Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme alimentare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme alimentare

    C200 cdi, 2002, 116 cp, 611.962
    Zilele trecute pur si simplu mi-a murit motorul in mers, dupa care nu a mai pornit. Dupa verificari si verificari concluzia este ca nu mai trece motorina din jumatatea de rezervor din stanga in jumatatea din dreapta, aceasta ramane goala, si este ca si cum nu as mai avea motorina deloc. Poate sa-mi spuna cineva de ce nu mai trece motorina dinntr-o parte in alta?
    Sau daca ma poate ajuta cineva cu ceva documentatii.

  • #2
    Nu stiu exact cum e la tine dar la unele modele trecerea o face o pompa secundara de combustibil.I-mi dau si eu cu parerea...
    C 180 sport 1995
    www.pieseauto-buzau.ro

    Comment


    • #3
      Revin,nu cred ca ai pompa,e doar o sonda litrometrica, mai degraba trage aer pe undeva pe traseul pana la pompa din cealalta parte.
      C 180 sport 1995
      www.pieseauto-buzau.ro

      Comment


      • #4
        Rezervorul este impartit in doua, din cauza cardanului, in partea, stanga este un fel de pompa combustibil, nu este electrica, iar in partea dreapta este sonda litrometrica. In stanga vine motorina de pe retur iar pompa o trece in dreapta. La mine nu mai trece destula motorina in jumatatea dreapta, astfel ca la un momentdat raman fara. Cam cand rezervorul este la sfert. Principiul la cele doua parti rezervor este principiul vaselor comunicante. Nu sant sigur care este de vina pompa sau sonda (ambele costa 2650 ron), sau daca este alta cauza? Nu am documentatie cu parametrii acestui sistem, cat trebuie sa traga, cat vine pe retur, etc., ca sa vad unde este buba, daca are cineva va rog dati-mi o mana de ajutor.

        Comment


        • #5
          Poate te ajuta cu ceva:
          Attached Files
          Last edited by grigore; 05-06-2009, 15:56 PM. Reason: din pacate nu se vede mai nimic...o sa incerc altfel
          C 180 sport 1995
          www.pieseauto-buzau.ro

          Comment


          • #6
            Incearca www.detali.ru
            C 180 sport 1995
            www.pieseauto-buzau.ro

            Comment


            • #7
              Problema poate fi cumva, pompa de joasa presiune, sa nu mai dea pe retur motorina la presiunea care trebuie?

              Comment


              • #8
                Vezi ca pe rampa de inalte, ai doi senzori. Unul in fata, unul in spate. Il desfaci pe cel din spate si o sa vezi pe "varful" senzorului o garnitura mica (diametru de vreo 2 - 3 mm) de cauciuc si una cu acelasi diametru, din teflon. Este posibil ca cea de cauciuc sa nu mai etanseze bine si de aceea ai probleme. Daca nu gasesti respectiva garnitura la magazinele de piese auto, poti sa improvizezi cu banda de teflon. Dar in acest caz, tine banda de teflon la tine. Ca te lasa cand ti-e lumea mai draga. Spor la treaba!

                Comment


                • #9
                  Problema este ca raman fara motorina in partea dreapta a rezervorului poate fi din cauza pe care mi-ai spus-o?

                  Comment


                  • #10
                    Pompa de joasa presiune este acelasi lucru cu pompa de vacuum?

                    Comment


                    • #11
                      Pompa de joasa presiune este pompa care trage motorina sau benzina din rezervor si este de gasit in zona rotii stanga spate (sub masina).

                      Pompa de vacum ai una in compartimentul motor care asigura vacumul pentru functiile motorului si altele si una in spate in portbagaj pe peretele din dreapta cum te uiti la portbagaj. Daca dai capitonajul jos o sa vezi un burete rectangular in care intra niste furtunase. In acel suport de burete (care se desface) este pompa de vacum care controleaza inchiderea centralizata, reglajul farurilor, si alte optiuni.

                      Am impresia ca la unele modele aceasta pompa de vacum poate fi si sub bancheta din spate dar nu sunt sigur.
                      Tot ce am spus se refera la W202 si desigur suporta adaugiri si corecturi din partea colegilor!
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Pompa de joasa presiune la w 203 se afla deasupra pompei de inalta presiune, in fata injectoarelor.

                        Comment


                        • #13
                          Se repara!!!!!!!!

                          Verifica pe tester si spune-mi daca ai P1187.
                          Apeleaza la Marian ( poate venii si la tine acasa)

                          Originally posted by darius369 View Post
                          C200 cdi, 2002, 116 cp, 611.962
                          Zilele trecute pur si simplu mi-a murit motorul in mers, dupa care nu a mai pornit. Dupa verificari si verificari concluzia este ca nu mai trece motorina din jumatatea de rezervor din stanga in jumatatea din dreapta, aceasta ramane goala, si este ca si cum nu as mai avea motorina deloc. Poate sa-mi spuna cineva de ce nu mai trece motorina dinntr-o parte in alta?
                          Sau daca ma poate ajuta cineva cu ceva documentatii.

                          Comment


                          • #14
                            Ce este P1187?
                            Am pus testerul si a reiesit ca nu am presiune in rampa.
                            Senzori de pe rampa sunt buni, pompa de inalta presiune functioneaza.
                            A ramas pompa de joasa presiune, pe care nu am cum sa o verific.
                            Stie cineva ce debit de motorina trebuie sa aiba pe retur, pentru ca la mine pe retur, trece un litru de motorina cam intr-o ora ora.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by darius369 View Post
                              ...ce debit de motorina trebuie sa aiba pe retur, pentru ca la mine pe retur, trece un litru de motorina cam intr-o ora ora.
                              Mie mi se pare foarte mult sa treaca un litru de motorina pe retur intr-o ora de mers. Din cate stiu eu returul duce inapoi in rezervor motorina ramasa in surplus in injectoare!
                              Recunosc ca nu stiu exact cum se comporta un CDI dar dau un exemplu: la cobra cand mi s-au uzat furtunasele de retur mustea ceva motorina acolo. Chiar am sters si spalat totul sa fie uscat si am mers la sat. Aprox o ora de condus. Era ceva motorina care mustea acolo pe capul injectoarelor dar...nici decum un litru.
                              Sper sa rezolvi cat de repede! Bafta!
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF