Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu se accelereaza, nu are putere !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu se accelereaza, nu are putere !

    Va salut stimati colegi,
    Sa vin si eu cu un of, oarecum suparator
    Este vorba de fierul meu, W202,C200,1995,100KW,benzina si gpl, M111.941, manual

    In trafic il apuca absolut intamplator sa nu se mai accelereze,si nu mai trage oricat as apasa acceleratia atat pe benzina cat si pe gaz,
    -se aude filtrul de aer cum incearca sau chiar trage aer fortat dar nu se acc.
    -asta doar pentru cteva secunde aprox.10 sec,
    -dupa care isi revine pe ambii combutibili, si merge bine.....ma rog,ca si inainte
    -m-i sa intamplat numai in oras, afara la drum intins nu
    -face asa de vreo 2 saptamani , m-i sa intamplat de vreo 6,7 ori

    -benzina are,peste jumate rezervorul, de la Rompetrol, am pus si un aditiv pentru curat injectoare Master, pe el zicea ca se pune la un rezervor plin eu l-am pus la vreo 35 litri
    -gaz are
    -filtrul de aer ii bun, are aprox 14.000 km, dar este curat l-am verificat
    -bujile tot cam asa 14.000, nu m-am uitat la ele
    -filtru de benzina tot la fel ca bujiile
    I-am schimat ieri ulei,antigel

    Simptoma care o simt eu e la fel ca si atunci cand merge pe gaz si nu mai am gaz in butelie, atunci se pune in bot si nu mai trage,nu se mai accelereaza, dar daca tin pedala in funt trece automat pe benzina,
    -acum nu....nu mere nici pe gaz(desii este) nici pe benzina
    Deci nu se alimenteaza

    Problema nu ma afecteaza foarte tare , dar ma roade,ca nu stiu ce are, mai ales ca trebe sa plec la mare si n-am chef sa ma lase pe undeva

    L-a dianoza n-am fost
    La ultima care am facut-o in urma cu vreo 3,4 luni,nu avea nici o eroare

    Va rog ceva sugestii,pareri,

    Multumesc
    Toate cele bune
    Last edited by marele_alb; 08-14-2009, 21:36 PM.
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

  • #2
    Intrebari pentru cunoscatori

    Imi spuneti va rog ce rol are furtul de vacuum care iese din galeria de admisie pe partea cu vasul pentru apa de parbriz si merge in calculatorul aflat sub acesta(vasul pt apa parbriz)

    Si inca una
    Ce simptome are o masina(W202 M111.941 in special) care are pierderi de vacuum indiferent pe unde,

    Multumesc frumos,

    Toate cele bune,
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      Am si eu o nelamurire cu privire la pierderea de vacuum, mi se auzea un fasait in bord si am constatat ca furtunasul de vacuum pt. reglaj este rupt chiar la intrarea in far. Am dat cu banda izolatoare pe el si fasaitul a disparut.

      Intrebarea e daca poate dauna in vreun fel motorului aceasta improvizatie, pana merg sa ii schimb furtunul ?
      Cateodata cand retrogradez din 3 in 2 parca da sa se inece, nu are putere pt. putin timp dar mai apoi isi revine. Nu stiu daca are vreo legatura, intreb si eu...

      C180, 94
      Last edited by sauron; 08-15-2009, 22:47 PM.
      1994...Mercedes Benz...w202, c180
      Dragoste la prima vedere...

      http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

      Comment


      • #4
        Originally posted by marele_alb View Post
        Ce simptome are o masina(W202 M111.941 in special) care are pierderi de vacuum indiferent pe unde.
        Una din ele ar fi ca atunci cand vrei sa iti opresti masina te trezesti ca nu se opreste, alta e ca nu mai functioneaza inchiderea, nu iti mai poti regla farurile din habitaclu prin vacum...si lista e deschisa, nu imi vin acum in minte toate bubele care ar putea aparea!

        Originally posted by sauron View Post
        Am si eu o nelamurire cu privire la pierderea de vacuum, mi se auzea un fasait in bord si am constatat ca furtunasul de vacuum pt. reglaj este rupt chiar la intrarea in far. Am dat cu banda izolatoare pe el si fasaitul a disparut.

        Intrebarea e daca poate dauna in vreun fel motorului aceasta improvizatie, pana merg sa ii schimb furtunul ?
        Cateodata cand retrogradez din 3 in 2 parca da sa se inece, nu are putere pt. putin timp dar mai apoi isi revine. Nu stiu daca are vreo legatura, intreb si eu...

        C180, 94
        Nu dauneaza in nici un fel improvizatia facuta de tine, daca nu mai scapa aer pe acolo poti sa mergi linistit cu ea asa pana la adanci batranete. Nu stiu care ar fi problema cu inecatul deoarece nu ma prea pricep la benzinare, dar in nici un caz nu au legatura. Verifica si u filtru de aer, de benzina eventual bujile!
        Last edited by stronger666; 08-15-2009, 23:44 PM.
        1982 Mercedes w123 240D
        1992 Mercedes w124 200D

        Comment


        • #5
          Multumesc, toate cele care functioneaza cu ajutorul vacuumului merg perfect,
          -din pacate motorul mai face figuri,din cand in cand

          Toate cele bune
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #6
            Originally posted by marele_alb View Post
            Imi spuneti va rog ce rol are furtul de vacuum care iese din galeria de admisie pe partea cu vasul pentru apa de parbriz si merge in calculatorul aflat sub acesta(vasul pt apa parbriz)

            Si inca una
            Ce simptome are o masina(W202 M111.941 in special) care are pierderi de vacuum indiferent pe unde,

            Multumesc frumos,

            Toate cele bune,
            Salut. Indiferent de simptome e bine sa faci in asa fel sa nu mai ai pierderi de vacuum. Nu face deloc bine la functionare.
            ....Rezolva problema cu vacuum-ul.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Alexx View Post
              Salut. Indiferent de simptome e bine sa faci in asa fel sa nu mai ai pierderi de vacuum. Nu face deloc bine la functionare.
              ....Rezolva problema cu vacuum-ul.

              Din cate verificari am facut, nu am pierderi de vacuum,
              -am intrebat asta,sa vad daca afecteaza in mod major functionarea motorului eventualele pierderi de vacuum,

              Cand ma uit la motor si stau aproape de el, accelerez din parghia de pe clapeta de acc. , se aude un suflu de aer, in timpul acceleratie, se aude ca si cum ar trage,parca,aer pe altundeva in afara de tubulatura,

              -nu stiu cat ati inteles din fraza, dar oare este normal sa se auda asa, dat fiind ca sunt foarte aproape de gura de admisie a galeriei si posibil sa aud chiar asta,

              Multumesc,
              Imi cer scuze pentru acordul cuvintelor, poate nu sunt cele mai corecte
              Toate cele bune,
              Last edited by marele_alb; 08-16-2009, 11:29 AM.
              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

              Comment


              • #8
                Corpul ce contine clapeta de aer e fixat pe flansa de cauciuc dur-vezi sa nu piarda etansarea pe colea....studiaza

                Comment


                • #9
                  Originally posted by marele_alb View Post
                  Din cate verificari am facut, nu am pierderi de vacuum,
                  -am intrebat asta,sa vad daca afecteaza in mod major functionarea motorului eventualele pierderi de vacuum,

                  Cand ma uit la motor si stau aproape de el, accelerez din parghia de pe clapeta de acc. , se aude un suflu de aer, in timpul acceleratie, se aude ca si cum ar trage,parca,aer pe altundeva in afara de tubulatura,

                  -nu stiu cat ati inteles din fraza, dar oare este normal sa se auda asa, dat fiind ca sunt foarte aproape de gura de admisie a galeriei si posibil sa aud chiar asta,

                  Multumesc,
                  Imi cer scuze pentru acordul cuvintelor, poate nu sunt cele mai corecte
                  Toate cele bune,

                  Ai verificat evacuarea ??? Daca ai vreo gaura in evacuare se aude ca si cum ar trage aer !
                  W202, C180 elegance, 1995

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by marele_alb View Post
                    Din cate verificari am facut, nu am pierderi de vacuum,
                    -am intrebat asta,sa vad daca afecteaza in mod major functionarea motorului eventualele pierderi de vacuum,

                    Cand ma uit la motor si stau aproape de el, accelerez din parghia de pe clapeta de acc. , se aude un suflu de aer, in timpul acceleratie, se aude ca si cum ar trage,parca,aer pe altundeva in afara de tubulatura,

                    -nu stiu cat ati inteles din fraza, dar oare este normal sa se auda asa, dat fiind ca sunt foarte aproape de gura de admisie a galeriei si posibil sa aud chiar asta,

                    Multumesc,
                    Imi cer scuze pentru acordul cuvintelor, poate nu sunt cele mai corecte
                    Toate cele bune,
                    Pune pe cineva sa accelereze si sa opreasca motorul dupa, astfel tu sa poti observa de unde se aude sunetul respectiv si mai ales daca persista o perioada scurta de timp de la oprire.
                    Cele bune...

                    Comment


                    • #11
                      Nu mai face figuri acum,
                      -in ultimii 2000 km (incluzand drumul la mare) nu a mai facut figuri, sper sa tzina tot asa
                      Am vb cu Cristi,(Butonul) si voi face un test cu Star Diag...

                      Toate cele bune
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        Va salut,
                        Azi m-am intalnit cu Cristi (user Butonul)
                        Am facut diagnoza cu Star Diag,

                        Rezultat:
                        Motor
                        -O2 senzor (sonda lambda) defect sau fir intrerupt,functioneaza numai cand vrea
                        -regulator de relantii defect, nu functoneaza in parametri
                        -crash senzor (senzor de pe volanta)- eroare stocata, functioneaza,dar este murdar,sau contacte imperfecte - de aici si problema pentru care am deschis acest topic

                        Doar aceste 3 erori apar la test atat pe benzina cat si GPL,
                        S-a verificat tot ce se putea verifica cu Star,
                        Toate sunt in parametri, timpul si unghiul de injectie, scanteie, relantii,gaze, etc, nu le stiu pe toate

                        Body
                        Senzor ABS fatza,stanga-dreapta - defectzi sau fire intrerupte, nu functioneza tot timpul

                        Concluzii,
                        Consum un pic marit - cauza: sonda lambda si regulatorul de relantii
                        Relantii instabil pe gaz (din cand in cand) - regulatorul de relantii si reglaje nefacute pe diagnoza GPL
                        Pierdere putere, nu se accelereaza - senzorul de pe volanta care trebuie curatzat
                        Cristi a zis ca erorile sunt putine si nu foarte grave, dat fiind ca motorul ruleaza pe GPL de aprox 200.000 km, se tine bine inca
                        In legatura cu bataia de care a vorbit si Dok, si Cristi zice ca este bataie de linie 80%

                        Daca este ceva de adaugat,si am omis, il rog pe Cristi cand intra pe forum sa adauge,

                        Multumesc,
                        Toate cele bune
                        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                        Comment


                        • #13
                          Daca ti-a aratat care este senzorul de pe volanta explica-mi si mie te rog ,nu ar fi rau sa il curat si eu mai ales daca ai idee si cu CE trebuie curatat.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by seby_77 View Post
                            Daca ti-a aratat care este senzorul de pe volanta explica-mi si mie te rog ,nu ar fi rau sa il curat si eu mai ales daca ai idee si cu CE trebuie curatat.
                            Dok tzia zis unde se afla,
                            Eu itzi zic ca defapt nu este un senzor, este un magnet pozitionat pe volanta, iar pe carcasa o bobina, cand cele 2 sunt paralele, prin bobina trece curent electric, iar bobina transmite toate datele la computer,

                            Toate problemele legate de putere,acceleratie,moare motorul,nu se accelereaza, etc. sunt legate de acest senzor si de cel de pe axul cu came,

                            -daca unul din ele nu functzioneza,calculatorul (ECU) nu mai stie nimic de motor si ii taie puterea,alimentarea, tot... "si asa vin neplacerile"
                            -senzorul se curata cu benzina sau spray degripant
                            Toate astea le stiu de la Cristi (user Butonul)
                            Multumesc, pentru ajutor tuturor care au participat, se stiu ei

                            Sper sa fie de ajutor cuiva,
                            Toate cele bune,
                            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc lui Dok ,tie si totodata lui Cristi .Astazi e duminica dar maine incerc sa vad ce este acolo. Merci inca odata.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF