Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cu indicatorul de temperatura a lichidului de racire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    mercedes C180(W202) an fabricatie 1999,capacitate 1799 iar problemele le-am relatat mai sus.

    Comment


    • #17
      Originally posted by adytetea View Post
      Am si eu o problema,daca poate sa ma ajute cineva va rog.De ceva timp nu imi mai merge ventilatorul.In prima faza am fost la un sevice unde mi s-a sp[us ca de vina ar fii pompa de apa pe care am si schimbat-o dealtfel dar problema a ramas.Apoi am dus masina la reprezentanta si dupa cateva zile in care nu stiau ce sa-mi spuna,mi s-a spus ca de vina ar fii regulatorul de turatie ventilator si modulul SAM fata.Acum am dus masina la alt service,unde dupa 48 de ore mi-a spus ca de vina ar fii sonda de temperatura.Un alt cunoscut de al meu mi-a spus ca de vina ar fii vascocuplajul,deci nu stiu ce sa m-ai cred asa ca va rog daca poate cineva sa ma ajute?
      Ce ventilator? Cel de la motor sau cel de circulare al aerului in habitaclu?

      Verifica sigurantele!

      Nu cred ca ar avea vre-o legatura cu pompa de apa sau cu vascocuplajul...
      MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

      Comment


      • #18
        Totusi am impresia ca e vorba de ventilatorul de racire radiator. Daca e vorba de ala atunci vascocuplajul e mort si se poate verifica simplu:
        Dupa ce ajunge temperatura apei la 82 grade si se deschide termostatul, las-o pornita pe loc. Daca temperatura creste pe la 100 de grade sau peste e clar ca ceva e in neregula.
        Un vascocuplaj "dus" se poate opri cu mana chiar si cand temperatura e la 120 de grade. Totusi mare atentie la incercare, sa nu te lovesti.
        A se verifica si nivelul lichidului de racire.
        Daca ai ventilatoare si in fata radiatorului, acelea sunt electrice si acolo-i alta poveste.

        Recomand cu caldura functia SEARCH...extrem de utila.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #19
          vascocuplajul este bun,la 87 de grade termoststul nu deschide,iar azi l-a service mi s-a spus ca ar putea fii un releu(unitate control caldura/ventilatie) al ventilatorului?nivelul lichidului de racire e ok,deci?
          Last edited by adytetea; 03-26-2010, 08:58 AM.

          Comment


          • #20
            Pai schimba termostatul. Normal eu stiu ca deschide la 82 de grade.
            Eu tot nu inteleg ce e cu ventilatoarele alea? Ai electroventilatoare in fata radiatorului?
            Sau e vorba de ceva ventilator in interior?
            Care ventilator nu merge? Nu iti baga aer inauntru?
            Ai klimaautomatik sau AC?
            Azi m-am trezit batut in cap. Nu pricep nimica.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #21
              ventilatorul de racire de la radiator care la mine are functie dubla,raceste apa si in acelasi timp angreneaza si compresorul de AC.si nu am cele doua ventilatoare in fata radiatorului,este an de fabricatie 1999

              Comment


              • #22
                Din cate stiu sunt mai multe variante de echipare pe C180. Nu am vazut desfacut nici unul din 99. Am vazut o data unul din 98 si era exact povestea simpla cu vascocuplaj si curea de accesorii care angrena inclusiv compresorul de AC. Tu ai curea separat de la ventilator la compresor sau e doar una?

                Daca ai vascocuplaj si merge bine care e baiul? In primul post spuneai ca nu-ti merge ventilatorul. Pana la urma merge sau nu?
                Aerul merge bine in masina? Adica se intampla sa nu-ti bage rece? Ma gandeam sa nu aiba probleme compresorul de AC...sa fie gripat sau altceva si sa-ti dea peste cap racirea.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF