Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W204 - becuri pozitie si proiectoare ceata similare lampilor xenon

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W204 - becuri pozitie si proiectoare ceata similare lampilor xenon

    Salutare.
    Am de un an de zile un W204 C320 CDI echipat cu bi-xenon si f recent mi s-au ars doua becuri: unul din cele 4 becuri de pozitie fata si un proiector. Pentru ca imi displace culoarea puternic galbuie a lor comparativ cu xenon-ul, am investigat un pic posibilitatile de inlocuire cu niste becuri halogen mai albe, mai apropiate la culoare. Dintre diversele optiuni m-am oprit la gama Philips, iar aici m-am blocat intr-o mare dilema: BlueVision, NightGuide, X-treme Power, etc. Am tendinta de a alege BlueVision dar mi-e teama ca lumina sa nu fie mai albastra decat a farurilor (albastrul ala nasol, vreau sa zic ).
    Poate cineva a incercat/ foloseste asa ceva ori mai bun decat ce-am spus eu mai sus. Apreciez orice parere, sfat, argument sau contraargument constructiv care sa ma ajute in alegere.
    Precizez ca este vorba de becuri W5W ptr pozitii si H7 pentru proiectoare.
    Multumesc pentru concurs celor interesati de subiect.
    MB C320 CDI W204

  • #2
    Eu am in pozitie becuri Philips Blue Vision de 5W, si arata super bine, cu toate ca am sticla neclara la faruri,
    -nu este nicidecum mai albastra ca si xenon-ul,
    -o sa fi multumit
    -becul H7 banuiesc ca are aceiesi nuantza ca si cel de pozitie, nu stiu pentru ca nu am ajuns sa folosesc, dar cu sigurantza va fi ok, iar Philips este o firma extrema in asa ceva
    Nu stiu daca sunt relevante cele 2 imagini, dar asa sa iti faci o parere, poza 1 este pozitia,poza 2 este pozitie+faza scurta+proiectoare,
    Pana la urma nu cred ca este o avere 17 lei,cat fac 2 becuri de pozitie Philips blue vision, sa te convingi singur..

    Toate cele bune,
    Attached Files
    Last edited by marele_alb; 09-19-2009, 08:57 AM.
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      Led

      Originally posted by edizeba View Post
      Salutare.
      Am de un an de zile un W204 C320 CDI echipat cu bi-xenon si f recent mi s-au ars doua becuri: unul din cele 4 becuri de pozitie fata si un proiector. Pentru ca imi displace culoarea puternic galbuie a lor comparativ cu xenon-ul, am investigat un pic posibilitatile de inlocuire cu niste becuri halogen mai albe, mai apropiate la culoare. Dintre diversele optiuni m-am oprit la gama Philips, iar aici m-am blocat intr-o mare dilema: BlueVision, NightGuide, X-treme Power, etc. Am tendinta de a alege BlueVision dar mi-e teama ca lumina sa nu fie mai albastra decat a farurilor (albastrul ala nasol, vreau sa zic ).
      Poate cineva a incercat/ foloseste asa ceva ori mai bun decat ce-am spus eu mai sus. Apreciez orice parere, sfat, argument sau contraargument constructiv care sa ma ajute in alegere.
      Precizez ca este vorba de becuri W5W ptr pozitii si H7 pentru proiectoare.
      Multumesc pentru concurs celor interesati de subiect.
      Incearca cu Led, super-bright.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Originally posted by cl600 View Post
        Incearca cu Led, super-bright.
        Exact......

        Comment


        • #5
          Toate ledurile alea dau eroare pe BC, din cate stiu eu...
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Originally posted by cutaresku View Post
            Toate ledurile alea dau eroare pe BC, din cate stiu eu...
            Si eu caut sa studiez asta. Mi se pare normal sa dea eroare din cauza consumului mult mai redus. Probabil se poate seta SAM-ul pt leduri. Era un post in care se dadea un link catre o firma specializata in LED, plasma, etc. Par scumpe (cele de calitate), dar nu se ard asa repede si se mai castiga ceva watti... Orice informatie e binevenita!
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Sunt niste modului care se monteaza pe langa instalatia de xenon tocmai pentru a nu mai da computerul eroare ,asta e cauza ,consumul prea mic pe care nu-l inregistreaza computerul masinii si da eroare ca si cum ai avea bec ars sau chiar deloc,stiu asta de la firma care mi-a montat xenoanele pe masina si imi spunea ca daca imi da cumva eroare la bord de necunoastere a becurilor xenon imi monteaza acei moduli sa nu ma ticaie la cap tot timpu cand aprind faza scurta

              Comment


              • #8
                Multumesc celor care si-au exprimat opinii pe subiect.
                Nu m-am lamurit inca daca exista o solutie buna/acceptabila in varianta halogen. Unii utilizatori sustin ca becurile Philips, indiferent de tip, sunt nesatisfacatoare (culoarea luminii nu e asa alba cum afirma producatorul). Am intalnit recomandari pentru becuri PIAA Extreme White (Plus) care pot fi comandate de pe undeva de afara (UK) si sunt ceva mai scumpe decat Philips sau becuri Osram Nightbreaker/ Silverstar/ Cool Blue.
                LED-urile high-power sunt o solutie semnificativ mai scumpa si au nevoie, in principiu, de acel modul pentru "error cancellation", care determina masina sa accepte un bec ce pare ars, datorita consumului mic, fara a raporta o eroare.
                Cercetarea continua
                MB C320 CDI W204

                Comment


                • #9
                  Led

                  Originally posted by edizeba View Post
                  Multumesc celor care si-au exprimat opinii pe subiect.
                  Nu m-am lamurit inca daca exista o solutie buna/acceptabila in varianta halogen. Unii utilizatori sustin ca becurile Philips, indiferent de tip, sunt nesatisfacatoare (culoarea luminii nu e asa alba cum afirma producatorul). Am intalnit recomandari pentru becuri PIAA Extreme White (Plus) care pot fi comandate de pe undeva de afara (UK) si sunt ceva mai scumpe decat Philips sau becuri Osram Nightbreaker/ Silverstar/ Cool Blue.
                  LED-urile high-power sunt o solutie semnificativ mai scumpa si au nevoie, in principiu, de acel modul pentru "error cancellation", care determina masina sa accepte un bec ce pare ars, datorita consumului mic, fara a raporta o eroare.
                  Cercetarea continua
                  Solutia cu Error cancellation se foloseste atunci cand nu este la indemana reprogramarea SAM-ului masinii si consta intr-un sunt care preia diferenta de consum. Ideea este sa te bucuri si de reducerea de consum.
                  Am sa incerc pe W164, insa nu stiu ce module LED se preteaza.
                  Pt Xeno setarea se face din CGW si asigura un consum mai mare la pornire(decat halogen) dupa care scade in functionare.
                  Last edited by cl600; 09-20-2009, 09:49 AM.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    osram nightbreakar am adus pt un ford focus si au lumina destul de alba,e mai puternica decat la philips.
                    eu unu am avut bosch xenon blue,dar mi se pare mai buna lumina la osram.

                    Comment


                    • #11
                      OK. In cele din urma, la sugestia unui prieten, iata o varianta - cred eu -interesanta estetic: becuri de pozitie MTEC T10 (194) W5W (4 buc) si becuri ptr faza lunga si proiectoare MTEC SUPERWHITE H7 55W (4 buc).
                      Foto pentru exemplificare.

                      W204 - parking_lamps_MTEC_T10_194_W5W.jpg

                      W204 - parking_lamps_MTEC_T10_194_W5W + foglamps_MTEC_SUPERWHITE_H7.jpg

                      W204 - parking_lamps_MTEC_T10_194_W5W + stock_HID_lowbeam + foglamps_MTEC_SUPERWHITE_H7.jpg

                      W204 - parking_lamps_MTEC_T10_194_W5W + highbeam_and_foglamps_MTEC_SUPERWHITE_H7.jpg

                      W204 - parking_lamps_MTEC_T10_194_W5W + highbeam_and_foglamps_MTEC_SUPERWHITE_H7_2.jpg
                      MB C320 CDI W204

                      Comment


                      • #12
                        Problema ta era simpla de la inceput.
                        Pe proiectoare trebuia sa pui o instalatie de xenon, preferabil originala Philips sau MTEC si nu aveai erori.
                        Astea sint culorile xenon-ului :



                        Iar pe pozitie se gasesc o gramada de becuri cu LED, care puse de un baiat destept cu niste rezistente nu mai dau erori. Am inteles ca sint si unele de firma care din fabricare nu dau erori. Cauta ca sint o multime de magazine on-line care vand.
                        Eu asa am pus, dar la mine n-am CAN-BUS.

                        Comment


                        • #13
                          Intentia mea initiala a fost sa montez lampi HID in proiectoarele de ceata. La urma urmei, ce era sa semene mai bine cu xenon-ul decat xenon-ul?! Simplu.
                          Am renuntat la ideea asta, cu cateva argumente:
                          - pentru ca lampile cu xenon sunt semnificativ mai puternice decat becurile halogen (cca. 3000-3500 lumeni si 90mcd/mp fata de 1500 lumeni si 30 mcd/mp la aceeasi putere electrica), niste oameni inteligenti s-au gandit sa reglementeze folosirea lor in industria auto si au stabilit ca orice proiector care foloseste o astfel de lampa sa aiba sistem de spalare si de autoreglare, ceea ce eu nu am pe proiectoarele de ceata;
                          - lasand la o parte chestiunea de principiu de mai sus, orice politist care ar sesiza chestiunea, m-ar putea sanctiona pentru ilegalitatea modificarilor aduse masinii;
                          - trecand peste riscul sanctiunilor legale, masina nu e pregatita pentru montarea acestui tip de lampi, si aici nu e vorba de autoreglaj sau de sistem de spalare, ci de socluri si de tipul proiectorului; nu am auzit de nimeni care sa fi montat HID in proiectoare fara ceva improvizatii, iar proiectorul in sine nu este construit pentru lampi xenon (toate farurile cu xenon au lentila, nu oglinda, din considerente clare);
                          - o instalatie HID decenta este mult mai scumpa decat orice becuri halogen existente pe piata, iar eu am totusi o problema de ordin estetic, nu vreau sa fac lumina-n sat.
                          Multumesc foarte mult pentru "culorile xenon-ului"
                          Am sa ma informez in continuare pentru o eventuala solutie cu LED in locul becurilor de pozitie.
                          MB C320 CDI W204

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by edizeba View Post
                            Intentia mea initiala a fost sa montez lampi HID in proiectoarele de ceata. La urma urmei, ce era sa semene mai bine cu xenon-ul decat xenon-ul?! Simplu.
                            Am renuntat la ideea asta, cu cateva argumente:
                            - pentru ca lampile cu xenon sunt semnificativ mai puternice decat becurile halogen (cca. 3000-3500 lumeni si 90mcd/mp fata de 1500 lumeni si 30 mcd/mp la aceeasi putere electrica), niste oameni inteligenti s-au gandit sa reglementeze folosirea lor in industria auto si au stabilit ca orice proiector care foloseste o astfel de lampa sa aiba sistem de spalare si de autoreglare, ceea ce eu nu am pe proiectoarele de ceata;
                            - lasand la o parte chestiunea de principiu de mai sus, orice politist care ar sesiza chestiunea, m-ar putea sanctiona pentru ilegalitatea modificarilor aduse masinii;
                            - trecand peste riscul sanctiunilor legale, masina nu e pregatita pentru montarea acestui tip de lampi, si aici nu e vorba de autoreglaj sau de sistem de spalare, ci de socluri si de tipul proiectorului; nu am auzit de nimeni care sa fi montat HID in proiectoare fara ceva improvizatii, iar proiectorul in sine nu este construit pentru lampi xenon (toate farurile cu xenon au lentila, nu oglinda, din considerente clare);
                            - o instalatie HID decenta este mult mai scumpa decat orice becuri halogen existente pe piata, iar eu am totusi o problema de ordin estetic, nu vreau sa fac lumina-n sat.
                            Multumesc foarte mult pentru "culorile xenon-ului"
                            Am sa ma informez in continuare pentru o eventuala solutie cu LED in locul becurilor de pozitie.
                            Am ceva comentarii.
                            Pentru a pune xenon pe proiectoare nu e nevoie de nici o modificare. Kit-ul vine cu tot ce trebuie.
                            Arata mai bine, nu sint probleme, politia/legea oricum nu permite sa mergi cu proiectoarele aprinse decat pe ceata, asa ca iei amenda oricum , nu din cauza ca ai xenon. N-am auzit pana acum de probleme din partea Politiei pentru xenon pe proiectoare.
                            Faptul ca sint mai puternice n-are treaba. Consuma mai putin xenonu= avantaj.
                            Xenon s-a pus si pe faruri neclare, cu oglinda cum zici tu. Are un prieten al meu pe C-clase w203. Pica si argumentu asta.
                            Nu e diferenta de constructie a farului zic eu, lumina data de bec daca e mai puternica nu dauneaza.
                            O instalatie buna costa. 700 lei am dat eu pe una H7 Philips originala, temperatura culoare 4300k.
                            Producatorii nu pun xenon pe proiectoare din alt motiv: pe ceata groasa, halogenu' face treaba mai buna decat xenonu. De aia o sa vezi halogen la toate masinile pe proiectoare, chiar si la cele de peste 100.000 euro.

                            Acum uite poze cu fostul meu C-clase, la care aveam 3 instalatii xenon (proiectoare, scurta si lunga) , montate fara improvizatii, doar gaurit capacul sa iasa firele de la balast.




                            Comment


                            • #15

                              Vlad, apreciez aceasta discutie constructiva, chiar daca parerile noastre uneori difera.

                              Dupa cum ai spus, instalatia H7 Philips @ 4300K a costat 700 lei. Asta inseamna de vreo 12 ori mai mult decat becurile MTEC pe care le-am pus eu. Conduc o masina care are o certa valoare de piata, insa din principiu nu as da de 12 ori mai mult pe xenon daca pot rezolva o problema estetica folosind niste halogene albe, mai ales in conditiile in care - ai afirmat absolut corect - pe ceata, halogenul e mai bun decat xenonul.

                              Se poate ca acel W203 de care spui sa fi avut xenon stock in far cu oglinda. E o masina care nu se mai fabrica. E corect - "s-a pus". Eu nu prea am vazut sa se mai puna.

                              Motivul pentru care nu m-as apuca sa montez un bec xenon intr-un far cu oglinda, conceput pentru halogen, n-are neaparat legatura cu principiul de constructie al farului sau cu puterea luminii, ci deriva din optica. E nevoie de o lampa care sa emita lumina din aceeasi pozitie in ansamblul farului, altfel lumina va fi reflectata diferit in exterior. La becurile cu filament dublu (high/low beam) diferenta de pozitionare intre filamente este de ~1cm, iar lumina bate total diferit din cele 2 surse, folosind acelasi reflector. Nu am vazut lampile Philips, dar daca am sa le vad, am sa le compar cu un halogen clasic.

                              Legea nu permite sa aduci modificari constructive neautorizate sistemului de iluminare original si nici sa mergi cu proiectoarele aprinse daca nu-i ceata. Nu fac parte din categoria celor care aprind proiectoarele ca e mai cool asa Doar ca la mine, ca si la alte masini mai noi, la viteza mica, in momentul in care viram se aprindeau lumanarile

                              Complimente pentru fostul tau C, o masina frumoasa, cu xenon sau fara
                              MB C320 CDI W204

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF