Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bujii incandescente.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Calamina ai la bujia 4.Era bun de uns filetele la bujii cu pasta speciala antiblocare.

    Comment


    • #92
      Originally posted by grigorean View Post
      Calamina ai la bujia 4.Era bun de uns filetele la bujii cu pasta speciala antiblocare.
      Nu am am avut probleme cand am desfacut bujiile. Cand le-am pus pe cele noi am dat pe filet cu un spray WD40.
      Ce este cu acea calamina la bujia 4? Este semn rau?

      Comment


      • #93
        WD40 doar curãțã și penetreazã mizeria (dupã ce se usucã locul rãmâne uscat). Cred cã grigorean se referea la ceva Loctite sau vasilinã siliconicã.
        ...

        Comment


        • #94
          Nu e semn rau .
          Si da, ca si solutie ma refeream la ceea ce zice Luxian.
          Last edited by Luxian; 06-05-2012, 21:36 PM.

          Comment


          • #95
            Va multumesc.

            Comment


            • #96
              Dupa pozele tale mi-am confectionat si eu un extractor si totul a decurs perfect,la un bmw 525d E39.Eu am avut toate cele 6 buji arse,iar la inlocuire,la 4 din ele mi-a ramas varful in chiuloasa.....mult WD40,rabdare si ies.....Esti mare domne...mult respect

              Comment


              • #97
                Salut baieti.Eu am schimbat recent la W203 bujiile. Trei erau arse, iar prima de langa parbriz mi-aramas varful acolo. Mecanicul mi-a zis sa merg cu ea asa, ca pana la urma arunca ea varful afara. Ce imi recomandati, in afara sa desfac chiuloasa. Exista vreo solutie care sa ma ajute, adica sa inmoaie calamina de acolo si sa o arunce afara la turatie?

                Comment


                • #98
                  Ce tare-i treaba asta...si dupa ce arunca varful afara (ceea ce nu se va intampla) acolo ramane gaura deschisa si asta e ok? Ii bun atunci.
                  Dar daca pica inauntru ce facem? Cum ajung sa se numeasca oamenii astia mecanici?
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #99
                    Mi-a zis ca nu are cum sa cada inauntru, iar dupa ce o arunca afara am o bujie noua la mine si o bag acolo sau ma duc la mecanic.

                    Comment


                    • Bujie incandescenta w203

                      Toate bune si frumoase am reusit sa rup si eu hexagonul la o bujie in motorul de c220 cdi.
                      Nu e o problema prea mare ca o voi scoate cu bormasina si cu tarodul de 6 sau 7, prin alezaj doar pe portiunea filetului.
                      Ce nu reusesc eu sa inteleg, din 4 bujii am una arsa, aceea pe care am vrut sa o schimb si s-a rupt acolo.
                      Intrebarea mea este pentru cunoscatori:
                      Am legat o bujie noua la masa in locul celei arse, deci practic ar fi 4 bujii normale. Nu se mai aprinde martorul dupa pornire, cum se aprindea daca aveam bujia arsa, dar daca e motorul rece circa 100 de secunde dupa pornire bujiile stau rosii, apoi se sting. Daca e motorul cald si pornesc bujiile dupa pornire stau rosii circa 20-30 secunde apoi se sting.
                      Am pus si aparatul de masura si imi indica dupa pornire +12 V pe bujii, pentru 100 de secunde daca este motorul rece apoi imi indica 0 V, si daca este motorul cald imi indica dupa pornire timp de 30 secunde 12V tensiune pe bujii apoi imi indica 0 V.
                      Poate pune cineva aparatul de masura pe una din bujii si sa ma lamureasca si pe mine daca dupa pornire are +12 V pe bujii?
                      Mi se pare o stupid sa dea tensiune dupa pornire pe bujii.
                      Am vazut ca s-a discutat problema aceasta si aici: http://www.mbclub.co.uk/forums/engin...lug-light.html

                      Comment


                      • Originally posted by George_m View Post
                        Toate bune si frumoase am reusit sa rup si eu hexagonul la o bujie in motorul de c220 cdi.

                        Nu e o problema prea mare ca o voi scoate cu bormasina si cu tarodul de 6 sau 7, prin alezaj doar pe portiunea filetului.

                        Ce nu reusesc eu sa inteleg, din 4 bujii am una arsa, aceea pe care am vrut sa o schimb si s-a rupt acolo.

                        Intrebarea mea este pentru cunoscatori:

                        Am legat o bujie noua la masa in locul celei arse, deci practic ar fi 4 bujii normale. Nu se mai aprinde martorul dupa pornire, cum se aprindea daca aveam bujia arsa, dar daca e motorul rece circa 100 de secunde dupa pornire bujiile stau rosii, apoi se sting. Daca e motorul cald si pornesc bujiile dupa pornire stau rosii circa 20-30 secunde apoi se sting.

                        Am pus si aparatul de masura si imi indica dupa pornire +12 V pe bujii, pentru 100 de secunde daca este motorul rece apoi imi indica 0 V, si daca este motorul cald imi indica dupa pornire timp de 30 secunde 12V tensiune pe bujii apoi imi indica 0 V.

                        Poate pune cineva aparatul de masura pe una din bujii si sa ma lamureasca si pe mine daca dupa pornire are +12 V pe bujii?

                        Mi se pare o stupid sa dea tensiune dupa pornire pe bujii.

                        Am vazut ca s-a discutat problema aceasta si aici: http://www.mbclub.co.uk/forums/engin...lug-light.html

                        Salut, stii ca aceste bujii se numesc incandescente, nu? Rolul acestora este sa incalzeasca aerul care se amesteca cu motorina pulverizata de injector cand pornesti motorul si dupa aceea pana ce motorul ajunge la o temperatura minima cand nu mai este nevoie de incandescenta. Este normal ca iarna sa functioneze o perioada mai lunga de timp atunci cand sunt temperaturi scazute si vara mai putin (de exemplu).
                        Nu inteleg de ce nu mergi la un service sa le inlocuiasca deoarece manopera costa circa 120-150 de lei pentru 4 bujii.
                        Pentru cei interesati sau pasionati sa mestereasca, bujiile noi care se monteaza se dau cu pasta ceramica alba pe filet ca sa nu se intepeneasca sau sa se rupa.
                        O seara buna.


                        Sent from my iPad using Tapatalk

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF