Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la mersul pe gpl

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Banuiesc ca nu multa lume are montat Gpl pe masini, daca nu stie nimeni ce e de facut, insa e o chestie interesanta, daca lichidul din sistemul de racire, este un pic sub 80 grade, masina merge mai ok pe Gpl, daca urca la 82 84 grade incepe sa oscileze mai tare, oare care o fi legatura? , mie temperatura imi sta undeva intre 80 si 83 grade tot timpul indiferent ca merg pe benzina sau Gpl, e ok sa stea asa?
    M am gandit sa schimb intre ele furtunele care ies si intra din vaporizator, dupa cate am vazut eu inauntru vaporizatorului, sunt niste serpentine in forma de labirint, pe unde trece apa, la o gura canalul este aproape de mijlocul piese ,pe unde intre gazul, la cealalta gura, canalul este tocmai in margine, nu tin minte care la care furtun merge, daca stiti careva mai multe, scrieti va rog daca are rost sau nu sa inversez furtunele intre ele, sau daca se poate intampla ceva neplacut.
    Multumeesc, o zi faina
    Last edited by marele_alb; 02-05-2009, 11:30 AM.
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #17
      GPL-ul este rece de fel, iar cand se incalzeste apa si trece prin plaman, GPL-ul devine vapori (el fiind lichid in butelie), din aceasta cauza se schimba mersul pe gpl, cand creste temperatura. Nu ai de ce sa inversezi furtunele, pt ca si plamanul are tur si retur si o sa mearga si mai prost. Sa pui mana pe plaman, cand e cald motorul, vezi daca e fierbinte. Poate nu ai facut aerisirea cum trebuie si ramane rece, sau caldut. Plamanul trebuie sa arda, sa nu poti tine mana pe el. Singurele reglaje care se fac sunt din surubul hexagonal de pe plaman (pt relanti) si de pe furtunul care alimnteaza (cel ce duce la debitmetru sau la clapeta de acceleratie, sau unde se duce el), care ar trebui sa aibe un robinet pe el (care regleaza debitul). Surubul hexagonal, il strangi pana incepe motorul sa se balbaie (pana da sa se opreasca) si apoi il desfaci usor, pana sta masina la relanti. Cam pe acolo ar trebui sa fie relantiul, sau il desfaci pana ajunge masina la 900 rpm, sau unde vrei tu sa ai relantiul. Robinetul de pe furtun il strangi la fel pana da sa moara motorul, apoi il desfaci, in timp se ti masina accelerat la 4-5000 de ture. Initial nu o sa se tureze, dar in timp ce desfaci robinetul o sa inceapa sa urce in ture. Dupa ce se tureaza bine masina, ai cam terminat. Cam asta ar fi reglajul GPL, dupa ureche.
      Last edited by paunionutz; 02-06-2009, 09:16 AM.

      Comment


      • #18
        Plamanul este fierbinte, o sa incerc sa fac ceva reglaje, problema este ca nu gasesc robinetul ala de pe conducta, mersi de informatii sa vad ce pot face.
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #19
          Sunt multe variabile,mergi doar pe benzina si vezi daca face la fel,si vorbim ulterior...pina acum 5 zile am avut acelasi lucru pe acelasi motor.....am facut diagnoza moka,cu sters erorile prezente,apoi am curatat temeinic actuatorul de minim(maxim jeg dupa 3 drumuri in RO)CU UN SPRAY SPECIAL,ca in final sa schimb fisele de bujii(costa 164 euro/set,dar le-am gasit online cu 29 euri/ajunse acasa)si defectul a disparut.Mai contribuie si clima automata si vacuum-urile,daca e vreunul sarit...
          Last edited by DMIHNEA; 02-06-2009, 11:24 AM.

          Comment


          • #20
            Pe benzina, merge super ,fara nici o problema, toata treaba e cand trece pe gpl, am incercat acum sa fac ceva reglaje, nici o schimbare,am umblat doar la surubul de bronz, cu imbus din mijlocul vaporizatorului, cel de jos este strans la maxim, nu am umblat la el, iar robinetul ala de debit nu il gasesc, are doar o piesa pe conducta, nu cred ca este robinet, are si ceva electric in ea pt ca are o piesa in care intra 2 fire , piesa elecrica este portocalie, iar piesa din metal este de culoarea bronzului si are un fel de capac care se poate desface cu cheie de 24, nu am incercat sa il desfac, surubul ala de pe centru l-am strans pana la capat in ambele sensuri dar nu sa modificat nimik, nici sa moara motorul nici sa se tureze, poate merge reglat doar pe calculator,
            Marea problema este ca nu gasesc nici un tester compatibil cu instalatia mea Stargas, prin zona, o sa mai vad eu ce pot face, mersi mult de informatii
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #21
              Robinetul de debit nu e pe conducta si pe furtunul litzat (cel gros), care iese din plaman si se duce la motor. Cel care alimenteaza motorul. Este ceva mai gros decat degetul mare si trebuie sa fie litzat pe deasupra, argintiu, sau poate instalatia ta este altfel si se alimnteaza in alt mod. Si inca o treaba, verifica la electrovalva (cea despre care spuneai mai sus, ca are 2 fire), ca trebuie sa aibe un robinet pe ea, in partea de jos. Verifica acel robinet, sa fie dat la capat intr-un sens. Acea electrovalva, inchide benzina, iar robinetul il poti deschide manual. Poate e deschis robinetul si iti da si benzina si gaz in acelasi timp. Nu mai stiu in ce parte trebuie rotit, dar vezi si tu. Daca e inchis si il deschizi tu, o sa se opreasca motorul.

              Comment


              • #22
                Furtunul care merge de la plaman este din cauciuc,fara nici o acoperire metalica, are pe el un filtru si apoi intra in prima rampa care imparte gaz la 2 cilindri si apoi in a-2 rampa care imparte la alti 2 cilindri, din fiecare rampa ies 2 furtune (pt 2 cilindrii) care intra in galeria de admisie a fiecarui cilindru, nu are injector separat, deci nu am robinet de debit ci doar un filtru de gaz, banuiesc ca instalatia nu este secventiala, desi nu stie exact ce inseamna, poate detaliile astea va ajuta sa imi mai ziceti cate ceva, robinet sub electrovalva nu cred ca are, dar o sa ma uit mai atent. Multumesc
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #23
                  Va salut.
                  Pentu cei care au Gpl pe masini, va rog sa cititi daca aveti rabdare.

                  Ce ideii imi puteti da sa golesc butelia de gaz.
                  Va zic ce am patit:
                  -ieri am pus 30 litri de Gpl de la Lukoil
                  -am facut 300 Km si am terminat Gpl-ul, am circulat fara probleme,peste tot
                  -azi am mers sa alimentez de la OMV Cluj, Calea turzii, cu 20litri Gpl
                  -am alimentat,am pornit si cand a vrut motorul sa treaca de pe benzina pe Gpl, a murit...
                  -dupa multe cautari si cercetari,am vazut ca este presiune prea mare in instalatie,si decupleaza
                  -furtunul care iese din vaporizator era foarte tare,am slabit colierul si am eliberat presiunea
                  -motorul a pornit,a trecut pe Gpl, dar nu am putut merge mai mult de 200 metri asa, si a murit din nou
                  -am sunat un meserias din Baia Mare, i-am zis cum sta treba si mi-a zis ca am prea mare presiune in instalatie, si a fost prea mult propan in Gpl
                  -am mai pus de la alt peco(de unde am mai pus) inca 10 litri Gpl sperand sa rezolv treba, dar nimik
                  -asta a fost prima data cand bag GPL de la OMV (si ultima cu siguranta), eu puneam de la Lukoil, si nu am avut niciodata probleme de genul asta.

                  Deci trebuie sa fac cumva sa scad presiunea in instalatie, sau sa golesc butelia
                  -am in jur de 30 litri in ea
                  -butelia este de 70 litri si limiteaza cam la 55

                  Eu m-am gandit:
                  - sa scot termostatul sa imi ramana temp. apei mai jos, si sa nu creeze presiune mare in vaporizator,
                  -sa alimentez electrovalva de pe butelie,pe direct,sa ramana deschisa,si sa scot asa gazul din butelie
                  -am impins cu o surubelnitza, bila aia de pe gura de alimentare, a iesit un pic de gaz, dar atat, acuma bila aia ii libera pe acolo, pana acuma era impinsa spre capat.

                  Masina, W202, C200, 100Kw, 1995,
                  Instalatie Stargas,hercules, rezervor Stargas,LanDavo (ceva de genul asta), Vaporizator Hercules

                  Ce ati face in locul meu?

                  Sper sa fie solutzii,

                  O seara placuta, si sarbatori fericite
                  Last edited by marele_alb; 04-18-2009, 22:05 PM.
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • #24
                    Buna dragi prieteni,
                    Nu stiu cum se face dar problema s-a rezolvat,
                    -masina merge pe GPL de rupe,sper sa nu o laud prea devreme
                    -azi am facut vreo 35 de Km la drum intins si merge Gepeleul de numa.
                    -s-a rezolvat singura, peste noapte, nu stiu care este explicatia
                    -acum urmeaza sa merg prin oras(aglomeratie) sa vad cum se comporta.

                    Toate cele bune.
                    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                    Comment


                    • #25
                      Nu ma pricep la instalatii de GPL deloc, insa, te pot sfatui sa adresezi problema pe un forum de GPL. Stiu eu unu, pe care mai adresez si eu nelamuriri, deoarece am instalatie GPL pe w203-ul meu. Ca sa nu fim suspectati de reclama la alte forumuri, da-mi un mesaj pe privat si iti dau mai multe detalii. Ori, daca nu, o cautare pe google ar trebui sa te directioneze catre site-ul potrivit.

                      Comment


                      • #26
                        Salutare la toata lumea

                        O intrebare pentru cunoscatorii de instalatii GPL

                        Ce se "intampla" daca scot furtunul de vacuum de la vaporizatorul de gaz?

                        Sa va spun si de ce intreb asta:
                        -astazi mesterind pe la motor, am scos furtunul de vacuum de la vaporizator
                        -surpriza....motorul mergea mai bine, mai rotund cu furtunul scos
                        -inainte de a scoate furtunul, motorul mergea mai rau, nu mergea rotund, varia in turatzii
                        -am lasat cam 1 minut furtunul scos, masina stationa, nu am mers in sarcina sa vad cum se comporta cu furtunul scos,
                        -am pus furtunul la loc, si motorul a inceput sa varieze iar in turatzii si sa nu mearga rotund.

                        Explicatzii...?

                        Toate cele bune.
                        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                        Comment


                        • #27
                          IMi cer scuze ca postez consecutiv...

                          Inca o treaba,
                          Cand motorul imi merge rau, adica nu merge rotund si mai da in nas din cand in cand, Scot furtunul de Vacuum, care intra in calculatorul masinii, ECU, iese din galeria de admisie si intra in ECU
                          -il scot acela pentru cateva secunde si motorul isi revine.
                          -nici la asta nu gasesc o explicatie

                          W202, C200, 100KW, an 1995, motor M 111.941, 16 valve, galerie admisie din metal, euro 2, are 2 sonde lambda,

                          -nu cred ca lucreza nici sonda lambda, pentru ca am facut azi o diagnoza, si mi-a dat o gasca de erori, printre care si senzorul de oxigen(Lambda)
                          Care stie ce rol are furtunul de vacuum care intra in ECU, sa ne zica si noua.

                          V-am salutat, si probleme cat mai putine
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • #28
                            Ar putea fi cumva din cauza filtrului de aer? Poti sa-l verifici.
                            CL 99 BAN W211 E270cdi

                            Comment


                            • #29
                              Filtrul de aer este in regula, are in jur de 4000 km, Mann, carcasa este in regula, nu am avut niciodata rateuri, care sa o rupa.
                              -deci nu este ala.
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment


                              • #30
                                Imi poate spune cineva de ce se creeaza presiune prea mare in furtunul care iese din vaporizatorul de gaz si merge spre injectoare?
                                De aprox 1 luna si ceva, de la o alimentare cu gaz la OMV, cateodata, motorul mergand pe gaz se opreste,
                                -am obsevat ca atunci cand se opreste motorul, furtunul care iese din vaporizator este foarte tare, tzeapan, nu il poti apasa cu mana,
                                -daca eliberez presiunea, adica desfac un colier si scot furtunul defapt nu trebuie sa il scot pentru ca sare el singur din cauza presiunii, motorul merge iar ok si pe gaz.
                                Poate fi o problema membrana din interiorul vaporizatorului?

                                Nu imi explic din ce cauza se creeaza acea presiune care blocheaza instalatia,
                                -nu am schimbat nici o componenta la instalatie

                                W 202, C200, benzina+GPL, 100 kw, 1995,motor 111.941
                                -instalatie secventiala Stargas, vaporizator Stargas Hercules, rezervor Lav Davo,calculator Stargas Injectoare Stargas (rampe,sunt 2 la numar, 1 pt fiecare 2 cilindri), montata in Italia in anul 2001
                                -am zis ca sunt toate Stargas pentru ca asa scrie pe ele.
                                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF