Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Maxim 3500 rpm la accelerare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maxim 3500 rpm la accelerare

    Cand plec de pe loc si accelerez cu pedala la maxim turometrul ajunge la maxim 3200-3500 rpm si se aud niste sunete parca se taie alimentarea cu benzina si nu se mai accelereaza deloc .. precizez ca masina e un mercedes c280 din 1997 model elegance .. ! o fi limitat ? la altii vad ca merge lejer pana la 5000-6000 rpm

  • #2
    La W202 exista o limitare a turatiei de genul celei de care vorbesti tu cand masina sta pe loc. Cu alte cuvinte daca e oprita masina pe loc si acclerez se opreste cam la 4000 a mea si sacadeaza. Daca las masina sa "curga" la liber pot sa o turez cat cuprinde.
    Incearca sa pleci usor de pe loc ca sa schimbe cutia la turatii mai mici (inteleg ca e automata). Vezi cum se comporta. Daca mergi si o scoti la N o poti tura?
    Specifica daca e automata sau nu.
    Daca e automata cred ca are winter/sport...verifica pe amandoua.
    Asteptam sa-si mai dea si altii cu parerea.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Originally posted by adidc View Post
      La W202 exista o limitare a turatiei de genul celei de care vorbesti tu cand masina sta pe loc. Cu alte cuvinte daca e oprita masina pe loc si acclerez se opreste cam la 4000 a mea si sacadeaza. Daca las masina sa "curga" la liber pot sa o turez cat cuprinde.
      Incearca sa pleci usor de pe loc ca sa schimbe cutia la turatii mai mici (inteleg ca e automata). Vezi cum se comporta. Daca mergi si o scoti la N o poti tura?
      Specifica daca e automata sau nu.
      Daca e automata cred ca are winter/sport...verifica pe amandoua.
      Asteptam sa-si mai dea si altii cu parerea.


      Deci cutia de viteze este manuala ...si daca plec cu masina de pe loc exact cum zici tu si accelerez se opreste pe la 3500 si sacadeaza ...daca o las sa "curga" liber pot sa o turez si eu cat cuprinde....sub pedala de acceleratie am un buton mic si negru :-??

      Comment


      • #4
        Este vorba de o limitare (o protectie pentru motor ) ! Asa este si la mine (c180 , 1995 , elegance ) ,pot sa o turez maxim pana in 4000 rpm (pe liber ) , iar in sarcina merge pana in 6700 (aprox) !
        W202, C180 elegance, 1995

        Comment


        • #5
          Originally posted by dolusd View Post
          Este vorba de o limitare (o protectie pentru motor ) ! Asa este si la mine (c180 , 1995 , elegance ) ,pot sa o turez maxim pana in 4000 rpm (pe liber ) , iar in sarcina merge pana in 6700 (aprox) !


          Si ce as putea sa fac sa dezactivez aceasta limitare ??

          Comment


          • #6
            Originally posted by roon3y09 View Post
            Si ce as putea sa fac sa dezactivez aceasta limitare ??
            Am intrebat si eu acest lucru si am primt urmatorul raspuns (nu stiu cat e de adevarat) :
            A zis ca nu poate sa faca acest lucru pt ca ar trebui sa rescriei computerul masinii (ceva de genul ) !

            Oricum nu este sanatos sa scoti limitarea (incazul in care reusesti) ! De ce te deranjeaza limitarea ??? Poti sa faci plecari bune si din 4000 rpm (in cazul in care te incanta liniutele )
            W202, C180 elegance, 1995

            Comment


            • #7
              Daca masina sta pe loc, cu motorul pornit, limitarea acceleratiei la 4000rot/min, este normala.
              Cred ca toate modelele Mercedes au asa ceva
              -este facuta sa nu turezi motorul in gol,degeaba.
              Si eu am C200, W202, din 95 si este la fel.
              Deci stai linistit este absolut normal ce se intampla.

              Ai zis ca la alte masini, le pot tura la max , stand pe loc, eu nu ii vad rostul, iar acele masini nu sunt facute sa se protejeze.
              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

              Comment


              • #8
                Originally posted by marele_alb View Post
                Daca masina sta pe loc, cu motorul pornit, limitarea acceleratiei la 4000rot/min, este normala.
                Cred ca toate modelele Mercedes au asa ceva
                -este facuta sa nu turezi motorul in gol,degeaba.
                Si eu am C200, W202, din 95 si este la fel.
                Deci stai linistit este absolut normal ce se intampla.

                Ai zis ca la alte masini, le pot tura la max , stand pe loc, eu nu ii vad rostul, iar acele masini nu sunt facute sa se protejeze.

                chiar si in mers in treapta a 3 sau a 4a tot cam pe la 4000 de rpm se taie .. iar altii schimba la 6000 rpm ! de ce ?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by adidc View Post
                  La W202 exista o limitare a turatiei de genul celei de care vorbesti tu cand masina sta pe loc. Cu alte cuvinte daca e oprita masina pe loc si acclerez se opreste cam la 4000 a mea si sacadeaza. Daca las masina sa "curga" la liber pot sa o turez cat cuprinde.
                  Incearca sa pleci usor de pe loc ca sa schimbe cutia la turatii mai mici (inteleg ca e automata). Vezi cum se comporta. Daca mergi si o scoti la N o poti tura?
                  Specifica daca e automata sau nu.
                  Daca e automata cred ca are winter/sport...verifica pe amandoua.
                  Asteptam sa-si mai dea si altii cu parerea.
                  Are dreptate colegul.La W 202-ul meu din 1993 exact asta se intampla.Daca stau pe loc si o turez,se tureaza pana la 4000 rotatii,dupa care merge sacadat.Am crezut ca este ceva defectiune,dar dupa o iesire in afara localitatii am constatat ca nu este nimic defect.Am reusit sa urc pana la 4600 rotatii in viteza a 5-a,ajungand la 170 km/h si mai aveam pedala suficienta.
                  W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                  Comment


                  • #10
                    E posibil sa se fi dereglat/stricat ceva din moment ce lui roon nu-i urca in ture nici in mers. Ideea e ca normal atata vreme cat rotile se invart (chiar si atunci cand masina nu e in viteza) motorul trebuie sa se tureze. Cu atat mai mult cand e in sarcina.
                    Eu zic sa tragi o tura pe la un tester. Vezi ce-ti spune. Imi tot staruie in minte ideea ca poate masina o fi avut vreo limitare ulterioara. Ceva pentru sofer mai neexperimantati...desi mi se pare ciudat sa iei asa un motor si sa-l limitezi.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Din cate stiu eu parca s-am mai discutat aceasta problema pe forum. Cineva zicea acolo ca este un senzor in grup care detecteaza miscarea masinii. S-ar putea sa fie de acolo. Pe tester trebuie sa apara eroarea.

                      Bafta.
                      MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                      Comment


                      • #12
                        Va salut, eu am acesta problema cu turatia. Prima data cand am pus pe tester a aratat ca e problema cu senzorul de pozitie (Cramksaft position sensor) si o eroare la pompa de injectie ca al meu este pe motorina.
                        La un servis au luat jos senzorul au pus-o la loc si eroarea aceea a disparut, in schimb de la pompa de injectie nu.
                        La un alt tester a artat ca tot de la pompa vine problema.
                        La motoarele de benzina nu stiu ca nu au pompe de injectie dar au alte dracii.
                        P.S. mai mult de 3500 de ture nu urca nici al meu poate fi in gol sau in mers.
                        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                        Comment


                        • #13
                          Au si benzinarele pompa de injectie, ca doar nu sunt pe carburator.
                          Eu asa patesc cand imi este GPL-ul pe terminate si nu mai este presiune in butelie, nu mai urca in ture,
                          -deci problema poate fi de la pompa de injectie, nu ii da suficient combustibil pentru a putea merge la turatii mari.

                          Spor la rezolvat problema.
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • #14
                            Nu are cum sa fie din pompa.
                            MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                            Comment


                            • #15
                              Eu zic ca senzorul de pe arbore e de vina. Nu prea vad ce sa aiba pompa de injectie care sa afecteze astfel performantele motorului. Numai in cazul in care daca pompa are probleme, intra in ceva safe mode si atunci computerul nu mai lasa motorul sa urce in ture. Totusi asta mi se pare cam departe de realitate la anii din care-s masinile noastre.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF