Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cu indicatorul de temperatura a lichidului de racire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu indicatorul de temperatura a lichidului de racire

    Acum cateva zile in timp ce ma deplasam intr-o localitate in apropiere am observat ca mi s-a aprins lampa de avertizare a indicatorului de temperatura a lichidului de racire. In ziua aceea mai facand doar 20 km am completat cu aproximativ 300 ml de apa. In ziua urmatoare am circulat prin oras, dar lampa de avertizare nu se mai stingea. Am mai verificat si nivelul lichidului de racire, am mai completat vreo 200 ml dupa inca o zi, dar cu toate ca am bagat sa fie pana in gatul radiatorului nu se mai stinge lampa de avertizare. Am scos mufa si am umblat asa o zi, timp in care normal ca nu imi mai arata la bord nimic. Am pus la loc mufa, iar ramane aprinsa lampa de avertizare. Am facut si 50 de km, doar se stinge dar nimic. Ieri am scos din lichidul de racire ca poate e prea mult, si am avut ghinionul sa-mi ajunga sa fiarba apa in motor , dar tot nu s-a stins.
    Pe langa astea dupa acest incident si acul care imi arata temperatura la pornire imi sare la maxim, 120 de grade si imi revine uneori aratandu-mi temperatura dupa ce circul cu masina 15-20 de km sau 20,30 de minute cu motorul pornit. Am pornit deja de vreo 15 ori masina si tot asa ramane acul la 120 de grade parca s-a agatat acolo...
    De ieri de cand mi-a fiert motorul azi dimineata am completat la nivel lichidul de racire (am pus tot apa), azi am umblat cu masina si de fiecare data am observat ca se face balta sub radiator cand stationez mai mult. M-am uitat la radiator si am observat ca apa nu se scurge prin furtunul de langa buson, ci se prelinge de undeva din partea stanga a radiatorului la imbinari unde se afla si masca de la ventilator. De asemenea mi se mai scurge de la orificiul de iesire sau intrare a lichidului de raciure ( nu stiu sensul ) din partea stanga jos a radiatorului unde se prinde furtunul ce vine de la motor.
    Ma puteti ajuta va rog cu solutii ?! S-a dus vreun senzor din radiator daca are ori termostatul sau trebuie sa schimb radiatorul.
    Va multumesc anticipat.
    ____________
    W 201 190D
    W 202 C180 fosta masina

  • #2
    Ori e spart radiatorul ori te-a lasat furtunul...se poate sa fie mancat cauciucul sau sa se fi slabit colierul. Pune surubelnita pe el si desfa-l ca sa poti vedea cum arata furtunul. Daca e intreg ori s-a slabit colierul, ori radiatorul undeva are un por. Ca sa-ti fie mai usor de observat eventual da jos deflectorul deplastic (tragi clemele in sus). Am patit si eu sa-mi stea aprinsa sonda de la lichidul de racire o perioada. La un moment dat scotand-o si punand-o la loc s-a stins si functioneaza normal acum.
    Vezi ca lichidul are un nivel unde trebuie sa fie...deschizi busonul si pe "gatul" de umplere este o nervura mai pronuntata. Pana acolo trebuie umplut. De ce sare acul la temperatura...aici e mai greu. Eventual un tester.
    Vascocuplajul merge bine?
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Am verificat furtunul si este bun, am dat jos " sonda " (senzorul) l-am curatat cu apa cu presiune si si-a revenit. De asemenea pe moment cand am pornit motorul totul la bord imi arata normal dar cand am iesit in oras acul la temperatura mi-a sarit din nou la 120 si mi-a ramas agatat chiar cand am oprit motorul. Azi am facut deja 3 drumuri in oras dar acul urca la 120 cand pornesc si ramane acolo. In schimb lampa de avertizare a indicatorului de temperatura a lichidului de racire nu imi mai face probleme. Ma puteti ajuta sa gasesc unde e montat senzorul pentru acul la temperatura sa il verific macar poate eusesc sa-l remediez intr-un fel iar daca nu sa-l schimb.
      Oricum astept si alte idei.
      ____________
      W 201 190D
      W 202 C180 fosta masina

      Comment


      • #4
        Sa-ar cam putea sa fie problema de la indicatorul in sine...se stie ca bordurile astea mai au probleme de acest fel. Mie uneori nu mi se ridica de loc decat dupa cativa km. Daca esti sigur ca merge vascocuplajul si ca nu iti pierde lichid de racire (recomandabil sa nu mai pui apa), indicatorul ala il poti rezolva ulterior.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Vascocuplajul merge nu am probleme. Dar maine verific radiatorul sa vad daca se poate rezolva sa nu imi mai picure. Din curiozitate stie cineva la cat se ridica un radiator second hand sau nou?
          Am gasit unde este ascuns senzorul de pe motor care indica temperatura ( am atasat 2 poze ). Maine cred ca ajung la mecanic sa-l verifice si sa-mi zica daca ajung sa-mi pun unul nou.
          Attached Files
          ____________
          W 201 190D
          W 202 C180 fosta masina

          Comment


          • #6
            Azi am schimbat senzorul de temperatura si nu am observat nici o modificare. Cand pornesc acul sare la 120 de grade iar intr-un timp mi-a indicat 90 de grade, dar am oprit iar cand am pornit din nou mi-a sarit tot la 120 si asa a ramas. In oras nu apuc sa fac mai mult de 5-10 km.
            Oricum senzorul meu este bun nu era nevoie sa-l schimb.
            Marea intrebare este cum rezolv problema? Sa fie un scurtcircuit la ceasul de temperatura? Ma gandesc daca ar fi scurtcircuitat nu mi-ar indica temperatura din cand in cand. Sau face figuri vreun contact ?
            Cum pot sa dau jos consola cu ceasurile din bord ? A mai facut cineva aceasta operatie? Ma poate ajuta cineva cu pasii care trebuiesc urmati ?
            Ma gandesc sa fac rost de ceasul de temperatura si sa-l schimb. Este posibila aceasta operatie, sau trebuie schimbat tot ceasul cu indicatoarele de temperatura si combustibil , si restul de indicatoare de avertizare, temperatura exterioara, etc.
            Astept sfaturile voastre.
            ____________
            W 201 190D
            W 202 C180 fosta masina

            Comment


            • #7
              O discutie asemanatoare http://www.clubmercedes.ro/indicatoa...t=ceasuri+bord

              In principiu ca sa lucrezi mai lejer e mai bine sa dai jos volanul. Era postat undeva pe forum, un link catre un site unde era exemplificata toata operatiunea dar nu mai gasesc acum. Da un search si cauta si alte discutii despre problema. Daca mai gasesc ceva iti scriu. Problema e din bord zic eu.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Ia uite aici link-ul...destul de dragut


                Sper ca te descurci cu engleza. Daca nu intelegi ceva selecteaza si trimite-mi pe privat sau si aici si iti traduc.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by nykolas79 View Post
                  Azi am schimbat senzorul de temperatura si nu am observat nici o modificare. Cand pornesc acul sare la 120 de grade iar intr-un timp mi-a indicat 90 de grade, dar am oprit iar cand am pornit din nou mi-a sarit tot la 120 si asa a ramas. In oras nu apuc sa fac mai mult de 5-10 km.
                  Oricum senzorul meu este bun nu era nevoie sa-l schimb.
                  Marea intrebare este cum rezolv problema? Sa fie un scurtcircuit la ceasul de temperatura? Ma gandesc daca ar fi scurtcircuitat nu mi-ar indica temperatura din cand in cand. Sau face figuri vreun contact ?
                  Cum pot sa dau jos consola cu ceasurile din bord ? A mai facut cineva aceasta operatie? Ma poate ajuta cineva cu pasii care trebuiesc urmati ?
                  Ma gandesc sa fac rost de ceasul de temperatura si sa-l schimb. Este posibila aceasta operatie, sau trebuie schimbat tot ceasul cu indicatoarele de temperatura si combustibil , si restul de indicatoare de avertizare, temperatura exterioara, etc.
                  Astept sfaturile voastre.
                  Daca e vorba de refacut contacte in consola atunci te pot ajuta eu,deoarece si la w202 meu tot eu le-am refacut.Sa fi atent la demontarea bordului,pentru ca eu am patit-o,in sensul ca in momentul demontarii am deconectat acele doua mufe care se conecteaza in bord fara sa scot bornele de la baterie si SRS-ul imi statea aprins 2-3 minute.Trebuia pus pe tester si resetat calculatorul.Scoate bornele de la baterie,demonteaza bordul si daca vrei verific daca ai contacte imperfecte pe placa electronica de la bord.Sunt electronist si te pot ajuta.
                  W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                  Comment


                  • #10
                    Va multumesc mult pentru ajutor si sfaturi, voi incerca aceasta operatiune vineri sau sambata in masura in care voi avea timp liber suficient. Va tin la curent.
                    ____________
                    W 201 190D
                    W 202 C180 fosta masina

                    Comment


                    • #11
                      Am rezolvat, toata problema cu un spray bun de contacte, la mufa in care intra ceasul de temperatura. Totul functioneaza acum.
                      Operatiunea nu a durat mai mult de 20 minute, fiind ajutat de cumnatul meu care le are cu electrica la masini. Consola din bord mi-a scos-o afara cu doua tije (cleme) ce se folosesc la scoaterea radio cd-urilor din suportul lor (care se afla in bord la masina).
                      Totul a decurs rapid si destul de simplu, urmand pasii pe care i-ati descris.
                      Multumesc la toti pentru ajutor si sfaturi.
                      ____________
                      W 201 190D
                      W 202 C180 fosta masina

                      Comment


                      • #12
                        Ai scos volanul? Trebuie sa fac si eu operatiunea asta si sunt curios cum ai reusit. Ai volan reglabil sau a trecut usor printre bord si volan.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #13
                          Scoti consola din bord, bagi pe rand mana sa scoti cele 2 mufe ( din stanga si dreapta ), dupa care rotesti volanul spre dreapta si frumusel esti cu consola in brate.
                          Dupa ce am dat cu sprayul de contact am pus mufele la loc avand consola in mana stanga ( scoasa afara din bord ) langa semnalizator si am verificat daca functioneaza si totul a fost ok, iar de atunci nu mi-a mai facut figuri.
                          De pus la loc urmezi pasii in sens invers.
                          Daca nu te descurci te ajut cu placere. Acum imi pare o treaba destul de usoara.
                          ____________
                          W 201 190D
                          W 202 C180 fosta masina

                          Comment


                          • #14
                            Am si eu o problema,daca poate sa ma ajute cineva va rog.De ceva timp nu imi mai merge ventilatorul.In prima faza am fost la un sevice unde mi s-a sp[us ca de vina ar fii pompa de apa pe care am si schimbat-o dealtfel dar problema a ramas.Apoi am dus masina la reprezentanta si dupa cateva zile in care nu stiau ce sa-mi spuna,mi s-a spus ca de vina ar fii regulatorul de turatie ventilator si modulul SAM fata.Acum am dus masina la alt service,unde dupa 48 de ore mi-a spus ca de vina ar fii sonda de temperatura.Un alt cunoscut de al meu mi-a spus ca de vina ar fii vascocuplajul,deci nu stiu ce sa m-ai cred asa ca va rog daca poate cineva sa ma ajute?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by adytetea View Post
                              Am si eu o problema...
                              Da-ne te rog mai multe date. Cum sa te ajutam daca nu stim ce masina e si ce simptome are.
                              Posteaza tipul de masina, an, ce motorizare si care sunt simptomele.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF