Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Compresor nefunctional, cai morti si alte probleme (C230)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Compresor nefunctional, cai morti si alte probleme (C230)

    Am un prieten cu o mare problema, dar nu poate posta personal pe forum, nu le are cu astea.

    Problema cea mare e ca -virgulitza - compresorul, atunci cand este pus la lucru prin obturarea partiala a clapetei de recirculare face galagie. Iar galagia, creste -impreuna cu calutzul - proportional cu inchiderea acelei clapete de recirculare (e si logic, cu ea deschisa, aerul compresorului e zvarlit inapoi in filtru). Fara acea obturare, masina e o putoare.

    E un C230 Kompressor, din decembrie 1995, la care compresorul nu functioneaza. O putoare de masina, cum spuneam. A fost dusa la reprezentanta Mercedes-Benz in Timisoara, a iesit la diagnoza ca din cauza nefunctionarii clapetei de recirculare, aceea de pe carcasa filtrului de aer, nu lucreaza compresorul. Daca inchideai acea clapeta cu mana si strangeai dupa aceea colierul la furtun la loc, fix la 1800 rpm se auzea cum baga compresorul, facea un zgomot urat de-l auzi de la 2 strazi distanta, umfla furtunele de aer de zici ca stau sa se sparga si simteai cu adevarat ca masina impinge in draci, incepand chiar cu acea turatie (nu a fost urcata in ture mai mult de 3000, ca te apuca si frica cand auzi ce urat face).

    Problema cu clapeta in pozitia total inchisa (mecanic) era la deccelerare, cand iei piciorul de pe gaz, isi cam "da in nas", si a zis cineva ca daca clapeta e pe pozitia total inchisa, compresorul baga o presiune mult prea mare in galeria de admisie, fara nici un control/reglaj, presiune periculoasa pentru motor. Asta pe langa galagia aia nebuna ce-o facea cand clapeta era inchisa total. O vreme s-a circulat cu clapeta inchisa (manual, fireste, pentru ca nu actiona, fiind defecta) partial, nu mai facea galagia aia, dar nici nu mai tragea masina asa.. Dupa inlocuirea clapetei (6 milioane second, noua era 360 euro), masina tragea o idee mai bine, dar nu cine stie ce.

    La un al 2-lea service, specializat de fapt pe BMW-uri, s-a spus ca debitmetrul fiind plin de ulei, e posibil ca si acesta sa fie putin compromis, chiar daca l-au curatat cu nu-stiu-ce-spray. In consecinta, s-a facut o proba de mers cu un alt debitmetru (luat de proba de la cineva), masina tragea semnificativ mai bine cu debitmetrul ala, insa nici pe departe la caii care trebuie... sa zic asa maaaxim 140 CP din 193 CP cat da producatorul.

    S-a spus la service ca nu are rost sa achizitionat/schimbat debitmetrul respectiv, pentru ca in scurt timp va ajunge si asta plin de ulei si ca trebuie reparat compresorul care e pe duca. In alta ordine de idei, un alt mecanic a zis ca uleiul de pe debitmetru nu are cum sa provina de la compresor, pentru ca acesta lucreaza "uscat", motiv pentru care o si iau razna rulmentii pe la el...

    Ce e de facut in problema asta? Un compresor second e 500E, oricum trebuie schimbat si debitmetrul ala care era plin de ulei, second e 100E, asta pe langa banii de manopera, compresor si daca tot s-a bagat degeaba bani (pana acum) aia 6 milioane in clapeta aia, mers la diagnoze (la reprezentanta MB din TM a costat identificarea 1,5 mil, la celalalt service 600 de mii, asta pe langa multe drumuri facute aiurea, unde pt modelul asta de masina, fiind prea vechi, nu au soft de diagnoza), macar sa stim daca se mai poate face ceva sa recastigam caii decedati.
    Last edited by 200ce_marius; 02-20-2009, 13:56 PM.
    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

  • #2
    Pai ia legatura cu Orca...
    “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

    Comment


    • #3
      Daca e adevarat ca sursa de ulei e compresorul,orice schimbi in afara lui,schimbi degeaba,ca va pierde iar ulei si iar va distruge ajungind unde nu trebuie.Compresor schimbat,apoi curatat temeinic tot ce e cu ulei,dupa care probe si vazut ce mai e de schimbat,dintre piesele afectate....Oricind as lua v6 in loc de 4 cil cu compresor....dar MB-benzina in 4 cil cu compresor a fost lansat ptr anumite piete de desfacere(IT,si daca nu gresesc,si alte citeva)unde impozarea e in functie de cilindree

      Comment

      Working...
      X
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF