Acum cateva zile in timp ce ma deplasam intr-o localitate in apropiere am observat ca mi s-a aprins lampa de avertizare a indicatorului de temperatura a lichidului de racire. In ziua aceea mai facand doar 20 km am completat cu aproximativ 300 ml de apa. In ziua urmatoare am circulat prin oras, dar lampa de avertizare nu se mai stingea. Am mai verificat si nivelul lichidului de racire, am mai completat vreo 200 ml dupa inca o zi, dar cu toate ca am bagat sa fie pana in gatul radiatorului nu se mai stinge lampa de avertizare. Am scos mufa si am umblat asa o zi, timp in care normal ca nu imi mai arata la bord nimic. Am pus la loc mufa, iar ramane aprinsa lampa de avertizare. Am facut si 50 de km, doar se stinge dar nimic. Ieri am scos din lichidul de racire ca poate e prea mult, si am avut ghinionul sa-mi ajunga sa fiarba apa in motor , dar tot nu s-a stins.
Pe langa astea dupa acest incident si acul care imi arata temperatura la pornire imi sare la maxim, 120 de grade si imi revine uneori aratandu-mi temperatura dupa ce circul cu masina 15-20 de km sau 20,30 de minute cu motorul pornit. Am pornit deja de vreo 15 ori masina si tot asa ramane acul la 120 de grade parca s-a agatat acolo...
De ieri de cand mi-a fiert motorul azi dimineata am completat la nivel lichidul de racire (am pus tot apa), azi am umblat cu masina si de fiecare data am observat ca se face balta sub radiator cand stationez mai mult. M-am uitat la radiator si am observat ca apa nu se scurge prin furtunul de langa buson, ci se prelinge de undeva din partea stanga a radiatorului la imbinari unde se afla si masca de la ventilator. De asemenea mi se mai scurge de la orificiul de iesire sau intrare a lichidului de raciure ( nu stiu sensul ) din partea stanga jos a radiatorului unde se prinde furtunul ce vine de la motor.
Ma puteti ajuta va rog cu solutii ?! S-a dus vreun senzor din radiator daca are ori termostatul sau trebuie sa schimb radiatorul.
Va multumesc anticipat.
Pe langa astea dupa acest incident si acul care imi arata temperatura la pornire imi sare la maxim, 120 de grade si imi revine uneori aratandu-mi temperatura dupa ce circul cu masina 15-20 de km sau 20,30 de minute cu motorul pornit. Am pornit deja de vreo 15 ori masina si tot asa ramane acul la 120 de grade parca s-a agatat acolo...
De ieri de cand mi-a fiert motorul azi dimineata am completat la nivel lichidul de racire (am pus tot apa), azi am umblat cu masina si de fiecare data am observat ca se face balta sub radiator cand stationez mai mult. M-am uitat la radiator si am observat ca apa nu se scurge prin furtunul de langa buson, ci se prelinge de undeva din partea stanga a radiatorului la imbinari unde se afla si masca de la ventilator. De asemenea mi se mai scurge de la orificiul de iesire sau intrare a lichidului de raciure ( nu stiu sensul ) din partea stanga jos a radiatorului unde se prinde furtunul ce vine de la motor.
Ma puteti ajuta va rog cu solutii ?! S-a dus vreun senzor din radiator daca are ori termostatul sau trebuie sa schimb radiatorul.
Va multumesc anticipat.
Comment