Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Garnitura de chiulasa=dusa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Garnitura de chiulasa=dusa

    Se pare ca garnitura si-a cam facut veacu' si acum lasa sa iasa uleiul afara ...i-am facut schimbul de ulei (si celelalte consumabile) acum fix un an ...de atunci am facut cam 7000 de km. si se pare ca s-a pierdut aprox un litru...se si vede pe unde curge...si tot uleiul e strans pe scut... deci e clara treaba...
    Acuma,...specialistu' mi-a zis ca trebuie data jos si schimbata ..si binenteles alezata chiuolasa ..etc.. si nu stiu ..da'... parca nu m-as grabi sa fac asa o operatie...si as incerca cu un tratament de motor ..ceva... poate..poate.. !?
    A mai avut cineva problema asta ? ...e mult 1litru in 7mii de km..?
    W202 1,8 Benzina / Elegance `94

  • #2
    Garnitura de chiulasa dusa are anumite simptome in functionarea motorului... Fum albastru, regimul termic al motorului este in pom, furtunele de apa se umfla, etc... Ar fi bine daca ai face d-ta o poza cu motorul si sa postezi aci sa vedem si noi cam pe unde crezi ca iti curge ulei... Poate pe la garnitura de la capacul de culbutori. Asta e alta treaba. Mult mai simpla si mai ieftina. Poate iti curge pe la carcasa de filtru. Poate pe la garnitura de baie. Poate pe la capacul de la distributie... Fereste-te de mecanici care iti spun sa demontezi motorul dupa 3 minute de stat langa tine. Ce preferi? Sa bagi un litru de ulei pe an? Sau sa dai cel putin 300 de Euro sa faci operatiunea propusa de mecanic? Asteptam poza. Aaa... Spala motorul mai intai, dupa care mergi cativa km pana reapare ulei in locul prin care zici tu ca iti curge ulei.

    Comment


    • #3
      Salut,

      Sunt in aceeasi situatie ca si tine. Pierd ulei [asa am luat masina] pe la garnitura de chiulasa, partea dinspre filtrul de aer. Sambata am facut constatarea si am facut si necesarul de piese : Garnitura chiulasa ELRING 120 RON[Desi Victor Reinz sunt cele mai bune] si prezoane AJUSA 45 RON[setul]. Astept ca in maxim doua saptamani sa o schimb si sa observ diferenta.
      Revin atunci cu detalii.

      Numai bine!..

      Comment


      • #4
        Asa cum zice si andrei_preoteasa, e posibil sa nu fie de la garnitura de chiulasa.
        Simptome specifice ale arderii garniturii includ si fierberea lichidului de racire (pierderea apei/antigelul) sau presiune excesiva in vasul de expansiune unde este cazul. Desigur, o pierdere de ulei e posibila, dar nu vad totusi motiv pentru alezarea chiulasei atat timp cat motorul nu a functionat peste regimul normal de temperatura timp indelungat.
        Ai verificat cumva daca este apa prezenta in ulei?

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru sfaturi
          Apa nu trecut niciodata de liniuta aceea dintre 80 si 120 (90-100...am vazut ca parerile sunt impartite)....si in ulei nu cred sa fie apa ...cand am verificat uleiul pe joja , parea ok ...si arata chiar curat uleiul...nici fum nu scoate !
          De pierdut , pierd si apa ca si ulei , deja am completat de cateva ori , pentru ca mi s-a aprins martorul la motor in bord ...si cand am bagat antigel ,mi-a luat cam 1 litru pana s-a umplut ....si mereu cand se aprinde martorul bag cam 1 litru...pana acum cam 3-4 litri . Precizez ca nu am vas de expansiune.
          Dar problema cu apa ar putea fi din cauza radiatorului , care este "coclit" si "alb" in jurul fagurelui de racire , si mi-a mai spus cineva ca "transpira".
          M-am interesat de un pret pentru radiator nou si ar fi 900 de lei ..noi ! ...din Germania vine ..direct ....mi se pare cam multisor.... ! ... voua !?
          Uleiul se pierde prin acelasi loc (partea dinspre filtru de aer) ca la colegul Alexx , caruia i-as multumi daca m-ar tine si pe mine la curent cu operatia de inlocuire a garnituri ..si efectul avut..!
          Sa inteleg ca nu e musai sa se alezeze chiuolasa ..!? se schimba garnitura si ...gata..!? asa...pur si simplu..!?
          Sincer prefer sa completez 1 litru de ulei la 10mii de km. cat fac eu pe an decat sa ma leg la cap cu desfacutul motorului...dar ma tem sa nu se agraveze ..in timp ..si sa dau in ...altele ..mai grave ! ...si cu radiatorul ...la fel !

          ...pentru a fi mai elocvent ...am sa pun si niste poze ...
          Numai bine !
          W202 1,8 Benzina / Elegance `94

          Comment


          • #6
            ady_gri chiulasa se alezeaza daca e ovalizata..dar de obicei nu e cazul. Eu cred ca pierzi antigel din cauza radiatorului care se mai incinge nitel si da afara singur.

            Alexx vreau sa iti zi ca eu am schimbat garnitura de chiulasa si e la fel ca a ta...dar sincer am fost dezamagit de suruburi. Am dat 120 de ron pe garnitura si 240 de ron pe suruburi Victor Reinz si vreau sa zic sa suruburile sunt o adevarata dezamagire. 40% din ele sau berberit capetele la strangere. Iti recomand sa le analizezi bine pe alea vechi si sa le folosesti tot pe acelea de la mama lor.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Asa cum am promis , revin cu niste poze ...nu stiu cat de " elocvente" sunt... ( e o pozitie foarte dificila) dar sper sa va ajute sa va faceti o parere.
              Nu vreau sa schimb garnitura degeaba ...mai mult de teama sa nu imi apara alte probleme ...de aici !
              Treaba asta cu schimbatul garnituri ...ce riscuri presupune !? ...ce poate merge prost ...mai sunt si alte operatii ...si/sau piese de schimbat , pe linga garnitura si suruburi ?
              ..si ma e si treaba cu radiatorul ...dar aia e mai simpla ...doar ca ...mai scumpa!
              Am gasit asa :
              ...pret pentru garnitura = de la 125 Ron la 195 Ron bucata
              ...iar pentru suruburi = de la 38 Ron la 68 Ron setul de 10 bucati.
              ....radiatorul = ~900 Ron bucata. (cu "vas de expansiune" pe el )
              Va multumesc.... si astept cu interes parerile voastre !
              Attached Files
              W202 1,8 Benzina / Elegance `94

              Comment


              • #8
                Parerea mea ti-am mai spus-o si pe PM. Revin acum dupa ce m-am holbat din nou la poza. Eu zic sa verifici si furtunul de sus de la radiator, inainte de colier ca sa vezi daca nu cumva e piscat. La cum arata acolo urmele alea eu am impresia ca curge apa pe undeva.
                Eu zic ca e posibil sa pierzi apa pe la capacul busonului si pe la furtunul ala. Oricum daca e radiatorul bulit il cumperi doar pe ala. Suruburuile le ai si vasul de expansiune la fel. De ce sa mai iei altele. Si buson nou.
                La partea cealalta se cam pare ca e garnitura. Nu-mi dau seama exact. Promit ca ma voi uita cu ochiul meu de neprofesionist ce e pe la mine la masina si sa-mi fac o idee. Sa se opreasca ploioaca asta.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ady_gri View Post
                  Asa cum am promis , revin cu niste poze ...nu stiu cat de " elocvente" sunt... ( e o pozitie foarte dificila) dar sper sa va ajute sa va faceti o parere.
                  Nu vreau sa schimb garnitura degeaba ...mai mult de teama sa nu imi apara alte probleme ...de aici !
                  Treaba asta cu schimbatul garnituri ...ce riscuri presupune !? ...ce poate merge prost ...mai sunt si alte operatii ...si/sau piese de schimbat , pe linga garnitura si suruburi ?
                  ..si ma e si treaba cu radiatorul ...dar aia e mai simpla ...doar ca ...mai scumpa!
                  Am gasit asa :
                  ...pret pentru garnitura = de la 125 Ron la 195 Ron bucata
                  ...iar pentru suruburi = de la 38 Ron la 68 Ron setul de 10 bucati.
                  ....radiatorul = ~900 Ron bucata. (cu "vas de expansiune" pe el )
                  Va multumesc.... si astept cu interes parerile voastre !
                  Salut,

                  Exact acolo pierd si eu ulei, pe la garnitura. E o mare bubă la ele, din cauza ca pe acolo nu sunt suruburi care sa stranga bine si sa realizeze o etansietate corespunzatoare. Cel mai probabil la motoarele noastre s-a umblat si nu cred ca erau niste persoane tocmai experimentate.
                  Daca vrei sa iti comand si trimit de la Iasi garnitura [Elring] si prezoanele[Ajusa], sa imi spui.

                  Numai bine!

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc pentru raspunsuri.
                    ADIDC...ma duc zilele astea..cand am timp la Cosma la tester ...am vb. cu el la tel. ..si mai vad dupa ....ce si cum !
                    ALEXX ..nu cred sa fie nevoie de garnitura tocmai de la Iasi ...de alea cre` ca sunt si pe aici ...ca nu de piese duc eu lipsa (si nu numai eu) , ci de un meserias cu adevarat bun ...noa`..de ala poti sa-mi trimiti unu` ..sau mai multi...daca ai.. :-))))
                    Multumesc ...oricum inca o data pentru interes ...si promtitudine ...
                    Va voi tine le curent cu evolutia lucrurilor ....si cu rezultatul de la tester....
                    Numai bine !
                    W202 1,8 Benzina / Elegance `94

                    Comment


                    • #11
                      Am fost la tester cu masina , (la COSMA) ...adidc ...ai avut dreptate ..e un baiat de nota 10 ...mi-a pus si masina pe tester ...s-a uitat si la buji ( sunt ca noi) ....totul e ok ...nicio eroare in mers , sau in memorie ....nu "haleste" nici un gram de ulei ...doar ca-l ..cam.. pierde pe la garnitura ....si mi-a recomandat un mecanic bun ..zice el...sa-mi rezolve cu garnitura de aia ..nenorocita ..dar asta , saptamana viitoare ..probabil ; am sa postez rezultatul "operatiei".

                      Apropo de mica oscilatie de la relanti , si pierderea de putere ..s-a rezolvat ; in primul rand am pus benzina de la ROMPETROL (de 95) ..eu puneam doar de la PETROM, si mi-a curatat putin si clapeta de acceleratie ; imbunatatirea e "simtitoare" !!! ..mi-a recomandat sa pun si un "tratament" in benzina
                      ....va voi tine la curent
                      Numai bine !
                      W202 1,8 Benzina / Elegance `94

                      Comment


                      • #12
                        Probleme patina distributie

                        Va salut colegi!

                        Am inceput ziua cu gandul ca pana la ora 14:00 dau chiulasa jos pentru a-i verifica si planeitatea. Toate bune si frumoasa, am inceput sa "sap" in motor. Dupa vreo 2 ore de munca si dezasamblari am ajuns la patinele de la distributie. Aici a aparut problema pentru ca nu am mai continuat si am zis ca sa ma mai gandesc si poate mai aflu si alte pareri de la niste oameni ce au mai desfacut motoare. Problema consta in faptul ca patina din partea dreapta [cum te uiti la distribuitie, din fata masinii] are un surub/bolt cu cap stelat de imbus ce trece prin patina si ajunge in chiulasa, unde practic si teoretic ar trebui sa aiba filet. Am pus imbusul in capul surubului si ... surpriza : se invartea in gol, dar totusi foloseam forta pentru a desface dar fara sa vad vreun efect. Sub patina este un surub ce prinde chiulasa de blocul motor;eu la ala am vrut sa ajung, dar imi sta in cale un surubel cu imbus. Mentionez ca nu am dat toata "fatza" masinii jos; adica am dat numai capacul de la axele cu came jos, ca sa vad ce si cum pe acolo.
                        Am atasat niste poze pentru ca cei mai experimentati sa isi poate da cu parerea. Astept cu interes niste pareri din partea voastra.

                        Numai bine!..
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Problema rezolvata..

                          Va salut..

                          Din nefericire nu am primit nici o parere din partea celor ce au mai desfacut motoare de acest gen sau ce mai au ceva habar de distributii.
                          Boltul respectiv[ce trece prin patina din dreapta de la distributie], caci despre un bolt este vorba, avea un filet in interior si l-am putut extrage cu ajutorul unei prese improvizate[nu am avut un extractor special]. Am comandat alt bolt, pe original si a costat 20 ron, boltul vechi era ovalizat.
                          Pentru intrebari, le stau la dispozitie celor ce sunt interesati.

                          Comment


                          • #14
                            Salut.
                            Si la al meu C200,W202 din 94 am aceasta problema.Mai in vara am vrut sa remediez singur problema dar dupa ce am desfacut capacul si am vazut acele doua pinioane de la distributie am renuntat,pentru ca nu stiu sa pun distributia la punct la acest tip de motor.Vreau sa-ti spun ca nu stiu la ce bolt te referi,in momentul cand am lucrat la motorul meu nu am fost prea atent la detalii,am studiat problema pierderii de ulei.Si ca sa revin,in acel compartiment sunt 4 suruburi de M8,doua de o parte si doua de cealalta parte a chiuloasei si sunt pozitionate chiar sub lantul de distributie.Din afara nu ai acces la suruburi,trebuie demontate cele doua pinione de distributi ca s-a strangi acele suruburi.Vad ca tu ai demontat pinioanele si lantul ai reusit sa strangi acele suruburi?Sau ai alte probleme?Nu am inteles prea clar pierzi ulei pe toata circumferinta garniturii sau numai in partea din fata?La mine pierd doar in partea din fata si pe o parte si pe cealalta a chiuloasei,exact ca in pozele postate de Ady_gri.

                            Comment


                            • #15
                              Salutare colegi,
                              ...am fost cu masina la mecanic , si dupa ce s-a uitat la 'pierderea' de ulei m-a sfatuit sa nu schimb garitura de chiuolasa pentru mai putin de 1 litru de ulei pe an ...cat pierd acum ca nu se merita ..mai ales ca ...parca nu mai pierde asa mult acu` de cand a venit frigul... eventual, o schimb daca se agraveaza si incep sa pierd mai mult....si inclin sa-i dau dreptate...prefer sa pun un litru de ulei pe an , decat sa ma leg la cap cu desfacutul motorului...ceea ce vad ca voi v-ati apucat ..deja !
                              Sper ca problema sa nu se agraveze si sa mai pot trage de ea asa cum e acuma ...mai ales ca merge super-OK ..de cand am curatat clapeta de acceleratie si bag benzina de le Rompetrol !
                              Va urez bafta la reasamblarea motorului ..si la strangerea chioulasei ...care apropo ...sper ca stiti ...se face cu cheie dinamometrica de 2-3 ori la distanta de cativa km. !!! ...si tot nu ai garantia ca nu va mai curge pe langa ...mai ales daca nu i s-a facut si o planeitate ....adica o alezare pentru a indrepta chioulasa , in cazul in care s-a deformat , motiv pentru care a si scapat ulei , probabil ....nefiind de vina garnitura in sine ...ma repet ....probabil !
                              W202 1,8 Benzina / Elegance `94

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF