Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W204 - becuri pozitie si proiectoare ceata similare lampilor xenon

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by edizeba View Post

    Vlad, apreciez aceasta discutie constructiva, chiar daca parerile noastre uneori difera.
    Si eu. Contradictia naste adevar si progres.

    Originally posted by edizeba View Post
    cum ai spus, instalatia H7 Philips @ 4300K a costat 700 lei. Asta inseamna de vreo 12 ori mai mult decat becurile MTEC pe care le-am pus eu. Conduc o masina care are o certa valoare de piata, insa din principiu nu as da de 12 ori mai mult pe xenon daca pot rezolva o problema estetica folosind niste halogene albe, mai ales in conditiile in care - ai afirmat absolut corect - pe ceata, halogenul e mai bun decat xenonul.
    Aici este alegerea si optiunea fiecaruia, no coment...

    Originally posted by edizeba View Post
    poate ca acel W203 de care spui sa fi avut xenon stock in far cu oglinda. E o masina care nu se mai fabrica. E corect - "s-a pus". Eu nu prea am vazut sa se mai puna.
    A fost pus xenon din fabrica pe toata gama Mercedes din anii '98-20xx cu faruri neclare, pana sa apara generatiile cu faruri clare....
    Apoi daca au aparut farurile cu sticla clara s-a trecut la lupa...

    Originally posted by edizeba View Post
    pentru care nu m-as apuca sa montez un bec xenon intr-un far cu oglinda, conceput pentru halogen, n-are neaparat legatura cu principiul de constructie al farului sau cu puterea luminii, ci deriva din optica. E nevoie de o lampa care sa emita lumina din aceeasi pozitie in ansamblul farului, altfel lumina va fi reflectata diferit in exterior. La becurile cu filament dublu (high/low beam) diferenta de pozitionare intre filamente este de ~1cm, iar lumina bate total diferit din cele 2 surse, folosind acelasi reflector. Nu am vazut lampile Philips, dar daca am sa le vad, am sa le compar cu un halogen clasic.
    Eu zic ca nu sint probleme, atata timp cat este acelasi tip de bec (ex : schimbi H7 halogen cu H7 xenon) iar pe instructiunile producatorului scrie clar : Conversion kit retrofit, adica upgradarea unei instalatii vechi la xenon fara alte modificari, cu scopul obtinerii unor rezultate mai bune. Un producator mare cum e Philips nu cred ca nu se gandeau cum sa faca becul asa incat sa nu lumineze aiurea pe farul vechi.
    Atata timp cat produsul are certificare TUV pentru orice vehicul echipat cu tipul respectiv de bec eu zic ca-i ok.
    La toate farurile vechi up-gradate la xenon pe care le-am vazut, am observat doar schimbari in bine, nimic nasol. Clar si sigur 100% e mai bine cu xenon fara nici un risc. Singurele dezavantaje sint la ceatza deasa si la faza lunga timpul de cateva secunde pana se incalzeste becul...

    Originally posted by edizeba View Post
    nu permite sa aduci modificari constructive neautorizate sistemului de iluminare original si nici sa mergi cu proiectoarele aprinse daca nu-i ceata. Nu fac parte din categoria celor care aprind proiectoarele ca e mai cool asa Doar ca la mine, ca si la alte masini mai noi, la viteza mica, in momentul in care viram se aprindeau lumanarile
    Ehh....nici eu nu am modificat sistemul de iluminare original (decat cu xenonu Philips)........doar ca am mai pus doar vreo 6 proiectoare de faza lunga...asa...discret. Ce, oare deranjeaza ?






    Originally posted by edizeba View Post
    pentru fostul tau C, o masina frumoasa, cu xenon sau fara
    Mersi frumos. Si a ta e super.

    Comment


    • #17
      Hahaha, discret. Un discret usor agresiv, as zice
      E foarte bine daca becurile se potrivesc perfect. Mi-ar placea un xenon H7 @ 4300K pe faza lunga (din ce stiu, asta e temperatura de culoare a echiparii standard). Dar am o dilema. Nu imi dau seama cum se comporta o lampa xenon daca dai flash-uri, avand in vedere timpul de cateva secunde in care lumina se formeaza la calitatea corecta.
      In partea cealalta, la proiectoare, nu-s inca "pentru", dar ma gandesc la o chestie: proiectoarele se aprind/ sting progresiv, pe masura ce volanul se indreapta; cum naiba s-o comporta o lampa xenon daca ii variezi asa curentul? Nu palpaie sau ceva? Poate a incercat careva sa monteze.
      MB C320 CDI W204

      Comment


      • #18
        Originally posted by edizeba View Post
        Hahaha, discret. Un discret usor agresiv, as zice
        Sint pe H7 halogen 55W si nu bat decat 300 metri.....6x55 = 330 W...discret..

        Originally posted by edizeba View Post
        foarte bine daca becurile se potrivesc perfect. Mi-ar placea un xenon H7 @ 4300K pe faza lunga (din ce stiu, asta e temperatura de culoare a echiparii standard). Dar am o dilema. Nu imi dau seama cum se comporta o lampa xenon daca dai flash-uri, avand in vedere timpul de cateva secunde in care lumina se formeaza la calitatea corecta.
        In partea cealalta, la proiectoare, nu-s inca "pentru", dar ma gandesc la o chestie: proiectoarele se aprind/ sting progresiv, pe masura ce volanul se indreapta; cum naiba s-o comporta o lampa xenon daca ii variezi asa curentul? Nu palpaie sau ceva? Poate a incercat careva sa monteze.
        Parca ziceai ca ai bi-xenon pe masina. Asta nu inseamna ca ai deja pe faza lunga ?
        La blitz-uri primele 2-3 sint mai slabe dar apoi se incalzeshte si rupe....Se comporta bine si e mult mai vizibil...
        La chestia cu proiectoarele progresive...hmmm...nu stiu ce sa zic...n-ar fi prea indicat...

        Comment


        • #19
          Eu as indrazni sa te sfatuiesc sa lasi totul asa cum este. Ai o masina frumoasa, echipata mai mult decat decent. Ce e pentru ceata sa ramana pentru ce a fost proiectat iar tu, ca sofer, sa te concentrezi mai degraba la boii din trafic, decat la cum privesc vitzeii noile tale proiectoare cu lumina nongalbena.
          Totusi, becurile de pozitie sunt OK daca sunt albe cu atat mai mult cu cat vopseaua are aceeasi culoare (parca?)
          Unless I'm very much mistaken...

          Comment


          • #20
            Led

            Originally posted by edizeba View Post
            Hahaha, discret. Un discret usor agresiv, as zice
            E foarte bine daca becurile se potrivesc perfect. Mi-ar placea un xenon H7 @ 4300K pe faza lunga (din ce stiu, asta e temperatura de culoare a echiparii standard). Dar am o dilema. Nu imi dau seama cum se comporta o lampa xenon daca dai flash-uri, avand in vedere timpul de cateva secunde in care lumina se formeaza la calitatea corecta.
            In partea cealalta, la proiectoare, nu-s inca "pentru", dar ma gandesc la o chestie: proiectoarele se aprind/ sting progresiv, pe masura ce volanul se indreapta; cum naiba s-o comporta o lampa xenon daca ii variezi asa curentul? Nu palpaie sau ceva? Poate a incercat careva sa monteze.
            La Bi-xenon, pt faza lunga flash-ul se face mecanic prin schimbarea pozitiei oglinzii.
            Doar LED si Halogen poate suporta aprindere progresiva. Xeno nu. E ca si cum ai pune variator la o lampa cu neon.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #21
              @Vlad: Asa este, am bi-xenon. Asta inseamna un singur bec care isi schimba pozitia in far in functie de faza. Pe langa acel bec mai exista un halogen, tot H7, tot galbejit de la mama lui, care se aprinde pe faza lunga impreuna cu xenon-ul.
              Banuiam ca asa sta treaba cu flash-ul la xenon. Multumesc pentru confirmare. La mine, daca farul e stins, flash-ul il da halogenul. Daca farul e aprins, se combina halogenul cu xenon-ul deja incalzit.

              @pianosso: Masina mea iti multumeste pentru compliment, iar eu pentru un sfat care atinge cumva opinia mea de ansamblu.
              Exista un motiv pentru care toti fabricantii super-isteti monteaza astfel de becuri. Un filament incins emite lumina galbuie de la mama lui. Pentru a "albi" lumina, trebuie sa filtrezi. Orice element filtrant reduce din fluxul luminos, astfel incat la aceeasi putere electrica, un bec "natural" emite mai multi lumeni decat un bec "albit". Si mie mi se pare ca acum, dupa ce-am schimbat becurile, lumina e mai alba in mod clar, dar nu e la fel de intensa

              @cl600: Corect. Remarcasem si eu modul in care se aprind becurile in functie de faze. Cat despre intrebarea cu proiectoarele, e f bun exemplul cu neonul, o lampa cu principii similare de functionare in linii mari (descarcare in gaz) si care nu functioneaza cum trebuie daca e montata pe un variator. Multumesc.
              Last edited by edizeba; 10-04-2009, 12:31 PM.
              MB C320 CDI W204

              Comment


              • #22
                eu am becurile de pozitie w5w albastre la C220 cdi din 2008...

                Comment


                • #23
                  Inca ceva ce am gasit despre xenon, ce confirma spusele mele. Bine de stiut.

                  " ....am ales o temperatura de culoare optima cat mai apropiata de lumina soarelui la amiaza. Valoarea este in jur de 5000 de grade kelvin, pornind de la cunostintele acumulate in industria auto unde pe original se foloseste o temperatura de culoare de 4300-4800k. Valorile mai mari si anume 6000, 8000, 10000 si chiar 12000, nu au intensitatea luminoasa necesara pentru a se ridica la toate acele avantaje enumerate mai sus. Cu cat creste "albastreala", cu atat scade intensitatea luminoasa. Acestea din urma sunt folosite mai ales in scopuri estetice de prezentare la anumite targuri sau expozitii, atunci cand este nevoie de atragerea atentiei. Confuzia generala privind puterea becului este facuta in dreptul gradelor kelvin. Astfel majoritatea se refera la un bec de 8000k ca fiind un bec mai puternic. Daca puterea este cuvantul folosit pentru intensitatea luminoasa atunci becul de 4500k este cel mai puternic pentru ca are cea mai apropiata lumina de cea a soarelui la amiaza, adica alb. Albastrul elimina "puterea" si este un fapt demonstrat de aparatele de masura. Cu cat lumina este mai alba cu atat este mai puternica."

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF