Bună tuturor,
aşa cum spuneam azi în scurta prezentare, de puţin timp sunt fericit în adevăratul sens al cuvântului. Am cumpărat în sfârşit maşina la care visam de foarte mulţi ani, un C180, din 1986. Dar, am descoperit unele probleme, şi încerc să vi le expun pe scurt:
Prima, am o singură cheie, tip briceag, pentru că aşa ar fi fost adusă în ţară, spune vânzătorul. Şi mie imi vine greu să cred, şi mi-e teamă de un eventual furt cu cea de-a doua cheie, dar nu am ce să fac. Deci, rog membrii mai vechi ai clubului, să-mi dea o mână de ajutor, unde aş putea să fac o a doua cheie la maşină, inafară de soluţia reprezentanţei Mercedes.
A doua, trapa nu se deschide atunci cand uşa şoferului este închisă, şi trebuie să întredeschid uşa ca să pot deschide sau închide trapa. Atunci când maşina stă, nu mă deranjează, dar ce mă fac atunci când conduc. Ajutor, din nou, poate Dok mă ajută...
A treia, şi cea mai gravă, pe care vânzătorul mi-a ascuns-o. Am observat că în cutia cu siguranţe lipseau câteva, şi am decis să le pun. Am cumpărat unele noi, şi le-am pus după codurile de pe capac. Şi atunci a apărut surpriza, Becul roşu de la SRS, adică de la airbag, nu se mai stinge deloc după pornirea motorului. GRAV, dar afacerea e legalizată, şi nu am de gând să fac scandal, ci dimpotrivă, să repar cumva. Deci, cu siguranţa nr.20(parcă) scoasă, nu am nimic aprins pe bord, cu ea pusă becul de la SRS rămâne aprins. Deci, din nou, Dok, Orca şi ceilalţi forumişti, AJUTOR.
Cam atea ar fi principalele probleme, pe care le-am descoperit până acum, de la achiziţionare. Am mai postat azi acelaşi lucru, în partea de prezentare, dar nu am primit, din păcate, nici un răspuns. Aş dori să pot ajuta cu orice în acest domeniu, orice idee, sfat, etc. este binevenită, dar cunoştinţele mele sunt din păcate limitate. În speranţa că Dok, şi ceilalţi "addicted" vor avea bunăvoinţa de a mă observa şi ajuta, vă doresc tuturor cât mai mulţi kilometri fără evenimente.
Cu stimă pentru munca fiecăruia dintre voi.
aşa cum spuneam azi în scurta prezentare, de puţin timp sunt fericit în adevăratul sens al cuvântului. Am cumpărat în sfârşit maşina la care visam de foarte mulţi ani, un C180, din 1986. Dar, am descoperit unele probleme, şi încerc să vi le expun pe scurt:
Prima, am o singură cheie, tip briceag, pentru că aşa ar fi fost adusă în ţară, spune vânzătorul. Şi mie imi vine greu să cred, şi mi-e teamă de un eventual furt cu cea de-a doua cheie, dar nu am ce să fac. Deci, rog membrii mai vechi ai clubului, să-mi dea o mână de ajutor, unde aş putea să fac o a doua cheie la maşină, inafară de soluţia reprezentanţei Mercedes.
A doua, trapa nu se deschide atunci cand uşa şoferului este închisă, şi trebuie să întredeschid uşa ca să pot deschide sau închide trapa. Atunci când maşina stă, nu mă deranjează, dar ce mă fac atunci când conduc. Ajutor, din nou, poate Dok mă ajută...
A treia, şi cea mai gravă, pe care vânzătorul mi-a ascuns-o. Am observat că în cutia cu siguranţe lipseau câteva, şi am decis să le pun. Am cumpărat unele noi, şi le-am pus după codurile de pe capac. Şi atunci a apărut surpriza, Becul roşu de la SRS, adică de la airbag, nu se mai stinge deloc după pornirea motorului. GRAV, dar afacerea e legalizată, şi nu am de gând să fac scandal, ci dimpotrivă, să repar cumva. Deci, cu siguranţa nr.20(parcă) scoasă, nu am nimic aprins pe bord, cu ea pusă becul de la SRS rămâne aprins. Deci, din nou, Dok, Orca şi ceilalţi forumişti, AJUTOR.
Cam atea ar fi principalele probleme, pe care le-am descoperit până acum, de la achiziţionare. Am mai postat azi acelaşi lucru, în partea de prezentare, dar nu am primit, din păcate, nici un răspuns. Aş dori să pot ajuta cu orice în acest domeniu, orice idee, sfat, etc. este binevenită, dar cunoştinţele mele sunt din păcate limitate. În speranţa că Dok, şi ceilalţi "addicted" vor avea bunăvoinţa de a mă observa şi ajuta, vă doresc tuturor cât mai mulţi kilometri fără evenimente.
Cu stimă pentru munca fiecăruia dintre voi.
Comment