Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la mersul pe gpl

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si eu am tot cautat solutii intr-o problema similara , dar nu am gasit nici-o solutie inca...
    Mentionez ca si eu am un W202 din '95 C 200 100 KW benzina + gpl doar ca instalatia mea GPL e tot secventiala dar LANDI RENZO CU VAPORIZATOR IG1. Sunt din Bistrita si tare m-ar ajuta daca cunoaste careva un service bun in zona sau Mures-Cluj care sa o poata regla din calculator.
    La reglaje am tot umblat dar fara vreun rezultat pozitiv.
    Mentionez ca pe benzina merge bine cu vibratii aproape nesemnificative la relanti, in mers se tureaza ok dar la relantiul pe GPL motorul vibreaza tare si neregulat.
    Mai nou (cred ca si de la cva reglaje nereusite) si cu clima pornita la franari sau la opriri imi moare motorul pe GPL. Repet, pe benzina nu are nici o pb.
    In urma cu o saptamana am dus-o si la un tester, dar in afara de cva eroare mai veche cu sonda lambda si debit de aer redus nu arata alta pb.
    Multumesc
    The road is too long, life is too short to drive anything less than a Mercedes

    Comment


    • #32
      Si eu am tot cautat solutii intr-o problema similara , dar nu am gasit nici-o solutie inca...
      Mentionez ca si eu am un W202 din '95 C 200 100 KW benzina + gpl doar ca instalatia mea GPL e tot secventiala dar LANDI RENZO CU VAPORIZATOR IG1. Sunt din Bistrita si tare m-ar ajuta daca cunoaste careva un service bun in zona sau Mures-Cluj care sa o poata regla din calculator.
      La reglaje am tot umblat dar fara vreun rezultat pozitiv.
      Mentionez ca pe benzina merge bine cu vibratii aproape nesemnificative la relanti, in mers se tureaza ok dar la relantiul pe GPL motorul vibreaza tare si neregulat.
      Mai nou (cred ca si de la cva reglaje nereusite) si cu clima pornita la franari sau la opriri imi moare motorul pe GPL. Repet, pe benzina nu are nici o pb.
      In urma cu o saptamana am dus-o si la un tester, dar in afara de cva eroare mai veche cu sonda lambda si debit de aer redus nu arata alta pb.
      Multumesc
      The road is too long, life is too short to drive anything less than a Mercedes

      Comment


      • #33
        Azi am desfacut vaporizatorul de gpl,
        L-am facut tot bucatzele si am curatat fiecare parte cu spray degripant si cu peria de sarma
        -pe partea unde este membrana a fost plin de depunere si arsuri ,arata foarte naspa
        -l-am curatat bine peste tot
        -este chiar simplu de desfacut si nu prezinta nici un pericol de a nu merge dupa,
        -nu are nimc electronic

        Dupa ce l-am montat am facut catziva km, si masina se prezinta bine, parca are alta vlaga
        Astept un drum lung sa vad cum este si poate scade consumul

        Toate cele bune,
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #34
          Xcaponne-problema ta cred ca este din harta gpl....cauta undeva un instalator LANDI RENZO,sau ma cauti si copiezi harta mea,cind vin....

          Comment


          • #35
            X DMIHNEA. Ms de sfat da ce am mai patit : dupa ce a reusit cineva la Baia Mare sa se conecteze si la calculatorul de gaz i-a dat eroare - presiune joasa . Concluzia: vaporizator defect, adica mai exact garnituri epuizate(mentionez instalatia e din 2001)
            The road is too long, life is too short to drive anything less than a Mercedes

            Comment


            • #36
              Am postat prima parte din greseala, sorry.
              Revin. Am comandat un kit de reparatii si un mecanic de gpl din BN a reusit sa-l inlocuiasca. Intr-adevar era cam consumat ce avea inauntru.
              Dar si dupa treaba asta tot nu mergea bine instalalatia si oscila la relanti undeva intrew 500 si 1000 rpm si la decelerari bruste sau frana cadea sub 500 rpm si murea motorul (mai ales cu clima pornita).
              Ultimul diagnostic: rampa de motorase pas cu pas defecta caci asa e instalatia mea - nu are rampa de injectoare dupa vaporizator, ci are o electrovalva si o rampa cu 2 motorase pas cu pas fara filtru care regleaza electronic debitul de gaz, de unde merge spre un distribuitor din care ies 4 furtunase care intra in galeria de admisie aproape de motor pt fiecare cilindru.
              Sper sa se fi inteles cva din explicatia mea fara poze. Multumesc de interes si ajutor.
              The road is too long, life is too short to drive anything less than a Mercedes

              Comment


              • #37
                Ciudat,deoarece IG1 nu are moarte.........din ce spui deduc ca nu ai OMEGAS.....deci nu te pot sfatui mai departe ....

                Comment


                • #38
                  Scuze de raspuns intarziat da nu am mai intrat de cva zile.
                  Interesant ce spui legat de IG1 da l-am vazut desfacut si dupa 9 ani cat are instalatia garniturile de cauciuc erau cam consumate. Dar chitul de reparatii e ieftin si se inlocuieste usor. Dar ca si piesa(vaporizator) e "indestructibil".
                  Cea mai noua problema e si cea mai mare:
                  Cum am in loc de puntea cu injectoare doua motorase pas cu pas care practic ele regleaza debitul de gaz,(cica instalatia e cea dinainte de cele secventiale);
                  Motorasele respective s-au "stricat" sa zic asa , adica nu mai merg cum ar trebui , ca ele au cva melc inauntru care actioneaza axul central facand miscari de inainte-inapoi in functie de comanda electrica pe care o da calculatorul de gaz - in functie de turatie.
                  Sunt constient ca slabe sanse sa se mai fabrice motorasele respective, avand in vedere vechimea instalatiei si evolutia instalatiilor dar parca as spera sa se mai gaseasca pe undeva, in loc sa schimb toata fata (rampa injectoare cu parte electrica si calulator si alte chestii) care consider ca m-ar costa destul de mult.
                  Daca tot nu gasesc in timp util trebuie sa pun in balanta daca merita asteptarea si daca gasesc motorasele cu care sa am acelasi randament scazut, sau investitia intr-o instalatie mai performanta(secventiala).
                  Mentionez ca, cu asta pe care o am nu mi-a scazut consumul mediu sub 15/100

                  My car: MBW202 / C200 / 100 KW / '95.
                  The road is too long, life is too short to drive anything less than a Mercedes

                  Comment


                  • #39
                    Eu nu mai intampin probleme cu gazul de ceva vreme,nici nu mai stiu de cand
                    - sper sa persiste cat mai mult

                    In afara de micile fluctuatii ale turatiei , din cand in cand, dar rar, nici o problema... mere de rupe, cu consumul de rigoare, adica vreo 10,5 afara si 13 in cluj
                    - si culmea nu i-am mai facut nimic,
                    S-ai dam gaz baitzii
                    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                    Comment


                    • #40
                      G.p.l.

                      Sfat pentru marele alb:
                      incearca sa tii minte de unde ai bagat gaz cand ti-a mers masina bine pentru ca este un factor foarte important in mersul motorului.
                      Ex:dupa ce montam o instalatie la client il trimiteam sa bage 5-6 litri(nu mai mult pentru ca ca daca aparea o defectiune si desfaceam butelia se pierdeau 5 nu 45 litri),venea clientul si surpriza ere mare cand nu puteam sa reglez nimic pentru ca avea doar presiune.
                      Vreau sa scot in evidenta faptul ca atunci cand va iese consum mare de gaz mai poate fi si de la statie(smecherii la pompa).
                      Evita sa alimentezi pe caldura.
                      Instalatia ta este secventiala,nu prea ai ce regla la ea(surubul de pe vaporizator regleaza presiunea),si daca e deschis prea mult se mareste presiunea si produce oscilatii la relanti.
                      Doar la cele cu mixer in admisie au reglaj de pe plaman pentru relanti si surub de reglaj sau motoras pas cu pas(depinde de ce euro are masina) .
                      Cand da rateuri verifici:
                      -bujiile
                      -filtrul de aer.

                      Comment


                      • #41
                        G.p.l.

                        Hai ca nu citisem toate problemele tale.
                        Nu mai baga nimic in gura de alimentare ca risti sa rupi garnitura de la bila, (pe acolo intra gaz nu iese) iar gazul acela care iese este ce a ramas de la pompa intre butelie si gura de umplere.

                        Ca sa golesti butelia:
                        -un fir de intalatie electrica care ajunge de la baterie la bobina de la butelie,cheie de 13,14 sau 17(depinde de cat ai hexagonul)
                        -mergi cu masina pe gaz pana il termini.
                        -Neaparat te duci intr-un loc deschis(pe camp de preferat)
                        -desfaci conducta care intra in electrovalva(este piesa care inchide si deschide gazul si este situata la motor ,conducta care vine din spate intra in ea prima data si din ea pleaca alta mai mica la vaporizator)
                        -dupa ce o desfaci daca iti permite indreapt-o inspre exterior sa nu iese presiunea la motor ca o sa persiste mirosul.
                        -daca ai butelie de 70 inseamna ca e cilindrica,pe butelie este montata multivalva care are o bobina cu + si -.
                        -de obicei plusul are culoarea albastru sau rosu si minusul negru sau maro.
                        -ai conducta in fata desfacuta si indreptata spre exterior,motorul oprit,si cu firul pui un capat pe plusul de la baterie si celalt capat pe plusul de la bobina.
                        -in acel moment trebuie sa auzi tacanitul care-l auzi mereu cand treci pe gaz si trebuie sa iese gazul in fata unde ai desfacut piulita de pe electrovalva.
                        -daca vezi ca iese prea mult te opresti, mai stai 5-10 minute si reiei procedeul.
                        -ai mare grija sa nu faci scurtcircuite.
                        Daca ai dubii mai intreba-ma sau trimite-mi poze cu instalatia(butelia cu capacul la multivalva desfacut si la motor sa vad electrovalva si vaporizatorul)

                        Succes!


                        Mai bine nu ne intalnim si-ti fac eu GPL-ul si tu imi dai tapiteria jos? )
                        Last edited by cristian sorin; 01-05-2010, 17:02 PM.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by marele_alb View Post
                          Eu nu mai intampin probleme cu gazul de ceva vreme,nici nu mai stiu de cand
                          - sper sa persiste cat mai mult

                          In afara de micile fluctuatii ale turatiei , din cand in cand, dar rar, nici o problema... mere de rupe, cu consumul de rigoare, adica vreo 10,5 afara si 13 in cluj
                          - si culmea nu i-am mai facut nimic,
                          S-ai dam gaz baitzii
                          Multumesc pentru interes,

                          Dupa cum spuneam fierul meu merge de rupe,
                          -nu mai am "probleme" cu instalatia de gaz de prin primavara trecuta, sper sa nici nu revina.
                          -nu da in nas, nu are fluctuatii la relantii (cel putin nu vizibile pe turometru), nu se opreste in mers, merge brici
                          -trage, nu consuma exagerat, etc
                          Gaz folosesc de la Lukoil sau Rompetrol, nu bag de altundeva,

                          Toate cele bune
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF