Salutari ,
Masina este w203 c230k sport coupe 1.8l 192cp (m271).
Prezinta urmatoarea anomalie : la acceleratii liniare sau bruste nu mai raspunde ca inainte(crestere progresiva a vitezei) ci creste turatia cu ~1000 1500 rpm apoi scade la valoarea de la care accelerez si incepe sa creasca viteza.
Acest lucru se intampla si la plecari linistite de pe loc mai putin in treapta 1, banuiesc ca aici nu mai are timp sa scada turatia.
Pe loc, la neutru, turatia creste corect(liniar pana la 4000max). Compresorul functioneaza normal in ambele situatii.
Deasemenea nu mai simt aceeasi putere(cuplu) la plecari normale de pe loc.
Parerea mea de neavizat in mecanica este ca se poate sa fie :
- aer "fals" tras pe undeva(la turatii mari are aceeasi putere cu care a plecat din fabrica )
- ambreiaj
Daca este cazul 2 va trebui sa astepte fata putin pana primeste altul.
Va rog sa va dati cu parerea si sa cereti explicatii suplimentare daca exprimarea mea nu a fost clara.
Cu stima,
Alex
Masina este w203 c230k sport coupe 1.8l 192cp (m271).
Prezinta urmatoarea anomalie : la acceleratii liniare sau bruste nu mai raspunde ca inainte(crestere progresiva a vitezei) ci creste turatia cu ~1000 1500 rpm apoi scade la valoarea de la care accelerez si incepe sa creasca viteza.
Acest lucru se intampla si la plecari linistite de pe loc mai putin in treapta 1, banuiesc ca aici nu mai are timp sa scada turatia.
Pe loc, la neutru, turatia creste corect(liniar pana la 4000max). Compresorul functioneaza normal in ambele situatii.
Deasemenea nu mai simt aceeasi putere(cuplu) la plecari normale de pe loc.
Parerea mea de neavizat in mecanica este ca se poate sa fie :
- aer "fals" tras pe undeva(la turatii mari are aceeasi putere cu care a plecat din fabrica )
- ambreiaj
Daca este cazul 2 va trebui sa astepte fata putin pana primeste altul.
Va rog sa va dati cu parerea si sa cereti explicatii suplimentare daca exprimarea mea nu a fost clara.
Cu stima,
Alex
Comment