Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Presiunea din sistemul de racire al motorului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Antonyo View Post
    Imi cer scuze ca intervin si eu dar am o problema legata de presiune.Acum cateva zile am venit de la munca ,am coborat din masina si deodata a inceput sa curga antigelul.Cand am deschis capota imi evacua apa fierbinte pe furtunasul care iese din busonul radiatorului.Cred ca a curs in jur de 2l.Am incercat sa adaug apa si nu puteam...era plin(dar abia imi evacuase o gramada)Am lasat-o asa si dupa un drum de vreo 70km am deschis iar capota si furtunul cel mai gros de la radiator statea presat ca si cum il tineam eu apasat la maxim.ce sa ii fac?De la ce poate sa fie?Ca ma gandesc ca nu e normal ca de un an de cand am masina nu mi sa intamplat.Tin sa precizez ca exact pana sa inceapa sami arunce antigelul pe furtunul de evacuare,pe langa ca era extrem de cal afara si a stat masina vreo 10 ore in soare am mers si vreo 20 km cu peste 150km/h.Se poate sa se fi incins prea tare?Astept sfaturi de la voi ca eu nu ma pricep deloc.Mersi
    Hmmmm....sincer foarte ciudat, nu ma pricep cine stie ce dar nu e normal lucrul asta, nu e din cauza ca a stat in soare si dupa ai plecat cu ea si ai mers cu 150 km/h, oricum sigur ai probleme cu sistemul de racire, ceea ce descrii tu cu furtunul acela gros e ca si cum ceva tia facut vid in sistem, bun o explicatie logica simpla pentru inceput ceva tia creat presiune mare in sistem de tia dat afara, iar apoi tia creat vid.......hmmmmm chiar nu stiu ce sa zic, cei care va pricepeti mai bine va rog dati omului un sfat.
    Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

    Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

    + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
    si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
    si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

    Comment


    • #17
      Cum am scris si pe alt thread(si cu ocazia asta imi cer mi de scuze ca scriu aceelasi lucru pe thread-uri diferite,dar credeti-ma ca nu stiu ce sa ii mai fac la cate probleme imi face in ultimul timp...)dar am observat ca imi tot evacueaza.Foarte putin ,doar cateva picaturi dar nu cand e pornita.Dupa ce merg cativa km,exact im momentul cand o opresc mai evacueaza cateva picaturi.

      Comment


      • #18
        Esti sigur ca pe acolo pierzi apa? Nu ai urme de antigel pe curea?
        1994...Mercedes Benz...w202, c180
        Dragoste la prima vedere...

        http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

        Comment


        • #19
          Sigur pe furtunul de evacuare am pierdut.Ca am deschis capota si tasnea rau pe furtunasul ala.Am pus mana pe el sa il ridic in sus sa nu mai curga si era apa atat de fierbinte incat iam dat drumu si a aruncat peste tot pe acolo.Sa zic ca dupa ce a inceput sa curga a curs in jur de 1 minut pana sa oprit.Radiatorul m-am uiat si nu curge,furtunele alea groase nu curg,am scos busonul si apa e pana sus...dar am incercat sa completez si nu merge.Deci pot sa spun ca ar fi plin,dar de unde a evacuato pe aia care a curs atata timp cat nu merge completat?

          Comment


          • #20
            E ceva de genu...ai un bidon de 2l de apa,versi jumate din el dar nu mai merge completat inapoi...Cam asta pot sa spun ca mi sa intamplat mie

            Comment


            • #21
              Nivelul in vas nu trebuie sa fie pana la gura de umplere.In momentul opriri motorului dupa o perioada de mers, temperatura apei v-a creste cu cateva grade astfel marindu-se presiunea lichidului de racire in circuit.Atunci il v-a da afara prin supapa busonului de la vas prin acel furtunel.Pe vas ai indicat nivelul maxim al lichidului de racire cu motorul rece.
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #22
                Pai si e normal sa mai evacueze pe acel furtunas?Ca la mine de toamna trecuta de cand am masina nu mi sa intamplat niciodata.Cu toate ca fostul proprietar cand mi-a adus-o mi-a spus ca singurul ei defect e ca mai creste temperatura apei si incepe sa fiarba dar sa dau imediat drumul la caldura si isi revine.Asta sa fie chestia de care mia zis?Ca eu mam si mirat stiind ce mia spus el si neintamplanduse la mine niciodata.Deocamdata nici nu am cum sa iau legatura cu el sa il intreb daca atunci cand ii fierbea ii si evacua din radiator.Dar pe mine m-ar interesa daca sa mai intamplat cuiva sau daca e ceva normal din cand in cand sa mai evacueze.Ca singurul lucru de care mie frica e sa nu strice ceva daca mai merg cu ea

                Comment


                • #23
                  S-ar putea sa trebuiasca schimbat termostatul. Ar fi bine sa-l incerci. Vascocuplajul merge bine?
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #24
                    Deocamdata am lasat-o asa.Nu i-am facut absolut nimic si vad ca nu mai face nici un fel de problema.Azi dupa un drum de aprox 50 km m-am uiat la apa si era totul cum trebuie(ma refer la faptul ca nu mai fierbea.)Am vb si cu fostul proprietar si a zis ca la fel ia facut si lui.Deci asa face de vreo 2 ani(la mine fiind prima data cand a facut) dar mia zis ca face doar cand e prea cald afara si imediat cum incepe sa urce temperatura peste 100 de grade sa pornesc caldura si isi revine.Nici mie nu o sa-mi prea convina sa dau drumu la caldura cand or fi 40 de grade afara ,dar asta e...macar pana ii da un mecanic de cap sami zica exact ce are.Ca si fostul proprietar a folosit-o 1an in Grecia si a fost acolo la vreo 5 mecanici si nici unu nu ia dat de cap.Sa speram ca mecanicii nostrii sunt mai buni.Si oricum mersi mult pentru sfaturi si sper sa nu revin iar cu aceeiasi problema

                    Comment


                    • #25
                      Salutare tuturor! Colegul adidc, spune te rog, cum verific daca vascocuplajul merge bine.
                      Am aceeas problema ca cea expusa de Antonyo (de 5 zile creste temperatura apei spre120,iar daca sunt in trafic pot sa dau caldura la max. ca nu vine in interior<trebuie sa alerg putin sa incazesc interiorul>). Si mai nou nu mai face presiune in furtune.
                      Multumesc!

                      Comment


                      • #26
                        Ca sa verifici vascocuplajul,atunci cand este cald motorul(>80 grade) pune mana pe elice si vezi daca o poti opri.Daca o poti opri cu mana inseamna ca e vascocuplajul dus.
                        Si despre problema aia cu caldura,si la mine se intampla,daca masina nu are turatii mai mari nu vine aer cald in interior,stiti de la ce este?

                        Comment


                        • #27
                          Ne poate lamuri si pe noi cineva?

                          Comment


                          • #28
                            Am revenit cu o "rezolvare"pentru cei interesati.Am gasit pierderea de presiune. La furtunul care intra in pompa de apa in spate era ciupit. Asa am crezut ca e pompa (am schimbat-o degeaba).Drumuri bune tuturor!

                            Comment


                            • #29
                              Antonio,e normal sa faca asa daca motorul se supraincalzeste.Daca apa ajunge la 120 de grade face exact cum ai spus tu.Mi s-a intamplat si mie acelasi lucru.Dupa o ora jumate de stat bara la bara mi-a ajuns apa la rosu.Cand am saltat capota,fasaia si curgea apa prin furtunul descris de tine intr-o veselie.Incearca sa-i verifici nivelul si sa adaugi doar cu motorul rece.Verifica termostatul,vascocuplajul(asta e de vina la mine),etanseitatea sistemului(sa nu piarda pe undeva,garnitura capacului de la vasul de expansiune-sa nu traga aer pe acolo) si daca acestea sunt bune,fa-i o spalare instalatiei si radiatorului sa nu fie infundat cumva.Sa nu cumva sa-ti arate balarii si indicatorul temperaturii din bord.
                              W124 E220 din 95

                              Comment


                              • #30
                                Antonio,e normal sa faca asa daca motorul se supraincalzeste.Daca apa ajunge la 120 de grade face exact cum ai spus tu.Mi s-a intamplat si mie acelasi lucru.Dupa o ora jumate de stat bara la bara mi-a ajuns apa la rosu.Cand am saltat capota,fasaia si curgea apa prin furtunul descris de tine intr-o veselie.Incearca sa-i verifici nivelul si sa adaugi doar cu motorul rece.Verifica termostatul,vascocuplajul(asta e de vina la mine),etanseitatea sistemului(sa nu piarda pe undeva,garnitura capacului de la vasul de expansiune-sa nu traga aer pe acolo) si daca acestea sunt bune,fa-i o spalare instalatiei si radiatorului sa nu fie infundat cumva.Sa nu cumva sa-ti arate balarii si indicatorul temperaturii din bord.
                                Gigi,verifica pompitele care plimba apa cand dai caldura pe maxim!
                                W124 E220 din 95

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF