Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 Coupe nu mai trage si apoi nu mai porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 Coupe nu mai trage si apoi nu mai porneste

    Salutare tuturor!
    Sunt posesorul unui C220 SportCoupe din 2003 cu 155 000 km, cutie automata tiptronic si o am de 10 luni. In ultima vreme a inceput sa-mi faca cateva probleme, mai bine de zis de cand a cam dat caldura, eu circuland 90% din timp in oras. Dupa un search pe forum am observat ca au mai fost probleme de genu dar nu exact la fel.
    1. Dupa ce merg cativa km si motorul ajunge pe la 80 de grade sunt momente, cam 80% din timp, cand motorul nu mai trage si deabia daca ajunge pe la 80 km/h. Am observat ca daca o dau pe manual turometrul nu urca de 3000 de ture in nici una din trepte. De obicei daca mai merg cativa km isi da drumu si merge normal. Chiar am fost inafara orasului si am facut o plecare de pe loc si 0-100 am scos in 10.3 sec ca la carte.
    2. Daca opresc masina dupa momentul cand o limiteaza la 3000 ture si nu mai trage si vreau sa o pornesc din nou se invarte motorul in gol si nu porneste. Daca astept cam 40-50 min si ajunge temperatura la motor pe la 60 de grade porneste fara probleme.
    Rugamintea mea este sa-mi rspuneti cam ce ar putea sa aiba si sa/mi recomandati un tester bun in Iasi inafara de Casa Auto.
    Mentionez ca timp de 9 luni am pus motorina de la Lukoil si in urma unor discutii cu mai multe persone de o luna pun efix de la Rompetrol.

  • #2
    E vre-un senzor ceva si da avarie la calculator .. mergi la un tester !
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      To Mihnea:

      Salut. In iasi este un tester la Bosch Car Service in B-dul Poitiers, sau daca nu la Moldotrans Auto SA, Soseaua Bucium nr.11E[aici a fost tatal meu cu masina, insa nu cunosc personal pe acolo, dar nu strica daca ajungi la bosh car service sa arunci mai intai o intrebare la moldotrans ]. Sper sa te ajute..

      Numai bine..!

      Comment


      • #4
        Originally posted by mihnea_X View Post
        Salutare tuturor!
        Sunt posesorul unui C220 SportCoupe din 2003 cu 155 000 km, cutie automata tiptronic si o am de 10 luni. In ultima vreme a inceput sa-mi faca cateva probleme, mai bine de zis de cand a cam dat caldura, eu circuland 90% din timp in oras. Dupa un search pe forum am observat ca au mai fost probleme de genu dar nu exact la fel.
        1. Dupa ce merg cativa km si motorul ajunge pe la 80 de grade sunt momente, cam 80% din timp, cand motorul nu mai trage si deabia daca ajunge pe la 80 km/h. Am observat ca daca o dau pe manual turometrul nu urca de 3000 de ture in nici una din trepte. De obicei daca mai merg cativa km isi da drumu si merge normal. Chiar am fost inafara orasului si am facut o plecare de pe loc si 0-100 am scos in 10.3 sec ca la carte.
        2. Daca opresc masina dupa momentul cand o limiteaza la 3000 ture si nu mai trage si vreau sa o pornesc din nou se invarte motorul in gol si nu porneste. Daca astept cam 40-50 min si ajunge temperatura la motor pe la 60 de grade porneste fara probleme.
        Rugamintea mea este sa-mi rspuneti cam ce ar putea sa aiba si sa/mi recomandati un tester bun in Iasi inafara de Casa Auto.
        Mentionez ca timp de 9 luni am pus motorina de la Lukoil si in urma unor discutii cu mai multe persone de o luna pun efix de la Rompetrol.
        Stiu pe cineva cu o problema asemanatoare cu a ta , numai ca la un opel astra G , sau H.nu mai tragea motorul , se oprea si avea in bord aprins martorul "motor defect" , sau cum s-o fi chemand.cand i-am pus testerul dadea o eroare de la catalizator , a golit rezervorul , a pus motorina efix de la rompetrol si dupa ce i-am sters codul de eroare nu a mai avut probleme
        Persoana respectiva punea numai motorina efix, insa intr-o zi a pus de la petrom , si de atunci necazul....

        Comment


        • #5
          In meniul calculatorului exista o sectiune de Malfunctions, insa nu mi apare nici o eroare acolo si nici nu se aprinde nici un bec in bord.
          Si am omis un lucru sa va spun. Problema a aparut initial dupa ce am facut un plin la Lukoil si am plecat la un drum lung. Dupa vreo 180 km masina nu mai vroia sa urce peste 140 ( limitare existenta din cate am observat atunci cand ti se aprinde becu la motorina, eu avand mai mult de trei sferturi de rezervor). Dupa vreo 2 km si a dat drumu si a mers perfect urmatorii 800 km. La vreo 2 saptamani am fost si am alimentat 15 l de la aceeasi statie. Am plecat, am oprit dupa 2 km si cand sa pornesc nu a mai vrut decat dupa 30 min. Nu zic ca e din cauza motorinei lor dar parca e prea mare concindenta. Si de atunci ma confrunt cu aceasta problema chiar daca acum pun efix si am incercat si cu Alto55.
          Si eu sunt de parere ca este o eroare sau un senzor pentru altfel nu ar fi trebui sa mearga in parametrii normali uneori. Si am observat ca in oras temperatura ajunge destul de repede la 80 de grade, cam 5 km, asta in conditiile in care sunt cam 25 de grade afara.
          Cat despre tester speram sa gasesc pe cineva de pe forum care sa detina asa ceva deoarece am mai multa incredere decat la un service. Dar daca pana la urma nu gasesc o sa aleg service-ul.

          Comment


          • #6
            Am fost azi la tester si mi-a gasit 7 erori:
            P0100 - Aparat masura aer - asta probabil ca am scos eu o data mufa la debitmetru crezand ca el e problema
            P1354 de trei ori - Semnal arbore cotit/arbore cu came fara semnal
            P1481 Bujie incandescenta cilindru 4
            P1664 - Incalzitor nepaluzibil intrerupere - modul incalzire motor ECM

            S-au sters toate erorile inafara de ultima P1664 - modul incalzire motor ECM.
            Acum intrebarea este ce anume trebuie schimbat deoarece tipul de la service nu a stiut sa-mi spuna.

            Am verificat si injectoarele si aratau cam asa:
            Injector 1: 1.2
            Injector 2: -1.1
            Injector 3: 1.1
            Injector 4: - 1.3

            Tipu de acolo a spus ca le poate regla sa fie toate la valoarea 1 dar i-am spus sa nu faca asta. Intrebarea mea este daca ar trebui schimbat vreunu.

            In rest masina functioneaza in parametrii normali.
            Astept pareri
            Va multumesc!

            Comment


            • #7
              As fi super recunoscator daca mi-ar raspunde cineva care se pricepe ca daca ma iau dupa cei de la service trebuie sa schimb jumate de masina.

              Eu cred ca masina are ceva legat de vreun senzor deoarece functioneaza perfect pana ajunge la 80 de grade, apoi cade. Isi mai da drumu apoi, porneste cateodata si cand ajung temperatura la 100 grade dar are momente. Singura concluzie e ca pana in 80 merge normal si apoi parca ii da cineva in cap si ameteste . Am mai observat ca de cand cu problema asta scoate fum negru de cate ori apas mai tare acceleratia si imi consuma mai mult cu 2%.

              As vrea sa stiu exact ce sa schimb, pentru ca daca ma apuc sa le schimb dupa ce erori da, ma costa o gramada de bani. Merg pe ipoteza ca o singura piesa e dusa si din cauza ei apar si celelate erori ( in cel mai fercit caz) . Nu de alta da numai crackshaft senzor e vreo 8 mil din cate am inteles.

              Va multumesc!

              Comment


              • #8
                Se pare ca adoar eu mai postez pe topicul deschis de mine . Oricum va tin la curent cu problema in caz ca cineva se va mai confrunta cu o problema asemanatoare.

                Ideea e urmatoarea: Azi am fost din nou la tester dar deata asta am pus-o pe Launch X431, si sunt in mare aceleasi erori numai ca detaliile sunt mai exacte dupa cum urmeaza:

                1. P1664 (-008) Electric heater open - Current and stored
                2. P1354 (-002) Syncronization between cranckshaft and camshaft. Frequency or camshaft sygnal is too high. - Stored
                3. P1354 (-002) Syncronization between cranckshaft and camshaft. No crankshaft signal - Stored
                4. P1354 (-002) Syncronization between cranckshaft and camshaft. No camshaft signal - Stored

                Am oprit-o si am incercat sa o pornim din nou. Evident nu a mers pt ca avea peste 80 de grade. Tipu mi-a zis ca senzorul cranshaft este bun deoarece inregistreaza turatia la motor cand dau la cheie si nu porneste.

                Am trecut la pasul urmator si anume verificarea senzorului de la axa cu came. l-am scos sa vedem daca are pilitura pe el. Nu avea nimic decat ulei, l-am sters si l-am pus la loc.

                Apoi a venit tipu cu un osciloscop, destul de misto scula, care era conectat la un laptop prin bluetooth. A pus un fir in mufa care intra in senzoru de la axa cu came, la cel din mijloc parca, si a zis ca cica nu ii da senzorului semnalul de referinta. Apoi a mutat firele si a vazut ca vine curent.

                Cam astea sunt constatarile de la service insa nu am plecat lamurit cu ce ar trebui sa schimb. Adica ok schimb senzorul de la axa cu came dar daca nu este el problema. Il schimb si pe ala de la arborele cotit dar la fel poate sa nu fie dus. Si ideea e ca trebuie sa le iau doar pe original si sunt destul de scumpe.
                Sper ca v-am mai lamurit cu aceste detalii si poate e cineva specializat pe acest forum sa-mi dea un raspuns exact.
                Va multumesc!

                Comment


                • #9
                  Nu sunt specialist insa problema ta este de la debimetru. Cand masina nu trece peste 3000 de ture intra in limp mode, da un search pe forumurile din afara si o sa vezi ca debimetrul creeaza astfel de probleme si este o problema comuna la mercedes.
                  DIESEL FAN

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dark_mind View Post
                    Nu sunt specialist insa problema ta este de la debimetru. Cand masina nu trece peste 3000 de ture intra in limp mode, da un search pe forumurile din afara si o sa vezi ca debimetrul creeaza astfel de probleme si este o problema comuna la mercedes.

                    Mersi frumos de sugestie... m-am exprimat gresit mai sus....nu ma astept acum sa vina toti specialistii sa-mi studieze mie problema. Orice sugestie este binevenita.
                    Se poate sa fie si de la debitmetru nu exclud problema asta. Dar eu tot nu inteleg de ce masina merge brici pana la 80 de grade si apoi numai. Daca ar fi debitmetru nu ar trebui sa fie limitata tot timpul la 3000...
                    Singura solutie pe care o vad eu fara investitii mari ar fi sa imprumut de la cineva senzoru de la axa cu came...il pun, trag vreo 2-3 ture pana creste temperatura si daca dispare problema ma duc frumos si il comand si cat o fi asta e.

                    Comment


                    • #11
                      Pozitie senzor arbore cotit

                      Dupa lungi investigatii cred ca am descoperit problema si anume crankshaft sensor ( senzorul de la arborele cotit) care se pare ca la temperaturi mai mari refuza sa mai dea impulsuri.

                      Stie cineva unde se afla pozitionat acest senzor la W203????

                      Comment


                      • #12
                        Si daca stie cineva ce pret are acest senzor de la arborele cotit pe orginal!

                        Comment


                        • #13
                          Te salut, Acel senzor coasta in jur de 700 de RON unul original.
                          Si eu am avut probleme cu turatia si am banuit ca senzorul e de vina, dar nu afost asa.
                          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                          Comment


                          • #14
                            Intra-devar atata costa acel senzor de la axul cu came care este cauza pornirii greoaie, dar pentru ca nu-tzi trece de 3000 de ture este din cauza debitmetrului de aer care este 300 RON si la mine am patzit la fel la un E 220 CDI, mai mult de 90 km/h nu mergea.

                            Comment


                            • #15
                              La modelul C-class W202 diesel din`95,unde se afla pe motor acest debitmetru? Va rog sa-mi spuneti locatia lui.
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF