Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Suspensie rigida

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suspensie rigida

    Salut,
    Am cumparat de curand un C220 (W204) din Germania de la Daimler. Problema este ca ma asteptam la o suspensie mai confortabila la un MB. Am modelul Clasic deci nu pot spune ca ar fi o varianta sport, dealtfel m-am interesat la reprezentanta si mi-au spus ca am arcuri normale. Suspensia nu troncane, este f. silentioasa si as putea spune ca pe drum bun este chiar confortabila (masina se apleaca usor in viraje). In schimb prin Bucuresti, simti orice groapa/denivelare in rinichi si in coloana (asta e partea care ma deranjeaza cel mai rau, eu avand unele probleme cu spatele). O alta treaba ciudata este ca la viteza, daca drumul este mai "valurit", asa cum se intampla la asfaltul "Made in Romania", masina topaie intr-un fel care mi se pare total nesigur.

    Ce parere aveti? Se poate face ceva? Am facut test de amortizoare si au iesit bine. Dealtfel, taria suspensiei para e fi data mai degraba din arcuri.

    Orice idee este binevenita. Va multumesc.

    PS. Rotile sunt pe 16 iar presiunea in cauciucuri am lasat-o foarte jos, deci nu asta e rezolvarea.

  • #2
    Sfatul meu! Obisnuieste-te cu asta! Am un w203 si am facut test drive cu w204, suspensiile sunt la fel, asa sunt ele pur si simplu, sunt facute ca in gropi sa te arunce (un tip a dat cu capul de plafoniera din spate si mi-a spart-o la o groapa) , poti schimba amortizoare si arcuri dar nu te sfatuiesc, masina la viteza mai mare (minim 80 km\h) nu are treaba, nu simti nimic si nu stiu cum e la a ta, dar a mea are suspensie activa si se lasa masina mult mai bine pe sosea in momentul in care ajunge la o viteza decenta.
    Poti incerca cu niste suspensii comfort. (si eu am tot classic, w203)

    Comment


    • #3
      Originally posted by danut View Post
      Salut,
      Am cumparat de curand un C220 (W204) din Germania de la Daimler. Problema este ca ma asteptam la o suspensie mai confortabila la un MB. Am modelul Clasic deci nu pot spune ca ar fi o varianta sport, dealtfel m-am interesat la reprezentanta si mi-au spus ca am arcuri normale. Suspensia nu troncane, este f. silentioasa si as putea spune ca pe drum bun este chiar confortabila (masina se apleaca usor in viraje). In schimb prin Bucuresti, simti orice groapa/denivelare in rinichi si in coloana (asta e partea care ma deranjeaza cel mai rau, eu avand unele probleme cu spatele). O alta treaba ciudata este ca la viteza, daca drumul este mai "valurit", asa cum se intampla la asfaltul "Made in Romania", masina topaie intr-un fel care mi se pare total nesigur.

      Ce parere aveti? Se poate face ceva? Am facut test de amortizoare si au iesit bine. Dealtfel, taria suspensiei para e fi data mai degraba din arcuri.

      Orice idee este binevenita. Va multumesc.

      PS. Rotile sunt pe 16 iar presiunea in cauciucuri am lasat-o foarte jos, deci nu asta e rezolvarea.
      Salutare

      Sa o stapanesti sanatos, fara evenimente rutiere nedorite, aceasi problema o am si eu ( W203 Classic 2004 )cu asfaltul din RO, parca merg in "valuri" , cu precizarea ca la mine am si probleme cu discurile de frana, sunt ondulate, pana acum am schimbat cauciucuri 4 x 5 mil + 4 jenti de 16 x 6 mil si aceasi problema o am, voi schimba si discurile + placute, sper sa dispara aceasta problema pana la urma, daca are cineva alte idei, le asteptam cu interes.
      Last edited by ronet; 06-04-2009, 21:33 PM.

      Comment


      • #4
        Zilele trecute am mers cu un w203 C200 CDI din 2005 cu 60 000 km la bord si prima impresie a fost foarte naspa in ceea ce priveste comportamentul masinii pe drumurile noastre .La orice gropita masina mi s-a parut extrem de rigida si precizez ca nu avea probleme cu bucsile sau mai stiu eu altceva pe la suspensii ,pur si simplu asa este construita masina .Dupa acest episod m-am suit in balena mea w140 din `95 si cu roti pe "19 si va imaginati cu ce parere am ramas despre w203 si precizez ca masina era echipata cu rotile originale pe "16 .
        Deci ca parere personala eu zic ca nu ai ce sa-i faci ,asa este gandita ,au uitat baietii de la Mercedes ca aceste masini ajung si in Romania unde drumurile sunt departe de cele din Europa !
        Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
        Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
        ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

        Comment


        • #5
          Va multumesc pentru raspunsuri. Eu insa nu am de gamd sa ma dau batut asa usor. Mai ales ca am unele probleme cu spatele iar suspensia actuala imi provoaca dureri insuportabile. Deci, inainte de a vinde masina, ca ultima solutie, ma gandesc sa incerc urmatoarele variante:
          1. Sa inlocuiesc arcurile cu unele de la un C180 (Se stie ca arcurile sunt cu atat mai tari cu cat masina este mai grea (diesel) si puterea motorului mai mare. Deci exista toate sansele ca pe C180 arcurile sa fie mai moi. Nu stiu insa daca se potrivesc.
          2. Sa montez o solutie de genul http://www.srz.ro/pagini/D2%20Racing%20Suspensii.htm care chiar daca este o suspensie sport are amortizoarele reglabile in 36 de moduri, astfel icat sa pot spera ca gasesc o pozitie mai confortabila si care sa nu "topaie".
          3. Am vazut pe cineva pe forum care avea cam aceeasi problema cu un E-klasse (disconfort la gropi, etc.) si s-a rezolvat prin schimbare bucsi si bara stabilizatoare. Credeti ca asta ar putea fi si la mine (masina are 43000 km)?

          Ce parere aveti de variantele mele? Si daca stiti cumva un service MB mai "open-minded" in Bucuresti pentru ca la reprezentanta ma voi lovi de nesimtire si rigiditate.

          Comment


          • #6
            Sa nu iei arcurile de pe W202 sport ca o sa fie la fel. Posed si scutura "placut".
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF