Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme vascocupla

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu estre necesar sa dai cureaua jos. Dai jos doar plasticul din jurul elici jos, dupa care iei o dalta mai lunga si un ciocan si lovesti usor in partea dreapta a iulitei pt ca este cu filet invers. Dupa care scoti elicea cu tot cu vascocuplaj si inlocuirea se face mai usor. Spor la treaba.
    MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

    Comment


    • #17
      Sergiu zici ca e filet invers? ... m-am chinuit sa o desfac si nu am reusit nicicum... dar m-am axat mai mult pe faptul ca e filet normal intradevar. Daca mai aveai nevoie aveam eu acum vascocuplaj,dar "sudat" pe pompa...

      Comment


      • #18
        Am avut nevoie dar mi-am luat nou. Ms. Dc nu m-ai sunat? Ca il schimbam in 10 minute.
        MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

        Comment


        • #19
          Originally posted by sauron View Post
          E necesar sa dai si cureaua jos...
          Daca e cumva vorba de topicul facut de mine, eu am dat jos cureaua doar pentru ca am constat ca am ceva complicatii pe acolo. Nu e necesar sa dai jos cureaua. Eu sincer am desfacut mai mult pe acolo petru ca nu am gasit nici o varianta de a scoate deflectorul de plastic fara sa misc radiatorul.
          Chiar nu-mi dau seama cum a reusit Sergiu.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #20
            Desfaci clemele de sus, il scoti si din clemele de jos, apoi il invarti (rasucesti) astfel incat partea de jos sa ajunga sus si astfel iese. Partea de jos a defletorului este mai lata(lunga catre motor) decat partea de sus.
            MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

            Comment


            • #21
              Pai si cum l-ai scos de paleta? Sau prima data ai desfacut paleta? La mine nu e loc sa faci nimica acolo. Poate sunt diferite deflectoarele. Oricum nu aveam loc sa bag un imbus intre radiator si prinderile de la paleta, cu deflectorul scos.
              Nu ti-a "frecat" pe radiator plasticul cand l-ai scos?

              De fapt nu cred ca e asa important. Bine ca ne-am facut treaba .
              Eventual daca vrei scrie si tu cum ai procedat pe topicul meu cu vascocuplajul. Sa grupam informatiile...cand ai timp.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #22
                Din cate imi aduc aminte parca am scris ceva pe topicul tau, dar ma mai uit cand am timp.

                A ta are aer cimditionat? Daca da atunci defletorul este diferit, daca nu este la fel.

                Cand il scoti atnge radiatorul da nu il deterirezi. Trebuie doar gasita pozitia corecta si iese. Daca nu desfaci cu dalta si ciocanul cu am spus mai sus si nu mai dai defletorul jos.
                MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                Comment


                • #23
                  Se mai desface usor cu cheia fixa de 36(asa e piulita la mine),pe care o pui pe piulita vascului cu cureaua pusa,si lovesti in cheie cu vre-un drug sau teava mai sanatoasa.Din socuri,se desface foarte usor.Atentie ca are filet invers,intr-adevar!Eu asa am facut,am scos vascul cu tot cu elicea de plastic si pe urma a fost joaca de copil sa scot deflectorul(de fapt am scos deflectorul cu elicea+vasc in el).Mai poti desface elicea de pe vascocuplaj cu un imbus sub forma de L pe care il mai tai putin cu flexul sau bomfaierul,dupa dotari.Adidc,daca scoti tabla aia ruginita din mijlocul vascului,nu iese acesta de pe ax.Tot ce reusesti e sa scoti un tumburus mic de metal care apasa pe tabla aia si apoi curge lichidul din vasc si te-ai kkt pe el..Eu asa am reusit sa distrug vascul meu.M-a mancat unde nu trebuie cand am schimbat pompa de apa,sa trag de tabla aia ruginita si s-o scot,a curs lichidul in el,si acum ma chinui sa-l schimb(de vre-un ana,asa..).Am gasit nou la 330 ron pe www.unixauto.ro,dar nu l-am cumparat inca din motive lesne de inteles!
                  W124 E220 din 95

                  Comment


                  • #24
                    Salut. Intre timp am schimbat vascocuplajul cu unul nou. Am gasit "Vemo" cu 300 de lei, in Timisoara. Merge brici. Discutia mea cu Sergiu era bazata pe faptul ca la mine nu poti misca nimica intre deflector si elice. Se vede doar piulita aceea de care vorbeai. Eu am desfacut traversa din fata dintre faruri am scos tot ce era plastic si am tras la o parte radiatorul. Oricum au fost complicatii asa ca bine am facut ca am avut mai mult loc.

                    Cu alte cuvinte...Acuma stim !

                    Linkul catre postarea mea: http://www.clubmercedes.ro/inlocuire...ht=vascocuplaj
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #25
                      Astazi am efectuat si eu operatiunea in pauza de 5 minute, atat a durat.
                      Cheie fixa 36, in mana dreapta si un mops cu care am tinut rola in mana stanga. Floare la ureche, nu merita pt. atata lucru sa te duci la service.
                      Multumesc pt. sfaturi!
                      1994...Mercedes Benz...w202, c180
                      Dragoste la prima vedere...

                      http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                      Comment


                      • #26
                        Scuze pt. post dublu.

                        Postez codul pe Sachs si motoarele pe care se potriveste:

                        SACHS 2100 019 031



                        KOMBI combi (S124)
                        200 TE (124.079) (100 kW ; 10/1992 - 06/1993)
                        220 TE (124.082) (110 kW ; 10/1992 - 05/1993)

                        COUPE (C124)
                        220 CE (124.042) (110 kW ; 10/1992 - 05/1993)

                        CABRIOLET (A124)
                        CE Cabrio (124) (110 kW ; 01/1992 - 06/1993)
                        limuzina (W124)
                        200 E (124.019) (100 kW ; 10/1992 - 06/1993)
                        220 E (124.022) (110 kW ; 10/1992 - 06/1993)

                        C-CLASS (W202)
                        C 180 (202.018) (89 kW ; 11/1994 - 05/2000)
                        C 180 (202.018) (90 kW ; 03/1993 - 05/2000)
                        C 200 (202.020) (100 kW ; 01/1994 - 05/2000)
                        C 200 Kompressor (202.025) (132 kW ; 10/1995 - 05/2000)
                        C 200 Kompressor (202.025) (141 kW ; 11/1996 - 05/2000)
                        C 220 (202.022) (110 kW ; 03/1993 - 05/2000)
                        C 230 (202.023) (110 kW ; 06/1996 - 06/1997)
                        C 230 Kompressor (202.024) (142 kW ; 10/1995 - 05/2000)

                        C-CLASS combi (S202)
                        C 180 T (202.078) (90 kW ; 06/1996 - 09/2000)
                        C 200 T (202.080) (100 kW ; 06/1996 - 03/2001)
                        C 200 T Kompressor (202.082) (141 kW ; 11/1996 - 03/2001)
                        C 230 T (202.083) (110 kW ; 06/1996 - 06/1998)
                        C 230 T Kompressor (202.085) (142 kW ; 06/1997 - 09/2000)

                        CLK (C208)
                        200 (208.335) (100 kW ; 06/1997 - 06/2002)
                        200 Kompressor (208.345) (141 kW ; 06/1997 - 06/2000)
                        230 Kompressor (208.347) (142 kW ; 06/1997 - 06/2000)

                        CLK Cabriolet (A208)
                        200 (208.435) (100 kW ; 03/1998 - 03/2002)
                        200 Kompressor (208.445) (141 kW ; 03/1998 - 06/2000)
                        230 Kompressor (208.447) (142 kW ; 03/1998 - 06/2000)

                        E-CLASS (W124)
                        E 200 (124.019) (100 kW ; 06/1993 - 06/1995)
                        E 220 (124.022) (110 kW ; 06/1993 - 06/1995)

                        E-CLASS combi (S124)
                        E 200 T (124.079) (100 kW ; 06/1993 - 06/1996)
                        E 220 T (124.082) (110 kW ; 06/1993 - 06/1996)

                        E-CLASS Cabriolet (A124)
                        E 200 (124.060) (100 kW ; 06/1993 - 03/1998)
                        E 220 (124.062) (110 kW ; 06/1993 - 03/1998)

                        E-CLASS cupe (C124)
                        E 200 (124.040) (100 kW ; 06/1993 - 06/1997)
                        E 220 (124.042) (110 kW ; 06/1993 - 06/1997)

                        E-CLASS (W210)
                        E 200 (210.035) (100 kW ; 06/1995 - 08/2000)
                        E 230 (210.037) (110 kW ; 06/1995 - 06/1997)

                        E-CLASS combi (S210)
                        E 200 T (210.235) (100 kW ; 06/1996 - 08/2000)
                        E 230 T (210.237) (110 kW ; 06/1996 - 06/1997)

                        SLK (R170)
                        200 (170.435) (100 kW ; 09/1996 - 03/2000)
                        200 Kompressor (170.445) (141 kW ; 10/1996 - 03/2000)
                        230 Kompressor (170.447) (142 kW ; 09/1996 - 03/2000)
                        Last edited by sauron; 04-22-2010, 15:49 PM.
                        1994...Mercedes Benz...w202, c180
                        Dragoste la prima vedere...

                        http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by adidc View Post
                          Salut. Intre timp am schimbat vascocuplajul cu unul nou. Am gasit "Vemo" cu 300 de lei, in Timisoara. Merge brici.
                          Adidc, la mine merge fara probleme doar ca am sesizat un mic joc la ventilator, dupa schimbare. Adica are ceva sau e normal acest lucru? La tine cum e?
                          1994...Mercedes Benz...w202, c180
                          Dragoste la prima vedere...

                          http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                          Comment


                          • #28
                            Cheia de 36(fixa) a intrat destul de usor dupa ce am polizat-o usor pe ambele fete,pentru ca nu intra intre vasc si imbusurile fuliei de pe pompa de apa.Foarte buna ideea si cu mops-ul,dar nu se distrug canelurile pe care merge cureaua?
                            W124 E220 din 95

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by dan12101983 View Post
                              Cheia de 36(fixa) a intrat destul de usor dupa ce am polizat-o usor pe ambele fete,pentru ca nu intra intre vasc si imbusurile fuliei de pe pompa de apa.Foarte buna ideea si cu mops-ul,dar nu se distrug canelurile pe care merge cureaua?
                              Am avut un mops din ala cu clesti mai lungi si un pic curbati, asa ca punctele de prindere au fost undeva in afara canelurilor respective.
                              1994...Mercedes Benz...w202, c180
                              Dragoste la prima vedere...

                              http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF