Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Presiunea din sistemul de racire al motorului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presiunea din sistemul de racire al motorului

    Salutari. Ma intereseaza daca pot sa circul cu masina mea W202 C180 benzina, daca nu mai am garnitura la busonul de la radiator si in consecinta nu mi se mai face presiune in instalatia de racire, ca nu mai inchide ermetic.
    Mentionez ca marti imi vine un buson nou ce l-am comandat de la un magazin de piese.
    Daca circul asa se mai face racirea motorului , nu mi se poate strica ceva la motor? ( pompa de apa, etc.)
    Va rog sa ma ajutati cu un sfat, sa mai circul cu masina sau nu.
    ____________
    W 201 190D
    W 202 C180 fosta masina

  • #2
    Originally posted by nykolas79 View Post
    Salutari. Ma intereseaza daca pot sa circul cu masina mea W202 C180 benzina, daca nu mai am garnitura la busonul de la radiator si in consecinta nu mi se mai face presiune in instalatia de racire, ca nu mai inchide ermetic.
    Mentionez ca marti imi vine un buson nou ce l-am comandat de la un magazin de piese.
    Daca circul asa se mai face racirea motorului , nu mi se poate strica ceva la motor? ( pompa de apa, etc.)
    Va rog sa ma ajutati cu un sfat, sa mai circul cu masina sau nu.
    Salut. Aceeasi problema o am si eu. Am comandat un buson nou si nu imi etanseaza corespunzator. Azi imi vin inca 2 ca un mm mai mari sa le fac proba. Ideea este ca nu e nici o problema daca circuli asa un pic pana vine unu, nu e problema, eu merg de o saptamana asa am facut deja 100 de km pe putin si motorul imi sta bine cu temperatura, dar sfatul care lam primit este sa pun neaparat un buson bun, nu stiu care sunt consecintele daca nu ai presiune ca nici eu nu am primit raspuns dar stiu ca trebuie sa fie neaparat presiune. Apropo am mers o saptamana nestiind ca busonul nu imi etansa recent am aflat. Dar ideea e trebuie sa ai neaparat presiune.
    Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

    Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

    + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
    si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
    si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

    Comment


    • #3
      O explicatie ar fi ca sistemul sub presiune asigura o racire mai buna a motorului. Motivul: apa le presiune normala fierbe la 100 grade Celsius. Sub presiunea (adica 1.4 bari daca-mi amintesc corect) din circuitul de racire punctul de fierbere creste la 120 grade Celsius. Daca va uitati pe bord zona rosie la temperatura incepe dupa 120 grade.
      Una peste alta busonul trebuie sa asigure etansare cel putin pentru a avea acest efect. 2 la mana, daca asa a zis neamtu' eu zic ca asa trebuie!
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #4
        Exact cum a spus si @adidc, in trafic, daca nu e presiune in instalatie, exista riscul de a fierbe motorul. Dar cum presupun ca in Tg. Mures nu e traficul din Bucuresti, cred ca merge o vreme si asa. Sub presiune, apa nu da afara chiar daca ajunge la 120 grade. Daca nu mai etanseaza busonul, nu mai este presiune si prin urmare poate sa fiarba.

        Comment


        • #5
          Originally posted by paunionutz View Post
          Exact cum a spus si @adidc...
          Cu ceva timp in urma pe alt topic astea erau scrie de Ionutz. Deci creditul ii apartine lui, iar memoria mie. Numai bine si multumim colegilor care ne-au scos de multe ori din ceata!
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Da corect, asa e colegi, miam amintit acuma. Si adidc ai dreptate, este 1.4 bari in instalatie presiunea.
            Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

            Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

            + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
            si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
            si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

            Comment


            • #7
              salutare!spuneti mi va rog si mie cum as putea sa vad daca am presiune in instalatie?am si eu o mica problema, cand nimeresc in trafic mi se ridica temperatura la motor un pik peste liniuta aia care unii zic ca e 90 grade altii ca e 100 grade..am schimbat si busonul si tot nu sa schimbat nimika..ce ar putea fi?

              Comment


              • #8
                Sonda care iti comnda vascul, termocupla, sau cum se numeste el, are o gradatie inscrisa pe ea. La 190-ul meu, vechea sonda cupla la 110 grade si era cea originala si tot atat scria si pe ea. Daca nu da apa afara, nu este nici o problema. Daca nu ai presiune in instalatie, inseamna sa dea afara cand trece de liniuta aia dupa bord, sau sa rasufle pe la buson.
                In alta ordine de idei, mai citeste odata regulile forumului si reediteaza-ti postarea, cu litera mare la inceputul propozitiei si fara messengerisme, care nu sunt acceptate pe forum! Toate cele bune!

                Comment


                • #9
                  Imi cer scuze nu am observat!!!Multumesc mult pentru sfat.
                  Last edited by sergiur2005; 07-22-2009, 20:59 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Salut

                    Aceeasi problema o am si eu de la buson, luat nou din magazin nu imi etanseaza corespunzator si nu imi face presiune. Ca sa verifici e simplu, dupa ce mergi cu ea bine, strange de furtune vezi daca sunt tari, si doi la mana cand desfaci busonul la prima treapta trebuie sa se auda un fssssss, sau strangi busonul tzii furtunasul de evacuare in gura tii respiratia, si apesi pe furtunele mari de la radiator si daca simti cum iti intra aer in gura cat de mic nu tine busonul si trebuie schimbat. Asta e varianta rudimentara fara service.
                    Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

                    Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

                    + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
                    si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
                    si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

                    Comment


                    • #11
                      Eu zic sa nu faci probe cu gura , antigelul e un produs foarte otravitor si s-ar putea vreun om de pe forum sa incerce cu motorul cald si atunci daca iti intra vapori fierbinti (si otravitori) in gura... nici nu mai conteaza daca ai sau nu presiune in sistemul de racire. Ce sfaturi dati mai oameni buni? Sunt oameni care pot sa ia de bun ce scrieti voi pe aici.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Traveler View Post
                        Eu zic sa nu faci probe cu gura , antigelul e un produs foarte otravitor si s-ar putea vreun om de pe forum sa incerce cu motorul cald si atunci daca iti intra vapori fierbinti (si otravitori) in gura... nici nu mai conteaza daca ai sau nu presiune in sistemul de racire. Ce sfaturi dati mai oameni buni? Sunt oameni care pot sa ia de bun ce scrieti voi pe aici.
                        In primul rand conteaza daca ai presiune in instalatie, ca daca nu ai presiune altfel la 100 de grade sau un pic peste fierbe apa in motor, daca ai presiune cum a fost proiectata masina 1,4 bari apa fierbe la 120 de grade, ca de aia au proiectat masina asa, si doi antigelul mai documenteazate asupra continutului ca nu e toxic cum spui tu. Este in jur de 80% cam asa sper sa nu gresesc apa si restul glicerina si nu mai stiu ce care face sa nu inghete, de ce cea mai buna metoda sa vezi daca ai antigel necesar, babeste mecanicii baga dejtu' acolo si daca e dulce ca de un ceai e bun... are antigel necesar. Am stat destul printre mecanici ca sa stiu ce zic . Si faza cu incercatul oricine stie ca trebuie sa fie motorul oprit ca nu bagi in gura ceva la 90 de grade asta unu la mana, si doi e vorba de futunul care da afara in caz de supra presiune pe acolo nu ajunge antigel asa usor.
                        Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

                        Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

                        + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
                        si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
                        si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sergiur2005 View Post
                          salutare!spuneti mi va rog si mie cum as putea sa vad daca am presiune in instalatie?am si eu o mica problema, cand nimeresc in trafic mi se ridica temperatura la motor un pik peste liniuta aia care unii zic ca e 90 grade altii ca e 100 grade..am schimbat si busonul si tot nu sa schimbat nimika..ce ar putea fi?
                          si la mine tot la fel ... pe la 90` cupleaza! nu e nici o problema nici la 110`
                          la 120 fierbe apa ... si daca e sa ajunga acolo ... deschide geamurile blana si dai drumu la caldura maxim. o sa vezi diferenta in 20 secunde! asa am fost sfatuit sa fac si a functionat, daca ai si AC sau ce ai aveam porbeste`o!
                          Mercedes Benz C180 `96 CP 122

                          Comment


                          • #14
                            Sfatul meu ca unul care am si gustat antigelul, am si blocat vascocuplajul ca sa mearga la maxim tot timpul si am si dat drumul la caldura la maxim ca sa scada temperatura motorului, este sa achizitionati cat mai repede un vascocuplaj functional. Apoi e bine sa duceti masina la tester ca sa vedeti ce mai zice computerul de bord (asta in cazul in care ati ajuns si chiar circulat cu apa la 120 de grade).
                            Bafta si cu "cuple" sanatoase!
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #15
                              Imi cer scuze ca intervin si eu dar am o problema legata de presiune.Acum cateva zile am venit de la munca ,am coborat din masina si deodata a inceput sa curga antigelul.Cand am deschis capota imi evacua apa fierbinte pe furtunasul care iese din busonul radiatorului.Cred ca a curs in jur de 2l.Am incercat sa adaug apa si nu puteam...era plin(dar abia imi evacuase o gramada)Am lasat-o asa si dupa un drum de vreo 70km am deschis iar capota si furtunul cel mai gros de la radiator statea presat ca si cum il tineam eu apasat la maxim.ce sa ii fac?De la ce poate sa fie?Ca ma gandesc ca nu e normal ca de un an de cand am masina nu mi sa intamplat.Tin sa precizez ca exact pana sa inceapa sami arunce antigelul pe furtunul de evacuare,pe langa ca era extrem de cal afara si a stat masina vreo 10 ore in soare am mers si vreo 20 km cu peste 150km/h.Se poate sa se fi incins prea tare?Astept sfaturi de la voi ca eu nu ma pricep deloc.Mersi

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF