Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu merge trapa, am aprins becul de SRS

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu merge trapa, am aprins becul de SRS

    Bună tuturor,

    aşa cum spuneam azi în scurta prezentare, de puţin timp sunt fericit în adevăratul sens al cuvântului. Am cumpărat în sfârşit maşina la care visam de foarte mulţi ani, un C180, din 1986. Dar, am descoperit unele probleme, şi încerc să vi le expun pe scurt:

    Prima, am o singură cheie, tip briceag, pentru că aşa ar fi fost adusă în ţară, spune vânzătorul. Şi mie imi vine greu să cred, şi mi-e teamă de un eventual furt cu cea de-a doua cheie, dar nu am ce să fac. Deci, rog membrii mai vechi ai clubului, să-mi dea o mână de ajutor, unde aş putea să fac o a doua cheie la maşină, inafară de soluţia reprezentanţei Mercedes.
    A doua, trapa nu se deschide atunci cand uşa şoferului este închisă, şi trebuie să întredeschid uşa ca să pot deschide sau închide trapa. Atunci când maşina stă, nu mă deranjează, dar ce mă fac atunci când conduc. Ajutor, din nou, poate Dok mă ajută...
    A treia, şi cea mai gravă, pe care vânzătorul mi-a ascuns-o. Am observat că în cutia cu siguranţe lipseau câteva, şi am decis să le pun. Am cumpărat unele noi, şi le-am pus după codurile de pe capac. Şi atunci a apărut surpriza, Becul roşu de la SRS, adică de la airbag, nu se mai stinge deloc după pornirea motorului. GRAV, dar afacerea e legalizată, şi nu am de gând să fac scandal, ci dimpotrivă, să repar cumva. Deci, cu siguranţa nr.20(parcă) scoasă, nu am nimic aprins pe bord, cu ea pusă becul de la SRS rămâne aprins. Deci, din nou, Dok, Orca şi ceilalţi forumişti, AJUTOR.

    Cam atea ar fi principalele probleme, pe care le-am descoperit până acum, de la achiziţionare. Am mai postat azi acelaşi lucru, în partea de prezentare, dar nu am primit, din păcate, nici un răspuns. Aş dori să pot ajuta cu orice în acest domeniu, orice idee, sfat, etc. este binevenită, dar cunoştinţele mele sunt din păcate limitate. În speranţa că Dok, şi ceilalţi "addicted" vor avea bunăvoinţa de a mă observa şi ajuta, vă doresc tuturor cât mai mulţi kilometri fără evenimente.
    Cu stimă pentru munca fiecăruia dintre voi.

  • #2
    Salut!

    In primul rand,cred ca masina ta este din 1996 si nu din 1986.In al doilea rand,trapa nu se inchide-deschide cand nu e pus contactul si usa este inchisa.Cum deschizi usa,automat se aprind becurile in plafoniera si ai acces si la trapa si si la geamuri,daca sunt electrice bineinteles.In al treilea rand,trebuie sa ai grija,ca in cutia de sigurante nu toate sigurantele sunt folosite,depinde ce dotari are masina ta.In legatura cu SRS,s-ar putea sa fie un defect ascuns de vechiul proprietar,dar un drum la tester iti poate rezolva problema.
    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

    Comment


    • #3
      În primul rând, mulţumesc celor care mi-au răspuns şi-mi recunosc greşeala de scriere. Da, maşina e din 1996, nu cum am scris eu din 1986. Scuze.

      Deci, maşina nu are geamuri electrice, iar trapa nu funcţionează deât cu motorul oprit, şi uşa şoferului deschisă. După pornirea motorului, ca să pot deschide trapa, trebuie să deschid din nou uşa şoferului, în mers, ceea ce nu-mi place deloc, mai ales că este foarte periculos. Corect, nu toate siguranţele sunt folosite, (de ex. cea cu numărul 19 este de la încălzire în scaune, iar eu nu am opţiunea asta instalată), dar în momentul când pun siguranţa cu nr.20(cea de la SRS), becul martor de pe bord rămâne aprins după pornirea motorului.

      Dok, vă rog să mă programaţi săptămâna aceasta la ştergera erorilor, dacă aveţi timp şi programul dumneavoastră vă permite. Maşina are două airbag-uri, şofer şi pasager, cu posibilitatea de dezactivea a celui de pe partea pasagerului. De ce mă grăbesc atât de tare? Eu trebuie să plec vineri la Timişoara, la fiica mea, ca să fiu luni la deschiderea anului şcolar, apoi sunt angrenat în activităţi care mă ţin departe de Bucureşti, în interes de serviciu, până la data de 05.10.2009. În cazul în care nu se poate săptămâna aceasta, rog a mă avea în calcul pentru perioada de după 05.10.2009.

      Rog din nou sprijin în multiplicarea cheii cu transponder, buton de acţionare unic central, varianta de închidere cu becuri verde şi roşu pe oglinda retrovizoare, şi aceleaşi leduri în uşa şoferului. Aşa cum am menţionat, trebuie să plec vineri, şi mi-e teamă de un eventual defect al cheii unice, şi imposibilitatea intrării şi plecării cu maşina.

      Încă o dată, mulţumiri Dok şi zsolti1981 pentru timpul acordat.

      Comment


      • #4
        Trapa merge si cu motorul oprit si usile inchise la modelul din 94, full electric. La fel si geamurile merg chiar daca motorul e oprit. Nu stiu daca la 96 o fi diferit.
        Legat de cheie, oricum a avea a doua cheie nu scade riscul de a fi furata cu cheia care spuneti ca e lipsa. Cu siguranta e buna o cheie de rezerva in cazul in care se strica aceasta. Daca se deschid usile altfel decat din cheie intra imobilizatorul si gata cu pornirea.
        In caz de orice problema prin Timisoara dati un telefon la 0766 299706. Nu-s mecanic dar poate gasim o varianta.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          In legatura cu cheia, nu mai asteptati. Mie mi s-a furat singura cheie pe care o aveam si mi-e rusine sa spun cat m-a costat toata afacerea (antifurt volan,set de incuietori + o cheie la reprezentanta) ca sa nu zica lumea ca-s nebun sau bancher... Cand o sa am mai mult timp o sa postez toata povestea, sa le fie si altora de invatatura. Dar cum aveti deja cheia originala va costa 168 euro o dublura care se poate face numai la reprezentanta, dar credeti-ma: face toti banii!
          In legatura cu trapa cred ca e vreo incurcatura pe partea electrica. La mine functioneaza cu contactul pus fara alte manevre.
          C 180 sport 1995
          www.pieseauto-buzau.ro

          Comment


          • #6
            Originally posted by grigore View Post
            ...La mine functioneaza cu contactul pus fara alte manevre.
            Sa inteleg ca eu sunt singurul la care-i functioneaza trapa cu motorul oprit? Recunosc ca uneori nu merge si se aude un pacanit. Dar asta se intampla rar si atunci pornesc motorul si merge imediat. Se aude ca si cum s-ar invarti motorasul dar scapa vreo rotita sau ceva angrenaj pe-acolo.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Pt Grigore:
              Bună, unde pot face duplicatul după cheie, la tine în Buzău? Ai putea să mă ajuţi, adică să-mi dai un telefon unde să sun, sau să-mi spui dacă pot să vin până la Buzău şi să mă duci până acolo, sau măcar să-mi spui cum să procedez.

              Pt ceilalţi fraţi de ...bucurie:
              Aşa cum am mai spus, vineri plec din Bucureşti, şi nu-mi vine să cred că în Bucureşti nimeni nu reproduce o cheie de C180. Asta e...Oricum, vă mai rog odată, poate cineva ştie pe cineva, care ştie pe altcineva...Orice informaţie este utilă, şi va fi apreciată ca atare. Sunt nevoit să plec la fiica mea la Timişoara, şi cu problema cu trapa mă voi descurca(mai ales că acum a venit frigul, şi nu-mi mai trebuie în mod neapărat). Mai rămâne problema cu becul SRS aprins, dar asta e. Nu mai am timp, şi voi pleca oricum.
              Să aveţi un weeekend splendid, ferit de evenimente nedorite.

              Comment


              • #8
                Ptr. diagnoza suna la 0722211718 remus il cheama pe baiat!suna-l si fa-ti o programare cand doresti tu....bafta

                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • #9
                  Pentru cheie contactati cea mai apropiata reprezentanta Mercedes (eu am fost la Brasov si ca sa ma plimb si ca sa evit balamucul si aerele de Bucuresti -no offence!-, am aflat intre timp ca e reprezentanta si la Ploiesti). Conditiile puse de ei au fost:
                  -copie carte de identitate
                  -copie talon
                  -copie buletin (CI)
                  Astea fac dovada ca sunteti proprietarul masinii. Le-am trimis cu un curier rapid, impreuna cu un avans. A fost nevoie sa merg personal doar sa ridic cheia de la ei, dupa vreo saptamana. Trebuie "imperecheata" cu inchiderea masinii, dar asta se face foarte simplu in 10 secunde. M-a costat 163 euro. Pentru alte intrebari ma puteti suna...
                  C 180 sport 1995
                  www.pieseauto-buzau.ro

                  Comment


                  • #10
                    Nu stiu cum sa te ajut cu trapa, dar in schimb, daca te ajuta cu ceva, sa stii ca nu esti singurul care pateste astfel de ciudatenii.

                    Eu am patit-o azi cu geamurile electrice la un w202 din 97.
                    M-am suit in masina am pornit-o, am deschis geamul, m-am dus din punctul A in punctul B.Cand sa inchid geamul nimic.
                    Cu usa deschisa functioneaza si cu contact si fara contact. Cum inchid usa numai vrea.

                    Asa brusc si subit, ca na e electrica.

                    Are cineva vreo sugestie?
                    C klase w202 250T TD `97

                    Comment


                    • #11
                      Mulţumesc grigore şi KODATU pt sfaturi şi înţelegere. Şi ca totul să fie frumos, azi am încercat să turez motorul, să-l aud şi eu mai "nervos". Şi am mai aflat ceva cu ocazia asta. Până pe la 3900 de ture se ambalează frumos şi liniar, fără întreruperi în funcţionare. Când ajung fix la 4000 de ture, se întrerupe funcţionarea normală, şi începe să aibă pauze. Merge ca un montaigne russe, asemeni unei sinusoide. Şi dă-i sperietură, am simţit rece pe spate, apoi căldură în tot corpul, de ziceai că am turbat...
                      Ce-o fi oare? Mă uit la motor precum o curcă-n lemne, e frumos, e arătos, e negru şi e rău, şi dintr-o dată...are pauze în funcţionare. Mâine plec la drum lung, la Turda, apoi sâmbătă la Timişoara, şi sincer, m-a luat cu rece la spate. "Să plec, să nu plec, aici e întrebarea?" O las...undeva de trapă, am scos siguranţa nr.20 ca să nu mai văd becul aprins la SRS, mă voi descurca cumva şi cu o singură cheie, da' ce mă fac cu funcţionarea neuniformă la turaţii înalte? Dacă trebuie să trec de 4000 de ture şi motorul meu nu trece nici mort de ele şi mă lasă la mijloc de drum?

                      NEED HELP AGAIN!

                      Comment


                      • #12
                        Nu trebuie sa iti faci griji. Sincer m-as fi asteptat sa fi turat deja motorul in mers si atunci ai fi vazut ca merge. Ideea e ca atunci cand sta pe loc, motorul nu se tureaza mai mult de 4000 de ture. Cand ajunge acolo intrerupe.
                        In mers urca in ture si eu personal am mers cu masina mea cu 195 km/h cu motorul aproape de 6000 de ture. Evident si al meu face la fel cand sta pe loc.
                        Parerea mea e ca poti sa mergi linistit unde vrei. Iar cand o vei face recomand calduros schimbarea treptelor intre 3500-4000 de ture si niste reprize pe cat posibil prelungite la viteza mare.
                        Chiar si dupa 15 km de mers cu 180 km/h masina se va comporta altfel. Se desfunda isi da drumul si computerul recalculeaza injectia si altele. Ca si multe alte functii puse pe Mercedes computerul asta de la W202 "invata" stilul de condus al soferului.
                        Nu recomand insa viteze asa mari daca nu ai apucat sa verifici masina si sa faci schimbul de ulei si consumabile si daca nu ai antiradar.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #13
                          Mulţumiri adidc, aşa o să fac pe drumul spre Turda. Dimineaţă mi-au făcut o surpriză bucureştenii. Mi-au distrus capota motor, trăgând o cheie de contact pe toată lăţimea ei. Am crezut că mor, am scăpat tot din mâini, nu am mai avut aer. Cui să-i spun, la cine să mă duc în ţara asta de ... Oricum, "îi mulţumesc" din suflet bucureşteanului care nu a încăput de mine. Şi când te gândeşti că azi plec la Turda şi apoi la Timişoara, ca să o înmatriculez. Nici că se putea mai bine... Sunt supărat de nu mai am aer. Ce ţară avem, păcat că-i locuită...

                          Îmi cer scuze faţă de bucureştenii domni, şi care nu au nici o vină, dar îi rog să mă înţeleagă şi să se pună în locul meu. Pe lângă problemele pe care le am, asta mai lipsea.

                          Comment


                          • #14
                            Salut ddg,
                            o intrebare: Inainte de a scoate siguranta nr.20 mergea trapa?

                            Ca am omis sa iti spun ca si eu aveam SRS-ul aprins si am facut la fel.

                            Cum la marca Mercedes siguranta ocupantilor este o prioritate, asa ca "fraierii astia de nemti", sau gandit ei, ca vreo data, un "raman destept" (ca noi doi), vor scoate siguranta de la martorul luminos al SRS-ului, in loc sa il repare, asa ca iti creaza un disconfort (nu merg geamurile, trapa si tot ce e electric si ar trebui sa mearga cu contactul pus).

                            Asa ca am pus siguranta nr 20, frumusel, la loc si totul funtioneaza ok.

                            Concluzie ai doua optiuni:
                            ori cu SRS-ul aprins pana il repari
                            ori fara trapa, gemuri si ce mai ai tu electric pe acolo.
                            C klase w202 250T TD `97

                            Comment


                            • #15
                              Bătaie suspectă în caroserie

                              Bună seara tuturor,

                              am revenit cu o problemă la care mecanicii la care am fost au ridicat din umeri. Am rezolvat problema becului martor aprins la airbag, şi totodată şi problema turelei care acum merge perfect (jos pălăria KODATU), dar pe drumul de la Bucureşti la Turda am remarcat că la frânarea la viteză mare se aude o bătaie repetată în caroserie. Şi nu e zgomotul specific intrării în funcţiune a ABS-ului, pt că mai am o maşină şi-l recunosc. Şoc şi rece pe şira spinării... Am venit cu urechile ciulite cât un radiolocator rusesc, cu rugăciuni la El să mă aducă acasă întreg. Un mecanic spune că ar fi de vină cardanul, mai precis o bucşă elastică de undeva de pe lângă cutia de viteze, altul că ar putea fi discurile de frânare ovalizate. Eu, nu ştiu ce să cumpăr mai întâi, dar mai ales pe cine să ascult.
                              Voi ce spuneţi?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF