzeug auf der Welt die richtigen Produkte.


              O sa vad ce schimbari intervin, dupa schimb,

              M-am hotarat sa merg la Bucuresti la Dok, sa incerce el sa ii dea de cap intr-un fel sau altul, atat la cutie cat si la clapeta de acceleratie, care ar trebui reglata de un specialist,
              -va tin la curent

              Toate cele bune,
              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

              Comment


              • #22
                Cred ca problema este si din ambreiaj,
                -mai precis dimineata cand pornesc masina, si vreau sa bag in viteza 1, nu intra decat foarte greu, intradevar nu tot timpul
                -pedala de ambreiaj este moale, nu face presiune, daca fac cateva pedale, merge ok, si intra bine in viteza,
                -asa se intampla si la drum intins, cand circul mai mult timp cu viteza 5, cand vreau sa schimb inferior, nu intra decat greu, si pedala este tot asa moale,
                Am verificat nivelul lichidului de frana, este ok, este ma MAX. nu pierde pe nicaieri,
                -cu frana nu am avut probleme,
                -poate este ceva defect in circuitul de ambreiaj, sau cilindrul receptor de pe cutia de viteze,

                In trecut am avut probleme cu pompa de ambreiaj,imi pierdea lichid, si nu facea presiune, tot asa nu puteam schimba vitezele,
                -am schimbat podul pedalier cu tot cu pompa de ambreiaj, in pompa am pus garnituri noi, after market,

                Am sunat la reprezentanta Mercedes sa intreb de kit de reparatie pentru pompa de ambreiaj pe original, si mi-au spus ca nu este

                Intre timp mi-a venit uleiul pentru cutie
                Liqui Moly 75W80, GL 3+, sintetic, norma MB 235,4 si 235,10 ma costat 55 lei litrul
                Motoröl, Additive und Autopflege: Mit über 4000 Artikeln für jedes Fahrzeug auf der Welt die richtigen Produkte.

                Nu l-am schimbat inca, pentru ca daca va trebui desfacuta cutie sa nu il pierd,

                Daca ma mai puteti ajuta cu ceva sfaturi, sunt bine primite,

                Multumesc!
                Toate cele bune,
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #23
                  Stie cineva daca acest buletin Mercedes (atasat ca fisier PDF) este valabil si la cutia manuala 5+1 de pe W202, C200, 1995,
                  -este indicat respectarea acestei "hotarari"


                  Vreau sa schimb uleiul in cutie, sa pun 75W80, care mi-a venit, poate se schimba ceva, daca nici asta nu schimba treaba, o sa schimb garniturile din pompa de ambreiaj si cilindrul receptor cu totul...

                  Multumesc,
                  Toate cele bune
                  Attached Files
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • #24
                    sefule, Desigur poti sa bagi acest ulei, nu strica nimic/ insa nu te astepta sa mearga brici cutia pina nu va fi data jos si va fi vazuta de un meserias care intradevar repara.
                    Cel mai apropiat meserias fata de tine, pe care il cumosc, este in Bucuresti si are Atelier pe linga Policolor.
                    Dar nu stiu in ce masura iti da mina sa ajungi la Bucuresti.
                    Originally posted by marele_alb View Post
                    Stie cineva daca acest buletin Mercedes (atasat ca fisier PDF) este valabil si la cutia manuala 5+1 de pe W202, C200, 1995,
                    -este indicat respectarea acestei "hotarari"


                    Vreau sa schimb uleiul in cutie, sa pun 75W80, care mi-a venit, poate se schimba ceva, daca nici asta nu schimba treaba, o sa schimb garniturile din pompa de ambreiaj si cilindrul receptor cu totul...

                    Multumesc,
                    Toate cele bune

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      sefule, Desigur poti sa bagi acest ulei, nu strica nimic/ insa nu te astepta sa mearga brici cutia pina nu va fi data jos si va fi vazuta de un meserias care intradevar repara.
                      Cel mai apropiat meserias fata de tine, pe care il cumosc, este in Bucuresti si are Atelier pe linga Policolor.
                      Dar nu stiu in ce masura iti da mina sa ajungi la Bucuresti.
                      Multumesc,
                      Eu ziceam daca acel buletin Mercedes este valabil si la transmisiile manuale de pe W202,
                      -adica daca este indicat ca uleiul din cutie sa fie cu 1cm sub gura busonului de umplere, pentru o schimbare mai usoara a vitezelor 1 si 2
                      Eu sper sa fie problema doar din pompa de ambreiaj si cilindrul receptor, sa nu trebuiasca sa desfac cutia,

                      Maine merg sa schimb uleiul,si voiam sa stiu ce ii spun mecanicului in legatura cu nivelul uleiului
                      -fiind sintetic ar trebui sa se simta o mica diferenta la schimbarea vitezelor,

                      Toate cele bune,
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by marele_alb View Post
                        Stie cineva daca acest buletin Mercedes (atasat ca fisier PDF) este valabil si la cutia manuala 5+1 de pe W202, C200, 1995,
                        -este indicat respectarea acestei "hotarari"


                        Vreau sa schimb uleiul in cutie, sa pun 75W80, care mi-a venit, poate se schimba ceva, daca nici asta nu schimba treaba, o sa schimb garniturile din pompa de ambreiaj si cilindrul receptor cu totul...

                        Multumesc,
                        Toate cele bune
                        Pai e foarte simplu: pe de o parte, scrie clar ca se refera la transmisii manuale de dupa 2000, iar pe de alta parte, scrie si codul transmisiilor avute in vedere. Transmisia ta nu va avea unul din acele coduri sigur.

                        Ce e asa greu de inteles?
                        Mercedes CL 200 Kompressor
                        Mercedes C 180 Kompressor

                        Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Maxmann View Post
                          Pai e foarte simplu: pe de o parte, scrie clar ca se refera la transmisii manuale de dupa 2000, iar pe de alta parte, scrie si codul transmisiilor avute in vedere. Transmisia ta nu va avea unul din acele coduri sigur.

                          Ce e asa greu de inteles?
                          Dupa ce am studiat mai bine documentul si am comparat codurile transmisiilor, am vazut ca nu se incadreaza si W202, manuala acolo,

                          Multumesc pentru rabdare si promtitudine,

                          Sa aveti parte numai de bine!
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • #28
                            Am schimbat azi uleiul,
                            - era span pe magnetul busonului,
                            - vitezele se schimba parca mai usor, nu foarte sesizabil,
                            - astept un drum lung sa vad daca se manifesta la fel, adica schimba foarte greu daca rulez timp indelungat cu vit 5,
                            - de sarit din 2 si 3 tot sare,
                            Imi poate spune cineva daca treaptele 2 si 3 au aceiasi tija de timorerie?
                            - stiu ca vit 5 si R sunt pe aceiasi tija,

                            Multumesc,
                            Toate cele bune
                            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                            Comment


                            • #29
                              Are cineva idee daca merge pe W202, C 200, 1995 benzina cutia de viteze manuala de pe un w202 C220,1994,benzina
                              -fara alte complicatii, sa fie perfect compatibila cu motorul cu grupul,

                              Multumesc
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment


                              • #30
                                TIjele sunt asa... 1-2, 3-4, 5-R . O cutie de pe motor de 220 pe 200 merge, cred eu, deoarece e acelasi motor cu alezaj diferit la cilindri si cu debit marit. cel putin asa era la motoarele mai vechi. Cu cat ti-ai gasit cutie? Iti caut eu una si vii sa o schimbam? As fi curios cum e un c class pe dedesupt Este la noi aici la nazna la dez. un c benzinar si cred ca as putea sa o cumpar la un pret bun... Inelul ala de aluminiu de la cutie as avea sa iti dau ca cred ca e la fel cu w 123/w124 ca dimensiuni si filet. doar forma e alta, daca nu cine iti vinde cutia ii ceri si tija bonus
                                Last edited by Dj Sky; 12-09-2009, 11:16 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF