Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme relanti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by DMIHNEA View Post
    Da jos cu grija actuatorul de minim de pe flansa de cauciuc si curata-l temeinic cu un degripant macar sau cu spray de curatat carburatoare sau throttle.Insista cu spray-ul la axele ce comanda clapeta de aer,dar fara sa umbli in el...nu umbla la tija de timonerie ce comanda acceleratia,descaltz-o doar de pe bila ca sa poti avea liber actuatorul la demontare.In RO,schimba filtrul de aer la 20000km.
    Eu o data la 2-3 luni schimb filtru de aer ... nu e scump deloc si cred ca e mai in regula decat sa stau sa ma gandesc cati KM am cu filtru vechi!
    Si eu am o problema ... mi sa intamplat 1 data ... in mers pe la 40km/h cand scot din 2 sa bag in 3 ... acul de la turometru in cade pana la 0 si urca dupa aceea pana la 800-900!! e ceva grav ... sau de la baterie? ca dupa aceea am schimbat bateria si nu sa mai intamplat!!!!!! O parere ceva?
    Mercedes Benz C180 `96 CP 122

    Comment


    • #17
      Timoneria de acceleratie,inclusiv piesa cu throttle ce se ocupa de aer sunt sensibile,eu periodic curat tot cu spray-uri....apoi intervine alt aspect mioritic,ce spunea odata Fane dar nimeni nu da atentie-aprinderile ce se pun pe motorul 111 cedeaza nervos dupa vreo 300-400 mii km....si cum multi conationali au luat masinile minarite la km de pe afara-implicit e timpul sa fete unele module electronice....x uniqu-e posibil sa se impiedice si cablul,din motive de nelubrificat.....urmeaza bujii,fise,bobine....etc....

      Comment


      • #18
        Astea sunt chestii subtile cred si greu de depistat ,asa ca cu parerile cunoscatorilor mai greu

        Comment


        • #19
          Originally posted by sergiur2005 View Post
          Bateria este originala M.B cred ca nu a fost schimbata niciodata.Clapeta de acceleratie am curatat-o numai pe exterior.cred ca o sa incerc sa scot bornele de la baterie sa le curat si apoi daca nu se va schimba nimika am sa curat pe interior corpul clapeta..Poate stiti pe cineva din Suceava care poate sa curete clapeta de acceleratie?
          Ieri am fost la reprezentanta Mercedes din Suceava la tester. Aceeasi problema cu oscilatia la relanti o aveam si eu. A umblat nenea de acolo un pic la clapeta de acceleratie - imi pare rau ca nu am vazut ce a facut - si s-a rezolvat, merge rotund si sta turometrul la 700. Reprezentanta e la iesirea din Suceava catre Falticeni, pe partea dreapta. Multa bafta si sa ne spui daca ai rezolvat problema.

          Comment


          • #20
            De curiozitate , cat te-a costat?!

            Comment


            • #21
              Originally posted by andubeje View Post
              De curiozitate , cat te-a costat?!
              180 de lei noi. Am platit doar testerul. Reglajul la clapeta a fost bonus...

              Comment


              • #22
                La mine ramane blocata acceleratia cateodata.Calc abreiajul si accelerez mai tare in gol si isi revine.
                Oare sa se blocheze cablul de ambreiaj sau sa fie din alta parte?
                A mai avut cineva simptomele astea?

                Comment


                • #23
                  Da. Eu! Este tot de la clapeta...

                  Comment


                  • #24
                    Multumesc ,andubeje.

                    Comment


                    • #25
                      Are cineva, daca rog frumos, schema cu toate mecanismele/parghiile/tijele, care formeaza angrenajul de acceleratie de langa clapeta de acceleratie, si dimensiunile/cotele standard a tijelor/cablurilor din zona accea,
                      Cu siguranta stiti despre ce vorbesc,
                      Mi-am tot umblat la cablul de acceleratie,la tija timoreriei si la reglajul de la pedala de acc. si la mama naibii pe acolo,
                      -as vrea sa le fac iar cum au iesit de la mama lor, ca deja nu mai merge nici cum pedala, ma rog poate le cam exagerez
                      -masina merge,dar vreau sa le fac iar cum au fost,poate elimim cursa goala a pedalei si sa o fac sa mearga/culiseze mai usor,asta am vrut sa fac defapt, si a iesit un rahat

                      W202,C200,1995,M111.941

                      Multumesc frumos,
                      Toate cele bune
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by maurice View Post
                        La mine ramane blocata acceleratia cateodata.Calc abreiajul si accelerez mai tare in gol si isi revine.
                        Oare sa se blocheze cablul de ambreiaj sau sa fie din alta parte?
                        A mai avut cineva simptomele astea?
                        Dupa toate experientzele care le-am avut si toate reglajele care le-am facut am observat niste chestii.
                        Vorbesc de M111.941 de pe W202

                        -pedala de acceleratie are surubul de reglaj sus, la trecerea cablului prin caroserie spre motor, daca acel reglaj este prea mare, adica pedala este trasa spre inapoi si surubul acela este cum s-ar zice cu reglajul spre Maxim, pedala ramane blocata undeva la 1500 rot/min, dupe ce am studiat fenomenul, acel reglaj ramane agatzat in partea de sus a mansonului care face trecerea din int. la ext. - daca reglajul se da inapoi cateva ture acest fenomen dispare(cel putin la mine)

                        Daca se umbla la reglajul de la cablul de acc. ce se afla la motor, si este intins prea tare, clapa acea de fier care cupleza senzorul de turatie(nu stiu cum se numeste, este acel senzor/buton de sub angrenajul care misca discul din galeria de admisie) s-ar putea sa nu mai ajunga sa il apese si atunci masina ramane turata.

                        Oricum sunt o multitudine de reglaje si chichitze la acceleratia

                        Eu nu am reusit inca sa regleza acceleratia pe gustul meu
                        Vreau sa am pedala usoara,chiar foarte usoara(nu stiu daca este posibil) si sa decceleraze rapid, si daca se poate sa elimin si distantza moarta dintre apasarea pedalei de acc. si turarea motorului
                        -sper pana la urma, eventual cu unele comparatzii sa ajung unde vreau.

                        Imi cer scuze pentru modul mai plastic de exprimare, sper sa se inteleaga
                        Toate cele bune,
                        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                        Comment


                        • #27
                          raspundeti-mi si mie va rog am un c 180 si cand bag picioru in ea imi da in nas trepideaza toota,si nu stiu ce are

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by marele_alb View Post
                            Dupa toate experientzele care le-am avut si toate reglajele care le-am facut am observat niste chestii.
                            Vorbesc de M111.941 de pe W202

                            -pedala de acceleratie are surubul de reglaj sus, la trecerea cablului prin caroserie spre motor, daca acel reglaj este prea mare, adica pedala este trasa spre inapoi si surubul acela este cum s-ar zice cu reglajul spre Maxim, pedala ramane blocata undeva la 1500 rot/min, dupe ce am studiat fenomenul, acel reglaj ramane agatzat in partea de sus a mansonului care face trecerea din int. la ext. - daca reglajul se da inapoi cateva ture acest fenomen dispare(cel putin la mine)

                            Daca se umbla la reglajul de la cablul de acc. ce se afla la motor, si este intins prea tare, clapa acea de fier care cupleza senzorul de turatie(nu stiu cum se numeste, este acel senzor/buton de sub angrenajul care misca discul din galeria de admisie) s-ar putea sa nu mai ajunga sa il apese si atunci masina ramane turata.

                            Oricum sunt o multitudine de reglaje si chichitze la acceleratia

                            Eu nu am reusit inca sa regleza acceleratia pe gustul meu
                            Vreau sa am pedala usoara,chiar foarte usoara(nu stiu daca este posibil) si sa decceleraze rapid, si daca se poate sa elimin si distantza moarta dintre apasarea pedalei de acc. si turarea motorului
                            -sper pana la urma, eventual cu unele comparatzii sa ajung unde vreau.

                            Imi cer scuze pentru modul mai plastic de exprimare, sper sa se inteleaga
                            Toate cele bune,
                            Originally posted by marele_alb View Post
                            Sa zicem ca m-am obisnuit cu pedala,
                            Finetea ei este oarecum OK pentru ca este asa de la mama ei,si nu se poate face mai fina
                            -problema care m-ai persista este cursa moarta a pedalei care nu stiu daca cieneva o poate regla, probabil asta se intampla datorita uzurii componentelor sistemului de acceleratie,

                            Asta este, adunam bani, vindem fierul si luam altul mai bun si cu motor mai mare,

                            Toate cele bune,
                            Si mie imi face unele 'figuri' acceleratia ....in sensul ca uneori are o pierdere de putere ... si mai ales cand motorul e rece nu pot sa o 'grabesc' deloc ...ca vine in bot, ..plus ca are o mica fluctuatie la relanti ...chiar si cand e cald motorul.
                            Am fost cu ea la un specialist care spune ca trebuie 'reprogramat' corpul clapeta pe un tester ...(!?)... iar un altul mi-a spus ca e de la firele din instalatia electrica de langa motor , la care s-a degradat izolatia si fac scurt , afectand bunul mers al motorului....sau poate senzorul de pe volanta e 'dus'...!
                            Voi merge zilele astea cu ea la o constatare mai amanuntita ,si un test, ...dupa care mai vedem... ca masina mai are si alte probleme.. Cand am un verdict, am sa vi-l comunic.
                            W202 1,8 Benzina / Elegance `94

                            Comment


                            • #29
                              Senzorul de turatie de pe volanta face multe probleme, legate de putere si de acceleratie,
                              -eu am momentan aceasta problema,
                              La testul cu star diag am avut o eroare memorata in legatura cu acest senzor,
                              Senzorul nu cade dintr-o data, face "figuri" incetul cu incetul si pana la urma motorul nu mai porneste, din cauza lipsei scanteii, care se datoreaza "mortzii" Crankshaft Position Sensor
                              La w202 acest senzor este intre 250 si 450 lei, inlocuirea lui nu dureaza mult, cca juma` de ora,

                              Bafta in reparatie,
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment


                              • #30
                                Rog mult pe cei care au o poza cu senzorul de turatie de pe volanta sa o puna aici. Mersi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF