Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Tremurat la debraiaj

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tremurat la debraiaj

    Am un C180 w202 si imi tremura cand plec cu ea de pe loc ,mai ales cand e motorul rece.Cand spun ca tremura ma refer la un tremurat din zona cutiei adica parca ambreiajul nu patineaza uniform pe placa.Ceva de genul asta.
    S-a mai intalnit cineva cu problema asta.Dupa ce merg cu ea o vreme la debraiaj nu mai tremura asa tare,doar f.putin,aproape nesesizabil.La rece trebuie sa debraez foarte lung,daca las ambreiajul mai repede moare motorul.

  • #2
    Arcurile discului de ambreiaj. Dar in mod normal trebuia sa faca asa indiferent de temperatura motorului.
    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

    Comment


    • #3
      O parere: asa am patit si eu la dacie dupa ce ''mecanicii'' mi au montat cutia de viteze si au reusit sa mi deformeze putin placa de presiune si nu facea contact uniform pe ambreiaj deformandu l si pe acesta, acelasi tremurat ce zici si tu la debraiere, dupa ce l am schimbat nu am mai avut probleme.
      http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

      Comment


      • #4
        Pe vremea Daciei problema asta se rezolva turnand putina benzina prin orificiul carcasei cutiei de viteze, astfel aplicandui discului o spalare. Mentionez ca apareau scurgeri de ulei din cutie pe la semeringul prizei si din motor pe la semeringul de palier. Simtomatica era aceeasi asa ca .......nu stiu, presupun numai.

        Comment


        • #5
          Motorul ce ai are o rechemare,in sensul ca fura chemate multe masini inapoi pentu o pierdere ulei motor la distributie,ce ajunge din mers pe la ambreiaj....

          Comment


          • #6
            Verifica totusi si suportii la motor/cutie.
            C 180 sport 1995
            www.pieseauto-buzau.ro

            Comment


            • #7
              De aceasta problema m-am lovit si eu, tot la un C 180 w 202, am rezolvat-o prin schimbarea semeringului de la motor( in spatele volantei) pe unde pierdeam ulei. Am observat ca discul de ambreiaj nu are arcuri dar in schimb volanta este din doua bucati amortizand socurile transmise de disc.
              In concluzie trebuie data jos cutia de viteze si vazut ce este acolo.

              Comment


              • #8
                Originally posted by DMIHNEA View Post
                Motorul ce ai are o rechemare,in sensul ca fura chemate multe masini inapoi pentu o pierdere ulei motor la distributie,ce ajunge din mers pe la ambreiaj....
                Foarte explicit si cred ca te-ai lamurit.

                Comment


                • #9
                  Nu m-am lamurit deloc.Ambreiajul meu e cu arcuri asta stiu sigur.De desfacut nu am de gand sa desfac cutia de viteze doar asa pentru a o explora.Eu ma gandeam ca sant multi care s-au lovit de problema asta.
                  Si eu ma gandesc ca ori placa nu e plana ori discul e dilit.Am in vedere ca am luat masina de la o domnisoara nascuta in 1934La 102000km normal nu ar fi sa umblu acolo.Dar nu stiu cum a debraiat domnisoara dinainte.

                  Comment


                  • #10
                    Salut,am aceiashi problema dar nu am rezolvat-o tehnic ci mai degraba fizic.M-am obishnuit cu ambreiajul.In momentul debraierii nu accelerezi,cand e rece e deja turata.Mai mult nu pot sa te ajut,sper sa nu fie grav.

                    Comment


                    • #11
                      Nu e ceva grav,ambreiajul e bun nu patineaza,masina trage normal .Doar ca trebuie sa fiu atent cand debraiez,adica sa debraiez foarte lung la plecarea de pe loc,altfel moare mototul.Si asa cu tot debraiatul lung,tot tremura la plecarea de pe loc.
                      Ma gandeam ca a mai avut cineva problema asta si a rezolvat-o usor.Ca cutia nu am de gand sa o desfac pentru problema asta.Deocamdata nici macar nu stiu exact care e cauza.

                      Comment


                      • #12
                        Se poate inchide.I dau ignore la problema ca nu am chef sa desfac cutia pentru atat lucru.Masina merge bine,alearga 190km/h si consuma cat un camion.

                        Comment


                        • #13
                          Flansa de la cardan in ce stare e? Arunca un ochi si pe acolo. Ar putea fi si din cauza uzurii mari la flansa.

                          Comment


                          • #14
                            Buna ideea cu flansa.O sa ma uit de curiozitate.Dar cum o verific?Ma gandesc ca trebuie sa imping de ea cu un levier lung .Optic sau cu mana nu prea cred ca am sanse .Sau?

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF