Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Garnitura de chiulasa=dusa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (1 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by aliuta88 View Post
    Salut.
    Si la al meu C200,W202 din 94 am aceasta problema.Mai in vara am vrut sa remediez singur problema dar dupa ce am desfacut capacul si am vazut acele doua pinioane de la distributie am renuntat,pentru ca nu stiu sa pun distributia la punct la acest tip de motor.Vreau sa-ti spun ca nu stiu la ce bolt te referi,in momentul cand am lucrat la motorul meu nu am fost prea atent la detalii,am studiat problema pierderii de ulei.Si ca sa revin,in acel compartiment sunt 4 suruburi de M8,doua de o parte si doua de cealalta parte a chiuloasei si sunt pozitionate chiar sub lantul de distributie.Din afara nu ai acces la suruburi,trebuie demontate cele doua pinione de distributi ca s-a strangi acele suruburi.Vad ca tu ai demontat pinioanele si lantul ai reusit sa strangi acele suruburi?Sau ai alte probleme?Nu am inteles prea clar pierzi ulei pe toata circumferinta garniturii sau numai in partea din fata?La mine pierd doar in partea din fata si pe o parte si pe cealalta a chiuloasei,exact ca in pozele postate de Ady_gri.
    Va salut!

    Chiar ma bucur ca cineva de pe forum mai raspunde postarilor despre acest subiect.
    aliuta88 este un bolt ce intra in chiulasa pe la patina din dreapta cu cap de imbus si filet interior, si se opreste in chiulasa, in partea galeriei de admisie. El intra prin presare si iese cu un extractor.
    Revin cu detalii..
    Numai bine

    Comment


    • #17
      Va salut!

      Dupa vreo 3 saptamani de la desfacerea motorului, verificarea chiulasei(+rectificat o zecime din ea), schimbat oring-urile supapelor si inlocuit un bolt ce venea la patrina distributiei, aseara am reusit sa ii dau o cheie. A pornit fara probleme, dar se aude un tacanit in motor ce il voi depista luni dimineata si pierde putin ulei pe la intinzatorul hidraulic(luni ii voi inlocui saiba ei normala cu o saiba de cupru) si sper sa nu fie nimic grav. Voi posta imagini cu locul pe unde pierdea ulei.

      Numai bine!

      Comment


      • #18
        Ma bucur ca ai terminat. Tacaneala cred ca e de la un tachet hidraulic. Ai descarcat tachetii inainte de ai pune la loc ?
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #19
          Originally posted by sovieticool View Post
          Ma bucur ca ai terminat. Tacaneala cred ca e de la un tachet hidraulic. Ai descarcat tachetii inainte de ai pune la loc ?
          Salut.
          Am rezolvat si cu tzacaneala. NU ajunsese uleiul foarte bine la tacheti sau ceva de genul, ori o fi fost blocat. Acum ma confrunt cu alta problema : Fluctueaza acceleratia la relanti [indiferent daca motorul e cald sau rece] si chiar foarte mult : intre 300 rpm si 1300-1500 rotatii. Mentionez ca am avut corpul clapeta scos, si l-am putut curata foarte bine, garantez ca nu mai are negreata pe clapeta iar inchiderea se face total. Tot acum ma confrunt cu o alta problema : pornirea se face groi, am si o baterie mica [45 A], dar avand in vedere ca pana acum a pornit corect, iar la pornirea motorului simt ca si cum ar trage tot curentul din baterie [in mod normal face asta electromotorul, trage tot curentul din baterie pe o perioada de timp scurta] imi pun niste semne de intrebare ca nu cumva sa fie o problema cu ramificatie, adica sa influenteze curentul "furat" nu stiu pe unde turbulentele de la relati ale acceleratiei.
          In rest sunt multumit de ea[nu mai pierde ulei si asta conteaza cel mai mult pentru mine]. As vrea sa le zic ceva tuturor celor ce au sau au avut aceeasi problema ca a mea cu pierderea de ulei de la garnitura de chiulasa : Incercati sa dati jos capacul din fata distributiei si sa scoateti din partea stanga cu tubulara de 27 intinzatorul hidraulic. Sub patina de la distributie veti gasi un surub cu imbus de 6. Merita sa incercati sa il strangeti, asta inainte sa va aventurati in a schimba garnitura.

          Astept noi pareri de la voi.

          Numai bine!

          Comment


          • #20
            Referitor la problema cu fluctuatia mare a turatiei la relanti: ai avut bateria deconectata cat ai lucrat la motor?
            Eu asa patesc daca scot bateria. Porneste greu, si merge neregulat o perioada. Presupun ca-i o chestie ce tine de resetarea calculatorului. Cred ca exista o procedura ce ar trebui respectata dupa remontarea bateriei dar nu o cunosc. La mine dupa ce merg cativa kilometri in care fac cateva porniri/opriri isi revine. Am mai observat ca porneste mai usor dupa remontarea bateriei daca tin acceleratia apasata, sau o "sprituiesc" ca la masinile pe carburatie.

            Comment


            • #21
              salut pe toata lumea.am si eu o problema cu scurgere de ulei si un mecanic tot asa a zis ca e de la garnitura de chiuloasa dar eu totusi tind sa cred ca toata treaba asta cu uleiul e de la garnitura capac distributie.a schibbat cineva garnitura de la capac si sa constate ca problemele au disparut?

              Comment


              • #22
                Originally posted by gimy961 View Post
                salut pe toata lumea.am si eu o problema cu scurgere de ulei si un mecanic tot asa a zis ca e de la garnitura de chiuloasa dar eu totusi tind sa cred ca toata treaba asta cu uleiul e de la garnitura capac distributie.a schibbat cineva garnitura de la capac si sa constate ca problemele au disparut?
                Exista posibilitatea sa iti piarda intre capacul chiulasei si chiulasa, partea dinspre radiator. Sunt 2 suruburi cu imbus acolo care daca nu sunt stranse bine, sa faca etansarea intre capac si chiulasa, permit uleiului sa se prelinga. Eu nu am avut de a face cu garnitura de la capac, ar putea sa piarda daca nu a fost pusa bine in spate [partea dinspre panoul ignifug] unde sunt si capetele la axele cu came. Garnitura e din cauciuc si intra intr-o fanta a capacului, astfel etanseaza foarte bine.
                Sterge bine motorul si apoi dupa ce faci cativa km, uita-te din nou sa vezi pe unde pierde.

                Succes!

                Comment


                • #23
                  Salut la toata lumea, problema sta an felul urmator, daca pierde deasupra antinzatorului, cum piredea si la colegul nostru, trebuie stransa chiuloasa si suruburile de 6 cu cap tork de langa patine si acelea fac parte din setul de strangere a chiuloasei, problema cu boltul de sustinere a patinei, pentru extragerea lui se monteaza o bucsa se anfileteaza an el o tija cu filet metric 6 se pune o saiba destul de tapana anfiletati o piulita pe tija filetata si cu o chieie de 10 inelara ancepeti sa strangeti piulita de pe tija, strangeti piulita pana extrageti boltul de sustinere a patinei (vedeti ca boltul are pe el un oring nul deteriorati), la montajul antinzatorului hidraulic aveti mare atentie, sa nu montati intinzatorul antrg pe masina el se baga la loc pe segmente (daca al bagati antreg la loc aveti toate sansele sa rupeti una dintre axe), daca vreti mai multe detali sunatima va ajut cu mare drag tel 0723.387.996 colegul vostru leo.sr

                  Comment


                  • #24
                    Te rog sa nu te superi pe mine...dar la inceput de cuvant se scrie cu "î" nu cu "â". Al doilea il folosesti doar in compozitia unui cuvant nu la inceput.

                    In rest multumim mult pentru info. Foarte valoroase.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #25
                      si la mine supura ulei intre bloc si chiuloasa in acelasi loc ca la ady _gri dar eu o am de o saptamana si nu am avut timp s-o studiez! daca strang chiuloasa s-o rezolva?

                      Comment


                      • #26
                        pfffffffffff!!!!!!!! ce seamana intre ele problemele astea cu garnitura de chiuloasa!la mine de ex.se pare ca tot garnitura ar fi de vina desi motorul merge f bine nu scoate fum de nici un fel de culoare.doar ca dupa mult timp mi-am dat seama ca ventilatorul de racire nu cupla la viteza necesara si il putea opri cu mana .din aceasta cauza se parca ca motorul nu a mai fost ventilat corespunzator si garnitura s-a ars.plus ca-mi fierbe apa si am ulei in apa de la radiator.sper sa nu fie ceva grav.parca nu as vrea sa schimb garnitura daca imi voi schimba vascocuplul ala car se pare ca a cauzat tot. da-ti-mi un sfat.va multumesc anticipat.

                        Comment


                        • #27
                          Daca e defecta garnitura o schimbi.Nu exista alta cale.Asta pe langa vasco cuplaj daca zici ca e defect.

                          Citeste regulamentul si litera mare la inceput de propozitie.
                          Bafta.

                          Comment


                          • #28
                            Am o intrebare.poate cine sa-mi fac rost de o vascocupla pentru un mercedes c 180 din 94 pe benzina fara aer conditionat?sa-mi lase un nr de telefon sau sa-mi spuna un pret si cum putem proceda.merci!

                            Comment


                            • #29
                              Referitor la problema legata de relanti,in momentul cand una dintre borne este deconectata de la baterie,calculatorul se reseteaza de la sine,la fel si clapeta de acceleratie,in momentul reconectarii la baterie trebuie pus contactul 20s,dupa care luat si in final pornit motorul,cu stima....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF