Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sirocou

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sirocou

    Saluari la toata lumea! Am un c 220 cdi din 2004 luna a 8 a, model 2005. Problem mea e ca in ultimile nopti frguroase mi s-a descarcat bateria total.Prima data am crezut ca e bateria "moarta"... am schimbat-o cu una noua si aceeasi problema. Am pus masina pe 2 testere .. ma gandeam ca e vre-un scurt circuit de vina dar nu depisteza nimic. "Mecanicul" mi-a zis ca masina ar avea sirocou si sub o anumita temperatura porneste automat si de aici mi-se trage problema. Stie cineva cum pot sa-mi dau seama daca am sirocou si cum pot rezolva problema ?

  • #2
    Pai daca ai avea siroco ar trebui sa gasesti masina calda dimineata. Ai pe undeva butoane de reglaj ?
    Din felul cum te exprimi nu sint sigur ca stii ce e acela siroco....

    Comment


    • #3
      De obicei un siroco sau webasto porneste dupa cum il programezi. Asa, de nebun, nu prea are cum. Tind sa cred ca ai vreun scurt ce iti descarca bateria peste noapte. Dar e adevarat ca daca ai avea un webasto si acesta ti-ar descarca acumulatorul. El se alimenteaza din rezervor, dar tot consuna curent prin ventilator si pompa de circulare.

      Comment


      • #4
        Am mai citit ceva asemanator, pe un thread, la un Vito parca. Si zicea ca ii se descarca bateria, daca lasa un anume buton apasat/activat. Cauta si tu pe acolo si vezi care buton si poate iti dai seama.

        Comment


        • #5
          Siroco ... e singurul raspuns care mi-l da cel care a pus-o pe tester. Un scurt nu ar trebui sa fie vizibil pe tester?

          Am pus 2 imagini .. una cu panoul de comanda al aerului si inca una cu o setare din comp. de bord, singura in legatura cu A.C. Daca as avea siroco banuiesc ca ar trebui sa mai am ceva comenzi pentru programare.









          Comment


          • #6
            Originally posted by MishuU View Post
            Daca as avea siroco banuiesc ca ar trebui sa mai am ceva comenzi pentru programare.
            Exact ! AC-ul n-are nici o legatura cu siroco-ul. Tu sigur ai un consumator pe undeva....

            Comment


            • #7
              N-ar fi primul Mercedes dintre generatiile noi despre care aud ca descarca baterii pe frigul asta, dar inca n-am aflat de ce.
              1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
              1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
              dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

              Comment


              • #8
                Originally posted by 200ce_marius View Post
                N-ar fi primul Mercedes dintre generatiile noi despre care aud ca descarca baterii pe frigul asta, dar inca n-am aflat de ce.
                Este posibil sa fie vreo setare ceva, sa porneasca singur in anumite conditii. De ex. la al meu Volvo S60, vara porneste aerul conditionat singur (la maxim), cand e masina in parcare, incuiata, timp de 7 minute, pentru a curata tubulatura si traseul aerului. Dar se opreste, daca bateria nu mai are amperaj, sa porneasca. Dupa 7 minute, se opreste singura. Treaba asta o face in functie de cat de mult folosesti aerul conditionat. La mine se intampla la 2 zile. Poate exista ceva de genul si la Mercedes. Poate e o setare, care sa mentina o anumita temperatura, sau sa porneasca la un anumit interval de timp, sau daca temperatura scade sub x grade. Zic si eu, cine stie.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by zang View Post
                  De obicei un siroco sau webasto porneste dupa cum il programezi. Asa, de nebun, nu prea are cum. Tind sa cred ca ai vreun scurt ce iti descarca bateria peste noapte. Dar e adevarat ca daca ai avea un webasto si acesta ti-ar descarca acumulatorul. El se alimenteaza din rezervor, dar tot consuna curent prin ventilator si pompa de circulare.
                  La mine porneste dupa ce pornesc motorul,banuiesc ca il ajuta sa se incalzeasca mai repede.Am doar un singur buton de comanda ON/OFF.
                  In carte scrie ca el porneste singur daca temperatura scade sub 8 grade.

                  Comment


                  • #10
                    Intr-un final am descoperit "buba"... Atasez un print sa vedeti si voi despre ce era vorba. Eu nu pot sa dau explicatii ca nu ma pricep dar cred ca o sa va dat seama.

                    Comment


                    • #11
                      D a este un incalzitor suplimentar, adica un fel de circuit mic. Prima data sa se incalzeasca habitaclul masinii si dupa aia restu

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF