Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum inaltam spatele la un w203 S(break)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum inaltam spatele la un w203 S(break)

    Buna tuturor.Masina este din 2003.Am pus Gpl si butelia(de 60 litri) apasa prea tare pe spate.Are 67 cm inaltime pe fata si 62,5 pe spate cu 25 litri de gpl in butelia toroidala.Daca s-a lasat spatele s-a ridicat fata.Nu arata bine si nu imi place.Vreau sa o inalt de spate cu 3 cm.Va rog sa imi dati solutii.
    Eu cunosc doar o solutie, dar nu pana la capat:Inaltatoare (tampoane) din cauciuc puse sub arcuri.Chestiunea care ma preocupa este potrivirea lor cu bratele si arcurile masinii.Ar mai fi alte solutii?Multumesc!!!
    Last edited by minasidavid; 09-14-2018, 18:11 PM.

  • #2
    Salut, tu ai alta problema. Eu am gpl tot pe break, butelie toroidala de 58 de litrii plin plus rezervorul de benzina si nu este lasata de spate . Daca umplu portbagajul cu greutati atunci se lasa un deget mai jos.
    Eu am suspensia sport pe masina si oricum spatele este putin mai jos decat fata (ma refer la distanta pana la aripa).
    Nu vad rostul sa ridici spatele la o masina cu tractiune spate si sa ii schimbi centrul de greutate si implicit dinamica.

    Jantele de cat sunt?
    Amortizoarele sunt uzate/curse?
    Arcurile sunt rupte?
    Surburile puntii spate au filetul intreg sau este corodat?




    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Buna prietene.Tu mi-ai mai dat niste sfaturi si iti multumesc.Aseara dand roata din stanga jos am observat arcul rupt.Deci voi cumpara unul sh.Dupa aceasta operatiune o voi masura din nou si voi lua o decizie.Amortizoarele:cred ca va trebui sa le fac un test la service caci nu sunt curse.Jantele toate sunt pe 16 cu anvelope 205/55/16.In legatura cu suruburile :ca sa imi dau seama ar trebui sa le dau jos banuiesc.Confirma-mi te rog.Multumesc din nou.

      Comment


      • #4
        Cum inaltam spatele la un w203 S(break)

        Salut! Da, pentru suruburile de la puntea spate trebuie desfacut pe rand unul cate unul si verificat. Cele cu probleme sunt cele doua dinspre bancheta spate care nu au capac de protectie. Celelalte doua care au capacele acelea ovale de metal peste ele sunt ca noi.
        Verifica-le si pe acelea preventiv.
        Sa ai si pasta de blocare filete albastra de duritate medie. Suruburile noi vin cu pasta albastra pe ele.


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Last edited by Crazyady; 09-15-2018, 17:46 PM.

        Comment


        • #5
          Incearca sa schimbi ambele arcuri de pe puntea spate, nu doar cel rupt.

          Comment


          • #6
            Am schimbat arcul rupt cu unul sh .Acum masina sta mai bine :67 cm pe fata si 64cm.S-a ridicat 1,5cm pe spate.Stiu ca solutia ar fi sa incerc cu arcuri noi dar nu as mai cheltui pentru ele.Imi spunea cineva la un service ca sunt arcuri pe diverse stadii de rigiditate.Daca vrei mai tari sau mai moi.

            Comment


            • #7
              Din ce stiu eu suspensiile sunt diferite in functie de modelul de echipare pe care il detii. Arcurile de la sedan nu sunt compatibile cu cele de la break. Arcurile tale ar trebui sa aiba un cod format din niste buline de diferite culori.
              "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

              Comment


              • #8
                Am descoperit ca unghiul de fuga la rotile din spate este inchis cu 7mm la ambele roti.Am intins ata de la partea din fata a rotii de pe fata pana la partea din spate a rotii din spate.Cred ca normal ar trebui sa fie perfect aliniate,adica ata sa atinga in 4 puncte cauciucurile pe o parte.Aveti cunostinte despre aceasta problema?Am incercat cu levierul sa misc bucsele bratelor dar nu se vad a fi uzate.La voi cum stau rotile?

                Comment


                • #9
                  Da Herchea.Am comandat arc de la dezmembrari pentru break cu 2 dungi galbene (cum era pe cel vechi)si asa l-am primit.Si eu le-am spus ca de sedan nu se potriveste.

                  Comment


                  • #10
                    La E un arc spate costa vreo 120-130lei de nou.
                    ASa cum spui sunt pe diverse marimi, elasticitati.
                    Pt inaltare se folosesc tampoane de plastic, se pun sus in capul arcului.
                    Atentie doar ca arcul sta pe la jumatatea bratului, deci 1mm pus pe arc dau 2mm la roata.
                    La C ma gandesc ca e la fel.

                    Cand strangi bucsele trebuie sa ai roata ridicata la pozitia ei de echilibru.
                    Pe spate nu ai unghi de fuga ca pe fata, sa il poti ajusta, ai cadere si convergenta.
                    Caderea se vede la ochi cand e prea mare, convergenta daca ai 7mm e prea mult, iti da peste un grad.
                    Ar trebui sa tzopaie de spate la gropi si sa mance gumele.

                    Comment


                    • #11
                      Buna seara !



                      Treaba cu ata e fantezie populara. In primul rand, ecartamentele fata si spate difera, in al doilea rand poti avea ET-uri diferite fata/spate, poti avea latimi diferite de anvelope fata/spate.


                      Considerand cele de mai sus, lasa treaba cu ata pe seama croitorilor...




                      Dragos

                      Comment


                      • #12
                        Tocmmai asta ma interesa sa aflu de la voi:daca ecartamentele difera ,desi nu cred .Am intrebat pe cineva care este mecanic si zicea ca rotile trebuie sa fie perfect aliniate.La celelalte masini pe care le am ,rotile sunt aliniate:fata -spate.Gentile sunt identice toate patru cat si anvelopele.
                        Heavy D. daca vrei sa ma ajuti cu acest amanunt si daca ai mercedes,pune ata pe rotile tale sa imi spui cum dau.Asta ar fi intr-adevar de ajutor.

                        Comment


                        • #13
                          Astazi am dat comanda pentru bucsele de la puntea din spate care sunt hidraulice.Cum spunea mai sus Crazyady,el le-a schimbat si s-a inaltat masina cu 2cm de spate.Aici este unul dintre secrete.Acestea nu sunt simple bucsi ci au un rol f. important,care participa si la aspectul inaltimii masinii de spate,la distanta dintre roata si aripa.Sa vedem dupa ce le voi schimba.Voi schimba tot ce este in neregula,iar apoi daca tot nu imi va placea,pun tampoane pe arcuri.

                          Comment


                          • #14
                            Mecanicul ala n-are chiar atata idee despre masini, cata vreme a afirmat asa ceva. Iar ceea ce crezi tu nu este asa important, ci realitatea.


                            Si realitatea zice ca un W124 E200D are pe fata 1501mm ecartament, iar pe spate 1491mm.




                            Ata e pentru altii, care nu se ocupa de masini...




                            Dragos

                            Comment


                            • #15
                              Dragi colegi de forum.Am cautat o solutie pe forum dar nu am gasit.La W 203-ul meu T Model,din 2003,rotile pe spate au unghiul de cadere negativ,adica stau foarte cracanate.Convergenta este buna.Consuma cauciucurile pe interior.Are vre-un excentric la brate pentru a-l putea regla?Daca da care este surubul,ca eu nu -l vad.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF