Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme alimentare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pe langa chestia cu rezervol, a mai aparut o noua simtoma.
    A inceput sa porneasca mai greu. Pana sa-mi faca chestia cu rezervorul pornea la sfert. pAcum orneste la prima cheie dar acum o saptamana invartea de 3-4 ori, azi la pornire a invartit de 6-7 ori. De la pornire la pornire invarte din ce in ce mai mult.

    Comment


    • #17
      Daca pompa de inalte e in regula (desi din ce stiu aceste simptome tin de pompa de inalte) atunci probabil se dezmorseaza sau trage aer fals pe traseu. Ar trebui verificat circuitul de motorina, printre altele!
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #18
        Circuitul de motorina a fost verificat, singura pompa pe care nu o pot verifica este cea de joasa presiune, cum as putea sa o verific?

        Comment


        • #19
          O noua chesti e si ca-mi consuma mai mult.

          Comment


          • #20
            Stie cineva ce sunt urmatoarele, si unde se afla:
            1. gearotor pompe
            2. cascade overflow valve

            Am inteles ca ar trebui sa fie pe undeva pe langa pompa de inalta presiune.

            Comment


            • #21
              Stie cineva ce sunt urmatoarele, si unde se afla:
              1. gearotor pompe
              2. cascade overflow valve

              Am inteles ca ar trebui sa fie pe undeva pe langa pompa de inalta presiune.

              Comment


              • #22
                Uite aici nişte scheme , care te pot ajuta.
                Ţi-a dat şi Grigore linkul http://www.detali.ru/cat/cats/my.mycat?Form
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Tot nu i-am dat de cap, a inceput sa porneasca mai greu dar doar la cald, la rece porneste normal iar alta chestie e ca de vreo doua ori mi s-a oprit in mers si mi-a aparut pe bord mesajul EPC (EL. Power Control).
                  Are idee cineva din ce cauza porneste greu la cald (la prima cheie dar mai greu)?
                  Ce poate insemna acel mesaj (EPC)?

                  Comment


                  • #24
                    Normal la pompa de injectie ar trebui sa ai probleme cand iti apare EPC in bord dar poate te pot ajuta cu un sfat,un prieten a patit la fel pe autostrada la un E200 , nu-i mai tragea mai mult de 120 si la fel i aparea in bord EPC, cand a ajuns acasa s-a dus cu ea direct la service si i-a gasit filtrul de motorina imbacsit si i l-a schimbat dupa care nu i-a mai facut probleme,eu zic sa incerci odata cu filtru de motorina ,iar daca nu vrea o duci la un pompagiu sa-si dea o parere sau sa-i faca o verificare.Noroc!!

                    Comment


                    • #25
                      Multam de sfat, o sa schimb filtrul si revin, numai ca la mine se opreste motorul de tot cand da mesajul EPC.

                      Comment


                      • #26
                        Cauta-l pe forum pe colegul Iulian R. Cred ca gasesti datele lui la sectiunea off topic/date de contact ale membrilor. Se ocupa cu cdi-uri si cred ca te poate ajuta. Nu am avut contact direct cu el dar e foarte bine documentat (asta ca sa nu mi se spuna ca as face reclama).
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #27
                          Aceeasi problema

                          Originally posted by darius369 View Post
                          C200 cdi, 2002, 116 cp, 611.962
                          Zilele trecute pur si simplu mi-a murit motorul in mers, dupa care nu a mai pornit. Dupa verificari si verificari concluzia este ca nu mai trece motorina din jumatatea de rezervor din stanga in jumatatea din dreapta, aceasta ramane goala, si este ca si cum nu as mai avea motorina deloc. Poate sa-mi spuna cineva de ce nu mai trece motorina dinntr-o parte in alta?
                          Sau daca ma poate ajuta cineva cu ceva documentatii.


                          Eu am un C200 benzina din `94 si am patit la fel ca tine. Exista o problema in locul unde comunica vasele? E foarte ciudat.

                          Comment


                          • #28
                            Am rezolvat problema cu pornitul greu la cald, schimband regulatorul de presiune din rampa, nu se mai opreste in mers si nu mai da mesajul EPC.
                            Urmeaza sa vad daca se mai opreste masina in mers cand mai am putina motorina in rezervor.

                            Comment


                            • #29
                              Pentru Marcos71:
                              Cum ai rezolvat problema cu rerzervorul?
                              Se opreste si la tine in mers cand mai ai putina motorina in rezervor, sau aleator?
                              La mine se opreste cand mai am cam 20 de l.

                              Comment


                              • #30
                                Nu stiu ce sa zic, dar mie nu mi se deschide pagina asta. Probleme cu servarul?

                                Originally posted by mircea13 View Post
                                Uite aici nişte scheme , care te pot ajuta.
                                Ţi-a dat şi Grigore linkul http://www.detali.ru/cat/cats/my.mycat?Form

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF