Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme acceleratie in sarcina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme acceleratie in sarcina

    Salutari ,

    Masina este w203 c230k sport coupe 1.8l 192cp (m271).

    Prezinta urmatoarea anomalie : la acceleratii liniare sau bruste nu mai raspunde ca inainte(crestere progresiva a vitezei) ci creste turatia cu ~1000 1500 rpm apoi scade la valoarea de la care accelerez si incepe sa creasca viteza.
    Acest lucru se intampla si la plecari linistite de pe loc mai putin in treapta 1, banuiesc ca aici nu mai are timp sa scada turatia.
    Pe loc, la neutru, turatia creste corect(liniar pana la 4000max). Compresorul functioneaza normal in ambele situatii.

    Deasemenea nu mai simt aceeasi putere(cuplu) la plecari normale de pe loc.

    Parerea mea de neavizat in mecanica este ca se poate sa fie :

    - aer "fals" tras pe undeva(la turatii mari are aceeasi putere cu care a plecat din fabrica )

    - ambreiaj

    Daca este cazul 2 va trebui sa astepte fata putin pana primeste altul.

    Va rog sa va dati cu parerea si sa cereti explicatii suplimentare daca exprimarea mea nu a fost clara.

    Cu stima,
    Alex

  • #2
    Se pare ca problema s-a agravat si se traduce prin "ambreiajul patineaza".
    Daca tot i-a venit sorocul ma gandeam sa-i pun unul sport deoarece oricum planuiam o crestere de putere in viitorul apropiat.
    Niste sfaturi ar fi bine venite, branduri preturi si de unde se pot achizitiona.

    Va multumesc,
    Alex
    Last edited by prankster; 06-06-2009, 11:03 AM.

    Comment


    • #3
      Salutare!!!!
      Lumeeeeeee!!!!!!
      Am un mercedes c 200 diesel din 2006 si la o anumita viteza mai se decupleaza cutia din viteze. Mentionez are cutie hidramata. E vreo problema?

      Comment


      • #4
        Am rezolvat problema de ceva vreme si m-am gandit sa postez si aici finalizarea.

        Manopera : 400 ron
        Piese : 1350 (kit de ambreiaj)(nu a fost necesara inlocuirea rulmentului)

        Am facut schimbul intr-un service micut (nu-i spune numele/locatia sa nu se considere reclama) care m-a lasat cu gura cascata profesionalismul si grija cu care au lucrat la masina. Am stat cu ei sub rampa de la 8.30 pana la 13.00.

        Acum partea cu piesele "de origine". Au adus 2 kit-uri de ambreiaj,ambele cu diametrul discului 230mm, pentru ca nu stiau exact de care este nevoie. Primul pe care l-au desfacut a fost sachs care nu s-a potrivit(mai bine pentru ca am tot citit despre nemultumirile legate de sachs aftermarket). Apoi au desfacut kit-ul Valeo(deja ma impacientam, pentru ca vroiam Luk) si surpriza : in cutia de valeo sigilata se gasea un kit Luk, placa si disc. Am ajuns la concluzia ca deja incepe sa nu mai conteze ce brand cumperi.

        Inainte sa fac schimbul am intrebat cat costa si la autoklass :

        Kit : 2070 ron
        Manopera : 760 ron

        Dupa cum au lucrat baietii pot spune ca mi-am gasit un service pe gustul meu.

        Comment


        • #5
          Nui normal. verifica EGS la un tester si dane DTCs

          Originally posted by exarhu View Post
          Salutare!!!!
          Lumeeeeeee!!!!!!
          Am un mercedes c 200 diesel din 2006 si la o anumita viteza mai se decupleaza cutia din viteze. Mentionez are cutie hidramata. E vreo problema?

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF