Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W 202, manual 5+1, sare din viteze,

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W 202, manual 5+1, sare din viteze,

    Va salut,
    W202,C200,1995,cutie manuala 5+1, Motor M111.941

    De ceva timp, aprox. 4 luni, am observat ca in mers cutia de viteze sare din viteza 2, de cateva zile am observat ca sare si din viteza 3,
    Sare mai des atunci cand rulez fara sa accelerez, mi s-a intamplat sa sara si in timpul acceleratie dar mai rar, si in special in viteza 2,

    Aveti cumva vre-o idee, cam ce ar produce acest fenomen?

    Stilul meu de condus este , sa conduc cu mana stanga pe volan si mana dreapta sa o tin pe levierul schimbatorului(proabil tinand mana fortez levierul spre infata), 70% din drumuri conduc asa,

    In oras la unele pante sau drumuri drepte, daca am un demaraj/inertie suficienta scot cutia la liber si rulez la relantii, afara la fel, dar mai rar.

    M-am uitat la angrebajul din masina, cel de sub capacul de pe linia mediana, care preia comenzile levierului, si am vazut niste role de plastic uzate in partea de jos, s-a format o muchie dreapta nu mai sunt rotunde, au vre-o legatura cu fenomenul
    Sau defectiunea poate fi strict din cutie, sincroane,pinioane, etc

    Stiu ca trebuia sa vizitez un service sa se vada la fatza locului care este problema, dar momentan apelez la voi, din motive financiare,

    Multumesc,
    Toate cele bune,
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

  • #2
    Originally posted by marele_alb View Post
    Va salut,
    W202,C200,1995,cutie manuala 5+1, Motor M111.941

    De ceva timp, aprox. 4 luni, am observat ca in mers cutia de viteze sare din viteza 2, de cateva zile am observat ca sare si din viteza 3,
    Sare mai des atunci cand rulez fara sa accelerez, mi s-a intamplat sa sara si in timpul acceleratie dar mai rar, si in special in viteza 2,

    Aveti cumva vre-o idee, cam ce ar produce acest fenomen?

    Stilul meu de condus este , sa conduc cu mana stanga pe volan si mana dreapta sa o tin pe levierul schimbatorului(proabil tinand mana fortez levierul spre infata), 70% din drumuri conduc asa,

    In oras la unele pante sau drumuri drepte, daca am un demaraj/inertie suficienta scot cutia la liber si rulez la relantii, afara la fel, dar mai rar.

    M-am uitat la angrebajul din masina, cel de sub capacul de pe linia mediana, care preia comenzile levierului, si am vazut niste role de plastic uzate in partea de jos, s-a format o muchie dreapta nu mai sunt rotunde, au vre-o legatura cu fenomenul
    Sau defectiunea poate fi strict din cutie, sincroane,pinioane, etc

    Stiu ca trebuia sa vizitez un service sa se vada la fatza locului care este problema, dar momentan apelez la voi, din motive financiare,

    Multumesc,
    Toate cele bune,
    Salut,

    Am patit-o si eu de vreo 2 ori : Mai exact, prima data a sarit la turatie mare : 5500 rpm, atunci am crezut ca e vreo limitare sau solicitasem prea mult viteza 1 din cutie. A doua oara era intr-a 3-a si a sarit imediat dupa ce am dat drumul ambreiajului, atunci am zis ca a sarit din cauza ca probabil nu am selectat eu bine treapta de viteza. Asa m-am amagit eu. Sper sa nu existe alte probleme. Astept o parere si din partea ta / voastra.

    Numai bine!

    Comment


    • #3
      Salut.
      Din cate cunosc eu saritul din viteza are treaba cu niste piese numite "sincroane",care fixeaza treapta de viteza selectata.Nu are treaba cu levierul,cu bucsele care le-ai vazut linga cutie sau cu tinutul mainii pe schimbator.In cutia de viteze selectarea vitezelor se face prin intermediul "furcii"care cupleaza pinionul corespunzator fiecarei viteze(1,2,3,4,5,R)cu pinioniul de atac(central) iar sincronul fixeaza si mentine pinionele in pozitie corecta.Deci se pare ca este o problema foarte nasoala.Pentru a schimba acele sincroane(inele din alama)trebuie demontata cutia,axul cu pinioanele treptelor de viteza.Nu stiu cine se incumeta la o astfel de operatie,vorbesc de service-uri particulare,pentru ca la reprezentanta te rupe de bani,mai bine iti cumperi o alta cutie de la dezmembrari.
      Succes!

      Comment


      • #4
        Pompa de ambreiaj a fost schimbata, nu de mult,cu una second in stare excelenta, s-au pus garnituri noi,
        -lichid de frana nu scapa pe nicaieri,
        -intra in viteza relativ bine, (nu am o comparatie)
        Cutia de pe ea nu este cea cu care a iesit din fabrica, (aceea a ramas fara stratul de "uzura" de pe pinioane, dupe ce a rulat fara ulei, la un fost proprietar)
        -a primit una identica de W202/C200/1995/benzina second
        -asta s-a intamplat la inceputul lui 2007
        -a primit ulei de cutei dupa norma MB adica Liqui Moly TASA, (ATF, Type A Suffix A, Spezifikation 236.2), in urma cu apox. 5 luni.

        O sa vad ce se mai poate face,

        Toate cele bune,
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #5
          Uzura excesiva a levierului schimbator, ceea ce a contribuit si la uzura sincroanelor.Totusi verifica si nivelul de ulei din cv.
          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

          Comment


          • #6
            Originally posted by popeye_pmm View Post
            Uzura excesiva a levierului schimbator, ceea ce a contribuit si la uzura sincroanelor.Totusi verifica si nivelul de ulei din cv.
            Are vreo legatura nivelul uleiului cu saritul din viteza?
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #7
              Buna ,un mecanic destul de bun in cluj il cheama Bondy(cred ca sa se scrie)are atelierul pe str Donat nr 121 cred o poarta mica verde cum mergi spre taetura pe stanga pe dreapta e o biserica .Dute pana la el sa vorbiti , e ok la pret si se bag la demontat cutii de viteze. A mea cobra nu mai vroia sa intre intre in viteze, dupa ce am fost la mai multi mecanici care ,a dat cutia jos a ajustat ceva la srtung a montat-o la loc si mi-a cerut vreo 2 mil acu 1 an .

              Comment


              • #8
                Originally posted by florin man View Post
                Buna ,un mecanic destul de bun in cluj il cheama Bondy(cred ca sa se scrie)are atelierul pe str Donat nr 121 cred o poarta mica verde cum mergi spre taetura pe stanga pe dreapta e o biserica .Dute pana la el sa vorbiti , e ok la pret si se bag la demontat cutii de viteze. A mea cobra nu mai vroia sa intre intre in viteze, dupa ce am fost la mai multi mecanici care ,a dat cutia jos a ajustat ceva la srtung a montat-o la loc si mi-a cerut vreo 2 mil acu 1 an .
                Multumesc de pont,
                -e bine de tinut minte, eu stau prin zona, adica tot in Grigorescu,la cateva strazi distana,
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #9
                  Probleme cutie

                  Mecanismul de zavorire este uzat.
                  Ar putea fi o bila cu arc sau o furca uzata. De regula arcul rupt. Sau destul de posibil sa mai fie si alt ceva.
                  Cu siguranta ai sa aflii cind ai sa deschizi cutia.

                  Originally posted by marele_alb View Post
                  Va salut,
                  W202,C200,1995,cutie manuala 5+1, Motor M111.941

                  De ceva timp, aprox. 4 luni, am observat ca in mers cutia de viteze sare din viteza 2, de cateva zile am observat ca sare si din viteza 3,
                  Sare mai des atunci cand rulez fara sa accelerez, mi s-a intamplat sa sara si in timpul acceleratie dar mai rar, si in special in viteza 2,

                  Aveti cumva vre-o idee, cam ce ar produce acest fenomen?

                  Stilul meu de condus este , sa conduc cu mana stanga pe volan si mana dreapta sa o tin pe levierul schimbatorului(proabil tinand mana fortez levierul spre infata), 70% din drumuri conduc asa,

                  In oras la unele pante sau drumuri drepte, daca am un demaraj/inertie suficienta scot cutia la liber si rulez la relantii, afara la fel, dar mai rar.

                  M-am uitat la angrebajul din masina, cel de sub capacul de pe linia mediana, care preia comenzile levierului, si am vazut niste role de plastic uzate in partea de jos, s-a format o muchie dreapta nu mai sunt rotunde, au vre-o legatura cu fenomenul
                  Sau defectiunea poate fi strict din cutie, sincroane,pinioane, etc

                  Stiu ca trebuia sa vizitez un service sa se vada la fatza locului care este problema, dar momentan apelez la voi, din motive financiare,

                  Multumesc,
                  Toate cele bune,

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by marele_alb View Post
                    Cutia de pe ea nu este cea cu care a iesit din fabrica, (aceea a ramas fara stratul de "uzura" de pe pinioane, dupe ce a rulat fara ulei, la un fost proprietar)
                    -a primit una identica de W202/C200/1995/benzina second


                    Toate cele bune,
                    Pai daca nici cutia nu e originala si sare din viteza iar motorul are bataia care o are...inseamna ca e o masina "facuta din bucati". In afara de caroserie, e ceva bun la masina ta? De fapt ziceai ca a fost si accidentata...

                    La cate probleme ai insirat pe forum ca ai cu masina asta, eu ma mir cand vad ca vrei sa o oferi la schimb sau la vanzare. Nu stiu cine s-ar lega cu ea la cap...zau!

                    Daca iti sare din viteza, e clar ca in cutie sunt duse sincroanele. Cauzele pot fi multe: de la o utilizare necorespunzatoare pana la o uzura exagerata combinata cu lipsa de intretinere.

                    Comment


                    • #11
                      Are vreo legatura lichidul de frana cu aceasta problema?
                      Unerori pedala de ambreiaj mi se pare "moale" , posibil sa nu faca destula presiune, dat fiind ca uneori intra relativ greu in vitezele 1, 2 si revers,

                      Acum am lichid de frana Ferodo Dot 4
                      -este recomnadat sa pun dot 5, as putea simti vreo diferenta?

                      Multumesc,

                      Ps: -legat de ce este bun pe masina si ce nu, ma priveste,
                      -eu sunt multumit ca ma poarta pe unde am nevoie,cu bani relativ puini, dat fiind GPL-ul din dotare, de lasat in drum la nu-stiu cate sute de km,de casa,nu m-a lasat,de omorat nu m-a omorat inca, deci este buna,
                      -Ca are motorul bataie, asa l-am luat,asta este,
                      -ca sare din viteze... o sa remediez problema, am cutie cu care a iesit din fabrica,care dupa cate stiu eu are sincroanele bune, se vor schimba(acea cutie a umblat fara ulei suficient,o perioada,si s-a dus stratul de cementare de pe pinioane)
                      -cutia actuala este una identica cu cea "originala" de pe un W202, 1995, C200, benzina, luata cu 450 euro acum aprox 3 ani

                      Imi cer scuze pentru off topic!
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        Dupa cateva discuti cu Cristi (user Butonu) am ajuns la concluzia ca am bagat in cutie un ulei tampit,
                        - am vrut sa respect norma MB. care cerea pentru tipul meu de cutie manuala, ulei ATF Tip A, sufix A
                        - Cristi mi-a spus ca programul original spune ca in cutia mea se baga ulei 75W80 sintetic

                        N-am gasit 75W80 sintetic, in schimb am gasit Mobil Mobilube 1 SHC 75W90 full syntetic



                        Ce parere aveti despre el?

                        Sper ca schimbul acesta va imbunatatii temperamentul cutiei,

                        Toate cele bune,
                        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by marele_alb View Post
                          Dupa cateva discuti cu Cristi (user Butonu) am ajuns la concluzia ca am bagat in cutie un ulei tampit,
                          - am vrut sa respect norma MB. care cerea pentru tipul meu de cutie manuala, ulei ATF Tip A, sufix A
                          - Cristi mi-a spus ca programul original spune ca in cutia mea se baga ulei 75W80 sintetic

                          N-am gasit 75W80 sintetic, in schimb am gasit Mobil Mobilube 1 SHC 75W90 full syntetic



                          Ce parere aveti despre el?

                          Sper ca schimbul acesta va imbunatatii temperamentul cutiei,

                          Toate cele bune,
                          Ce parere sa avem despre el? Pai, citeste si tu care este destinatia uleiului : camioane, autobuze s.a. ( heavy-duty)

                          Applications


                          Heavy duty manual transmissions and axles requiring API GL-4, GL-5 and MT-1 level performance.
                          On highway light and heavy duty trucks, busses, vans, and cars
                          Off highway industries including: construction, quarrying, and agriculture


                          Si nu are nici o specificatie MB.
                          Nu baga asa ceva.
                          Ce ai tu in cutie este f. bun. Nu uleiul e de vina. Si daca ar fi fost, nu iti strica cutia in 5 luni. Acolo sunt chestii mai vechi, asa cum ti-au explicat Popeye si ceilalti meseriasi.
                          Mercedes CL 200 Kompressor
                          Mercedes C 180 Kompressor

                          Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                          Comment


                          • #14
                            Are vreo legatura lichidul de frana cu aceasta problema?
                            Unerori pedala de ambreiaj mi se pare "moale" , posibil sa nu faca destula presiune, dat fiind ca uneori intra relativ greu in vitezele 1, 2 si revers,

                            Acum am lichid de frana Ferodo Dot 4
                            -este recomnadat sa pun dot 5, as putea simti vreo diferenta?

                            Multumesc,

                            Ps: -legat de ce este bun pe masina si ce nu, ma priveste,
                            -eu sunt multumit ca ma poarta pe unde am nevoie,cu bani relativ puini, dat fiind GPL-ul din dotare, de lasat in drum la nu-stiu cate sute de km,de casa,nu m-a lasat,de omorat nu m-a omorat inca, deci este buna,
                            -Ca are motorul bataie, asa l-am luat,asta este,
                            -ca sare din viteze... o sa remediez problema, am cutie cu care a iesit din fabrica,care dupa cate stiu eu are sincroanele bune, se vor schimba(acea cutie a umblat fara ulei suficient,o perioada,si s-a dus stratul de cementare de pe pinioane)
                            -cutia actuala este una identica cu cea "originala" de pe un W202, 1995, C200, benzina, luata cu 450 euro acum aprox 3 ani
                            Eu zic sa-i faci o vizita lui Abdul, asta numai cutii de viteza are in cap (vroiam sa zic ca se ocupa numai si numai de cutii de viteza). Are service-ul, parca GTC se numeste, undeva in cart. Dambul Rotund pe langa cimitir, cei de la "dezmembrari 9006" iti pot spune exact.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Maxmann View Post
                              Ce parere sa avem despre el? Pai, citeste si tu care este destinatia uleiului : camioane, autobuze s.a. ( heavy-duty)

                              Applications


                              Heavy duty manual transmissions and axles requiring API GL-4, GL-5 and MT-1 level performance.
                              On highway light and heavy duty trucks, busses, vans, and cars
                              Off highway industries including: construction, quarrying, and agriculture


                              Si nu are nici o specificatie MB.
                              Nu baga asa ceva.
                              Ce ai tu in cutie este f. bun. Nu uleiul e de vina. Si daca ar fi fost, nu iti strica cutia in 5 luni. Acolo sunt chestii mai vechi, asa cum ti-au explicat Popeye si ceilalti meseriasi.


                              Dupa ce m-am uitat pe cteva site-uri ale marcilor producatoare de ulei, de renume, am gasit intr-adevar ca am nevoie de ulei 75W80, cantitate 1,5 litri

                              Nici decum ATF, care nu are data nici o vascozitate, nici nimic,




                              Motoröl, Additive und Autopflege: Mit über 4000 Artikeln für jedes Fahrzeug auf der Welt die richtigen Produkte.

                              Motoröl, Additive und Autopflege: Mit über 4000 Artikeln für jedes Fahrzeug auf der Welt die richtigen Produkte.





                              Problema este ca nu stiu daca gasesc uleiurile astea asa usor,

                              O sa sap in continuare,
                              Multumesc,

                              PS: care stiti un mecanic priceput la cutii de viteze, in Cluj,sa lucreze la preturi, "corecte" ,postati va rog aici
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF