Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme relanti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pana la urma s-a rezolvat ....am schimbat benzina , nu mai bag de la Petrom ci de la ROMPETROL ..si..curatat putin clapeta de acceleratie = imbunatatire simtitoare !...urmeaza o 'zeama' pentru injectoare....dar mai bine de atat ..nu cred sa se poata ! ..dar ..voi vedea ..merita incercat..!
    Sa le tie D-zeu naravu` la astia cu benzina buna...!
    W202 1,8 Benzina / Elegance `94

    Comment


    • #32
      Asta e senzorul?
      Attached Files

      Comment


      • #33
        Aia e sonda landa. Senzorul pe volanta este pe volanta...cred ca ai acces la el doar pe sub masina.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #34
          Si eu am avut la fel aceleasi probleme enumerate mai sus.Am facut urmatoarele proceduri:am scos clapeta si am curatat-o, am curatat bornele de la acumulator.Acuma nu mai joka acul de la relanti dar in schimb cand stau pe loc si invart volanul stanga,dreapta are o mica fluctuatie la relanti ce orea poate fi?

          Comment


          • #35
            Salut marele_alb!posteaza te rog o poza cu Senzorul de turatie de pe volanta.
            Last edited by sergiur2005; 10-27-2009, 10:55 AM.

            Comment


            • #36
              Are sens fluctuatia relantiului cand intorci volanul. De ce? Pentru ca intra servo si pune motorul in "sarcina" ca sa zic asa. E ca si cum ai porni compresorul de AC. Turatia motorului se schimba (desigur depinde de model). Banuiesc ca turatia scade cand virezi rotile. Eventual verifica uleiul de servo si cureaua de accesorii.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #37
                Am si eu problema cu relantiul dar numai la stationare. In mers nu am absolut nici o problema. Recent am schimbat cureaua de distributie (cea cu 6 canale cu alternator, clima, etc) sau cum se numeste ea. In naivitatea mea am observat ca de cate ori oscila relantiul se auzea scartzaitul tipic al curelei si asa ca am schimbat-o. Am scapat de scartzait dar nu si de oscilatia relantiului. Trebuie sa marturisesc ca se intampla destul de rar si nu oscileaza mai mult de 100-200 de ture, adica intre 650-850 rpm. Cu capota ridicata, dupa schimbarea curelei am observat un zgomot ciudat la o electrovalva de vacum care duce la EGR. De cate ori relantiul oscileaza si acea electrovalva scoate un zgomot ciudat ca un parait de trabant, de motor in 2 timpi, sau poate lucrurile stau invers, de cate ori se aude zgomotul imi oscileaza relantiul. Am un E270CDI W210 din 2002 iar electrovalva este undeva langa vasul cu lichidul de spalare a parbrizului, undeva catre farul din stanga. Are cineva idee daca se poate curata acea electrovalva sau doar se schimba? Este si un fltru mic de aer care nu pare deloc imbacsit. Ma intereseaza si un pret estimativ al acelei electrovalve daca il cunoaste cineva. Sunt deschis la orice alta idee. Am incercat si varianta de a merge 5-10 km la 4.000 rpm si tot nu am scapat de problema.
                W210 2002 E270CDI

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF