Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme relanti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme relanti

    Am mai avut problema asta doar ca acuma nu o pot rezolva. Data trecuta s-a rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie fara demontare dar acuma nu merge. Relantiul e instabil intre 800 si 900 de ture si se simte si la viteze mai mari zgaltiiala. Bujiile sunt noi, benzina din mai multe locuri, furtunele par ok, filtru de aer e bun...ce sa mai verific?
    Motoarele astea de C180 an 1995 au EGR?
    Multumesc!

  • #2
    Poti sa dai mai multe detalii te rog ??? Adica cum e instabil intre 800-900 RPM ??? La viteze mari cum face ??? intrerupe cumva sau se simte o zgaltaiala cand schimbi viteza???
    W202, C180 elegance, 1995

    Comment


    • #3
      Cand sta pe loc turometrul joaca urat sus-jos e adevarat nu foarte mult si rar da sa intrerupa. La viteze mai mari se simte zgaltaiala...

      Comment


      • #4
        Mie imi sta relantiul undeva pe la 800. Cand il apuca sa dansez, oscileaza mai mult decat doar pana la 900. In mers insa nu am probleme si nu simt nici un fel de smucitura. Fara sa-l desfaci singura varianta este dupa parerea mea sa-i schimbi filtrul de benzina, sa-i faci un plin cu benzina de pe unde ai tu mai mare incredere si sa-i tragi o dusca de aditiv de curatat injectoarele.
        Alta idee nu am, dar ce ti-am spus e pe verificate.
        Bafta
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Da jos cu grija actuatorul de minim de pe flansa de cauciuc si curata-l temeinic cu un degripant macar sau cu spray de curatat carburatoare sau throttle.Insista cu spray-ul la axele ce comanda clapeta de aer,dar fara sa umbli in el...nu umbla la tija de timonerie ce comanda acceleratia,descaltz-o doar de pe bila ca sa poti avea liber actuatorul la demontare.In RO,schimba filtrul de aer la 20000km.

          Comment


          • #6
            Cred ca se impune un drum la un service care are Star Diagnosis pentru un test...posibil sa agate motorasul clapetei de acceleratie. Poate scapi doar cu o reprogramare a acesteia..

            Comment


            • #7
              Originally posted by Raptorul View Post
              ...posibil sa agate motorasul clapetei de acceleratie.
              Care e ala? Cum arata?

              Comment


              • #8
                Originally posted by DMIHNEA View Post
                Da jos cu grija actuatorul de minim de pe flansa de cauciuc si curata-l temeinic cu un degripant macar sau cu spray de curatat carburatoare sau throttle.Insista cu spray-ul la axele ce comanda clapeta de aer,dar fara sa umbli in el...nu umbla la tija de timonerie ce comanda acceleratia,descaltz-o doar de pe bila ca sa poti avea liber actuatorul la demontare.In RO,schimba filtrul de aer la 20000km.
                Sincer... as vrea sa fac toate astea dar nu am inteles nimic (nu ma pricep). Si mie imi oscileaza cand stau pe loc (la relanti) intre 500-1500 RPM. recunosc ca nu am schimbat filtrul de benzina de cand am luat-o (vreo 30.000 Km). Acum ceva timp mi-a mai facut asa si i-am bagat in rezervor un tub cu solutie pt curatat injectoare si nu a mai facut. oare asta sa fie?

                Comment


                • #9
                  Saluate tuturor!Imi cer scuze daca nu am postat mesajul unde trebuie,dar am si eu o problema asemanatoare...masina mea este un MB C180 an 94 1,8 benzina.Problema este in felul urmator: in mers imi cade turatia sub 500 si mi se opreste motorul.am schimbat bujiile,filtru benzina,filtru aer,benzina de la ROMPETROL.care poate fi problema?

                  Comment


                  • #10
                    Am recomandat schimbarea filtrului de benzina doar in combinatie cu folosirea aditivului de curatat injectoare si nu ca o rezolvare a problemei. Ideea era ca la un filtru vechi solutia pentru injectoare poate sa duca mizeria din filtru mai departe pe traseu inspre injectoare. Desigur un filtru nou e recomandat mai ales cu benzina de la noi, dar doar el nu va face sa treaca oscilatia.

                    Sergiu R...ai dat jos bateria de curand? Daca nu verifica sa ai contact ok la borne. Avem cam aceeasi masina si din ce-mi spui pare ca se comporta ca a mea cand am schimbat bateria. Se pare ca se reseteaza computadoru' si pana isi retrimite informatiile merge ca dosul. Nu ai ce sa faci decat sa-l inveti...adica sa mergi cu masina asa cat mai mult si in turatii. In doua - trei zile isi revine asa ca spor la franat cu stangul (cu dreptul o ti putin turata).
                    Daca nu ai umbla la baterie atunci baga un tester rapid si ulterior vezi eventual cum dai de cineva sa-ti curete/regleze corpul clapeta (aka actuator de minim). In cel mai rau caz un altul second.
                    Bafta!
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Bateria este originala M.B cred ca nu a fost schimbata niciodata.Clapeta de acceleratie am curatat-o numai pe exterior.cred ca o sa incerc sa scot bornele de la baterie sa le curat si apoi daca nu se va schimba nimika am sa curat pe interior corpul clapeta..Poate stiti pe cineva din Suceava care poate sa curete clapeta de acceleratie?

                      Comment


                      • #12
                        Cred ca ai inteles ca scoaterea bornelor are un efect negativ, nu? Cel putin la masina mea asa s-a comportat. Alti colegi au zis ca nu au patit nimica dand jos bateria si ma gandesc ca tine de anul de fabricatie.
                        Daca ai chef, inainte sa te pui sa desfaci fa un plin si baga un aditiv pentru curatat injectoarele...poate scapi mai usor.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #13
                          Da am inteles cu bornele..Cand mi a facut prima data figuri, am facut un plin si am bagat aditiv pentru curatarea injectoarelor''dura lube'' dar nu am vazut nici o schimbare...poate sa incerc sa pun alt filtru de benzina?sau sa mai repet procedura cu aditiv?

                          Comment


                          • #14
                            Daca le-ai facut astea o data ar cam trebui curatat corpul clapeta! Acu tot ce pot sa-ti recomand e sa intri la off topic/date de contact ale mebrilor si vezi care mai e de prin zona ta. Stiu ca erau date niste service-uri de pe la voi pe forum dar nu retin numele. Poti sa dai si un search "service" si vezi ce iese...o sa ai ceva de citit.
                            Bafta!
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #15
                              Motorul mergea rotund si frumos la relantiu pana azi cand am schimbat termostatul(behr).Dupa ce o scot din viteza(cand ma apropiu de vre-un stop) turatia scade sub 500 si sta sa se opreasca (un timp scurt )dupa care isi revine la normal.De remarcat ca motorul nu mai merge asa rotund ,tremura mai tare.Sa fii avut schimbarea termostatului legatura cu treaba asta?In sarcina nu are nimic merge bine.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF