If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Tunare pt un plus de putere
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
Ii rog frumos pe aceia care cumosc un specialist in chip tunning (pentru un model W203, C200 din 2001) sa mi-l recomande. Eventual un membru care a facut lucrul acesta si e multumit. Si in plus sa-mi spuneti daca se schimba simtitor puterea. Vreau sa depasesc mai sigur, nu fac curse si nici nu sunt vitezoman.
Multumesc.
Aha! ... Eu am fost considerat "nebun" cand am zis ca e lesinata!
Sunt baieti care fac chip tuning, am feschis si eu un subiect pe teme asta.
Costa in jur de 250 EUR (pt 2.148 diesel - W203) si de preferat este sa se impinga motorul pana la 170 de cai, limita fiind undeva spre 200 de cai.
Eu as prefera un tuning si la cutie (am automatica) sa schimba mai eficient treptele).
Deocamdata nu am facut acest "over-clocking", dar cred ca il voi face atunci cand voi folosi mai des masina.
Chip tunning sa ajunga masina la 170 de la cat? de la 130? 28% mai multa putere de la chip? ma tem ca astea-s povesti la fel ca filtrele de aer sport care dau inca 20 de cai...
Dar daca gresesc rog pe cineva sa ma corecteze cu dovezi clare dar din cati oameni stiu care au pus chip nici macar unul nu a spus ca diferenta se simte clar si 25% crestere in putere se simte foarte clar si pentru aia care inca au portocala-n luneta .
Eu zic sa-ti pastrezi banii si sa bagi in altceva mai de efect. Un kompresor(nu-s sigur ca merge si pe diesel) sau un turbo daca tot vrei sa ai span la masina.
Repet, este parerea mea formata din spusele celor care si-au chipuit masinile si din intelegerea macar relativa a ce inseamna chip tuning.
Chip tunning sa ajunga masina la 170 de la cat? de la 130? 28% mai multa putere de la chip? ma tem ca astea-s povesti la fel ca filtrele de aer sport care dau inca 20 de cai...
Dar daca gresesc rog pe cineva sa ma corecteze cu dovezi clare dar din cati oameni stiu care au pus chip nici macar unul nu a spus ca diferenta se simte clar si 25% crestere in putere se simte foarte clar si pentru aia care inca au portocala-n luneta .
Eu zic sa-ti pastrezi banii si sa bagi in altceva mai de efect. Un kompresor(nu-s sigur ca merge si pe diesel) sau un turbo daca tot vrei sa ai span la masina.
Repet, este parerea mea formata din spusele celor care si-au chipuit masinile si din intelegerea macar relativa a ce inseamna chip tuning.
vad ca vorbesti cam in necunostiinta de cauza, am vorbit cu vladruse care a avut chip pe masina si a zis ca intr-adevar diferenta este destul de mare! (pe c200) Si chiar asa este, este o marire de putere de 30% la chiptuning la motorina. La benzina este in jur de 20% daca are turbo daca nu are , este cam 10 - 13%.
Testat pe dyno sau testul de talpa si dat cu parerea? Mi se pare imensa cresterea de putere doar de la chip dar nu insist pe subiect.
Daca e asa atunci baga mare. 30% la 200 euro e un chilipir...
Redknee, e un chilipir intr-adevar dar la C-urile w203 nu mai poate fi rescris softul ca la masinile mai vechi, trebuie inlocuit chip-ul, iar asta e mult mai delicat si mult mai putine persoane fac. Problema e ca daca cel care ti-a facut chip tuning nu stie ce face... e nasol! Eu am vazut pe la 350 - 400 de euro, vezi, chiar daca dai un pic mai mult, macar sa stii ca face treaba...
PS: Dat talpa si chiar se simtea, oricum si eu am sa-mi fac chiptuning pe a mea si dupa aia o urc pe dyno...
Aha! ... Eu am fost considerat "nebun" cand am zis ca e lesinata!
Sunt baieti care fac chip tuning, am feschis si eu un subiect pe teme asta.
Costa in jur de 250 EUR (pt 2.148 diesel - W203) si de preferat este sa se impinga motorul pana la 170 de cai, limita fiind undeva spre 200 de cai.
Eu as prefera un tuning si la cutie (am automatica) sa schimba mai eficient treptele).
Deocamdata nu am facut acest "over-clocking", dar cred ca il voi face atunci cand voi folosi mai des masina.
Scuze ca ma bag si eu ca musca in lapte...am si un MB mai batranel sai zic asa, un C180 W202 din 1995, pentru vartsa lui inca fuge de rupe la 121 de calutzi care ii are. Intrebarea mea e urmatoarea la masina asta pot sai fac ceva chip tuning sau ceva ca sa ii mai maresc puterea? Sincer nu o am de mult si inca mai am multe de invatat despre ea. Va multumesc.
+ Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000
1. La C180 nu se face chip tuning si din tot ce am citit nici macar nu se aduce vorba la motoarele sub 2000 cmc. Motorul are 122 de cai si 90 Kw. Desi in atatia ani poate la al tau a mai murit 1. Si la al meu vreo cativa sunt cam gloabe. Ce vreau sa spun (pe baza catorva mii de km cu C180) este ca motorul e dus cam spre maxim, si zic eu destul de bun. Al meu cu tot cu "gloabe" fuge pana peste 190 de km/h si as putea sa afirm ca-si atinge limitarea electronica. Interesant ca la 192 la ora turometrul mai are cam 600 rpm sa ajunga la zona rosie. Ca atare sunt de parere ca nu mai este loc de chip.
2. In ce priveste chipul pentru W203, se stie ca 200 CDI-ul are acelasi motor cu C220 CDI. Diferenta se face din softul masinii. Practic daca gasesti pe cineva care sa suprascrie softul de 200 CDI cu cel de 220 CDI ajungi la puterea acestuia din urma. Peste asta se mai poate "chip-ui" si mai urca ceva. Cu alte cuvinte ar fi ca si cum ai avea un C 220 CDI cu chip.
3. De kompresor montat aftermarket...nu are rost, nu merita. Sunt mult prea multe de modificat si banii nu se justifica.
4. A dat cineva un search inainte ca sa citeasca ce este scris pe forum legat de chip si toate celelalte? Sunt pagini intregi si e chiar interesant. Luati o sticla de litri de Cola si 3 saratele si cititi putin. Face bine la cunostintele generale.
Numai bine!
1. La C180 nu se face chip tuning si din tot ce am citit nici macar nu se aduce vorba la motoarele sub 2000 cmc. Motorul are 122 de cai si 90 Kw. Desi in atatia ani poate la al tau a mai murit 1. Si la al meu vreo cativa sunt cam gloabe. Ce vreau sa spun (pe baza catorva mii de km cu C180) este ca motorul e dus cam spre maxim, si zic eu destul de bun. Al meu cu tot cu "gloabe" fuge pana peste 190 de km/h si as putea sa afirm ca-si atinge limitarea electronica. Interesant ca la 192 la ora turometrul mai are cam 600 rpm sa ajunga la zona rosie. Ca atare sunt de parere ca nu mai este loc de chip.
Multumesc mult...scuze ca nu mam documentat inainte prea bine.
+ Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000
Nu-i loc de scuze. Chiar nu e cazul. Sunt informatii adunate in timp. Ideea e ca cititind intelegi tot mai mult despre cum functioneaza un tuning. O sa gasesti destul de mult pe forum despre asta pentru ca sunt postari ale unor colegi care fac asta si explica destul de bine. Trebuie doar sa cauti! Spor la treaba.
E220 cdi W210, 2001
E320 W210, 1997 C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124
Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment