If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Maxim 3500 rpm la accelerare
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Cand plec de pe loc si accelerez cu pedala la maxim turometrul ajunge la maxim 3200-3500 rpm si se aud niste sunete parca se taie alimentarea cu benzina si nu se mai accelereaza deloc .. precizez ca masina e un mercedes c280 din 1997 model elegance .. ! o fi limitat ? la altii vad ca merge lejer pana la 5000-6000 rpm
La W202 exista o limitare a turatiei de genul celei de care vorbesti tu cand masina sta pe loc. Cu alte cuvinte daca e oprita masina pe loc si acclerez se opreste cam la 4000 a mea si sacadeaza. Daca las masina sa "curga" la liber pot sa o turez cat cuprinde.
Incearca sa pleci usor de pe loc ca sa schimbe cutia la turatii mai mici (inteleg ca e automata). Vezi cum se comporta. Daca mergi si o scoti la N o poti tura?
Specifica daca e automata sau nu.
Daca e automata cred ca are winter/sport...verifica pe amandoua.
Asteptam sa-si mai dea si altii cu parerea.
E220 cdi W210, 2001
E320 W210, 1997 C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124
Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
La W202 exista o limitare a turatiei de genul celei de care vorbesti tu cand masina sta pe loc. Cu alte cuvinte daca e oprita masina pe loc si acclerez se opreste cam la 4000 a mea si sacadeaza. Daca las masina sa "curga" la liber pot sa o turez cat cuprinde.
Incearca sa pleci usor de pe loc ca sa schimbe cutia la turatii mai mici (inteleg ca e automata). Vezi cum se comporta. Daca mergi si o scoti la N o poti tura?
Specifica daca e automata sau nu.
Daca e automata cred ca are winter/sport...verifica pe amandoua.
Asteptam sa-si mai dea si altii cu parerea.
Deci cutia de viteze este manuala ...si daca plec cu masina de pe loc exact cum zici tu si accelerez se opreste pe la 3500 si sacadeaza ...daca o las sa "curga" liber pot sa o turez si eu cat cuprinde....sub pedala de acceleratie am un buton mic si negru :-??
Este vorba de o limitare (o protectie pentru motor ) ! Asa este si la mine (c180 , 1995 , elegance ) ,pot sa o turez maxim pana in 4000 rpm (pe liber ) , iar in sarcina merge pana in 6700 (aprox) !
Este vorba de o limitare (o protectie pentru motor ) ! Asa este si la mine (c180 , 1995 , elegance ) ,pot sa o turez maxim pana in 4000 rpm (pe liber ) , iar in sarcina merge pana in 6700 (aprox) !
Si ce as putea sa fac sa dezactivez aceasta limitare ??
Si ce as putea sa fac sa dezactivez aceasta limitare ??
Am intrebat si eu acest lucru si am primt urmatorul raspuns (nu stiu cat e de adevarat) :
A zis ca nu poate sa faca acest lucru pt ca ar trebui sa rescriei computerul masinii (ceva de genul ) !
Oricum nu este sanatos sa scoti limitarea (incazul in care reusesti) ! De ce te deranjeaza limitarea ??? Poti sa faci plecari bune si din 4000 rpm (in cazul in care te incanta liniutele )
Daca masina sta pe loc, cu motorul pornit, limitarea acceleratiei la 4000rot/min, este normala.
Cred ca toate modelele Mercedes au asa ceva
-este facuta sa nu turezi motorul in gol,degeaba.
Si eu am C200, W202, din 95 si este la fel.
Deci stai linistit este absolut normal ce se intampla.
Ai zis ca la alte masini, le pot tura la max , stand pe loc, eu nu ii vad rostul, iar acele masini nu sunt facute sa se protejeze.
Daca masina sta pe loc, cu motorul pornit, limitarea acceleratiei la 4000rot/min, este normala.
Cred ca toate modelele Mercedes au asa ceva
-este facuta sa nu turezi motorul in gol,degeaba.
Si eu am C200, W202, din 95 si este la fel.
Deci stai linistit este absolut normal ce se intampla.
Ai zis ca la alte masini, le pot tura la max , stand pe loc, eu nu ii vad rostul, iar acele masini nu sunt facute sa se protejeze.
chiar si in mers in treapta a 3 sau a 4a tot cam pe la 4000 de rpm se taie .. iar altii schimba la 6000 rpm ! de ce ?
La W202 exista o limitare a turatiei de genul celei de care vorbesti tu cand masina sta pe loc. Cu alte cuvinte daca e oprita masina pe loc si acclerez se opreste cam la 4000 a mea si sacadeaza. Daca las masina sa "curga" la liber pot sa o turez cat cuprinde.
Incearca sa pleci usor de pe loc ca sa schimbe cutia la turatii mai mici (inteleg ca e automata). Vezi cum se comporta. Daca mergi si o scoti la N o poti tura?
Specifica daca e automata sau nu.
Daca e automata cred ca are winter/sport...verifica pe amandoua.
Asteptam sa-si mai dea si altii cu parerea.
Are dreptate colegul.La W 202-ul meu din 1993 exact asta se intampla.Daca stau pe loc si o turez,se tureaza pana la 4000 rotatii,dupa care merge sacadat.Am crezut ca este ceva defectiune,dar dupa o iesire in afara localitatii am constatat ca nu este nimic defect.Am reusit sa urc pana la 4600 rotatii in viteza a 5-a,ajungand la 170 km/h si mai aveam pedala suficienta.
E posibil sa se fi dereglat/stricat ceva din moment ce lui roon nu-i urca in ture nici in mers. Ideea e ca normal atata vreme cat rotile se invart (chiar si atunci cand masina nu e in viteza) motorul trebuie sa se tureze. Cu atat mai mult cand e in sarcina.
Eu zic sa tragi o tura pe la un tester. Vezi ce-ti spune. Imi tot staruie in minte ideea ca poate masina o fi avut vreo limitare ulterioara. Ceva pentru sofer mai neexperimantati...desi mi se pare ciudat sa iei asa un motor si sa-l limitezi.
E220 cdi W210, 2001
E320 W210, 1997 C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124
Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
Din cate stiu eu parca s-am mai discutat aceasta problema pe forum. Cineva zicea acolo ca este un senzor in grup care detecteaza miscarea masinii. S-ar putea sa fie de acolo. Pe tester trebuie sa apara eroarea.
Va salut, eu am acesta problema cu turatia. Prima data cand am pus pe tester a aratat ca e problema cu senzorul de pozitie (Cramksaft position sensor) si o eroare la pompa de injectie ca al meu este pe motorina.
La un servis au luat jos senzorul au pus-o la loc si eroarea aceea a disparut, in schimb de la pompa de injectie nu.
La un alt tester a artat ca tot de la pompa vine problema.
La motoarele de benzina nu stiu ca nu au pompe de injectie dar au alte dracii.
P.S. mai mult de 3500 de ture nu urca nici al meu poate fi in gol sau in mers.
Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995
Au si benzinarele pompa de injectie, ca doar nu sunt pe carburator.
Eu asa patesc cand imi este GPL-ul pe terminate si nu mai este presiune in butelie, nu mai urca in ture,
-deci problema poate fi de la pompa de injectie, nu ii da suficient combustibil pentru a putea merge la turatii mari.
Eu zic ca senzorul de pe arbore e de vina. Nu prea vad ce sa aiba pompa de injectie care sa afecteze astfel performantele motorului. Numai in cazul in care daca pompa are probleme, intra in ceva safe mode si atunci computerul nu mai lasa motorul sa urce in ture. Totusi asta mi se pare cam departe de realitate la anii din care-s masinile noastre.
E220 cdi W210, 2001
E320 W210, 1997 C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124
Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment