Buna ziua,
W203-ul (de fapt S203) din 2003 pe benzina pe care il am de un an de zile a inceput de aporximativ o luna cu o noua simptoma: din cand in cand cade relanti-ul pentru o fractiune de secunda. Este atat de scurta caderea incat turometrul nu are timp sa se miste, in schimb se simte vibratia masinii generata in acel moment. Am sesizat de aproape o luna acest comportament nou. Acum 2 zile, impins de curiozitate, am cronometrat timpul dintre aceste caderi si nu am gasit nicio periodicitate constanta. Erau ba 15 secunde, ba 30 si ceva de secunde, ba chiar un minut sau peste intre 2 caderi. Nu stiu de la ce poate fi, s-a mai lovit cineva de asa ceva? Am cautat aici pe forum si nu am mai gasit o astfel de descriere.
Mai mult, eu am sesizat aceasta cadere doar dupa ce se incalzeste motorul. La motor rece am fost atent sa observ caderile dar nu apar.
De pornit porneste la prima cheie, nu scoate fum, are forta - inclusiv in treapta 6 (pe autostrada), nu consuma mult carburant, doar ulei la cateva mii de km. imi spune computerul sa comppletez dar am inteles ca este normal.
In plus, de mai mult timp - din iarna am observat - are masina in timpul accelerarii un suierat, foarte incet (sesizabil doar cu geamul deschis). Cand am luat-o, acum un an, nu exista, sau nu am sesizat eu... Se aude doar cand accelerez indiferent daca este calcata usor progresiv sau pedala apasata complet. Seamana putin cu trasul de aer fals. Pana acum nu am bagat-o in seama pentru ca masina trage bine si m-am gandit ca poate se aude ceva doar de la varsta masinii - are 15 ani si 250.000 km.
Am scris aici despre ambele probleme in ideea ca poate exista o legatura intre ele. Sincer as vrea sa le repar pe amandoua dar cred ca cel mai tare ma doare partea cu caderea relanti-ului.
Mentionez ca sunt in Germania si in aceasta perioada nu am bani de STAR si nici de reprezentanta. Sfaturile voastre sunt cele mai importante acum. Multumesc.
W203-ul (de fapt S203) din 2003 pe benzina pe care il am de un an de zile a inceput de aporximativ o luna cu o noua simptoma: din cand in cand cade relanti-ul pentru o fractiune de secunda. Este atat de scurta caderea incat turometrul nu are timp sa se miste, in schimb se simte vibratia masinii generata in acel moment. Am sesizat de aproape o luna acest comportament nou. Acum 2 zile, impins de curiozitate, am cronometrat timpul dintre aceste caderi si nu am gasit nicio periodicitate constanta. Erau ba 15 secunde, ba 30 si ceva de secunde, ba chiar un minut sau peste intre 2 caderi. Nu stiu de la ce poate fi, s-a mai lovit cineva de asa ceva? Am cautat aici pe forum si nu am mai gasit o astfel de descriere.
Mai mult, eu am sesizat aceasta cadere doar dupa ce se incalzeste motorul. La motor rece am fost atent sa observ caderile dar nu apar.
De pornit porneste la prima cheie, nu scoate fum, are forta - inclusiv in treapta 6 (pe autostrada), nu consuma mult carburant, doar ulei la cateva mii de km. imi spune computerul sa comppletez dar am inteles ca este normal.
In plus, de mai mult timp - din iarna am observat - are masina in timpul accelerarii un suierat, foarte incet (sesizabil doar cu geamul deschis). Cand am luat-o, acum un an, nu exista, sau nu am sesizat eu... Se aude doar cand accelerez indiferent daca este calcata usor progresiv sau pedala apasata complet. Seamana putin cu trasul de aer fals. Pana acum nu am bagat-o in seama pentru ca masina trage bine si m-am gandit ca poate se aude ceva doar de la varsta masinii - are 15 ani si 250.000 km.
Am scris aici despre ambele probleme in ideea ca poate exista o legatura intre ele. Sincer as vrea sa le repar pe amandoua dar cred ca cel mai tare ma doare partea cu caderea relanti-ului.
Mentionez ca sunt in Germania si in aceasta perioada nu am bani de STAR si nici de reprezentanta. Sfaturile voastre sunt cele mai importante acum. Multumesc.
Comment