Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 Coupe nu mai trage si apoi nu mai porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Trebuie sa-l ai in partea stanga cum deschizi capota.E din plastic si este prins in 2 suruburi deasupra la galerie.

    Comment


    • #17
      Originally posted by paul1983 View Post
      Intra-devar atata costa acel senzor de la axul cu came care este cauza pornirii greoaie, dar pentru ca nu-tzi trece de 3000 de ture este din cauza debitmetrului de aer care este 300 RON si la mine am patzit la fel la un E 220 CDI, mai mult de 90 km/h nu mergea.
      Cred ca ai scris gresit, eu stiu ca de la sensor arborelui cotit nu porneste cand e motorul cald si m-am interesat si eu, si tot asa cum spune Jacob e in jur de 700-800 lei pe original.
      Eu cred ca limitarea la 3000 de ture tot de la acest sensor se trage deoarece am studiat de mai multe ori si exact la 80 de grade nu mai trage si apoi nu mai porneste.
      Luni o sa merg sa-l comand numai ca dureaza cateva zile pana o sa-l am deoarece e comanda speciala cica. Daca nu se rezolva o sa continui cu sensor ax cu came si debitmetru.

      Comment


      • #18
        Dilema!!!

        Originally posted by paul1983 View Post
        Intra-devar atata costa acel senzor de la axul cu came care este cauza pornirii greoaie, dar pentru ca nu-tzi trece de 3000 de ture este din cauza debitmetrului de aer care este 300 RON si la mine am patzit la fel la un E 220 CDI, mai mult de 90 km/h nu mergea.
        Paul la tine era limitata la 3000 de ture tot timpul sau numai cand era motorul cald?
        Te intreb pentru ca am mai observat o chestie care mi se pare destul de importanta!
        Masina se limiteaza la 3000 de ture si nu mai porneste atunci cand ajunge fix la 80 de grade temperatura la motor si continua asa pana la vreo 88 de grade. Cand ajunge la 90 de grade se comporta de parca nu s-ar fi intamplat nimic. Merge si porneste normal, motorul comportandu-se chiar foarte bine ( merge rotund si trage calumea).
        Chiar nu mai inteleg nimic! Senzorul de la arbore si/sau debitmetru face figuri la temperaturi mari dar la mine se poate sa faca figuri doar intre 80 si 90 de grade ?

        Comment


        • #19
          change Camshaft + Crankshaft

          Trebuie sa schimbi cel putin senzorul axa came si nu vei mai avea probleme.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
            Trebuie sa schimbi cel putin senzorul axa came si nu vei mai avea probleme.
            Salut!
            In sfarsit am reusit sa repar masina!
            1. Am schimbat senzorul de la axa cu came si nu mai face figuri la pornire si nu se mai limiteaza la trei mii de ture. Chiar acum motorul merge mai rotund!
            2. Am curatat valva EGR ca era foarte murdara si acum nu mai scoate fum negru si parca trage mai bine!

            Problema e ca m-am grabit si am comandat ambii senzori pe orginal pentru ca dadea eraore la amandoi dar nu a fost nevoie sa mai umblu la cel de la arbore (crankshaft). Asa ca am ramas cu un senzor de arbore cotit pe care as vrea sa-l vand. Codul lui este A003153282, se potriveste la foarte multe modele de mercedes, asa ca daca aveti nevoie vi-l dau cu cea mai mare placere la un pret destul de rezonabil. Eu am dat 470 Ron direct de la importator fara alt adaos, si daca e mai negociem putin sa fie toata lumea multumita .

            Am ramas cu o singura eroare, P1664 Heater Booster Open Circuit, si o sa merg sa o pun pe un star sa vad exact de la ce e!
            Va multumesc foarte mult pentru ajutor si o sa mai revin cu detalii!

            Comment


            • #21
              Sa nu-ti para rau ca ai comandat ambii senzori.
              Schimbal si pe cel de pe volanta. Chiar daca merge masina.
              Normal la defectiunea pe care ai avut-o/ manualul de reparatie prevede inlocuirea ambilor senzori, fiindca ei lucreaza in paralel.
              Daca ai sa-ti vinzi senzorul, cu toate ca-ti functioneaza masina inseamna reparatie naspa. In cel mai rau caz, pastreazal.
              Cit priveste P1664 exista remediu si pentru el.
              Originally posted by mihnea_X View Post
              Salut!
              In sfarsit am reusit sa repar masina!
              1. Am schimbat senzorul de la axa cu came si nu mai face figuri la pornire si nu se mai limiteaza la trei mii de ture. Chiar acum motorul merge mai rotund!
              2. Am curatat valva EGR ca era foarte murdara si acum nu mai scoate fum negru si parca trage mai bine!

              Problema e ca m-am grabit si am comandat ambii senzori pe orginal pentru ca dadea eraore la amandoi dar nu a fost nevoie sa mai umblu la cel de la arbore (crankshaft). Asa ca am ramas cu un senzor de arbore cotit pe care as vrea sa-l vand. Codul lui este A003153282, se potriveste la foarte multe modele de mercedes, asa ca daca aveti nevoie vi-l dau cu cea mai mare placere la un pret destul de rezonabil. Eu am dat 470 Ron direct de la importator fara alt adaos, si daca e mai negociem putin sa fie toata lumea multumita .

              Am ramas cu o singura eroare, P1664 Heater Booster Open Circuit, si o sa merg sa o pun pe un star sa vad exact de la ce e!
              Va multumesc foarte mult pentru ajutor si o sa mai revin cu detalii!

              Comment


              • #22
                Pai la asta m-am gandit si eu sa-l schimb si pe cel de pe volanta. Poti te rog sa-mi spui cum as putea ajunge mai usor la el. Ce trebuie demontat pentru o pozitie mai buna. M-am uitat in autodata si am vazut cam pe unde e dar nu reusesc sa dau de el. Am incerct si pe deasupra si am ridicat-o si pe cric dar nu reusesc sa ajung la el.
                Multumesc!

                Comment


                • #23
                  salut, cred ca problema ta este la sistemul turbo,iti pierde presiune pe undeva la vreun tub .am avut aceeasi problema la un classe e cu aceeasi motorizare

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by mihnea_X View Post
                    Pai la asta m-am gandit si eu sa-l schimb si pe cel de pe volanta. Poti te rog sa-mi spui cum as putea ajunge mai usor la el. Ce trebuie demontat pentru o pozitie mai buna. M-am uitat in autodata si am vazut cam pe unde e dar nu reusesc sa dau de el. Am incerct si pe deasupra si am ridicat-o si pe cric dar nu reusesc sa ajung la el.
                    Multumesc!
                    Mi se pare ca trebuie sa scoti si sa ridici un pic motorul. Nu prea ai cum sa ajungi la el. M-am chinuit si eo sa ajung la el ca am vrut sa il curat si m-am lasat pagubas, desi am avut si rampa. Am un w203.
                    Last edited by Emilliano; 03-30-2010, 17:33 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Salut
                      Ce remediu exista pentru P1664-008?

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by cocohro View Post
                        Salut
                        Ce remediu exista pentru P1664-008?
                        se poate dezactiza din tester star.Succes

                        Comment


                        • #27
                          Pe HB exista topic dedicat, nu mai continuati si aici.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF